Аварирал в тунел "Витиня" камион блокира магистрала "Хемус"
Шофьори се оплакаха, че стоят на място повече от 40 минути
Обратно в новинатаКоментари - Аварирал в тунел "Витиня" камион блокира магистрала "Хемус" | Днес.dir.bg
Коментари
Хората в белите държави реагират веднага а тука полицайте не могат да отидат за един час да не говорим за влевкача.......а таксите(винетките) са почти еднакви.
И какво му е "аварирал" толкова на този камион,че не могат да го изкарат навън .... Какво ще помага полицията ,след ,като за такива ситуации ,ТРЯБВА да има 24/7 ДЕЖУРЕН АВАРИЕН ВЛЕКАЧ -осигурен от АПИ или тези ,които извършват ремонта.... Иначе пари за 650 автомобила по ТОЛ -контрола се намират ---да не казвам и за хилядите инспектори...
Абе не ,че нещо, ама аз от скромния си двадесетина годишен шофьорски стаж някак си не се сещам колко пъти съм минал по цялата "магистрала" Хемус без да е имало затворен барем един тунел някъде, е така, за ремонтец. Хората тунели над 4-5 километра копаят за година, нашите не могат едни тунели да отремонтират с години....
Тая магистрала ще е вечно блокирана. Някои прокопаха Ламанша и ни вопъл и стон за тоя тунел, а нашите на Витиня са вечно в ремонти и вечно затворени. За некъв един километър иде реч...
И какво реват за 40 мин престой на място? В Германия съм имал доста случаи при които се блокират всички платна на магистрала заради верижна катастрофа , най-дългото чакане при такава тапа беше около 2 часа и половина. Гасиш двигателя и чакаш да ги отместят , търпение е нужно.
Я по спокойно....стига сте пискали....нали ТИКВУНА ви направи магистрали....неблагодарници...
Чукча, тунелът под Ламанша е железопътен. Могат да го ремонтират по 3 пъти в годината без никой шофьор въобще да забележи.
я мамалигар, я фес, я некой нашенец с 5 употреба талига па мое некой циганин с каруца?
Всеки ден пътувам по така наречената 60 км. "магистрала". Това не е никаква магистрала първо.Това е трето разрядно шосе осеяно с бабуни,кръпки и дупки. Ограничения на всяка крачка, ремонти продължаващи с години,постоянни тапи. Най-правилното е да се нарече-магистралата на ужасите. Вчера сутринта нямаше никакви ремонти освен на тунела,вечерта вече затворена половината пак за ремонт на ремонтиран участък....
Даже и през уикендните дни, когато по принцип има забрана за движение в определени времеви интервали за камиони над 12 т.(освен превозващи хладилна стока)...Никой не ги контролира. Наполеон е казал-в свободен цитат- Никога не забранявай нещо, освен ако не си готов да наложиш спазването на забраната насила. Ама те нашите безкнижни и еднокнижни управници откъде да са го чели...И после мат'рияла им виновен...
През 2017-та затвориха за подмяна на осветление и ремонт тръбата на Витиня за София.Сума ти време се пътуваше само в тръбата за Варна-както е и сега. Отвориха тръбата за София и след няма и месец започнаха да ремонтират моста пред нея. Демек-пак я затвориха... Миналият петък привечер минах оттам и докато чинно чаках в миш-маша от коли и камиони(те апропо все бяха нехладилни , т.е. със забрана да се движат по това време), забелязах как по новият асфалт в ремонтираният тунел се движи тежка верижна техника...С други думи-след като "сторат" моста, пак ще има "преасфалтиране" на прясно асфалтираният тунел... По принцип можеха да ремонтират едновременно и моста и тунела. Ама все пак е по-добре да са два отделни ремонта: две рязания на лентички, два комплекта снимки, два проекта, два комплекта изпълнители и подизпълнители, две асфалтирания- ерго (понеже всичко е безконтролно) далавера по две... Видими резултати и тук!
Така си чувал, че е или така си мислиш , че е? Иди виж в Германия как се виси по два три часа на магистрала заради двама или трима идиота дето са се намерили ( а там идиоти много, т.е често се намират един друг) и никой не се и сеща да бърза с разчистването. Изсипват се сто куки всичките ходят напред- назад с ръцете в джобовете като директори на бирената фабрика и като ги питаш кога ще разчистят безразлично вдигат рамене и казват - ще чакате.
Не е приятно това положение -така е - не се случва за съжаление. Човек няма как всичко да предвиди на този свят.За тия които сега ще кажат, ама те в Европата дето бели държави как всичко е супер -пупер т.н... На тия само ще им кажа да отидат да видят в Германия как се виси по два три часа на магистрала заради двама или трима идиота дето са се намерили ( а там идиоти много, т.е често се намират един друг) и никой не се и сеща да бърза с разчистването. Изсипват се сто куки всичките ходят напред- назад с ръцете в джобовете като директори на бирената фабрика и като ги питаш кога ще разчистят безразлично вдигат рамене и казват - ще чакате. Ако въобще някой благоволи да ти отговори, щото от ден на ден стават все по-надути и високомерни.
Кат не ви арексва, фащайте старата Витиня и стига зеяли. Таа димо -краци -я, сички ви омързеливи и изнежи. И без ИК сте си веч живи джендери.
То и без туй, по магистралата има знаци 90 навсякъде, а по селския път -няма. Сигурно затова и тапи няма. Е, малко е в разрез със закона да пердашиш със 140, ама става.
Трудничко е вече. Малко офроуд си се явява. Някога се поддържаше, уж зарад армията, ама вече дърветата са завзели на места пътя.
Годината е 2135. Новини: "Построена е първата директна линия Земя – Марс" , "Движението в някои от тунелите на Витиня се извършва в едната лента поради ремонт".