Голямо закъснение за АМ ”Струма” и лоби против тол таксите

Основните ни приоритети са магистралите „Хемус” и „Струма”. Много сме закъснели с изграждането на Лот 3.2 на АМ „Струма” – пътят през Кресненското дефиле.

Обратно в новината

Коментари - Голямо закъснение за АМ ”Струма” и лоби против тол таксите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Голямо закъснение, а трябва да е само три месеца - времето на служебния кабинет. А преди това да видим кой е закъснял?

Такси трябва да има и то според вида превозно средство, както е в целия далеч по-развит свят от нас. Като ходят по чужбина плащат като попове и не мрънкат. Щом тук трябва да се пречи - веднага се надигат разни ...

Бедна държава сме, няма пари за всичко. От есента връщат казармата, това ще глътне много пари. Не разбрах колко месеца ще е , но може в продължение на един-два месеца от службата наборниците да строят пътища, магистрали, да ремонтират дворове на училища и т.н. Така ще бъдат спестени доста пари и ще има и друга полза от казармата освен военната подготовка.

Цяла Западна Европа с малки изключения е в тол-такси. Дано не се побългари тази система. Акцизът на горива също е справедлив налог - който кара повече, плаща повече - но защо тези средства не отиват за пътища, никой не смее да каже!

България ще прибира пари от турските шофьори. Има ли някой българин против това?

Мъжът ми е шофйор и ми е казвал че в повечето страни има топ такси. Само в Норвегия долоклото знам са на винетки. Топ таксата е по-справедлива според мен доколкото мога да преценя. Така си плащаш всичко на веднъж и след това нямаш грижа. А винетката докато я запелиш пък после не може да с отстърже от стъклото. Ужас.

вундеркинд...на 26 години областен управител..... Да престане да се блещи и да смачква думите в скоропоговорка...че изреченията му стават неразбираеми. Ох,къде ги намирате бе...

Цяла Европа сама си е построила пътищата, нашите са построени с европейско финансиране, демек няма инвестиция, която да се връща. Не разбирам смисъла държавта да построи нещо и след това да го връчи на "Кой" да печели от него.

Ако идеята на тол таксите е че който кара повече, да плаща повече, това вече го имаме в двойната цена на бензина, от която половината е данъци. Ако ще има тол такси, то тогава да се махнат данъците от двойната цена на бензина. Как така за едно и също нещо ще ни дерат кожите по няколко пъти!

АЗ СЪМ ПРОТИВ!!! Защото съм пътувал по магистрала с въведени тол-такси и знам какво е на всеки 20-30 километра да спираш за да платиш за следващите 20-30 километра. Според мен ,по-добрият вариант е винетката / дневна ,седмична.../. В Германия си купуваш винетка ЗА АВСТРИЯ! На Унгарската граница купуваш за страната и ...няма спиране. А като влезеш в Сърбия... Или в Гърция/Солун-Атина/...

Уви ще плащат не са само турските шофьори, а и българските такива. На тази трапеза са се наредили доста "наши" фирми. Между събраното от таксите и влязлото в бюджета ще има процент разлика, който ще отива на правилното място. Чудесна Куче-Касичка.

VenkoGrig

С тази уговорка, че умника заявява, че ще има и винетки!!

Фактите: Винетка в България 50 евро, винетка в Швейцария 35 евро. Въпрос1: Къде се краде повече? Въпрос2: Къде се строят повече магистрали и пътища? Въпрос3: Къде доходите на хората са по-големи? В България или в Швейцария

Извинете, но не е ли най-справедливо ако акциза събран от горивото отива за поддръжка на пътищата и улиците? Караш повече, гориш повече, плащаш повече. Това с толовете е формена идиотия от която се отказака в Унгария и Словения. Само артристи като францетата или мафиоти като талиянците си държат на тях.

Не ,бате! Това може да стане в държава ,в която службата е над една година и момчетата няма какво да научат повече в казармата. Но пък работата на хора на които това не им е работа ... първо е некачествена /защото нямат умения/ и второ е некачествена /защото нямат нито желание ,нито мажеш да ги задължиш да я свършат качествено/. А и да караш умни и кадърни момчета да работят като общи работници...си е жива загуба . При бай Тошо /дето се вика/ караха очни хирурзи на бригада да вадят картофи!

ЕЛЕКТРОННИ, ако не си разбрал и така милиционерите ще загубят привилегията да пътуват без винетки!

