Коментари - Авиодиспечер загина, но спаси 150 души в самолет при труса в Индонезия | dnes.dir.bg

Коментари - Авиодиспечер загина, но спаси 150 души в самолет при труса в Индонезия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Лека му пръст.

много стара новина вече..ха.ха като четете от руски сайтове

Поклон! А какво е "закъснение" за подобна новина! Важното е, че този човек не е закъснял за решението в работата си, а е закъснял да спаси живота си....

Респект!!!

Аз ли нещо не разбирам?.... Самолетът е бил на пистата и е чакал разрешение за излитане. Ако не беше излетял, нищо нямаше да му стане. Няма какво да падне върху него, нито ще се срути. Дори напротив - ако в момента на засилването, пистата се беше нагънала, можеше да се случи сериозна катастрофа.

Горкият човек! Загинал е, изпълнявайки своя дълг.

Тези люде там не разбраха ли , че там трябва да строят не - повече от колиби от слама ?

Поклон!Амин!

Това е "новина" на 4 дни вече...

какво е "пецнект"?

Този човек ми спечели сърцето!!!!! В този АД толкова човещина. Умри но поне бъди Човек ,защото стихията и нас ще помете утре.

Този човек ми спечели сърцето!!!!! В този АД толкова човещина. Умри но поне бъди Човек ,защото стихията и нас ще помете утре.

Vous ne vous sentez pas concernés par l'hypertension ? Mais êtes-vous réellement sûr d'être à l'abri ? Le Comité Français de Lutte contre l'Hypertension Artérielle a décidé de s'adresser à toutes les personnes âgées de 30 à 55 ans. Chacun, avec des règles de vie simples et des précautions, peut garder sa tension sous contrôle. On estime à plus de 14 millions le nombre d'hypertendus, dont 7 millions sont sous traitement. 73 % seulement connaissent leur état. Dans la majorité des cas, les causes de l'hypertension restent inconnues. En revanche, certains facteurs peuvent favoriser son apparition : l'âge, l'hérédité, le tabagisme, une mauvaise alimentation. 42 % des 35 à 55 ans ignorent les chiffres de leur tension Hypertension L'hypertension artérielle permanente est définie lorsque la pression artérielle est à plusieurs reprises supérieure à 140 millimètres de mercure ou mmHg (systole) pour la pression maximale ou supérieure à 90mmHg (diastole) pour la pression minimale (14-9). Cette maladie silencieuse, qui ne se voit pas, ne se ressent pas, est une des principales causes d'attaque cérébrale, d'infarctus, d'insuffisance cardiaque ou encore d'insuffisance rénale ! Dans la loi de Santé Publique de 2004, le Ministère de la Santé s'est fixé comme objectif une baisse de 2 à 3 mmHg de la pression artérielle systolique moyenne des Français d'ici à 2008. Pas moins de 20 000 décès pourraient être évités ainsi que de nombreux infarctus du myocarde et d'accidents vasculaires cérébraux. [url=https://stophypertensionarterielle.fr/symptome-hypertension/comment-vaincre-lhypertension-arterielle-le-saviez-vous/]pression artérielle diastolique[/url] tension à 19 https://stophypertensionarterielle.fr/

По твоята логика ако се беше сцепила или нагънала пистата, както си стои самолета и се наклони на една страна, а крилото се счупи и изтече горивото и вземе да се запали, защото двигателите на самолета работят и стане пожар и няма работещ противопожарен екип и хората изгорят в самолета … Просто ти е отговорил човека преди мен - изпълнил си е дълга диспечера с цената на своя живот. Само за това трябва да му имаме уважението

пускайте спама поне на някой по-разбираем език бре...

От какво ги е спасил по-точно? Да не им закъснее полета единствено. От какво щяха да умрат в самолета - от скука ли? Самолетната писта е едно от най-сигурните места при земетресение - стабилна, здрава основа и нищо което да ти падне на главата в широк периметър. Нещо повече, самолетите според правилата, и особено край летищата не хвъркат накъдето на пилотите им е удобно, а се направляват от диспечери (явно липсващи при разрушена кула) така че в известен смисъл може да се каже че дори ги е застрашил.

