Авиационен експерт: В българските авиолинии няма Боинг 737 Макс 8
Въздушният транспорт продължава е най-сигурният, особено през последните 10 г.
Обратно в новинатаКоментари - Авиационен експерт: В българските авиолинии няма Боинг 737 Макс 8 | Днес.dir.bg
Коментари
В определен момент автоматичното управление започва да снизява самолета и не позволява на човек да вземе контрола. Направена била тази поправка в софтуера за случаите на турболентност. Много експерти са против пълното автоматизиране на управлението на самолетите. Искат възможност за дублиране с човешка дейност. Пълната автоматизация води до тези две катастрофи. Много са наясно, че е проблем на софтуера.
Да разправяш, че авиационният транспорт е най-сигурен в момент, когато се затриха 157 човека и маса страни отказват да приемат самолет от този модел е, меко казано, идиотия. Статистически - да, но в момента ?
"САЩ ще задължат "Боинг" да извърши модификации на моделите си"... или с други думи причината за трагедията вече е известна а авиационният специалист твърди че е още рано да се каже какво е станало;)
Според статистиката най-сигурният транспорт е авиационният, но за пътниците на разбилите се самолети, се оказва най-несигурния.
на Б737-8 са поставени двигатели с по-голям диаметър на турбината. Тези двигатели са били поначало предназначени за А320 Neo, но ги избират и за новия 737 Макс. Това наложило да бъдат поставени на по-различна позиция отколкото досега. Това е довело до промяна на летателните характеристики и по-голям риск от срив на потока над крилото. За да се овладее този ефект, стабилизирането на самолета се прави с разработен именно за тази цел софтуеър. Най-вероятно ефектът настъпва внезапно и заради това се контролира от компютър, а не само от пилота. Ако обаче софтуеърът влезе в конфликт със сензорите самолетът става неуправляем. Ако това стане малко след излитане... видяхме какво става. Боинг 737 поначало е бил малък самолет. Уникален за времето си. Просто в момента Боинг искат от тази конструкция неща. които тя не може даде и допълнително я насилват с компютър. Жалко за пътниците и екипажа.
В българските авиолинии няма такива самалети... Бе то български авиолинии не останаха бре! Сайде едни жалки мутри, които съкратиха разписанието и не остана полет дето да изпълняват редовно пн-пт!
"... шефът на "Боинг" заяви, че е убеден в сигурността на самолетите 737 Макс ..." Но той самият рядко лети, а когато го прави ползва само частния си Ту-154М.
Ти се мейтапиш! Стига. Не може сое-то на боинг да лети на туполев?! Това все едно служител на ейпъл да носи китаски андроид... или не дай боже самсунг! Пуе-пу-пу!
Сега кати ги спрат всички и Боце ше ги изкупи за нас по демократично решение от Козяк.
Няма по сигурен самолет от Боинг независимо от модификацията, не може довчерашни шофьори на таксита да станат пилоти със 100 летателни часа и да ги качиш на този супер модерен лайнер, нека си говорим сериозно, пилотска грешка вследствие на незнание за реакция при команди от компютърния интерфейс, я задкрилки са забравили, я недостатъчна скорост, просто съм убеден че проблема ще бъде установен като пилотсска грешка, така че летете си спокойно на този самолет, и на по старите модификации, които са още по сигурни и не ги мислете в Етиопия, не може с пари дадени ти от Световната банка за развитие на Африка да купиш най модерните самолети без приди това да имаш обучен летателен състав, и да очакваш да не падат като круши на земята по законите на Нютон.
С най-много катастрофи е Boeing-737 JT8D, следван от Ил-76 и Ту-154, без нито една са Boeing 777 и Airbus A340
2 пъти А340 "пропада" при кацане в Дубай на новото летище и само лудият късмет не доведе до пожар и жертви. Не говори като не знаеш. Тука сте се събрали все "специалисти" да си ЕПМ направо.
Е от тоя американски боклук нямаме , но ще въоръжим армията с други боклуци , които и допотопния МиГ 21 събаря в Пакистан!