90% от колите в автоборсите у нас са катастрофирали
Над 25 на сто от катастрофите в България стават заради техническа неизправност на автомобилите, а около 90 % от колите в автоборсите са претърпели инциденти.
Обратно в новинатаКоментари - 90% от колите в автоборсите у нас са катастрофирали | Днес.dir.bg
Коментари
Самите неизправности след катастрофа, могат и напълно да се изчистят, но лошата карма на автомобила - никога!
Поредния лобист на вносителите на нови автомобили. 25% от катастрофите да са поради техническа неизправност си е чиста лъжа. Не повече от 1%.
Ако имаше коли българско производство и средната работна заплата позволяваше да си купи човек нова кола тогава ми пишете тези статии . Сега човек живее втора ръка живот пълен с корупция , а те ми говорят за стандарт . Това е положението . Ако не ти харесва ходи другаде .
Корупция? Къде я видя тази корупция? Тя ли е проблемът на масата българи или неспособността им да спечелят пари? Българска кола? Колко опити са правени? 1. Булгаррено 2. Москивич 3. Ровър Маестро 4. Греит уол.
Имам възможност да си взема нова кола, няколко пъти съм стигал до купуването, но като се сетя какви са пътищата се отказвам, защото не си заслужава да караш нова кола при такова състояние на пътищата.
90% са от превишена скорост и невнимание, останалите десетина са точно от неизправни коли ! Като почнем втора ръка гума на 10 години, минем през китайски части или айде другият месец ще сменя накладките и стигнем до октровение разпадащи се таратайки, движещи се по улиците. Милионниците без катализатори дори не искам да ги зачеквам.
Това за 90-те процента е много оптимистично. А колко от колите по борсите са брак и в нормална държава няма да бъдат допуснати до пътната мрежа. Скоро имаше статия за някакъв англичанин на който конфискуват ферарито поради негови задължения. По време на проверката се оказва че ферарито в било тотал щета и брак, независимо че в момента си е кола. Властите разпореждат претопяване на колата тъй като се счита за опасна.
А 100% от българките са се порязвали при правенето на салата. Знаем ги тия статистики.
То не само са катострофирали и напудрени..ами и на много повече километри от реалните...абе караме си боклука на Европа в нова кожа и си мислиме че сме Ок...Да..ама..Не...
Статистиката на КАТ говори друго. Близо 50% от ПТП с жертви са станали поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост в рамките на ограничението. Под 1% са жертвите в ПТП поради превишена скорост.
ЕЕЕЕЕЕЕЕ не така, аз моята си я купих от баба пенсионерка в Германия.Ходила жената до другия край на улицата да си оправя зъбите само, и то веднъж годишно.яко бмв 200кс , 1993г на 50хил. км
Обява: Нов внос от Швейцария колата е била в гараж карана от пенсионер който почти не се е качвал на нея около 50000 км колата на 15 год!!! И наистина колата вид има изчистена , лъсната цената поносима леко завишена и човек как да не се излъже???
В другите новини от същата серия - Слънцето изгрява от изток, а след пролетта идва лятото. Това всички го знаят, че 90% са катастрофирали и "оправени" и с превъртяни километражи. Просто стандарта и заплатите са ни такива, че не можем да си позволим да караме нови коли.
Уважаеми, корупцията е проблема на България. Нищо свързано с обществените дейности не се върши както трябва. Това влияе на всички. Не може да правят некачествен път, и да казваш, че не е проблем. Нямате разбиране явно до какво води корупцията.
Тези "специалисти" изобщо не са в час. Тези 90% са малко преувеличени. За сметка на това % на подправените километражи са почти 100% - без да измамиш с км, НЕ МОЖЕШ ДА ПРОДАДЕШ КОЛА! Основната причина на запад да си продават колите са наближаващи много скъпи ремонти - я на съединител, я на двигател, скорости или много по-дребни, но многобройни ремонти - като по правило за 1000-1500 лв. наши пари.
