Автобус с 50 пътници едва не катастрофира, шофьорът заспивал няколко пъти
Пътуващите го молели да спре да си почине, а той заявил, че не му пука, защото напускал фирмата. Водачът е уволнен, а парите за билети ще бъдат върнати, заявиха от компанията
Обратно в новинатаКоментари - Автобус с 50 пътници едва не катастрофира, шофьорът заспивал няколко пъти | Днес.dir.bg
Коментари
Проблемите на фирмата са постоянни и от години . Близоста на собственика с ГЕРБ е гаранция за безнаказаност . Обществена тайна .
Два пъти имах ужасни преживявания с тази фирма, един път запуши в автобуса, и спряхме за много време докато дойде друг, а втория път шофьора изпревари непровомерно беше страшно и го арестуваха на Търговище полицаите, стояхме един час на пътя....и двата случая ся преди години, от тогава не искам да чувам за тази фирма.
Ако имаше реална конкуренция между няколко фирми, които да извършват транспорт до морето нещата от самосебе си щяха да се регулират. Нямаше да има една фирма, която да си прави каквото иска, а ще да има конкуренция за пътници. Сега само ЮИ правят тези рейсове до морето. Вариант с влак също не е лош, но повече се пътува. Кола е ясно, споделено пътуване рисковано.Та те се очертават като основен масов превозвач, за съжаление.
Когато стане нещо такова става въпрос за Юнион Ивкони. Винаги когато пътувам с техни автобуси е преживяване несравнимо с никое друго, разбира се негативно. Имам чувството, че шофьорите ги избират със специален конкурс, в повечето случай се държат абсолютно неадекватно. Непрекъснато рязко намаляване и увеличаване на скоростта на магистралата, спирания без причина, почивки от 40 минути и т.н. Толкова години промяна не съм видяла.
Хайде стига са се правели на ощипани , повечето транспортни фирми карат шофьорите да шофират на 2 карти по 18-20часа за да не плащат 2 надници което си е чисто самоубииство. Колегата е ако се е бил наспал никога да не се е стигнало до подобен сценарии но алчността на нашите фирми е погубила много животи. Крайно време е да се сложи край на каранеto на 2 карти , магнити , копчета и прочие шмекерии - едва тогава инцидентите на пътя ще намалеят драстично поне от това естество.
Освен междуградските линии, депесарската ЮИ успя да вземе и някои доста печеливши вътрешни линии по Черноморието.
Защо прокуратурата не се самосезира!!??? Къде са държавните органи? Шофьорът казва на всеослушание какви нарушения се извършват.
Първо за морето няма друг автобусен транспорт. Второ, като няма човек се принуждава да ги ползва. По отношение на случката надали човека е казал, че му е все тая. Може да го е казал без за го мисли сериозно. Не вярвам да му е все тая да размаже автобуса. Явно има конфликт с работодателя, но чак да го изкара на пътниците, не вярвам - първо той ще пострада. Та нещата не са еднозначни според мене.
Всички управляващи до сега са виновни, защото толерират тези ДПСарски фирми със стари и неизправни автобеси. Години наред съсипваха БДЖ заради тях, за да имат клиенти. Можеше до се направят скоростни трасета и както в цяла Европа да се внесат модерни влакове. Същата фирма има и страхотни автобуси и пътуват по 2 щофьори, но само в чужбина, там не смеят да не спазват правилата.
Фирмата е на ДПС и ГЕРБ, мутренска фирма. Взеха 60 млн. от банката за развитие, “купиха” ЕТАП-ГРУП, не плащат на шофьорите и не им пука за пътниците. Просто трябваше да се откраднат пари. Шофьора е най-малкия проблем там, той е карал без почивка, за да си вземе заплатата преди да напусне. На много хора няма да им стане ясно никога какво се случваше последните -0 години в държавата, а и това дали ще спре.
Тази гадина трябва да се пържи на някой ел стол!. Не му пукало! И този ще кара още хора!
