Отписват автомобили със сериозни неизправности

Прекратяват регистрацията на автомобили, за които се установи, че имат сериозни неизправности, съобщи началникът на Пътна полиция Бойко Рановски.

Обратно в новината

Коментари - Отписват автомобили със сериозни неизправности | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Изчетох повечето коментари и хората изпускат същината. В ТАЗИ ПРОГНИЛА ДЪРЖАВА НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ! Цялата държава окрадоха и продължават нагло да я крадат и потъпкват закона, вие искате правила. НЯМА ПРАВИЛА В БГ. Тука е правилото на по-силния, на по-богатия, на тази с повечето връзки. Това е. Тази смешна наша държавица с нийните прогнили и разпадащи се от корупция структури не могат да направят нищо. Никакви коли няма да спират. Само плашат гаргите. Бай ганьо вече не им се връзка на номерцата на лумпените от КАТ като тези новинки за 3 дни акцийки или "драконовски мерки"и не ги бръсне за слива. Българинът не го ебе за закона и правилата. Точка. Това е положението. Закон в Бг няма, не се спазва и държавата не я е еня, и хората го знаят и тъх не ги ебе за държавата. Рибата се вмирисва от главата. Докато главата се не одреже, нямада има промяна. А няма изгледи това да става в близкото десетилетие. Проблемите са толкова много и фундалемнатли, а вие сте тръгнали да се дърляте за колите коя била стара, коя незправна, коя на газ, коя без катализатор и филтър и прочие тъпотии. Капка в морето от проблеми в БГ. Изводът е, че нищо няма да се промени, искат единствено да издоят повече пари от хората. Който се върже на глупостите им разбира се.

тъп , по-тъп, най-тъп, фуражка, бг-политик... та в тоя ред на мисли какво ще каже тоя тъпанар за свалените номера за изтекла книжка? А байно кажи си пак мнението като в момента административните съдилища масово решават в полза на шоферите и КАТ трябва да плаща и разноските? А бе маймун колко хиляди номера бяхте свалили заради изтекли книжки,с какви пари ще плаща тъпото КАТ разноските по тия хиляди дела ??? Ваща мама недоклатена!!!

Ще спазваме и ще действаме по плана на автоджамбазите, че и те "загладняха пък нашето не капе".

на годишен преглед даже и данъка не ми преглеждат... пичувити от пункта знаят само как да попълват бланката за ГТП...

Е да закриват тогава ГТП-то? Как тъй хем си го минал, хем имаш "сериозна неизправност"? Освен това за какво ти е да го минаваш, като ще те проверяват (кой знае как, сигурно ще си водят механик с преносим стенд) за неизправности като те спрат за проверка?

Беден си. Живееш в страната на втората употреба. Купуваш си пералня или хладилник втора употреба, купуваш дрехи втора употреба, в магазините ти продават стоки със сменени етикети втора употреба, перилни препарати с двоен аршин и най-накрая за 2000 лева си купуваш втора употреба четириколка с двигател, която наричаш - кола. Не стига че лежиш под нея през ден на паркинга. Когато ти дотрябва тя не пали, или ако тръгне гърми и пуши, плащаш мило и драго за да я оправиш, защото за нова не може да мечтаеш, но и по пътищата те дебнат полицаи-хрътки, жадни за 50 лева. Свалят ти номерата за какво ли не. А ето сега ти отрегистрират колата за какво ли не. Е, колеги, май дойде времето да слезем от колите и да ги бутаме - така няма да нарушаваме никакви правила, може да си ги бутаме дрогирани, пияни, няма да превишаваме скоростта, а ще се движим толкова бавно, че скоростта на пешеходиците ще стане опасна за движението.

