Коментари - Част от блокираните в Рим българи - в хотел, други търсят изход | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако им върнат парите добре да хващат рейс и да се връщат

Рискували - избрали най-евтината компания и съответното получили. Народа го е казал: Каквото дадеш, това ще получиш.

Ако са си купили билетите преди две седмици,цената им е била към 20 евра. Не вярвам да стигнат далеч с тези пари :)

Бас държа, че някоя фльорца-"джурналистка" е сред пътниците, затова се вдига толкова шум. Полетите зависят от времето и всеки интелигентен човек го знае.

Какво министерство ни навирате в очите? По международни спогодби авиокомпанията има задължение да плати за престоя на пътниците. Храна, хотел и алтернативни пилети... Всичко това се поема от Раянеър в случая. Външното ни министерство май се опитва да си приписва заслуги без да си е мръднло пръста....

https://www.ryanair.com/bg/bg/useful-info/help-centre/faq/flight-cancellations#0-0

Българските граждани от анулирания полет вместо да си търсят правата където трябва, звънят на посолството. Журналистите им пригласят...... Служителите в посолството се опитават да помогнат.... Тъжно, много тъжно....

Само не разбрах защо от посолството търсят бус на ниска цена, при условие, че в цитирания регламент е посочено ясно в чл. 9 (посочвам преведния текст на регламента, а тези от Вас, които поддържат връзка с посолството може да им го припомнят): Член 9 Право на грижа 1. Когато се прави позоваване на този член, на пътниците се предлага безплатно: a) храна и напитки според времето за изчакване; б) настаняване в хотел в случаите, —когато се налага престой за една или повече нощи, или —когато се налага допълнителен престой към първоначално предвидения от пътника; в) превоз между летището и мястото за настаняване (хотел или друго място). Съответно от посолството трябва да изискват авиокомпанията да изпълни ангажимента си по регламента, а не да създават други бизнес и търговски взаимоотношения, които ще попречат в конкретния случай.

Излиза, че в днешно време е кофти да си българин... Всички се отнасят с теб като маймуна. Вече разбирам защо много хора в чужбина крият, че са българи.

Евтиното излиза скъпо.

Май се оказва ,колкото и чудно да е, че уиз-а са най - коректни в България

Абцелютно сички апарати на Ryanair са модел 737—800. Абцелютно сички тех събират точно 190 пасажери. Как има 300 българи блокирани от един канцелиран полет само в дира знаят. Но пък има нов ди-зайн.

КЪДЕ СТЕ ТРЪГНАЛИ БЕ ГАНЬОВЦИ, ПАРИ НЯМАТЕ , ЕЗИЦИ НЕ ЗНАЕТЕ, ЗАТОВА ВИ ТРЕТИРАТ КАТО ЦЪРВУЛИ!!!

КЪДЕ СТЕ ТРЪГНАЛИ БЕ ГАНЬОВЦИ, ПАРИ НЯМАТЕ , ЕЗИЦИ НЕ ЗНАЕТЕ, ЗАТОВА ВИ ТРЕТИРАТ КАТО ЦЪРВУЛИ!!!

гоуемо чудо, отишли до Рим за 40 лева и съга що са се преебали, я с 40 лв. у кръчма не влазам, като немат паре да си стоят у село

Аз съм забелязал, че над 80% от бг туристите освен български, никакъв друг език не знаят. Освен това не си знаят и правата. Обаче са много навътре с промоциите и далаверите.

Местата на 737–800 са 154 а не 190 Ганьо/

Защо пътувате с тия нискотарифни измислени компании, бе хора?! Не че не се случват непредвидени неща като стачки в по-престижните компании, но поне там имаш гаранция за достойно и висококачествено обслужване и поемане на всички разходи от компанията за своя сметка. Поне като плащам повече, знам за какво го плащам. Големия зор с тия Ryan Air, Wizzair и какви ли още не... Честно, колко ще спестите?! За едни 50-60 евра по-малко ли сте? Не ви разбирам...

Ами ще се отнасят така с нас, както се отнасяме помежду си, не е ли така?

Не знам защо си го причиняват тия хора с тия нискотарифни компании?! Да им се чудиш?! А ми просто спрете да ги използвате.

Това е капиталистическата компания,която искаше да превозва прави пътници.

Защото не всички крадът пари от чужди банкови сметки като теб и знаят как се изкарват пари с труд,а не с крадене като тъпакът борисОфф на когото облизваш осраният Гъз да ви еба пичката майчина и на двамата!

Защото не всички крадът пари от чужди банкови сметки като теб и знаят как се изкарват пари с труд,а не с крадене като тъпакът борисОфф на когото облизваш осраният Гъз да ви еба пичката майчина и на двамата!

Защото не всички крадът пари от чужди банкови сметки като теб и знаят как се изкарват пари с труд,а не с крадене като тъпакът борисОфф на когото облизваш осраният Гъз да ви еба пичката майчина и на двамата!

