Българите, които бяха блокирани на летище в Германия, кацнаха успешно у нас
Пътниците прекараха часове наред в самолет
Обратно в новинатаКоментари - Българите, които бяха блокирани на летище в Германия, кацнаха успешно у нас | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
З (нерегистриран)
Стига с това мрънка не! Не са излетяли заради лоши атмосферни условия. Не е приятно, но не може да се предвиди на 100% какво ще бъде времето. Случва се и на сухопътната граница да се чака дълго. На българина само му да мрънка. И на луната да отиде пак ще мрънка!
ОщеЕдинГаврош (нерегистриран)
Благодаря на всички Коментатори! Ама не се шегувам - БЛАГОДАРЯ! Защо ли? Ами... като ми стане мъчно и ме затегли обратно, просто прочитам някоя българска новина, няма значение в коя медия, слизам да видя коментарите и..... край - не ме тегли повече. Ама хич. Работи всеки път - 2 до 2.5 минути и след това ми се отщяло всичко. Така че още веднъж: БЛАГОДАРЯ, Нацио неземна и хора надарени с глави, едни такова .. огромни, умни, всезнаещи...... Прелкон .... и вечна НИ памет!!!!
Хахо (нерегистриран)
Снимката чах има хореография, как са излезли тея гавроши, като статисти от Стани богат
Д-р Луд (нерегистриран)
Затова пътувам с кола. Една нощувка и съм си вкъщи.
М (нерегистриран)
Подбрали са най-белите за снимката.
Това са и условията на Lufthansa (нерегистриран)
Съгласно регламент 261/04 на ЕС закъсненията са от закъснение на излитане в сравнение с планираното време на излитане от 4 часа за полети над 3500 км, от 3 часа за полети между 1500 и 3500 км и за полети над 1500 км в рамките на ЕС и от 2 часа за полети до 1500 км. Ако е предвидимо, че полетът ви ще бъде сериозно забавен, имате право да получите помощ от авиокомпанията. Имате право на обезщетение, ако вашето пристигане на летището на местоназначението се забави с повече от 3 часа и закъснението не се дължи на извънредни обстоятелства, които не биха могли да бъдат избегнати, ако бяха взети всички разумни мерки. Например при лоши метеорологични условия, политическа нестабилност, стачки, рискове за сигурността, неочаквани пропуски в безопасността на полетите.
З (нерегистриран)
Да, но не за нискотарифните компании!
Лошо (нерегистриран)
Черноработници. Бедни, гладни животновъди, зарзаватчии, свинари. Окаян случай.
XCX (нерегистриран)
Абе ти се радвай, че има такива хора, щот кой ще произвежда материални блага, било то храна, строежи, производство...
Самальот (нерегистриран)
Има си европейски регламент по въпроса и пътниците ще получат финансова компенсация, която ще е доста повече от цената на билета, предвид закъснението. Просто някой от тях трабва да е достатъчно образован, за да прочете. Всичко е написано на чист български на сайта на Европейската комисия. Друг е въпросът, защо някой изобщо ще лети с пропаднала авиокомпания като WizzAir. Евтиното винаги излиза скъпо.
нищо не получават (нерегистриран)
поради метеорологични условия.
567 (нерегистриран)
Това ми напомня за една мпя одисея на път за Шотландия преди 2г. С доста по-добър изход за мен обаче. Летях с British Airways от София за Хийтроу и от там за Aberdeen. По работа. Нарочно ди купих билет за ден по-рано. На самия gate чакахме към 8ч но ни дадоха вода и сандвичи. И то няколко пъти. Беше лято, самолетът на BA бил счупен. Така ни казаха нашите хубаеци на терминал 2. Бяхме си в София, но затворени на летището. Смениха ни гейта 3 пъти. Накрая излетяхме. На летището в Heathrow ни раздадоха ваучери за хотел до летището. Платен от авикомпанията. holiday inn или нещо от сорта. На другия ден безплатен шатъл ме закара на терминала за следващия ми полет. Беше неудобно но поне ни храниха и спахме в лукс. Но евтините авиокомпании не са на сметка да се грижат за имиджа си. Те знаят че хората винаги ще си купуват техните билети защото са бедни. Дано някой ги осъди за тази перверзия. Един въпрос, как стои въпроса с тоалетната в самолета на не излетял самолет на летището? Това ще да е било драма
Хитлер (нерегистриран)
Концлагер за авиокомпанията и репарации за 100г
Пътнико свиден (нерегистриран)
Taka e kaто Мафията в България в лицето на Иван Костов (циганина) разпродаде каквото можа в България включително и Авиокомпания Балкан. И сега България няма собствен въздушен превозвач. А на Иван Костов-Циганина никой и до ден днешен не търси съдебна отговорност за да бъде вкаран в затвора.