Друго решение е да впрегнеш пред колата кон. Забранено е, но не се санкционира :). И се радвай, че още не сме започнали да ядем и храна втора употреба :)))))))))

Ами не помагам ти да трупаш постове за насъщният. Сега например може да кажеш защо чисто нова кола с ДПФ в Германия влиза в цикъл на регенерация на 50 - 60 000 км а у нас на 10 - 15 000. Ще ти подскажа, в горивото има 5 пъти повече саждообразуващи боклуци

Браво, изкара още 5 цента

Това се казва загрижен за доходите на подчинените си ръководител....Рановски...'Ко да пра'и чиляка...и той дом 'рани.На една заплата,дори катаджийска...не ст'аа. Чудя се как едно ченге,окомерно на пътя ще диагностицира,че дадено МПС е със сериозна неизправност?!В повечето случаи такива са скрити... Едно съм убеден,тъй,като карам от 1973 г. до днес на пътя,че и преди 10.11.1989-та и след него,главните герои във всички вицове за ,,остроумие и интелигентност" са ченгета,КАТ-аджии и...ПОЖАРНИКАРИ :)))

Как няма да пусне като искат да има лиценз , а се използва рядко. Имам подобен камион за който плащам по ,05 лв на километър годишно за лиценз!Разходите почти не си заслужават, но поне не търся коли когато се наложи. Политиката на държавата е убийствена към малките!Мисля , че двуосните камиони до 16 т. не трябва да се третират като коли за международен превиз.

Дали в европейската директива е повдигнат въпроса за конете с каруците които се движат по българските пътища те ще минават ли на годишен технически преглед ще бъдат ли спиране от движение ако не отговарят ако шофьора на каруцата няма книжка или няма необходимото образование Или ще продължават да се движат по нашите улици тогава да си купим или един кон с каруца и да се разхождаме и да си правим бизнес,а

предните две копита не спират равномерно....

Не знаех че КАТърите са и инженери.

Ами АВТОБУСИТЕ ТАРАТАЙКИ , кога ще ги спрат , като спира спирачките му стържат на желязо няма грам феродо, като тръгва гърми като танк Т-34 -ка , като се движи целият се трсе като каменотрошачка. и отгоре на това вози 40-50 човека - дапитам аз кое е по-опасно.????

То туй като болничните бе - хората със сериозни повреди да се отписват!

е таокива проверки на автомобилите да се извършват още при внасянето им в БЪЛГАРИЯ, за да не стане тя гробницата за отпадъците на ЗАПАДНА ЕВРОПА !

Трябваше да се променят Закона за местните данъци и такси и ЗДвП в частта регистрация на МПС - вкарваш кола - регистрираш в общината ВЕДНАГА, а не да виси с месеци по автокъщи без табели и с договор без дата.

Поредният незапознат. В България когато регистрираш автомобил ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МИНАВАШ ПРЕЗ КАТ. Ако те не си вършат работата за какво говорим тогава

Съдържанието празноглавецо, съдържанието. Почти същото като това дето го нямаш между ушите

тъп, тъп колко да е тъп??? само да попитам: някой ще може ли да даде дефиниция или критерии за сериозни неизправности ??? и кой ще ги определя полицая на пътя може би... аман от тъпанари на ръководни позиции в тая държавица!

Всеки ден минавам покрай един джип, паркиран на тротоара, който е в окаяно състояние, целия е в дупки от ръжда, от двигателя за няколко години са изтекли десетки литри масло. Едва ли е минавал технически преглед от 10 години. Собственикът е служител на КАТ. Него кой ще го провери и санкционира?

Възрастта на автопарка отразява богатството на българина, не на софиянеца. Да го имат пред вид управляващите...

Не става ясно от статията кои и за каква неизправност ще спира колите?То и сега в системата на техническите пунктове я има тази таблица за значителни и незначителни неизправности и спиране от движение на автомобилите

ти в дирник статии ли очакваш ? тия са просто преписвачи...

Остарял е разбира се, когато хората са бедни/най-бедни в ЕС/ и не могат да се изхранват камоли да си купят нормални коли ,а за нови това е като шестица от тотото. И все по-лошо ще става,каквито и директиви да иска ЕС.90% от хората не могат да си позволят нови коли.Като ми спрат старата ,пак ще си купя стара ,но молко по нова.Е това е!

Гусине вземи отвори например протокола от заседанието на Столичният общински съвет, посветено на замърсяването на въздуха и там ще прочетеш какви са и кога ще станат ЕВРО 6. И да не забравиш да се позаинтересуваш как може да имаш автомобил ЕВРО 6 ако наливаш в него гориво дето не покрива ЕВРО 4

ОК, ако ми докажат, че колата е със сериозни неизправности - да я спират. Ама аз като видя дупките по пътя...и съм си платил и винетка...кой ще ме възмезди със свирка? Кмета ли, шефа на КАТ ли, министъра на транспорта ли, Боко тиквата ли? М?

