Андрей Новаков: Победа за българските превозвачи
Капитулация на пакета "Макрон" след гласуване в ЕП
Обратно в новинатаКоментари - Андрей Новаков: Победа за българските превозвачи | Днес.dir.bg
Коментари
Днес Нинова се напъваше по въпроса в Словакия. Поне да беше изчакала гласуването в ЕП. Както винаги, се изложи.
От съюза на превозвачите пък казаха, че нищо не е решено. Само е отложено или по-скоро оставено за друг път да се променя закона. Не вярвам голяма Франция да е отстъпила пред малка и колониална България.
Искам да видя смачканата физиономия на курни, дето днес изрече сумати простотии по темата!!!!!!!
Андрей Новаков е евродепутат от ГЕРБ, което е премълчано. Вероятно от чиста скромност. Ако беше от БСП, Патриотите или ДПС обаче, щяха да се леят дитирамби.
реално, не сме запознати с въпроса... да спят в мотели и да се връщат в месеца веднъж... ми се вижда човешки
Защитаваш олигарсите с техните партийни пари със стоцици камиони,България няма икономика а само прави експорт на шофьори с камиони.ГЕРБЕРСКА МАФИЯЯЯЯЯЯ
Дано стане както казва,защото не може в 21век разни педали ,геронтофили и малоумници да решават как да живееш и работиш при положение ,че унищожиха цели отрасли в България,за да купуваме техните боклуци да печелят на наш гръб милиони.
Никой не може да смачка физиономията на нинова. Тя е изключително нагла и безочлива. А и както всички знаем, комуниста е прав дори когато греши.
значи българските шофьори продължават да спят в камиони, пикат в храсти, ядат консерви и на 3 месеца се пребират... звучи странно... за победа и радост
пък шофьорите на камиони са цвете за мирисане. Който не си е имал работа с тираджии, той не знае за какво става въпрос. Злите езици говорят, че дори и Сталин не могъл да се оправи с шофьорите.
Мой познат тираджия ми сподели, че целна на плана МАКРОН е да бъдат ударени нашите тирове и транспорт, защото подбивали цената цената на техните. Ами ако искат, нека и те да работат за малко пари както нашите превозвачи, но не - те са "европейски" превозвачи и искат голяма надница на час. Алоооо, няма голяма надница, това е конкуренция и с административни макаронски простотии нещата само могат да се объркат. А иначе и техните превозвачи спят по кабините. Всъщност какво да се очаква от французин социалист - френски вариан на станишката
андрей новаков! запомнете го, драги шофьорджии, дето стачкувахте против пакета макрон! това е човека инвестирал една година от живота си, да ви лиши от заплащане и условия на труд и почивка като на вашите европейски колеги! запомнете го, ама и да не го запомнете, утре като се сетите каква глупост сътворихте, и започнете да ревете, ще ви припомнят кой и кога постигна тази бляскава победа на българската позиция!
Победа за превозвачите. ДГД шофьорите. Покрай шофьорите - и всички транспортни работници.
Вие не познавате реалността няма такава победа щом Германия и Франция са гласували те ще го наложат по всякакъв начин.ако желаете излезте от европеския съюз няма проблем но ще ви кажет колко трябва да платите.
Вие не познавате реалността няма такава победа щом Германия и Франция са гласували те ще го наложат по всякакъв начин.ако желаете излезте от европеския съюз няма проблем но ще ви кажет колко трябва да платите.
Вие не познавате реалността няма такава победа щом Германия и Франция са гласували те ще го наложат по всякакъв начин.ако желаете излезте от европеския съюз няма проблем но ще ви кажет колко трябва да платите.
Вие не познавате реалността няма такава победа щом Германия и Франция са гласували те ще го наложат по всякакъв начин.ако желаете излезте от европеския съюз няма проблем но ще ви кажет колко трябва да платите.
Уррраааа!!! Нема къпане, Нема прибиране при семейството, Нема европейски заплати! Шефа ще си кара джипа и моренце по света с любовницата, а пък аз ще въртя геврека и ще му пазя камиона по паркингите. Стеахотно станаха нещата! Шефа щеше да ни уволни всички, но да ни вдигне заплатите или да се прибираме вкъщи - апсурд! На кой му трябва къпане! Шефа нали се къпе!
човек на глупостите на кутюрастите. България не била изнасяла нищо, колонизирана и ограбвана и само внасяла от ЕС. Тук, в ДИР, ежедневно се публикуват реклами на транспортни фирми за групажни пратки от България до цяла Европа. Та като нямало износ, тези защо се рекламират?
Не си разбрал нещо. Шофьорите ще работчт за малко пари . А иначе шефовете им ще си папкат само както те си знаят.
Относно условията на труд, почивка, безопасност на труда и други - има закони в България, които работодателите са задължени да спазват. Всяка фирма се контролира от Инспекция по труда, също всяка фирма се одитира от Фирми по трудова медицина, също има и Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация“. Има начин, ако шофьорите имат нужда от подобряване на някакви условия на труд - има и сега начин, чрез нашите закони, контролни органи, и самите синдикати на шофьорите - има начин и сега да се подобрят условията, в каквато посока те решат, че имат нужда и инициират това. Решението днес за шофьорите е добро - то спира законови ограничения, които са против български бизнес. И за всичко си има решения, само трябва инициатива от страна на самите шофьори, не от ЕК и евро бюрократите.
