Български евродепутат гласувал в ущърб на интересите на родните превозвачи
Георги Пирински ще даде обяснения след седмица
Обратно в новинатаКоментари - Български евродепутат гласувал в ущърб на интересите на родните превозвачи | Днес.dir.bg
Коментари
Някои се учудват на наглостта и безочието на потомствения комунист Джорджо де Пирино?!
Тъй като е от квотата на БСП очакваме и от тях коментар така ли ''техните'' защитават българските интереси ?
Какво странно има? Достатъчно е да видиш кой е на снимката и ти е ясно,какво да очакваш. Кога крадливите комунисти са действали за интересите на родината си...а още повече,на тоя и България не му е родина. Тия са по-страшни от еничари
от кога на всички вас ви станаха преиоритет интересите на тези дет въртят геврека и сами не искат нещо по добро за себе си?!? от кога това стана национален интереес?!? Или всички станхате шофери и чистачки в тази територия?!?
да му се конфискуват всички имоти, банкови сметки и пр. в България и да се отнеме на него и неговото семейство ЗАВИНАГИ правото да влизат в България
щели да бранят уволнените.. хахахахаха само искат да лапат я пари, я техноимпекси, я нещо друго... а голяма част от дебилите още гласуват за тях, срам и позор...
Въпросът не е в това,какво ни е приоритет и какво не,а във факта,че тоя и подобните му боклуци винаги са били срещу България,гледайки само собствените си интереси и офшорни сметки. Тия, дето въртят геврека,са български граждани и тоя е там, да работи в интерес на гражданите на държавата,от която е изпратен.
На другарят пирински му е през секретарката за вашите напъни и тежки преговори! Той е френски възпитаник, ако не знаете! Ако беше руски... друга щеше да е хавата!
мечти-и-ииии, мечти-и-ииии... Тоя ще е евродепутат още един мандат! гарантирано от герб... пардон от бсп... абе от БКП!
Това не са български интереси ,а интереси на частни фирми ,чиито капитали са собственост на депутати и министри.
Цялата им политика на червените талибани е в ущърб на България. Само манга...ромите и соц. куфалниците не разбират това, щото изобщо нищо не са разбирали..Липсват им мозъци
имам познат международен шофьор. въртят по 2-3 месеца из европа , карат където каквото има . после почива в БГ 2-3 седмици и после пак на волана . купува си от тука цигари , яде само по техните супери и крайпътни заведения за шофьори , спят по камионите . знае език и има стаж - взима добри пари за БГ - около 4К лева плюс/минус малко . от наша гледна точка е екстра , но я се сложете от другата страна , там дето карат камионите има и други транспортни фирми и други шофьори . и те искат да ядат нали ? не са ни забранили да работим , пазара е отворен . само искат да въведат по-човешки условия за шофьорите и да изравнят условията при които се прави бизнес . техните фирми ги "таковат" с доста по-солени данъци от нашите ... в БГ данъците са малко по ниски и по-лабаво се следи за тях ... освен това БГ е нетен получател на средства от държавите , които си защитават работните места ... тъй че не пишете тия са такива , ония са такива , дай да си плетем кошницата по-спокойно :))) ... пък мрежата е пълна с информация за некоректни БГ транспортни фирми :))) ... не че шоферите са много добри работници де , но все пак ...
добре де, защото тогава ромите гласуват за герб? :))) щото знаят, че последните са комунисти? м?
Подкрепил е човека европейските ценности. Какво толкова? А и доколкото съм чувал интересите на собствениците на транспортните фирми и на драйерите в Бг фирм,итъе също са доста различни.
Сега ако гласува да затворим границите и само власт имащите да могат да пътуват няма да се учудя. А Европейците като са ни приемали да са мислили , като се изравни стандарта ще спрат да реват, но друг начин няма , за да изравним стандарта трябва да печелим от някъде!
И работата е в това да се намери баланс, а не да се въвеждат чисто претекционистки мерки. Ако в твоя квартал има два магазина, единият от които предлага по-евтини стоки, тогава доколко ще те интересува какви са им разходите?
Моя интерес е да получавам заплата колкото получават французите и немците,а какъв е интересът на българските превозвачи е ясно. Всички работим по равно но след Виена маи се плаща по друг начин.
И какво ще пише в отговора - "падам си по пакета на Макрон, а не по пакета на Бойко"?;)) Нинова, я се разберете със Станишка "като мъже", че нещо фундаментално се разминавате напоследък - за ИК разбирам търканията ви, ама барем за пакета на Баце трябваше да се разберете;)
Със или без Пирински регламентът ще "мине" така както искат Франция и другите западноевропейски страни. Нали никой не си е мислел, че ще стане друго..??! Това е от основните предизборни обещания на Макрон. Интересно къде е е сега онзи смешния евро депутат от Герб, Наков да обясни как така нещата се обърнаха?? Къде е онзи дебелак Радев дето само глупости говори? Защо не излезат да обяснят какво правят по въпроса? Ама май никой и не ги пита като гледам БГ медиите.
Абе до ден два другарите от Позитано ще го заклеймят като джендъраст! Засега само се услушват, щото още са объркани, обаче като получат задачите, гледайте к'во става ...
Вечес съм убеден,че никой бг не гласува за тези уж бг евродепутати,а си ги назначават,тези сороски послушковци.
Таратанци! Роден е 1948г, а семейството му е експулсирано от сащ 1953г! как пък зда не е американски възпитаник!
Е какво да става, той си има американско гражднанство и винаги може да се скрие на ул. Козяк! Не може с пръст да го пипнете.
Иначе кака му Курни се бие в гърдите, че ще защитава всеки работник, но като се стигне до реални действия, виждаме че правят точно обратното на това, което говорят.
Всички признаха, че след "отвоюваните принципи" положението е станало по-зле. Значи Пирински, гласувайки за стария проект, дефакто е ЗА по лекия закон.
Чакай малко, като ще си говорим с икономически доводи. България била нетен консуматор, а не донор, викаш. Така е, но само по отношение на кохезионните фондове. По отношение на търговията - забрави таз песен. Банковият сектор, който е почти изцяло собственост на други държваи от ЕС генерира годишна брутна печалба около 1,7 млрд. Смятай отделно колко пари са отклонили към собствените си централи с фиктивни и не токова фиктивни плащания за услуги на сестрински фирми, каквато е практиката. Отделно, търговските вериги, които са изключително немски изнасят още толкова годишно към Германия. Българските гастарбайтери пращат на роднини в страната по-малко от това, но ако ще броим и тези разходи, да видим колко пари изтичат по търговското ни салдо с Германия и сме готови със сметите. Слагаме и 6 млрд. за енергоносители към Русия и работата заспива, въпреки че те нямат отношение към настоящата тема. Косвени сметки няма да правим колко обучени от нашата държава кадри получиха наготово немците и в какво ни набутват като Меркелица крепи протежето си Боко вече към 10 г. Като теглим чертата - швабите вдън земя да потънат, дето се вика.
За сведение на "русские" и техните клакьори, Пирински е гласувал правилно. Този пакет не е в интерес на едрите превозвачи, но е в полза на малките транспортни фирми и на шофьорите на тирове. Не бързайте да заклеймявате, само защото на мутрите не им изнася.