Министър: Престъпна безотговорност в БДЖ
Причина за вчерашния инцидент, при който дерайлираха три вагона от бързия влак "Чайка" от Бургас за София, е престъпна безотговорност на служители на БДЖ.
Обратно в новинатаКоментари - Министър: Престъпна безотговорност в БДЖ | Днес.dir.bg
Коментари
"По думите на транспортния министър дерайлиралите локомотиви са били със сертификат за безопасност, което показва, че натискът, на който БДЖ е подложен във връзка със сертифицирането, няма отношение към безопасността." Но също така той-каза, че те преминавали редовни технически прегледи, така, че сертификата няма значение за безопасността. Този случай обаче показва, че на тези технически прегледи не може да се вярва.
Е па за толкова пари така и работят хората. Някой способен и по-отговорен дали ще започне работа в БДЖ ? Ще става и по-зле. "Вервайти ми"
Представям си какви са майсторите по локомотивно ремонтните депа... Алкохолици 6ти разряд боравещи основно с тел....
Ремонтите по депата се правят с подмяна на части,а такива няма.НЯМА ПАРИ това е оправданието.Но скоро ЕС ще задължи железниците да се вкарат в ред.Не може да продължава така.
Този министър е абсолютен смешко. Говореше, че всички влакове се проверяват ежедневно за технически проблеми, а сега се оказа, че този влак е бил НЕКАЧЕСТВЕНО РЕМОНТИРАН.
Бог да ни пази от правителството на ГЕРБ! Ако искате да сте живи и здрави не пътувайте с БДЖ поне докато тези некадърник(Александър Цветков) е на власт.
А за 400-500 лв, хваща ли се свестен майстор в депото? Навън добър майстор изкарва 1000-1500 и не носи отговорност. А младите предпочитат кифли и пици да разнасят и не искат занаят, щото не е платено.
Не упреквайте този, който не е виновен.Направете справка, колко превозвачи има в малка България и на кого са собственост!Тогава ще стане ясно защо е такова състоянието на БДЖ.
Г- Министър ще Ви го преведа това за подналият редуктор с сустоянието на автомобила защото Вие не сте железничар, а още и по-точно специалист по локомотиви. Всеки в България е задължен да представи автомобила си на Годишен технически преглед.Колата минава и на излизане се счупва част от деференциала.В случая виновен ли е техника който е извършил прегледа.В случая с локомотива историята е същата.Тези зъбни колела в редуктора се преглеждат само при основен ремонт.Вие като представител на власта и хора който разпределят парите отделете няколко милиона за нови локомотиви, за основни ремонти на съществуващите, също така за товарно и пътнически вагони.
Айде пак, ало реформираното здравеопазване, приберете си го този бе, стига е досаждал по форумите
мИНИСТЪРА-каза, че сертификата няма значение за безопасността. Този случай обаче показва, че на тези технически прегледи не може да се вярва. интересно е кой прави прегледите в депо Бергас като с тезе съкращения не са оставили нащно време шлосер дежурен.Снощи се уплашили еи се е наложило да викат човек от вкъщи-проверете и не си играйте със сигурноста.
Министре, ти не си за украса! Първо ТИ носиш отговорност за всяко събитие в поверената ти област, после шефът на самото предприятие!!! Това да си шеф, не е само да ходиш по банкети и да се мислиш за голяма работа, като през комунизма! Работата на един ръководител е да контролира дали всичко се прави правилно и да взима мерки! Най-големите отговорности са негови!!!
Престъпна безотговорност заради некачествени и некомпетентни съкращения."Некачествен ремонт на редуктора"-глупости -чисто и просто от съкращения нощно време в Буграс няма дежурни техници-за да не се плаща нощен труд.