[url=https://datingapex.com]https://datingapex.com[/url] [url=https://datingmuchbab.com]https://datingmuchbab.com[/url] [url=https://datingledve.com]https://datingledve.com[/url] [url=https://datingleftug.com]https://datingleftug.com[/url] [url=https://topdatingme.com]https://topdatingme.com[/url] [url=https://datingmeup.com]https://datingmeup.com[/url] [url=https://datingapex.com]https://datingapex.com[/url] https://datingleftug.com

Started unusual spider's web stand out http://dating.club.adultnet.in/?stage.precious free dating chat rooms online 100 free dating sites no payment onlinedates fashion for over 50 tgirls dating

дано Господ му прости греховете и да го приеме при себе си , амин

1000 човека са решили ч

1000 човека са решили че вместо да напусне куката при първите признаци и да заебе всичко каквато е точно типиното твое педалско мислене той е останал до последно , за да излети той трябва да освободи пистата за да кацне друг като си бие камшика диспечера какво става къде ще кацне следващия или това не е важно за тебе чубанин ТЪП

Ти нормален ли си? Кой пилот ще кацне на писта където вижда че всичко наоколо се разпада и диспечерите, който водят кацането не му отговарят.

на индонезийците! туй нещо в русията не може да се случи

Отделно че излитащият самолет не стои на пистата, а изчаква разрешението на рульожката, така че дори някой да е много на зор да каца, може да си ползва пистата без проблем.

ама сте все разбирачи ве майка, кво толкова бил направил... половината от вас не са илизали от смръдливите панелки, но са специалисти по всичко. тук не 7.5, 6 да друсне и един дирник нема остане да сподли...

Велик човек..Респект..А да се пишат глупости е страшно

от казаното до тук разбрах следното: издава разрешение за излитане, усеща труса и побягва, скача на по долен етаж, наранява се и не може да излизне от сградата. Впоследствие умира. Къде тук е саможертвата. Иговарянето на 10 думи колко време отнема?

пак да попитам, засилка по писта когато се клати със 7 по рихтер, не е ли рисковано?

Или има неточност в превода, или случая не е опиасн подробно! Как ще издадеш разрешение за излитане при усетен земетръс, как чудя се! Ами ако по време на засилката пистата се разцепи? Защото засилката е поне една минута! какво ще стане с тези 150! Какво! По дяволите, всички загиват! А също така ако земята се клати и самолета се засилва той излиза от равновесие, крилата се разлюляват, самолета се накланя и пада на една страна! Значи земетръса докато самолета се е засилвал в никакъв случай не е бил 7 по рихтер! Това е,

Човекът е бил поставен на огромно изпитание и е изгубил живота си. А повечето хора тук с досада и съвсем безцелно пишат безсмислени коментари.

Съжалявам, но много на сапунка ми звучи.

Той остава в сградата по време на земетресението след като всички други са я напуснали.

Значи всички други са я напуснали предварително.

Ако самолетът тръгне да излита и на 2 километра писта се появят три нагънати места, той ще мине през всичките и така ще счупи поне три пъти повече крила, отколкото ако е спрял и нагънатото се появи баш под него, но не 40 или 400 метра по-напред.

БРАВО на момчето !!! ГЕРОЙ - hands down for him !!! Кога руска страхлива мурзилка ще направи това ?!?!?!

http://eur-style.ru/product/sovremennaja-usluga-telefonnyh-servisnyh-kompanij http://dressed-baby.ru/detskiy-prazdnik/71-2018-08-16-20-28-45.html http://kuhnis.ru/product/chto-vhodit-v-otdelku-balkona-pod-kljuch-i-pochemu-vygodno-zakazyvat-podobnyj-proekt http://proftechnics.ru/index.php?productID=10846

Абсолютно си прав, наред с факта, че самолет чакащ на пистата с нищо не е застрашен от земетресение. Даже е в пъти по сигурно да чака отколкото да прави маневри.

voknid

Доста спорно е определението "спаси". От една страна разрешението за излитане е ПРЕДИ земетресението, и от друга - ако самолетът не беше излетял, какво? По-лошо ли е за пътниците и екипажа? В крайна сметка - лош късмет за диспечера и добър за останалите в новината.