Пак омаскаряваме най-голямамта транспортна компания. Една жена каза, един спъткик сподели, млада двойка слезе на бензиностанция да прави кърска любов. Ми що не влезете в положение на работодателя, от къде да намери шофьор като всичко вече е матрял. Кой знае колко отпускари е имало и този чичка е спасявал компанията и е оскгурявал пътуване на населението. И защо са пътували през нощта , ми като са отворени - каеф ти хотелче кеф ти самолетче.
Тая фирма доста позападна,явно и други са го забелязали. Факта че шофьора е казал че напуска също говори много.
След като от Юнион Ивкони така лесно са готови да върнат парите за билетите, нали се сещате че им е ясно че това е най-малкото. Пътуващите, ако си хванат един добър адвокат и подадат един колективен иск за причинен силен уплах, стрес, нанесени нематериални щети и т.н., могат по доста повече от един билет да им свалят от гърба.
Ако почнат да се изплащат обезщетения за "уплаха", всеки ще съди всеки и до 10 години всичко ще рухне и кеф ти Талибани, кеф ти Ердогани Изобщо, крайно време е да се откажем от всички западни измишльотини, и най-вече за съденето за щяло и нещяло, видяхме че запада се осра тотално, няма защо да го копираме. Изобщо,в момента
Това е следствие от ниската култура на собствениците на фирмите-превозвачи и примиряването с режима на работа от страна на шофьорите ...!!! Първите са експлоататори ,вторите доброволно приели да бъдат експлоатирани !!! Проблемът не е само в тази фирма !
Аз ,също имам две неволни участия(като пътник) ,в неприятни случаи с шофьори на тази фирма-превозвач . Споделям само единия-шофьорът спря и весело и закачливо 20- на минути води разговор по GSM-а си и не обърна внимание на отправените забележки !!! Накратко,от10-12 години не ги ползвам,пеш ще вървя ,но с тях НЕ !
Само не знам как след всичките проблеми около тази фирма през годините още има хора, които да я ползват...
Ами ще заспива, работят за жълти стотинки и карат без почивка , за да вземат повече пари.
Завалията, наистина не му дреме . Кой знае какво му е и на колко чашки е бил предната вечер. Ама в такива случаи и аз бих слязал от рейса.
"Шофьорът на автобуса е уволнен, но, според управителя на "Юнион Ивкони", още утре той ще започне работа в друга фирма..." няма да се изненадам, да го назначат в някоя друга фирма от холдинга, хем много категорично решение, хем зависи от гледната точка ;)
Затова на дълъг път ако не си с кола, самолетчето и за 40 минути си от морето в София.
Причината за всичко е сънната апнея, за която те не са чували. Преди време имаше идея да тестват всички професионални шофьори за сънна апнея. Тираджийте също основно загиват от заспиване. Този шофьор положително страда от сънна апнея, най-тежките случаи заспиват на червен светофар и т.н.
По удобни и безопасни контрол има щото са държавни Опааа ето разковничето ДЪРЖАВНИ! РЕЙСА Е ЧАСТНИК ДРЕМЕ МУ ЗА ВАС
Ти сериозно ли си го написал това? Дали можеш да се сетиш колко инцидента имаше с влакове за последните 10 години? Доста повече от такива с частни автобуси. Имаше влак, в който живи изгоряха не знам колко човека... а дебилите снимаха отвън с телефончетата си изгарящите си съпътници, вместо да им се притекат на помощ. Ами зловещият инцидент Хитрино? И още, и още, и още... Точно на държавното на никой не му пука, защото никой не носи отговорност, което е общо е ничие. При частното - на собственика му пука, защото е в среда на конкуренция и като не си върши работата добре - кой ще му довери живота и парите си? Отива на кино, фалира. И тук е тънкият момент, че у нас тези линии работят почти като държавни, защото линиите се разпределят на "наши хора", несменяеми фирми. Ако се даваха лицензи на специални търгове при равни условия и свободна конкуренция, без далавери от страна на държавата - тогава само отговорни компании щяха да ги печелят и качеството на услугата да бъде в пъти нагоре. Така че, корупцията убива, това мога да кажа в заключение. Целият добре цивилизован свят работи на частни начала и нещата са на топ ниво. Ако имаше 2 грама мозък в главата си - никога не би си пожелал държавно.