А няма ли директива от ЕС безумните опашки пред КАТ да изчезнат?

и това ще ги спре? тумор се лекува с отстраняване - тоест конфискация на МПС

И как точно ще конфискуваш МПС за изгоряла крушка? Айде да спрете с фантазиите сутрин

Аман от милиционерски номера и кратуните подгласят. Пуска се нещо на матряла да замажат очите, че пак се осраха и хората в бургаско си умряха Първо няма такава директива да ти отписват колата. Второ и да е неизправна се дават 10 дни да си я оправиш, ако не можеш няма ГТП. Трето, кой ще проверява за махнати филтри, а за ръжда ще връщат ли ?

Прав си за тумора. След 1989 год България се разболя тежко и единственият лек е конфискация и одържавяване. Разбра се се ние нямаме работодатели, а имаме кожодери.

Ти сега и от коли ли почна да разбираш? Или просто си трупаш дневната бройка постове?

Значи е закона ясно си пише какви са изискванията за да мине един автомобил ГТП. Ако не ги покрива няма стикер и не може да се движи. Тия нови правила са само прах в очите на хората. Както до вчера са минавали ръждясалите трошки вързани с тел, така ще минават и за напред.

Тоест да спрем целият градски транспорт?

Градския транспорт всъщност е добре относно поддръжката на euro 4, само някои линии имат автобуси по-старо поколение. EURO 4 все пак е стандарт на 12 години. Това, което ще спре почти изцяло ако почнат да прилагат тоя закон са такситата. Повечето са всъщност катафалки-ковчези в които се возим на собствен риск.

Освен, че трябва да се отписват, трябва и автоматично да се предават за скраб, ако в определен срок, не се приведат в годно за движение състояние, а не само да заемат парко места , като паметници, сраснали с пътната настилка.

тези сериозни неизправности на око и на пътя...

В Булгаристан мутро-милициионерите от ДС продължават да откриват топлата вода, пътьом убивайки България. Какво ще стане с тях съвсем скоро?

де какво се крие зад общата фраза сериоѝни неизправности ? Що не ги дефинират, ами оставят на куките да тълкуват сериозната неизправност, като възможност за увеличаване на доходите? Това да не им е бонус, че няма увеличение на заплатите?

правилно, не СТАРИ, а НЕИЗПРАВНИ автомобили, което не изключва новите. няма никакво значение колата нова ли е или стара, важното е как се поддържа и съм виждал коли на по 20 години в много по -добро техническо състояние от такива на по 5, щото тоя с по новата кола иначе е баровец, ама пари за нормална подръжка няма.

Тъй като всички сте С класа, т.е. софиянци ще ви дам съвет. Спестявайте някой лев и чакайте да пуснат новите руски супер малолитражки за 7000 лв. и с 10 годишна заводска гаранция.

Първо да отнемат купените книжки, от ДАИ знаят бройката. Всеки иска да кара нов автомобил но всеки кара според парите. Сега Запада да ни даде нови автомобили защото изкупихме боклука на Германия,Австрия,Италия и др. или държавата да поведе държавна политика за подмяна на автопарка, както е в съседна Румъния.Ако нашите управници наистина искат да направят нещо по въпроса могат, но дали наистина искат?

jingiby

Всяко чудо за 3 дни. Ако някой реши да слага ред на пътя някога у нас, със сигурност няма да са сегашните шменти-капелници...

В бг има тенденция всеки да върши работата на другият и накрая се образува хаос! Журналистите разкриват престъпления,инженерите карат такси и т.н.! Има ГТП и за него се плаща 40 лева средно! Там би трябвало да насочат вниманието контролните органи! Не е тайна,че всички пунктове за ГТП са собственост на бивши или настоящи служители на МВР! И може би затова властоимащите си затварят очите за случващото се там!

BG-то, е най голямата "автокъща" за Tрета употреба на коли на Eвропа и най голямата авто-морга на света!!;)

Стига сте поддържали мита, че жертвите по пътя са заради остарелия автопарк, да той е стар, но колко челни удара има поради техническа неизправност на автомобила? Вероятно нито един. Всичко е следствие от безразсъдното шофиране, другото е лобизъм в полза на търговците на нови автомобили. С нови автомобили няма да намалеят катастрофите, ще се облажат търговците. Има начин, при добро желание, един 20 г. автомобил да си бъде в перфектно техническо състояние, но пак е въпрос на манталитет, както и безразсъдното шофиране.

