Коментари - Авиодиспечер загина, но спаси 150 души в самолет при труса в Индонезия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

voknid

Доста спорно е определението "спаси". От една страна разрешението за излитане е ПРЕДИ земетресението, и от друга - ако самолетът не беше излетял, какво? По-лошо ли е за пътниците и екипажа? В крайна сметка - лош късмет за диспечера и добър за останалите в новината.

http://eur-style.ru/product/sovremennaja-usluga-telefonnyh-servisnyh-kompanij http://dressed-baby.ru/detskiy-prazdnik/71-2018-08-16-20-28-45.html http://kuhnis.ru/product/chto-vhodit-v-otdelku-balkona-pod-kljuch-i-pochemu-vygodno-zakazyvat-podobnyj-proekt http://proftechnics.ru/index.php?productID=10846

БРАВО на момчето !!! ГЕРОЙ - hands down for him !!! Кога руска страхлива мурзилка ще направи това ?!?!?!

Съжалявам, но много на сапунка ми звучи.

Човекът е бил поставен на огромно изпитание и е изгубил живота си. А повечето хора тук с досада и съвсем безцелно пишат безсмислени коментари.

Или има неточност в превода, или случая не е опиасн подробно! Как ще издадеш разрешение за излитане при усетен земетръс, как чудя се! Ами ако по време на засилката пистата се разцепи? Защото засилката е поне една минута! какво ще стане с тези 150! Какво! По дяволите, всички загиват! А също така ако земята се клати и самолета се засилва той излиза от равновесие, крилата се разлюляват, самолета се накланя и пада на една страна! Значи земетръса докато самолета се е засилвал в никакъв случай не е бил 7 по рихтер! Това е,

Абсолютно си прав, наред с факта, че самолет чакащ на пистата с нищо не е застрашен от земетресение. Даже е в пъти по сигурно да чака отколкото да прави маневри.

пак да попитам, засилка по писта когато се клати със 7 по рихтер, не е ли рисковано?

от казаното до тук разбрах следното: издава разрешение за излитане, усеща труса и побягва, скача на по долен етаж, наранява се и не може да излизне от сградата. Впоследствие умира. Къде тук е саможертвата. Иговарянето на 10 думи колко време отнема?

Той остава в сградата по време на земетресението след като всички други са я напуснали.

3евзек

Значи всички други са я напуснали предварително.

Велик човек..Респект..А да се пишат глупости е страшно

ама сте все разбирачи ве майка, кво толкова бил направил... половината от вас не са илизали от смръдливите панелки, но са специалисти по всичко. тук не 7.5, 6 да друсне и един дирник нема остане да сподли...

на индонезийците! туй нещо в русията не може да се случи

дано Господ му прости греховете и да го приеме при себе си , амин

Started unusual spider's web stand out http://dating.club.adultnet.in/?stage.precious free dating chat rooms online 100 free dating sites no payment onlinedates fashion for over 50 tgirls dating

[url=https://datingapex.com]https://datingapex.com[/url] [url=https://datingmuchbab.com]https://datingmuchbab.com[/url] [url=https://datingledve.com]https://datingledve.com[/url] [url=https://datingleftug.com]https://datingleftug.com[/url] [url=https://topdatingme.com]https://topdatingme.com[/url] [url=https://datingmeup.com]https://datingmeup.com[/url] [url=https://datingapex.com]https://datingapex.com[/url] https://datingleftug.com

От какво ги е спасил по-точно? Да не им закъснее полета единствено. От какво щяха да умрат в самолета - от скука ли? Самолетната писта е едно от най-сигурните места при земетресение - стабилна, здрава основа и нищо което да ти падне на главата в широк периметър. Нещо повече, самолетите според правилата, и особено край летищата не хвъркат накъдето на пилотите им е удобно, а се направляват от диспечери (явно липсващи при разрушена кула) така че в известен смисъл може да се каже че дори ги е застрашил.

