Аудиозапис разкрива последния разговор на машиниста с началник гарата в Лариса

Никой от двамата не е изненадан, че композицията трябва да мине на червено

Обратно в новината

Коментари - Аудиозапис разкрива последния разговор на машиниста с началник гарата в Лариса | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не е ли по добре като има промяна в организацията на движение да уведомяват застрахователя и купувача на билети. Ами ако знаех, че блъскането на влакове е оставено на един човек с безброй семейни мисли в главата. Щях да сменя транспорта.

Балканска му работа ние разменяме бебета гърците влакови композиции.

И как така ще е предупреден 17 минути по- рано и НЕ Е РЕАГИРАЛ??? ДОРИ НЕ СЕ ОБАДИЛ ПО ТЕЛЕФОНА НА МАШИНИСТИТЕ!!! БЕЗ АНАЛОГ.

Писна ли ви от неграмотните диражийски преводи ! Които ползват единствено гугъл като преводач, а гугъл превежда като “един гаща слама за нашто магаре “! Професия : диражйски драскач,изисквания: 8 клас,заплата :1000 лв. Сега слушайте осмокласници ?! Началника на гара не занимава с движението на влаковете !!! Занимава се : Ръкводител на двежение или диспечер !!! Те работят на три смени ! Началника на гарата е чиновник ,шеф на персонала и работи само през деня ! Също има разлика между локомотив и влак Влак е цялата композиция !

Инженер съм специалност Автоматика и телемеханика. Точно по СЦБ . Когато имаш два пътя в железницата нормалното движение е ясно . Но има моменти когато поради ремонт или друга причина се налага подвижен състав да се движи по т .н НЕПРАВИЛЕН път. Тогава не важат системите и ръководел движението на гарата има право да дава устни нареждания за преминаване на червен ( забранен ) сигнал . Машиниста е длъжен да спазва тези заповеди за определения участък и за определено време. Нещо такова е станало тук. Човешка грешка довела до този инцидент. Жалко

Много вожд, малко индянец. Това разбрах, че един началник работи с друг началник.

Миналата година щеше да има подобен трагичен Ж.П инцидент на преди гара Пловдив. Товарен и пътнически един срещу друг, но единият от машинистите успя да спре бяха с малка скорост , но какво щеше да стане ако бяха с 80 км в час един Бог знае.

Бог да прости загиналите.

Путин и бай Дън са виновни!

инПут и дънБай

Има закупена скъпа система, неизвестно кога. Крадени са кабели и тя не работи от 2012 г. За десет години не можаха ли да ги възстановят? Защо влаковете се движат с подобна скорост при участък със завои?

Проверката е висша форма на доверняк. Един недемократичен човечец го е казал. С тази скрита демокрация и Капитализъм от засада, няма да го бъдем дълго.

Само в България обществото би приело извинението, че това е просто грешка на един човек.

БОГ да ПРОСТИ загиналите ХОРА МИР на ДУШИТЕ им СЪБОЛЕЗОВАНИЯ на БЛИЗКИТЕ

На снимката ясно се вижда,че мястото на удара е на прав участък

Абе аз ли нещо не разбирам... Каква грешка - той му е казал да продължи въпреки червения светофар! Да не би другата линия нещо да не е в ред в този участък и да е мислел, че този ще може да се върне в нея преди сблъсъка? Не знам... не го разбирам този диалог

Хем няма система за автоматично управление на движението на влаковете в Гърция, хем пътническият влак се е движил с 160 км/ч. И сега дирят под воля телета. Защото през 18 и 19 век влаковете са се управлявали автоматично и са се следили с помощта на сателитна навигация... Гърция беше на 20-30 години зад Народна република България, а доскоро си мислехме, че ни е изпреварила по развитие. Нищо подобно! Същите са както и преди 50 години. Ясо, Зорба! Сиртаки и 57 трупа на млади хора.

Същите са като нас, далавераджии.

Да, съюите са и вече не те притеснява факта, че винаги са имали, имат и ще имат по-висок стандарт на живот от родителите ти, теб, децата и внуците ти. А пък в щатите бият негри ...