Де Сика (нерегистриран)
Какво им дреме на швабите за някакви си български гастарбайтери? В Германия дискриминацията спрямо българите не е тайна, както и това, че медиите ги демонизират и дехуманизират от десетилетия.
иве (нерегистриран)
Напълно си прав/а!
иве (нерегистриран)
Ужасна история! Не мога да си представя това да ми се случи с моите малки деца -- на 4 и на 2 годинки! Те не биха преживели да спят на студа, много често по тези самолети има и бебенца. Как оцеляват такива дечица на 0 градуса и спане опо земята! Трябва да съдят уизеър до дупка за застрашаване на здравето и живота на пътниците. Спане на такива температури гарантира хипотермия за едно малко дете! Пълни кретени! Изобщо, напоследък забелязвам ужасна коравосърдечност по летищата в Германия. Ние изпуснахме полет не по наша вина и после ни държаха с часове на летището, за да си получим багажа! Децата се бяха съклетосали. При нас вината беше основно на летището, но ще подаваме жалби и срещу авиолинията! Поне успяхме да пренощуваме в хотел. Не знам какво става с тази скапана Германия и как е възможно такова отношение, но е факт, цигания и дезорганизация, липса на достатъчно персонал наблюдавам в тази прехвалена държава.
Пи (нерегистриран)
Дааа, недоебана си и си много тъпа…
Абе човек (нерегистриран)
Човешкия фактор вече е без значение Важни са парите На това казват май неолиберализъм Знаеш ли че бебенца чиито родители не са тествани не могат си взе хотел Ми мислете малко
иве (нерегистриран)
много хотели са 3Г, а летиш пак или тестван или вакснат, така, че биха могли да отидат в хотел съвсем спокойно!
иве (нерегистриран)
Ами, само парите са им важни в този бранш, това е ясно, но имат и задължения и трябва да има начин да бъдат съдени. Аз наистина съм отвратена от начина, по който се процедира и отношението към клиенти. Отговорност за живота на тези хора -- нулева.
бе и ти (нерегистриран)
си една майка, ама нейсе. Другото си е така.
Ясновидеца (нерегистриран)
Общо взето - каквото сте платили, това сте и получили! Ако бяхте летели с Луфтханза, нямаше да имате подобен проблем. Преди няколко години за Коледа времето във Варна беше много лоши и летиюето беше затворено няколко дни. Тога Аустриан (дъщерна на Луфтханза) летя до Белград и от там с автобус докара хората до Варна, за да са със семействата си на Коледа! Но билетите на са по 50 евро ... Качество си има цена!
хаха (нерегистриран)
като гледам снимките,само прошляци!каква услуга очакват на цена автобусен билет софия-бургас?
Много експерти... (нерегистриран)
Много експерти има тук, нямам думи.... В първоначалната статия се говореше за летище Франкфурт, което много ме учуди, понеже то е едно от най-големите в Европа и едно от най-добре организираните. Сега става ясно, че е всъщност Франкфурт-Хан, което се намира на около 100 км от Франкфурт, няма нищо общо с Франкфурт и реално е във фалит. Превозвачът няма никаква вина, че не са разчистили пистата, понеже това е задължение на летището. След забавяне от повече от 4 часа пътниците имат право на компенсация, която не се определя от цената на билета. Така че дали е бил нискотарифен за 50 евро или редовен за 500 няма значение.
Хахахахахаха (нерегистриран)
Прочзетете си общите условия преди да пишете ;) Търсете обещетение от нискотарифна авиокомпания заради лошо време ХАХАХХАХАХАХХАХАХАХАХХА ей това ще получите като отговор!
123 (нерегистриран)
Така трябва тоя народ да се гаври по всекакъв начин ама не само българите всичките жители на ес да продължават да ги гаврат с тия ковид ваксини и мерки та белким им дойде акъла
666 (нерегистриран)
Къде видя тука гавра? Това,че пилотът е взел правилно решение да не излетят и всички са се прибрали живи и здрави?
