Германските коли са номер 1 за покупка втора ръка
От компактните автомобили до бусовете - няма да сбъркате, ако изберете германска кола втора ръка, според ново проучване, цитирано от ДПА.
Обратно в новинатаКоментари - Германските коли са номер 1 за покупка втора ръка | Днес.dir.bg
Коментари
Как няма да доминират, като моделите от преди 15г превъртат 1 мил. км., без основен ремонт?
Германците наистина поддържат най-добре автомобилите си а и автокъщите им са най-лоялни но Гврмания има един серьозен недостатък-химикалите по пътищата ускоряват ръждата. Българите карат коли на 20-плюс години и буквално изгниват ако са германски, швейцарски и тн.
Може и да са по-добри,ама от ,,Лада"-та за нашите пътни условия и фин.възможности на преобладаващите българи ...НЕ СА :))) Единственият им проблем ,,по рождение" на ,,Лада"-та са ламарините....Но за щастие все още се намират в изобилие и пълен асортимент на смешни цени ! Един милион имам на ,,Ладичка"...сам си я правя,сервиз не знае и на пътя никога не ме е оставяла ! Понеже съм служил и като танкист на Т-34,мога да кажа,че и германските ,,Тигри" са били много по-добри,съвършенни но не се устояли на простата,непретенциозна и най-вече евтина за производство руска машина,която екипажа е в състояние да и извърши ремонт дори сред бойното поле с мин. Брой инструменти!
Братчеда има 40 годишен Трабант, аз 20 годишен Мерцедес. Трабантът няма капка ръжда и пъпърка като козел на баир. Мерджанът ми струва поне по 1000 лв годишно за подръжка - ремонти, данъци и такси, но сега върви яко и вози мазно като яхта в морето.
Беше тя! Беше... При последното ми пътуване в Мюнхен и Щутгарт автокъщите предимно на украинци ,поляци и арабески. Качеството на колите... Вярно е обаче ,че германците поддържат без да жалят парите си за добри части и качествен ремонт . И ако си купиш "новата " кола от собственик германец ,почти винаги ще я вземеш в добро състояние. КОЛКОТО ПО-БЕДЕН ,ТОЛКОВА ПО-БЕДЕН. /Както казва Мечо Пух/ ;-)))
Зависи от гледната точка! Ако търсиш лесен ремонт / и евтин!/... Виж, ако търсиш малък разход на гориво ,качество на возията и екология... Спор не може да има.
Точно. За истински кеф от немската кола, трябва немски бензин/дизел, немски пътища, немски КАТ, немски сервиз и наоколо да карат предимно немци.
За ремонтите си много прав,аз на времето имах Москвич и като отидох на един майстор да го питам защо ми капе масло от двигателя той ме попита колко пари съм дал за нея и като му казах каза,че за тия пари съм си купил занаят.Всеки ден ще си я поправяш и все под нея ще лежиш то и за това собствениците им ги погребвали прави,че цял живот са били легнали под нея
ха-ха-ха , така е в България, всичко е втора ръка: коли, дрехи, хора и сие каквото друго се досетите. жалим , че не сме се родили навремето я в Германия, я в Белгия, я във Великобритания
Аз си карам само японски коли (няма да правя реклама на марката)повече от 18г. и за нищо на света няма да мина на немски(а съм карал поне няколко служебни аудита и мерцедеси) та за мен е важно не дали е евтин ремонта а да не ми се налага такъв и наистина освен консумативи като масло,филтри след време накладки друго не се пипа по колата.......свещите са иридиеви и са за 120000км. та вие си карайте немските коли,че така е по-добре за нас
Абсолютно, в списъка поне в статията, незнайно защо не присъства най-здравия според мен, а именно Тойота.
Тойота е все едно да кажеш, че лада са здрави коли.. нормално да са здрави, като са пълни дървета..
И номер 1 по посещения в автосервизите след това...заради прекрасната ни инфраструктура.