рейс от Рим? Ти луд ли си? Те ще пътуват 3 дена до България. А, че райън ер има какво да подобряват - имат. Но в крайна сметка, нека се отбележи, че благодарение на нискотарифните полети много хора успяха да видят свят. Защо пътуването трябва да е само за снобари?

Много смело момче, ще бъде жалко ако загине. За съжаление, не може да рискуваш непрекъснато и да печелиш винаги, рано или късно със сигурност губиш. Дано да му се размине и този път.

Не пътувайте никога с Райън Еър - при тях всичко е под въпрос. С 2 думи - безумно скапана компания. Само лумпени могат да се решат да пътуват с Райън Еър.

до Рим отскачам поне веднъж месечно, никакви самолети, никакви компании, само на автостоп, зор е докато се измъкна от българия и сърбия, нататък е песен

вярно е ... не е виновна мъглата и летище София си ама система за низка видимост ...

Наскоро си направих пътуване при което трябваше да стигна до Генуа. За да избягна не толкова сигурните и често стачкуващи италиански самолети и влакове, летях от София до Франкфурт и от там до Генуа и после обратно в същия ред. Само с Луфтханза и всичко си беше 6. Никакви евтинджийски авиокомпании, които гледат на пътниците си като на добитък.

за Райънеър. Редно е при второ нарушение да се преустановят полетите на такава авиокомпания, защото нискобюджетките създават проблеми по летищата и са опасни за всички останали.

Евтиното почти винаги излиза по-скъпо. Ако се бяха качили на нормална авиокомпания това нямаше да се случи. Сега с престоя или алтернативните маршрути ще им езлезе значително хо-скъпо а освен това няма кой да им изплати изхабените нерви.

Проблемът не е дали е low cost компания и какво осигурява тя. Проблемът е, че българина никога не е чувал за застраховки. Единствената, която прави е на колата като това в повечето случаи е насила. В България просто не може да разберем какъв е смисъла от тях.

Жалка нация! Мога да Ви кажа, че ако подобно нещо се беше случило например с британски граждани, едно мрън нямаше да се чуе. Нашенците ги спасяват все едно са малолетни или умствено изостанали и най-якото е, че в тази най-обикновена житейска ситуация, отаналите малоумни българи в родината се тревожат и питат къде е държавата. Обикалят интернет форумите с букет цветя и питат "Кой ш ни даде паарррррррррииий?".

Голяма работа, отменили им били полета. Така и аз с отменен полет на Раян еър пак в Рим 2 дни живях в Хилтън с закуска, обяд и вечеря на разноски на РаянЕър. След това се прибрах и ги осъдих за 1000лв и така си избих и парите за билетите и хотела в Рим. Абе хубава почивка беше. Не ги мислете, няма да ги оставят гладни, жадни и без покрив, а и пари ще им дадат след това.

Много голям този самолет - 300 българи поема.А иначе - като тръгне на път човек трябва да е подготвен за всякакви ситуации.Нали са живи и здрави - ще се приберат!

По-скоро нашите "новини" са такива ... Журналисти, к'во да ги прайш....

Тц тц тц тц верно, че принципно си все в джаза, ама сега хептен си объркал новините под които коментираш....

В този случай даже няма нужда от застраховка. Всичко е уредено на европейско административно ниво. Авиокомпанията е задължена да поеме всички разходи по престоя.

Е все едно Луфтханза не стачкуват никога. Нали преди няма и половин година и те стачкуваха и се разправяха за пари. Бая полети бяха отменени.

Пич, не е за 50-60 евра, бая повече са. Ако беше 50-60 много ясно че ще се прежалят.

голям тарикат, голяма работа си

"Икономията е майка на мизерията" !! "Райънеър" не смогва да вози клиентите си не от вчера, на тези цени - толкова !! Поне да обявят фалит дa не ни мъчат...

защо пак се занимава цялата страна с измислена драма? Платили са 10 евро за двупосочен билет и сега реват? Като искаш да нямаш проблеми - плащаш си на нормална компания 100-200 евро и си пътуваш спокойно.

Не е заради 50-60 лв...Много често единствено Райън и Уиз летят до определени дестинации, също доста често и часовете са удобни. Аз съм много редовен пътник с всякакви авиокомпании и абсолютно същата ситуация се случва с всяка авиокомпания. Това, че е с по-ниска цена билета, не е заради по-ниско качество, нито по-лош самолет или пилот. Това е заради оптимизация на процесите на управление на компанията, залагане на по-висок оборот, а и по-лесно навлизане на новите пазари. Това са сравнително нови компании и това е единственият начин да пробият. А това, че пилотът е отказал да лети може да е за по-голяма безопасност.

Истината е, че тази авиокомпания, никога не се е вълнувала от пасажерите си, а само от техните пари. :)