някой ще ми обясни ли какво значи "нов внос" - нещо като "дървено желязо"? аман от баламурници. ако повече хора протестираха, щеше отдавна да е въдедена регулация, задължителен преглед и т.н., и нямаше да ги има тия простотии. ама като сте овце и не се съпротивлявате да ви лъжат - ще си живеете в лай.ата
Държавата трябва да реши проблема , като създаде условия да се произвеждат коли в България и всички българи да могат да си купят такава кола. Е затова се иска и акъл. Не е като да си увеличаваш държавната заплата сам, да си вдигаш партийната субсидия и да развиваш само партийните структури.
Крайно време е да се разделим официално на бедни и богати. Къде е казано, че бедните трябва да карат коли? Нека се намеси държавата и на пътя да останат единствено новите коли и богатите хора. За бедните се освободиха безброй къщи по селата. Да отиват там -за да гонят козите не им трябват коли. Така автоматично отпадат техническите проблеми по колите. Остават само тези с пешеходците, но може да се направи като в Индия -за низшата каста -глоба. И отиваш да си гледаш бизнеса. Тъй де, с твоя бизнес, низшите придобиват помощи, нали така?
Решение на проблема може да бъде еиднсвено преминаването през годишен технически преглед. Ако автомобила е минал такъв, то той има право да се движи по пътищата. Какво се продава по борсите не може да бъд еконтролирано от държавата. какво ще си купи човек е лично негова работа. Поредните, които искат власт и цоцане на пари.
си мислех, като четях статията. Взе ми го от устата. Но това е схемата в условията на демокрация -пречи на другите през закона и превръщай контрата в законни пари от раята!
Искахте западни коли- те ги. Второкачествена храна, разбити западни таратайки на които ремонтите струват много пари- Европа на много скорости.
Ясно.Кой каквото ще да говори (безопасност, достоверност - т.н.) става въпрос за пари.Поредните тарикати.
1. На село работата е сезонна и зависима от времето в голяма степен 2. На село закриха училищата и болниците 3. На село ако не произвеждаш промишлено - храниш само себе си и децата си.
Това дето го предлагаш е далеч от понятието "лесни пари". Държавните постове, донякъде са като печалба от лотарията. Може и да спечелиш, може и да губиш вечно. Но спечелиш ли, ще си бунак, ако вземеш да работиш. При това, не за себе си, а за другите. Ха! Греша ли някъде?
и нова кола да си купя, по убавите ни пътища на 3тия километър претърпявам инцидент у некоя дупка
Срещу мене си ли? Твойта МЛ нова ли е? Е, блазе ти - и аз искам. Но да протестирам само за да останеш сам на пътя -мерси!
Че къде ги е направила бабата тези 50 000 км. Май на 5000 км. е била колата и нарочно са ги превъртяли нагоре..
Има още много такива изрази патентовани в България: -,,нов внос,, -,,щафетна гладна стачка,, -,,революция по мирен път,, -,,интеграцияя на цигани,, и др.
Зачислените на борсата кого хранят? А и училища им трябват само заради истанбулската конвенция, тъй че на село не им трябват. С козите могат само да си говорят. Да си пишат не могат.
Моля, Дир.бг да ми дешифрира, разкодира, обясни заглавието на статията, какви са тези коли в автобусите ?!
Икакво се подразбира под катастрафа! - Два пъти минала през таван и четири пъти направила предно салто инакрая удар в камък при който се къса макферсона или връщане на заден ход при което пукаш задна еластична броня , или чупиш някои фар,мигач и стоп от небрежност.
четейки между редовете, се разбира, че цялата работа е в : 15-те автосервиза на територията на цялата страна, оторизирани за целта.
Нека сега всички с премиум таралясници да започнат да обясняват как колите им са супер и никога не са имали удар, двигателите са перферкни защото са карани от бабички и за 10 години са минали има няма 20к