Тук коментират хора който не са в този бранш не са запознати с работата с живота на шофьора в камиона и за сведение французи, немци,холандци ,белгийци нарушават повече от нас и не работят за повече пари от българските шофьори.
На това хората му казват пирова победа. Но от къде шофьор на камион ще знае кой е цар Пир и победата, която е загуба. Те знаят пир=плюскане.
Искаха да ги направят хора, Но шефовете казаха - не! Негри са! И депутата се застъпи за шефовете...
Корабите пътуват с празни контейнери най-вече от Европа към Китай, въобще на изток. Затова и навлата по тези дестинации са в пъти по-ниски от обратните.
Браво младеж!Така се брани интереса на България , а не като шефа ти да кикимечи край Макрон и да му се мазни!Браво!
забраната да се ползва кабината на камиона за почивка определено е тъпотия!Ако съм карал 8 часа и искам да си полегна за да си отпочина, хотел ли трябва да търся?
Винаги, за всеки бизнес и за служителите, винаги най-добрият вариант за решаване на пробремите и подобряване, винаги най-добрият вариант е саморегулацията. В момента се даде шанс, като не Ви се наложиха ЕВропейски законови ограничителни мерки. Но мъдро продължете и си въведете собствени стандарти, за да няма повече нужда някой в ЕС да иска ограничения и да налага ограничения. Синдикатите и Сдруженията от бранша, да се съберат и да направят свои стандарти на работа, свои мерки за подобрения, да си дадат срок, и да ги изпълнят, да инициират собствени законови мерки, да си създадат контролни органи и да се споразумеят с държавните контролни органи, и да се оправят нещата - хем да запазят бизнеса, хем да се подобрят условията на труд.
Нямаш елементарна икономическа логика. Ако предположим, че утре дойде на власт някой политик, който направи минималната заплата в страната 1500 евро, и организира това да се спазва стриктно, какво според теб ще се случи. Вариант едно - ще настъпи всеобщо благоденствие и Вариант 2 - 90% от българските фирми ще фалират, защото бг продуктите ще се изравнят по цена с немските и френските им еквиваленти, а кой е луд в такъв вариант да купи българска стока.
българския бизнес, а против нормата на печалба на собствениците на транспортните фирми. Щото да плащаш за нощувки в мотели, охраняеми паркинги по пътя, да плащаш заплата, докато шофьорът си почива една седмица в вкъщи и не пътува, тоест не носи пари, нали си сещаш кого удря по джоба?
вероятно охраняем паркинг... или мислиш, че може в аварийната лента или близката поляна?
Само твърдо с европедалите. Не може мъжете да се управляват от меки китки. Оставиш ли на педал много свобода ще ти се качи на главата.
Колега,ти само в България ли се къпеш?Във всички бензиностанции, фирми и терминали има душове.
и кой работи за малко пари, че в обявите за работа гледам 2000-3000 евро. Вярно, че работата не е лека, но и парите са повече от добри. Да не говорим, че много от шофьорите си изкарват допълнителни пари по честни или нечестни пътища, знам, защото съм ръководил шофьори.
БРАВО,ПОБЕДА ЗА БЪЛГАРИЯ,ТРЯБВА ДА БЪДЕМ ЕДИННИ И ДА УМЕЕМ ДА СЕ ЗАЩИТАВАМЕ,НАВРЕМЕТО ГЕРМАНИЯ РАЗБИ МЕЖДУНАРОДНИ ПРЕВОЗИ-СО МАТ,ЕДНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА КОЯТО ВСИЧКИ ЗАПАДНИ ФИРМИ УВАЖАВАХА,И СЕ ВЪЗХИЩАВАХА,ДОКАТО БИЛИ БЕТЦ НЕ РЕШИ ЧЕ И ТОИ ЩЕ РАЗВИВА МЕЖД.ТРАНСПОРТ.ПАК ЧРЕЗ ПРАВИТЕЛСТВОТО УНИЩОЖИ СОМАТ.И СЕГА МАКРОН ИСКАШЕ ДА БАПРАВИ СЪЩОТО,ПРОСТО РАЗБЕРЕТЕ ХОРА НАШИТЕ ШОФЬОРИ СА МНОГО ПО ДОБРЕ В БЪЛГАРСКА ФИРМА ОТКОЛКОТО В ЧУЖДА,
Защо не споменахте, от коя партия е, бе? Не е от партията на виещите хиени и квичащи получовеци, които се гаврят ежедневно с България и българското знаме :)
Значи нашите правят нелоялна конкуренция на западняците, ползвайки местните аборигени, които са навити да работят за по-малко пари и при по-лоши битови условия. Интересно ми е какво ще рекат нашите шофьори, ако утре някой реши да внесе сенегалски шофьори у нас, защото бачкат на два пъти по-малко пари? Няма да е гот, нали?