Българския комплексар си купува 15г. трошка и я кара като нова. Ама тя не е и следва челен удар. Така като четеш за пътни инциденти колко често е да се ударят примерно нови до 10 г. мерцедес, бмв, ауди, фолксваген. Аз лично не съм чел. Прав си в едно, че коли като дачия, рено, киа, шевролет, и други подобни дори и нови не трябва да се карат с повече от 80-90.

Много е права "гумата"...Едната ми кола е на 20 години, другата на 22. И дввете са в състояние, в което не са и 5 -годишни коли. Без точка ръжда със сменени амортисьори, спирачни цилиндри, накладки, шарнири, накрайници, чисто нови акумулатори и чисто нови гуми( не втора ръка). Всичко работи безупречно. Можеш и по-нова тенекия да си взема, но не искам разни боклуци с евтини заместители- отвън наточени, отвътре наблъскани с пластмаси, които се раздрънкват след 50 хиляди километра. Благодаря. Едно време хората не са жалили желяз, мед, алуминий - колите са от здрави по-здрави- нямат трошене. И двете ми коли возят като лодки- Мерцедес и Рено, а двигателите им светят , по-чиста са и от на нова. А пък вие си крайате кашкаи-те, Каджжурите , Кактусите и другите пластмасови боклуци и им слагайте лети джанти, мигли и еленови рога...Заблудени овце....

времето е пари, пич. я кажи ти за да ги намериш, а после смениш въпросните "амортисьори, спирачни цилиндри, накладки, шарнири, накрайници, чисто нови акумулатори и чисто нови гуми" колко време губиш? 100$ на час връзват ли ти се?

Ти нещо бълнуваш ли, братче? Има части в изобилие във всеки един магазин. Частите на втора ръка, а чисто нови- освен това имаш избор от такива на няколко фирми, ти скоро пазарувал ли си в магазин за авточасти? Не приказвай такива глупости, някой ще ти се смее.

Амортисьори, предница и спирачки на кола около 2000 година среден клас се сменат от един човек точно за един ден. Това по 40 лева на час - 320 лева за работа. 320 лева е да ти сменят маслото и филтрите в някой официален сервиз ако колата ти е в гаранция. А най са ми смешни тези дето са си купили чисто нови коли и като платят лизинга не им остават пари за гориво и за гуми.

Глупости!

За качеството на колите съм съгласен. Само една вметка: вози като лодка означава заминали амортисьори и не подходящ пример за добра визия.

Абсолютно точно казано! Основният проблем не е в това дали автомобилите са стари или нови, а в това, че поддръжката им е на изключително ниско ниво.

Имам приятел с американска кола над 20 години и тя е в пъти по- добра от автомобили на около 10 години. Повечето скапаняци са от напудрените серии "новички" коли, които са родени от ограничението на разходите на производителите в Корея, Япония и Европа. Всичките тия са пълни скапаняци, макар и с все още лъскави ламаринки. Какво е тази новина, обаче? Тя е за тормоз и подтикване на хората към необмислени и рисковани разходи за по- нови коли? Защото колата е необходимост, дори и да стои паркирана и да затрупва градовете. Тя дава онова, което държавата не може- свободно придвижване, което не зависи от регулации.държавата не даваше на хората да имат коли, сега пак ги тормози и ограничава, както в съветска република.

я кажи тази перфектна 20 годишна американска кола, как и е годишното обслужване? а застраховката как е? а части? сигурно лесно намираш консумативи а? аз карам нова - 100% безплатно годишно онслужване за 1-вите 5 години(пълна гаранция). След 5 години я връщам и вземам нова. месечната вноска не се променя. Пак не плащам нищо не сервиза. ти карай 20 годишна, ама след 5 години ще е 25 хахаха

E,да. Това е най лесния вариант,но и най скъпия.Цял живот длъжник.ЗАЩО НЕ СМЕТНЕШ РАЗМЕРА НА ВНОСКИТЕ умножени по годините. Една кола вземаш - две изплащаш.Това е само за хора на които не им се налага да си броят парите. Само , че пропускаш,че задължителното периодично обслужване на колата и задължителното застраховане през тези пет години не ти е безплатно , а е много скъпо. ТВОЯТ ВАРИАНТ Е МЕЧТАТА ЗА УСТРОЙСТВО НА СВЕТА НА ВСИЧКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ И ЗАСТРАХОВАТЕЛИ,ЗАЩОТО ПОСТАВЯ ХОРАТА В ПЪЛНА ЗАВИСИМОСТ!