124 (нерегистриран)
За това ли реват че им дали супичка само бе олигофрен да ми ядеш х.Ревете по медиите от оня ден сега не било така.ТИ дебил ли си
Я па тия! (нерегистриран)
Какви обезщетения искат от нискотарифна компания??? А, и времето е с компанията. Ореваха всички български телевизии, като, че ли компанията ги гледа.
НЯКОЙ (нерегистриран)
Хайде стига плакали.Взимате си нискотарифен авиопревозвач и искате да бъдете настанени в хоте.,но ако може да е пет звезден,което авиокомпанията не може да ви предостави.Роптаете,че заради лошото време не сте излетели.Ама вие искате да стане беля и да не можете да се приберете изобщо.Как сте се събрали все умници.
Уиз еър? (нерегистриран)
Унгарски лоу костър, които ти продава ВСИЧКО извън цената на самия полет, включително и чашата вода… какво друго да очакваш? Съдебните дела са част от бизнеса, за тях. Не можете да ги уплашите…
аз (нерегистриран)
Ами който има пари да ходи по чужбините после да не ми реве, че нас българите никъде не ни уважават! Мисля, че това е съвсем нормално, като ни знаят що за нация сме!!!! Ходили ми те на екскурзия по Германия, похарчили за самолетни билети пари колкото много от нас вадят за година и половина труд и то такъв труд, който никой от тях на може да си представи. Така, че никакво съжаление! Който ми ходи по чужбините, да си носи последствията! Истината е тук в България!
Щерев (нерегистриран)
В такива случаи става ясно, че въпросните ниски цени са тотален бич за услугата. Пести се от всичко, дори и от сигурността и обезпечаването. И пътниците по тези рейсове на такива компании трябва да гознаят това и да не мрънкат. Все пак на WizzAir не им се случват такива работи за първи път. Даже доста пътити са им се случвали през годините. Не мога да им сучувствам на въпросните пътници. Никак даже. И въобще да не търсят съдействие от държавните органи и представители след като са имали неблагоразумието да сключат такава сделка с превозвач, който се е дънил по такъв начин многократно.
За без пари.... (нерегистриран)
Да, но билетите са били евтини нали? :)
е гледай по-мащабно де (нерегистриран)
Ами те БМВ-тата са скъпи пък се трепят нали? За влака стрела билетите хич не са евтини ама като дерайлират стават на хармоника. А двете совалки дето утрепаха общо 13 човека са най-скъпите летателни апарати.
иве (нерегистриран)
абе всички авиокомпании се гаврят с пътниците си. Ние имахме проблеми с тъпите България еър. Сега подаваме жалби, да видим дали ще ни обещетят. По принцип, евтини или не, са задължени или да излетят или да настанят пътниците. Това е. Като не могат да си свършат задълженията, ще плащат. И нещастници сте вие, които критикувате хората, а не посраната Уизеър! Евтини или не, все пак имат задължения. С две малки деца съм на 4 и на 2 и за мен би било буквално смърт, ако децата ми трябва да спят на нула градуса, не биха оцелели! Не знам какво би им се случило на тези уизеър...
Чи (нерегистриран)
Иве, лекарството ти е в мен…
Евтиното (нерегистриран)
Често е скъпо!Ако решите да ги съдите става много скъпо!
wlado (нерегистриран)
дано успеят да ги осъдят.
:) (нерегистриран)
И? билета 50Евро. Какво обезщетение ще получат?
З (нерегистриран)
Точно, при нискатарифните компании няма обезщетение.
много яко нали? (нерегистриран)
Авиокомпанията прибрала парите от полета преди 6 месеца и когато настанало време за осъществяването екипажа отишъл да спи.
НАЙ
Макрон на съвместен брифинг със Си: Пекин отказва всякаква помощ за Москва
Протест спря движението на кръстовището на "Патриарх Евтимий" и "Раковски" (снимки/видео)
След 8 месеца арест Васил Божков излиза на свобода
Киев задържа двама висши украински военни, подготвяли убийството на Зеленски
Израел удари Рафах
Путин за пети път встъпи в длъжност: "Ще реализираме всичко планирано, заедно ще победим!"
Киев задържа двама висши украински военни, подготвяли убийството на Зеленски
Българският посланик в Москва пропуска инаугурацията на Владимир Путин
Протест спря движението на кръстовището на "Патриарх Евтимий" и "Раковски" (снимки/видео)
Макрон на съвместен брифинг със Си: Пекин отказва всякаква помощ за Москва