Авиационен експерт: В българските авиолинии няма Боинг 737 Макс 8
Въздушният транспорт продължава е най-сигурният, особено през последните 10 г.
Обратно в новинатаКоментари - Авиационен експерт: В българските авиолинии няма Боинг 737 Макс 8 | Днес.dir.bg
Коментари
Днес по новините казаха, че тук в Щатите няма да ги спират. Американ еърлайнс си имат много от тях и летят. Но казаха, че пилотите трябва да имат минимум 1500 часа летателен стаж, а въпросният пилот на падналият самолет е имал само 200 часа.
Е от тоя американски боклук нямаме , но ще въоръжим армията с други боклуци , които и допотопния МиГ 21 събаря в Пакистан!
С най-много катастрофи е Boeing-737 JT8D, следван от Ил-76 и Ту-154, без нито една са Boeing 777 и Airbus A340
Няма по сигурен самолет от Боинг независимо от модификацията, не може довчерашни шофьори на таксита да станат пилоти със 100 летателни часа и да ги качиш на този супер модерен лайнер, нека си говорим сериозно, пилотска грешка вследствие на незнание за реакция при команди от компютърния интерфейс, я задкрилки са забравили, я недостатъчна скорост, просто съм убеден че проблема ще бъде установен като пилотсска грешка, така че летете си спокойно на този самолет, и на по старите модификации, които са още по сигурни и не ги мислете в Етиопия, не може с пари дадени ти от Световната банка за развитие на Африка да купиш най модерните самолети без приди това да имаш обучен летателен състав, и да очакваш да не падат като круши на земята по законите на Нютон.
Сега кати ги спрат всички и Боце ше ги изкупи за нас по демократично решение от Козяк.
"... шефът на "Боинг" заяви, че е убеден в сигурността на самолетите 737 Макс ..." Но той самият рядко лети, а когато го прави ползва само частния си Ту-154М.
В българските авиолинии няма такива самалети... Бе то български авиолинии не останаха бре! Сайде едни жалки мутри, които съкратиха разписанието и не остана полет дето да изпълняват редовно пн-пт!
Ти се мейтапиш! Стига. Не може сое-то на боинг да лети на туполев?! Това все едно служител на ейпъл да носи китаски андроид... или не дай боже самсунг! Пуе-пу-пу!
2 пъти А340 "пропада" при кацане в Дубай на новото летище и само лудият късмет не доведе до пожар и жертви. Не говори като не знаеш. Тука сте се събрали все "специалисти" да си ЕПМ направо.
на Б737-8 са поставени двигатели с по-голям диаметър на турбината. Тези двигатели са били поначало предназначени за А320 Neo, но ги избират и за новия 737 Макс. Това наложило да бъдат поставени на по-различна позиция отколкото досега. Това е довело до промяна на летателните характеристики и по-голям риск от срив на потока над крилото. За да се овладее този ефект, стабилизирането на самолета се прави с разработен именно за тази цел софтуеър. Най-вероятно ефектът настъпва внезапно и заради това се контролира от компютър, а не само от пилота. Ако обаче софтуеърът влезе в конфликт със сензорите самолетът става неуправляем. Ако това стане малко след излитане... видяхме какво става. Боинг 737 поначало е бил малък самолет. Уникален за времето си. Просто в момента Боинг искат от тази конструкция неща. които тя не може даде и допълнително я насилват с компютър. Жалко за пътниците и екипажа.
Според статистиката най-сигурният транспорт е авиационният, но за пътниците на разбилите се самолети, се оказва най-несигурния.
Има, 777 бяха малайзийските, които се разбиха през 2014 г. Също и този при кацане в Сан Франциско през 2013.
"САЩ ще задължат "Боинг" да извърши модификации на моделите си"... или с други думи причината за трагедията вече е известна а авиационният специалист твърди че е още рано да се каже какво е станало;)
Да разправяш, че авиационният транспорт е най-сигурен в момент, когато се затриха 157 човека и маса страни отказват да приемат самолет от този модел е, меко казано, идиотия. Статистически - да, но в момента ?
В определен момент автоматичното управление започва да снизява самолета и не позволява на човек да вземе контрола. Направена била тази поправка в софтуера за случаите на турболентност. Много експерти са против пълното автоматизиране на управлението на самолетите. Искат възможност за дублиране с човешка дейност. Пълната автоматизация води до тези две катастрофи. Много са наясно, че е проблем на софтуера.