Гърчолята сега протестират и искат сваляне на правителството. Да, ама остават 2 месеца до изборите и правителството няма да подаде оставка. ИСТИНАТА е, че трябва да протестират срещу ЕС и да искат излизане от този миризлив съюз. ИСТИНАТА е гадна, но затова е истина - защо е в такова плачевно състояние жп системата в Гръция? - чрез разнообразен инструментариум, в т.ч. и поради това че гърците нямат собствена валута, а глупаво са приели еврото, ЕС им извива ръцете и за да им отпусне поредния "спасителен" транш през 2017г., поставя като условие да продадат държавната жп компания на частен "инвеститор". Копманията е приватизирана от Италия/щото пък те са в цветущо финансово сътояние/, в резултат на това траншът за Гърция е отпуснат, но инвестициите в жп сектора е нулев, дори отрицателен, защото вместо сега да са 2100 заети в този сектор, нужни за да работи той нормално, в момента работят само около 700 човека. А защо тази приватизация не е в полза на някоя силна икономика, напр. Германия, Франция. Много просто, ЕС е създаден за да може силните държави да обезкървяват тези от периферията, като Гърция, за тях е безсмислено и неизгодно да наливат пари в жп сектора на Гърция и принудително чрез същия този финасов инструментариум го набутват на Италия. Така работи ЕС, а българите с целия си пилешки акъл не само, че влязоха в организацията, наречена ЕС, където богатите стават още по-богати за сметка на бедните членове, ами със същия пилешки акъл са готови да приемат еврото, отказвайки се от последния си лост за запазване на поне някакъв суверенитет.

кух кратун

Ти нали си монолитна бетонна глава. Идиот .

колко простотия събрана в едно!

Хайде сега си обърни появата от устата.

Бог да ги прости загиналите, но в 21 век да няма система за сигнализация при такива грешки е безумие и да се разчита само на един човек.

Мътна работа .Крали кабели ,премахната система за безопасност. Някой има ли инфо как е БДЖ в момента? Звучи адски притеснително. Скоро пътувах в Париж в метро в мотриса без машинист. Дават се луди пари за въоръжение .Затова твърдя човека не е разумно същество.

Докато се пазим от Путин ще загиваме на прав участък. Нашето БДЖ е стабилно, седи си на дъното и не мръда. Няма инвестиции , няма проблем.

Бил си в Париж ли? Мамин Цоцоланчо...

Пътувах в БГ във влак с един вагон . Най-безопасно е като бутаме влаковете .

Темби е! Съболезнования на нещастните родители на трагично загиналите студенти!

В по-по-по-по-бившата ми фирма преди 15г накъде монтираха на всеки служебен автомобил някаква джаджа, която във всеки един момент показваше на компютъра коя кола къде е на картата. Отделно се правеха записи за архива. Това на коли. Днес два ВЛАКА се движат един срещу друг и ни@КОЙ не ги е видял? Боже, Боже.

фирма дето работех беше така, но знаеш ли какво стана... шефа ми нареди да спра плащането на "джаджите", оптимизирал разходите. Разчиташе, че хората знаят че има и няма да злоопотребяват. Абеее, икономията майка на мизерията, в случайя на смъртта.

"....а представител на компанията за железопътна инфраструктура ОСЕ призна, че дистанционното управление, което е съществувало до около 2012 г., е било спряно заради липса на персонал и кражби на кабели." Явно и нашту мангал се вихри и там.... Тук в Абсурдистан, най-редовно се случват подобни кражби и дамазлъкът на всички партии и на чичко Сорос и Къната от БХК, ни моат да ги барнат. Те просто си берат жица по железопътните линии....

Мътно е ако има един коловоз. Ако са два, тогава не е така! Разбираш, че този е срещу теб след като е твърде късно. Признавам, не съм запознат със ситуацията, и дали е така, но обикновено такива инциденти стават при натрупване ма много факори. За това се казват и инциденти - реално това е зоната, в която много множества се припокриват - грешка А, грешка B и грешка С .... стане ли припокриването - бум!