1000 човека са решили ч

1000 човека са решили че вместо да напусне куката при първите признаци и да заебе всичко каквато е точно типиното твое педалско мислене той е останал до последно , за да излети той трябва да освободи пистата за да кацне друг като си бие камшика диспечера какво става къде ще кацне следващия или това не е важно за тебе чубанин ТЪП

Ти нормален ли си? Кой пилот ще кацне на писта където вижда че всичко наоколо се разпада и диспечерите, който водят кацането не му отговарят.

Отделно че излитащият самолет не стои на пистата, а изчаква разрешението на рульожката, така че дори някой да е много на зор да каца, може да си ползва пистата без проблем.

Vous ne vous sentez pas concernés par l'hypertension ? Mais êtes-vous réellement sûr d'être à l'abri ? Le Comité Français de Lutte contre l'Hypertension Artérielle a décidé de s'adresser à toutes les personnes âgées de 30 à 55 ans. Chacun, avec des règles de vie simples et des précautions, peut garder sa tension sous contrôle. On estime à plus de 14 millions le nombre d'hypertendus, dont 7 millions sont sous traitement. 73 % seulement connaissent leur état. Dans la majorité des cas, les causes de l'hypertension restent inconnues. En revanche, certains facteurs peuvent favoriser son apparition : l'âge, l'hérédité, le tabagisme, une mauvaise alimentation. 42 % des 35 à 55 ans ignorent les chiffres de leur tension Hypertension L'hypertension artérielle permanente est définie lorsque la pression artérielle est à plusieurs reprises supérieure à 140 millimètres de mercure ou mmHg (systole) pour la pression maximale ou supérieure à 90mmHg (diastole) pour la pression minimale (14-9). Cette maladie silencieuse, qui ne se voit pas, ne se ressent pas, est une des principales causes d'attaque cérébrale, d'infarctus, d'insuffisance cardiaque ou encore d'insuffisance rénale ! Dans la loi de Santé Publique de 2004, le Ministère de la Santé s'est fixé comme objectif une baisse de 2 à 3 mmHg de la pression artérielle systolique moyenne des Français d'ici à 2008. Pas moins de 20 000 décès pourraient être évités ainsi que de nombreux infarctus du myocarde et d'accidents vasculaires cérébraux. [url=https://stophypertensionarterielle.fr/symptome-hypertension/comment-vaincre-lhypertension-arterielle-le-saviez-vous/]pression artérielle diastolique[/url] tension à 19 https://stophypertensionarterielle.fr/

Този човек ми спечели сърцето!!!!! В този АД толкова човещина. Умри но поне бъди Човек ,защото стихията и нас ще помете утре.

Този човек ми спечели сърцето!!!!! В този АД толкова човещина. Умри но поне бъди Човек ,защото стихията и нас ще помете утре.

Това е "новина" на 4 дни вече...

Поклон!Амин!

Тези люде там не разбраха ли , че там трябва да строят не - повече от колиби от слама ?

Горкият човек! Загинал е, изпълнявайки своя дълг.

Аз ли нещо не разбирам?.... Самолетът е бил на пистата и е чакал разрешение за излитане. Ако не беше излетял, нищо нямаше да му стане. Няма какво да падне върху него, нито ще се срути. Дори напротив - ако в момента на засилването, пистата се беше нагънала, можеше да се случи сериозна катастрофа.

По твоята логика ако се беше сцепила или нагънала пистата, както си стои самолета и се наклони на една страна, а крилото се счупи и изтече горивото и вземе да се запали, защото двигателите на самолета работят и стане пожар и няма работещ противопожарен екип и хората изгорят в самолета … Просто ти е отговорил човека преди мен - изпълнил си е дълга диспечера с цената на своя живот. Само за това трябва да му имаме уважението

3евзек

Ако самолетът тръгне да излита и на 2 километра писта се появят три нагънати места, той ще мине през всичките и така ще счупи поне три пъти повече крила, отколкото ако е спрял и нагънатото се появи баш под него, но не 40 или 400 метра по-напред.

Респект!!!

какво е "пецнект"?

Поклон! А какво е "закъснение" за подобна новина! Важното е, че този човек не е закъснял за решението в работата си, а е закъснял да спаси живота си....

много стара новина вече..ха.ха като четете от руски сайтове

Лека му пръст.