"Причина за вчерашния инцидент, при който дерайлираха три вагона от бързия влак "Чайка" от Бургас за София, е престъпна безотговорност на служители на БДЖ. Това заяви пред журналисти министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков"!!! АБЕ ЦЪРВУЛ ГЪРБАВ, НЕ ОБЯСНЯВАШЕ ЛИ И ТИ ВЧЕРА, ЧЕ ГОЛЕМИЯ ПРОЦЕНТ ВАГОНИ И ВЛАКОВЕ БЕЗ СЕРТИФИКАТИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ МОГАТ ДА СЕ ДВИЖАТ ВЪПРЕКИ ТОВА И ТО В РАЗРЕЗ СЪС ЗАКОНА?!?! ПРЕСТЪПНИКА ВИКА "ДРЪЖТЕ ПРЕСТЪПНИКА"!!! ОСТАВКА НИ НА МИНИСТЪРА - ВЕДНАГА!!! АМАН ОТ НЕГРАМОТНИ ЦИРКАДЖИИ!!!
Право в целта. Журналистите, вместо да ни занимават с разни "звезди" да се поразровят за по-важни неща.
БДЖ трябва да бъде затворено по няколко основни причини: 1) Това не са влакове, това са таратайки и това са гнезда на смрад, мръсотия, остарели и нечистени. Дори първа класа и кушетите миришат на урина и още лоши неща. Под, седалки, прозорци, навсякъде е мръсно- по хигиенни основания трябва да ги затворят и да не функционират. 2) Влаковете са все по-несигурни у нас, стари, некачествени, бавни, рискови. Много станаха катастрофите-въобще с какво се занимава министерът на транспорта-заспал своят сън с лебедова песен че е станал по случайност министър. 3) Професионалистите в БДЖ са малко, управлението е тип лобирано назначено, и там мирише на политически игри и друго. Спрете БДЖ, пуснете ако трябва два нови влака, да се движат хората на чисто и сигурно. Кой ще плати стреса на пътуващите от този влак, кой ще плати лечението от инфекциите разнасяни по влаковете. Идете господа с бели якички, повозете се и оценете окаяното състояние. Но не да Ви качват в приготвени за величия вагони-не качете се като българи от нашата земя, не като самозабравилите се от планетата на български политици.
Съмнявам се дали локомотива е неизправен или железопътния път. Два дни преди това пътувах с бързия Бургас-София и преди навлизане в зоната на гара Септември вагоните така се клатеха наляво-надясно,че очаквах всеки момент да дерайлират.Така беше на още няколко места по трасето.Не търсете техническа причина в локомотива и в персонала, защото при това лашкане всичко може да се откачи и да падне.Специалистите по железен път да минат по всички линии в България и да видят на какъв хал са линиите,защото всеки момент някъде може да дерайлира влак.
За новите локомотиви си прав,но явно и ти си специалист по локомотиви,колкото министъра.
До кога ще се тиражират глупости за оставки? Ако министъра беше началник гара без блокировка за пускане на 2 влака един срещу друг за колко време трудов стаж щеше да сбърка поне веднъж? Знаете ли колко пъти са пускани влакове един срещу друг? Колко машинисти са изгинали? Колко пъти катастрофата е размината "на косъм"? Незнаете нали? А какво трябва да направи шефа на БДЖ? Да иде в депото и да гледа всеки локомотив как се ремонтира ли? Проблема вобще не опира до кадри, защото всеки може да сгреши. Проблема е до пари. Ако има пари ще се сложи модерна централизация правеща човешките грешки невъзможни. Ако има пари ще се проверява на повече стъпки качеството на ремонта на локомотива и вагоните. Изпъстрило се е пространството с една "новина": Шефа на БДЖ готов да си подаде оставката. Това е "новина" на напълно безмозъчни люде. В основата седи министъра на транспорта (щял да му поиска оставката). Каква оставка ще иска, когато грам хабер си няма от железници? Той надали си има повече хабер и от автомобилен транспорт, въздушен или воден, ама това е въпрос на друг коментар ...
Не се упражнявай в реденето на мисли-пртивопоказно ти е.А за воден,възушен и автомобилен,ако си толкова компетентен спести ми коментара си.Предварително ти благодаря!