Всеки локомотив има фарове и покривни прожектори -виждащи се през ноща от голямо разстояние ....... Учудващо е ,при светещи фарове и покривни прожектори да не се видят (забележат) отдалеч.....!?!? Има нещо мътно,необяснено,неясно в този случай...!?!?

пътя там е завои и тунели четеш ли въобще????

"Подведеният" машинист ,щом е бил стар кадър и опитен ,е трябвало да разбере -по особеностите на терена,релефа и други ориентири и признаци ,че не се движи в "правилната"посока......!? Повярвай ми ,така е.........!!!!

Началник - гара е административна длъжност -работи на 8 часа дневна смяна !!! Ръководител движение длъжностно лице ,в рамките на дежурството (дневно или нощно) !!!Той осигурява движението !!! Машиниста ,ако е "стар кадър ", би трябвало да познава трасето -следователно да усети ,че се движи в погрешно направление !!!! Не един е виновен за случилото се !!!

Дааа,ама някой си играе на табла на селфона.

Все едно слушам Киру как дошли 7 танкера с газ ..... Ужас ! Нещо взима акъла на хората !!!

Къса памет, може би? Вземете мерки

Нека гърците продължават да деформират ЖП релсите и съоръженията с превоза на тежки машини за Украйна, пък да видите кви бели ще стават още. Майната им. Който изпраща оръжия на нацистите хаир няма да види, нито той, нито семейството и децата му. Амин.

малоумник, какво дрънкаш като развалена латерна едно и също нещо под всяка статия за катастрофата? Да не би само в Гърция да се превозват тежки оръжейни доставки за Украйна? Полша, Румъния, Словакия, Чехия, България - във всички тия държави вървят композиции с оръжейни товари за Украйна. Там що не стават такива катастрофи? И що за прост педер@-т си щом дращиш подобни тъпотии под статия за катастрофа с десетки жертви?

Все пак не мога да разбера, защо при двурелсов път (не на перон на гара където по лесно може да се обърка нещо), и което е нормално - червен семафор за насрещния коловоз, е пуснат влака в същия насрещен коловоз?!

Частникът е добър стопанин за разлика от държавата.

Не го оправдавам, но ми е кофти и за Началника на гарата, грешки стават...за какво имаме техника и ходим до Лената и Марс...къде е сигнализацията че нещо не е наред

Набълбукаха Гърция с кредити, после и приватизираха всички значими активи, а накрая началник гарата опира парсата, когато станат "грешките".

А бе,с една дума-Европейски Съюз.

"Това е част от веригата от грешки на началника на гарата в Лариса, в която се оказа също, че 17 минути преди фаталния сблъсък той е бил предупреден, че товарният влак е на същия коловоз, което му позволява да спре влаковете и да избегне трагедията." Абе с няколко думи - ти си дърт цървул, който или не чете текста, или не го осмисля. Но основният ти извод е, че е виновен ЕС. Баси шизофренията.

ко съ напиняш като глис на буца

Няма да е зле,да се провери все пак дали няма руска намеса и саботаж в тази катастрофа. Както знаеме,руснаците са майстори на терористични актове

Петров и Баширов.

Аз не бях много сигурен докато сами не си взривиха Северен поток...

и ние знаеме, че ти си много просто парче. Няма нужда да ни го доказваш непрекъснато като постваш нови и нови глупости.

уважаеми неграмотнико написал тази статия,в железницата светлинните сигнализатори се наричат светофори

Семафори?

Не. Светофори. Семафорът е механичен.

9999

Доживотен затвор при такава" грешка"

И на кИфтетЪ да го направиш, 57-те няма да възкраснат!

Е да го пускаме по живо по здраво тогава?

Ами у нас така става. През 2008-ма като изгоря спалния вагон на Добричкия влак и загинаха 9 души, обвиниха двама от персонала на влака и един чиновник, Влачиха делото няколко години, почнаха от 10-12 г. затвор и на третата инстанция всичко приключи с условни присъди - даже и за един ден не влезе никой в панделата.