Хайде сметнете колко е безплатно безплатното годишно обслужване? В някои държави може и да върви, но в България е скъп вариант. риер - Смяна на масла и филтри в официален сервиз както казах - 320 лева. Смяна в неофициален 120 лева. Така че филма с новите коли съм го ял. Който иска да кара нова кола да си плаща. Мразя да давам излишни пари. И затова внесто да си купя нова кола си взех втора употреба - на една година и на километри които ги минавам за един месец. Ама почти на половината от цената на която се продава в момента в магазина.

Не се притеснявайте, корейците ще ни направят нови коли -- "електромобили"..

Правят нови велоалеи, защото гоним китайците, навсякъде колелета да има и велоалеи, кво като никой не ги ползва!

Искам тия с нерегулирани фарове да ги спират, защото заслепяват и създават предпоставки за катастрофи! А, на мен ще ми писне и ще сложа едно сферично огледало на задното стъкло и да ги видим дали ще ми карат зад мен!

Човек, не си добре с очите. Намери си добър очен лекар. В София знам Маринова и Ива Петкова виж къде са и се прегледай. Карам много нощно време и то извън градовете и не ме заслепяват фаровете до степен да ме дразни толкова. Освен това виж си огледалата на колата какви са и пробвай с друга кола, за да сравниш.

И как простата кука на пътя, която обикновено не може да чете и пише ще установи, че даден автомобил има сериозна неизправност?

С лазар бе пич. Ще има Лазаре как бръмчи тоя - Бррр-рррр. А как трябва да бръмчи Брррррррррррр.

Какво е сериозна неизправност .

По-малко от 50лв. в книжката .

На мене ми е чудно как ще се прилагат иначе логичните "нововъведения"? Катаджията ти прави преглед на пътя? Стар бил парка ама извинете с тия заплати как да е нов? Даже у нас хората са направо суперлюбители на автомобилите, за колите се харчи в много по-голям процент от семейния бюджет отколкото в богатиоте страни! Освен това така ни натовариха с данъци такси и застраховки, че ако тия пари отиваха за гуми, маркучи и акумулатори и други части всичко щеше да е перфектно!

Тоя защо не обясни какво е сериозна неизправност? Излиза ,че нещата зависят от настроението на "експерта" в момента на проверката и не е ли това създаване на възможности за корупция ,ако не дадеш ще те спрат от движение.

Помните ли, че едно време по булевардите у нас имаше автоматични камери, които снимаха за превишена скорост? За нощно време имаха и светкавица и така като блесне шофьорът веднага беше наясно, че е увековечен. Сега искам да направят подобни камери, които реагират на силен звук. Има една порода идиоти, които карат дърти таратайки без гърнета и може би без ауспуси и нарочно се мъкнат с тях на 1-ва и 2-ра скорост. Да привличат вниманието. Такива не само трябва да ги снемат от движение, а директно да ги извозват за скрап. За шофьорите им - 30 дни копане на градинките и парична глоба.

Пичове скоро ходих до КАТ по работа и като видях няколко коли които се мотат там се уплаших. Вярно това може да са под 0.5% ама не знам как това може да бъде регистрирано. А в автокъщите около 40% са коли до 2005. За какво да говорим... Тук в България повечето не са шофьори а колекционери...

Моята е 2003та и е в идеално състояние. По-добро от много по-нови кочини. Какво правим, а?

ще си държиш идеалната 15 годишна кошница пред вас, и няма да я караш, като нямаш пари за нова! Кой е казал, че непременно трябва да се возиш в "15 годишна идеална кошница" = "чисто нов внос" = скрап на пътя и тротоара в града...

Досега регистрацията на автомобила се прекратяваше, ако липсва задължителната застраховка Гражданска отговорност. Заради това от движение са спрени над 850 хиляди автомобила. Спрете се бе,жалки сте!Смешници!