Хора, несе ли замисляте че фирмата е принудила шофьора да кара толкова. Първо защото вече няма шофьори, и второ защото така се пестят пари. А тази фирма е на ДПС и ГЕРБ. Правете си сметка.
Пазарна икономика по български.... Винаги оцеляват и просперират най калпавите фирми с най лошото отношение... Помните ли Етап, Груп, какво обслужване имаха в началото. Стюарди, двама шофьори. Всички облечени с костюми. Единия шофьор караше половината път до морето, после застъпваше втория. Тия от статията си бяха мундари още в началото. Разпадащи се автобуси, шофьори идиоти.... Абе май нашенеца си харесва мизерията и си я търси....
Такааа, Тази фирма юнион ивкони е на изключително ниско ниво от самото начало. Но тогава имаше конкуренция - етап, груп, калея..... сега се оказва че тя е погълната останалите и няма конкуренция. Затова си прави каквото иска. Първо извозва пътниците с малки коли тип маршрутки, които вътре са изключително тесни и хората са един върху друг. И това в условия на пъндявия. Второ Шофьорите са хванати от пиазата буквално, не всички разбира се, но повечето се държат арогантно, репетират хората за багаж Трето Наистина отказват да спират за кратки почивки, все пак хората имат нужда да се идпикаят при дългите маршрути. Това го правят защото бързат да стигнат до крайната точка, където имат и вършат своя работа. Ако това е морето, то ходят на плаж х 4-5 часа и след това поемат обратния курс към София. Четвърто За пръв път сега видях изпълнителния им директор, че той има същото арогантно поведение. Не му пука, този заспал шофьор щял да отиде утре в друга фирма, защо??? Защото в България се наемат на работа без да им искат характеристики от предишната такава. Та този млад изпълнителен директор изобщо не прави добро впечатление. Безхоберие, безразличие, ще им върнел парите. ТРЯБВА ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ КОНТРОЛ и да се търси обратна връзка от хората. И най-вече да се върне конкуренцията.
същите идиоти карат автобусите си с гуми галоши. Рядко пътувам, но имах два случая с гръмнали гуми по магистралата И смимки съм направил, гумите буквално до телената оплетка бяха захабени
Ама това е работа и на ДАИ. На големите автогари би трябвало да има стационирани проверяващи - просто да обикалят и да гледат гуми, течове - неща с просто око, които се виждат. Ама нали сме в България - хората в институциите работят на 2 места, горките - на заплата и на хонорар при оня, когото трябва да контролират.
Преди седмица пътувах до Банско с тази фирма, на няколко пъти се предприемаха рискови изпреварвания на места с непрекъсната линия в посока София на завоите след Предела. Проверявайте си служителите!!!!Автобусите са счупени в посока Банско имаше закъснение от над час защото автобуса е бил повреден!!!!
А фирмата дали му е осигурила време за почивка? И дали точно липсата на почивка не е причина за неадекватното му поведение? Но в България, както винаги вината се търси толкова "надалеч", колкото можем да видим - на два санта от носа си.
Защо акцента е върху шофьора, а не върху работодателя? Дохкога тази гербаджийска фирма ще се толерира за хилядите й нарушения?
Защо не се замислите дали това не е претоварване и ниска заплата и затова да сменя фирмата ?!
Ивкони ,защо чакате да стане нещо, за да си стегнете организацията????... Къде са държавните органи за контрол????? Чакаме да стане нещо и ...... Кучетата си лаят, керванът си върви
Цяло чудо е че няма жертви. Ами викнете куките да го затворят, сигурно и някоя ракия е обърнал. Съдете фирмата. Друг начин няма.
Е ясно, че на другия ден ще започне в друга фирма. Може би и нарочно се прави за да го освободят веднага. Какво е това предиствестие от един месец. Просто пускам си молбата и от утре ЧАО. Същия уй и аз го ядох. Един месец, после счетоводството в отпуск още две седмици и накрая и новата си работа изпуснах.