Защо ”Тойота” се превърна в компания на дефектите?

Дитер Фрей, Албрехт Шнабел за в. “Файненшъл таймс Дойчланд“, 4 юли 2010 година, Германия - в превод на БТА.

Обратно в новината

Коментари - Защо ”Тойота” се превърна в компания на дефектите? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Само Тойота излезе с прилична печалба всяка година по време на световната криза.Другите компании се сливаха разделяха и се опитваха да оцелеят.И сега просто подливат вода на Тойота . Протсо другите марки производители не сиказват за дефектите и не изтеглят колите си , защото ще фалират. Тойота признава дефектите си , изтегля колите си и все пак е на печалба и държи на качеството си .

преди няколко години точно в ауто билд и точно от немските ауто журналисти в класацията за качество - Мерцедес бяха на 52-ро място.а всички Японски марки от 1-во до 6-то място.Мерцедесите от последните 15 години по качество са НУЛА.който не вярва да разгледа форумите и ще се увери

Добре бе, как може да им се връзвате така на тия Мюнхенски професори?? Кой мислите, че защитават, на кого се опитват да направят услуга? Тойота си изтеглиха колите заради една стелка и заради една втулка на педала на газта (което заяждане дори и американците казаха че се освобождава, ако чукнеш спирачката), а другите "марки" (визирам предимно немските) пренебрегват такива дефекти и то от години. Само погледнете статистиките, Тойота все още е много напред по отношение на качество спрямо конкурентите си. Дори AutoBild си го признават в ежегодната си класация, където Тойота са лидер в последните 10-15 години.

Който не вярва в Тойота ,значи пресата е успяла ! Иначе от Тойота по яка няма !

аз на гъза си невярвам ти ме караш да вярвам сляпо на няква фирма :д много хора са пострадали ,но поне са евтини/ с изключение на лексус/ а колко са се излъгали по мерцедес и ,бмв и ауди ;)

Тойтите се чупят откакто имаше една реклама, в която показваха счупена тойота и обясняваха че това е капан и да не спира да помага. :-) :-D Първо маркетингово е голяма глупост да покажеш счупен подукт и да обясняваш на клиентите как не се чупи. Второ този мит който са създали в обществото, че не се чупят явно им е позволил да намалят качеството и да си увеличат печалбите /както междудругото правят всички водещи фирми/. :-) :-) Никога няма да си купя тойта. :-)

аз за това карам мерседес. тоиота е за идиоти...

Мерцедесите също изостават с качеството си именно поради същите проблеми ! Много от моделите се сглобяват в Турция и не са като преди 20-25 години ! Съотношение качество-цена не отговаря !

Той сигурно кара Мерцедес 190, но се дуе във форума ;-) При новите Мерцедеси проблемът са некачествените китайски компоненти, който не вярва да заповяда в сервиза на Балкан Стар да види - задръстени са от ремонти по гаранция.

Тойота стана прицел за нападки след като измести ДМ от първото място като производител. В крайна сметка дефекти даваха педали произведени и монтирани в американските филиали и модели на фирмата. Не знам дали е станала по-чуплива марката Тойота, но ми прави впечатление, че хората изтеглят от пазара, отстраняват и връщат колите на клиентите, първо за сметка на фирмата, второ само заради това, че имало възможност да се повреди детайла, защото вече е забелязан такъв дефект и трето с грижа за безопастността на клиентите. Вие знаете ли за какво ниво на обслужване говорим? Нима другите марки са перфектни в качеството си, но колко от тях си признават за грешките и ги отстраняват за собствена сметка? Непрекъснати дефекти по разните му там модели и пр. Да не би да са само автомобилите? Ще чуем ли от друга фирма, че термостата на някой от моделите й бойлери, например е дефектен и да ти го подменят за тяхна сметка. Тук там гръмне бойлер, ама нейсе. Ходим си на майстори, плащаме си и това е. Ами разните модели на GSM - дефекти колко щеш. Псуваш, чакаш да свърши нацяло и пак бягаш на магазина. Така, че въпрос на гледна точка. А това, че германците използват създалата се обстановка да поучукат конкуренцията е ясно - в този бранш за милиарди място за сантименти няма. За пояснение на после критикуващите-нямам Тойота и не съм свързан по никой начин с делата на компанията.

Хайде сега приказки за лека нощ. Та тази структура е била и когато Тойота правеха най-надеждните автомобили. Защо тогава не им е пречела а сега да им пречи? Според мен този проблем с педала на газта беше преекспониран в американската преса с цел да подлеят вода на Тойота и да вземат малко трохи от оттеглили се от японците клиенти. Както знаят всички американската автомобилна индустрия много здраво го беше закъсала та трябваше дори правителството на САЩ да налива милиарди в тази индустрия. Ако такъв проблем беше "пуснат" на американските автомобилостроители едва ли щяха да изтеглят толкова много коли от пазара. Не ми харесва отстъплението на японските компании от традицията колите им да се произвеждат в Япония, както и много близките им взаимоотношения с разни боклучави европейски автомобилопроизводители. Смятам, че следствие на тези две действия японците загубиха като качество на изработка.

разни смешковци от Ауто билд може би се изказват ттук з атойота ...нали знате това списание при всички класации винаги немските бракми са първи...дооооста нейрерхичните пакистанци индуси и пр папалач в немските заводи ртряба да се потрудят да достигнат качеството на тойота -ето кое не са казали тия смехурани))))

Индуси и пакистанци при немските варели и турци в завода на Тойота в Измит ;-)

Прав си,дизеловите модели на Версо са с постоянни дефекти,произведени в Турция !

Лично бях свидетел когато блокира двигател на 20 000 км. на не евтиния Q7 ! Това ли му казвате немско качество ??? Пак питам ,дали цената им и качеството на уж големите немски марки са реални ...

Защо не пишат за проблемите на Немските коли,сглобени в САЩ с части направени в Мексико или някоя друга подобна страна? Някой има ли си идея какви хора работят в заводите,където ги сглобяват?Мързеливи и некадърни../само ще спомена,че са с тъмен цвят на кожата/,работници. За тях качеството им е през к#а,да си изкара смяната и това е,но видиш ли-да не си развалят "реномето" не изтеглят коли с дефекти. БМВ,Мерцедес с доброто си качество останаха в миналото и те на това се надяват. Не защитавам и Toyota/макар че имам такава/,но все пак те са лоялни и си признават за пропуските,което не мога да кажа същото за други компании.