АПИ има готовност до края на деня да пусне платното в посока София на АМ "Струма"

Експерт: Два месеца е оптимистичният вариант за възстановяването на моста на магистралата в посока "Кулата"

Обратно в новината

Коментари - АПИ има готовност до края на деня да пусне платното в посока София на АМ "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обаче продължават да си прехвърлят работата. Интересно, ако трябва да делят една заплата, дали всеки ще я дава на другия? И къде тук е Министъра на транспорта, който управлява целия цирк?

А този където е избрал такъв Министър на транспорта къде е?

АПИ са били информирани за сметището още миналата година и не са предприели никакви мерки, виновни пак няма...

хахаха :) дали пък не разнраха великите им експерти, че стоманобетона е НЕГОРИМ материал ? или трябваше да се правят на безумци ?

Най-важното е, не че само че са били информирани, ами били направили проверка и че не са установени отпадъци, поне така се разбира от статията. Това означава, че който е извършил проверка трябва да поеме отговорност сега.

АПИ ако ще да я взриви тая магистрала и да минират границата с Гърция пак ще намеря начин да почивам там, а не на бетонираното Мутроморие. АПИ знаели от април за това сметище, но са чакали подходящия момент да блорират туристите за Гърция, с тайната надежда някой балък да се излъже да отиде към партийните спонсори в Слънчака.

Прав си. Бетонът не гори. Но при температури над 250 градуса в него настъпват структурни и физико-химични промени, които водят до рязко влошаване на якостните му показатели. Хубаво е да се чете, преди да се пише по дадена темал

Явно, не е имало далавера. За това и никой от тях не е проявил интерес. Виновен ще е някой нисш служител, който няма гръб или ракета-носител.

... посока София. Онази гламавата по бТВ продължаваше да повтаря към Гърция, към Гърция... да си идели днес хората на моренце.

АПИ има ли готовност да каже как са допуснали незаконното сметище под чисто новата магистрала?

Пише рецепти за филии с мас и разсипване на държава.

Както винаги се е скрил.

Върви след събитията.Второстепенните пътища са навсякъде с надвиснали клони от стари дървета,но никой не го е грижа.А там също има голямо движение.Чакат пак произшествие и да се задействат,иначе заплатките си ги получават.Клонете които пролетта бяха почистени ,направо бяха ДРАНИ,толкова ли нямат пари за някаква резачка.?

Добре, че е Бойко! Орешарски още щеше да се мотка.

Чета дописката и веднага ми идва на ум описанието на бардака в разкапаната Австро-Унгарска империя, описан в гениалното произведение " Приключенията на добрият войник Швейк..."!

Под нашият " Аспарухов мост " от страната на центъра на Варна има един огрооомен куп гуми и красиво сметище със строителни отпадъци от строителството на прекрасният нов булеврд "Левски"! Тези два монумента са гордостта на община Варна !

а областно пътно управление също е разширено понятие. отговорността се носи от чистачката на офисите, тъй като тя отговаря за почистването и не е почистила под моста

Георги Терзийски не е инженер. Моля не обиждайте инженерите.

Как го строят, как го ремонтират и как не го проверяват, то резултатите са твърде Необнадеждаващи! Опасно е с тези обещаващи всичко псевдоспециалисти!

Виновни и във затвора има ли че нещо не рабрах а???Или това не е случайно запалено,ами за едно усвояване предизборно на едни милиони от този Ремонт на ремонта а?

предполагам, че ако колоните на съоръжението бяха от каменна зидария, онези експерти (единственитр с които разполагат герберасите)пак щяха да повтарят същото: камъка се е повредил от трмпературата.... а на открито висока температура не се развива. в пещ може. но дори и ако огън гори на закрито, до около 750 градуса няма никакви проблеми за бетона. или някой знае, че сте дебили, и ви продава глипости, или всъщност знаят, че не са направили бетона както трябва, и сега някъф пушек им крив... който и вариант да е, дебилите са дебили

Или по - скоро е имало далавера.....

100 тояги на голо, да плати 50% от ремонта и да му бъде взет лиценза на оня "селяндурски" тарикат, който е решил да ползва това което е на всички за собствено облагодетелстване, при това - безплатно. За далавера от 20 000 лева сега ще отидат милиони за ремонт, загубите във време и гориво са за десетки милиони, и има вече ДВА смрътни случая заради отбитото движение. Докога ще търпим липсата на адекватна справедливост?

Над някаква температура бета желязото започва да преминава в алфа желязо, което е меко. Не знам от какъв тип е стоманата в моста, но и тя би могла да е в риск от структурни промени.

БСП като дойде на власт,няма да позволява такива своеволия всеки да си прави каквото си иска под магистрали и други обекти ,Във момента от страна на изнситуциите е анархия,но ако трябва да то дойдат за проверки и да те санкционоират тогава се правят на лоши,докато не вземат кеша,не е ли така???

Да не забравяме и унищожената природа :(

Миличък - проблема не е в бетона, а в стоманата, която е във вътрешността му.. Топлината афектира здравостта и. Опитай пак.

афектира ти болния (промит от четене на единствено учебници на кирилица) мозък как се развиват 700 градуса на открито бе, разбирач? и дори да омекне стоманата по време на топлината, какво и има след като се охлади а ? нищо! едно голямо НИЩО и няма

Тирове и автобуси да заобикалят а леките автомобили да минават отгоре стига да не е много зле найстина.