Тук е заровено кучето приятел.Повече няма какво да се каже.Не 100% а 1 000 000 % истината си казал,дано да те разберат но се съмнявам.Дали ще разберем кой ще лапа баницата,също. Може но след като всичко е приключило.А ако няма алтернативни пътища,това ще е върха на сладоледа.

Току що се връщам от пътуване в Сърбия, Черна гора и Хърватска. Пътищата са страхотни. Няма дупки, няма кърпежи. Та да отиде ББ да види, да пита как се строи, а не само да бърза да реже лентички и да се тупа в гърдите. Усвоили сме, да - присвоили сме немалко средства, но и новите ни магистрали са като Дунавски вълни . Срам и позор- и за строители и за стр. надзор.Но важни са комисионните.....

Това с толовете е в ущърб на тези, които карат повече - караш повече, плащаш повече. Обикновено това са фирмаджиите с коли, бусове и камиони. Те реват на умряло, а винетките са им добре дошли.

нито един журналист не попита представител на ВКС защо закъсняват с решението си за законността на винетките с 3 месеца? Доколкото знам дори официалните доходи на съдиите от ВКС са доста високи. Премиите им също. Защо ги получават след като не работят?

Ти за какъв чеп си?С оплаквания ли започваш?Или работи,или си ходи.След като тол таксите са измислени от други къде къде по демократични държави ,ние какво има да му мислим.Може и ние да построим все пак някаква магистрала.

От Ниш до Белград (ок.200км)колко пъти спираш да платиш такса?

По груба сметка с около половин милиард лева ще се повишат постъпленията в Агенция Пътна инфраструктура след въвеждането на тол таксите. И всичките тези пари ще излезнат от нашите джобове. Вместо да си повишим благосъстоянието си тези пари ще отидат незнайно къде. Не ви ли е срам "скъпи" управляващи?

деер

Тол такса - комисионни за инфраструктура и техника, набиране на електорат като наемане на други паразитчета на работа и няма разбира се да се премахнат налозите на горивата след 100-я литър за всеки автомобил на всеки месец нали!?!?! След 7-8 години, ние ще сме платили и ще плащаме масрафа, а тези лилипути ще имат невероятни финансови средства! Защо не се съсредоточат върху факта, че все още няма икономическа обосновка за винетката от 97лв, а за предварителната версия от 145лв да не говорим. Великият екип на Павлова дори не успяват да си изготвях наредбата според закона и винетната система в унисон с всички съществуващи държавни актове въпреки цялата интелектуална мощ на предходното правителство и парламент. Под интересния медиен комфорт дори стигат до схемата да наемат кантора, която е известна с купуването на съдии на килограм. Желанието за справедливост се вижда в наличието на дневни винетки -----НЯМА ! Цяла наредба отмениха в края на мандата и пак нескопосано се измъкнаха от кашата - със законов и подзаконов "булшит" и медиина лъжа за около 50-60 дни....Спете, спете, ПАРАЗИТИТЕ не СПЯТ!

винетки, тол такси, преглед за колата, данък на колите, застраховка на колата, не знам какво си , гориво..снига бе идиоти от къде да ги вземем ние тези пари, не стига че ви плащаме заплатите ами и още ни скубете мръсни крадци и измамници, мръсни нахални боклуци ...на бунт братя да изметем крадците и нахалните боклуциииии

Всички градове в Северна България са с намалящо население. Само Плевен е загубил над 1000 души наеление през миналата година. Докато се сетят да построят и оправят пътищата тук, че след това да дойдели инвеститорите, няма да остане кой да работи. Нали и в момента се оплаквали инвеститорите и то в Пловдив и София, че нямало квалифицирани кадри.

до пипи Тол таксите ще излезат от джобовете на тези, които ползват пътищата и ги износват. Сега бабите и дядовците по селата плащат за ремонт на пътищата, без да имат превозни средства. Явно искаш да ти плащат и салама в магазина.

съдът ще се произнесе по законосъобразността на процедурата, в резултат на което няма да има последствия. Ако се установят определен брой пороци при определянето на новата цена, то те ще трябва просто да се отстранят.

от разбирачи,като теб.Нищо лошо,щом ползваш плащаш.Въпроса е на кой и за какво.Няма да ти е приятно да плащаш тол такса,и винетка електронна макар. Къде го има този вариянт нашия,дето ни го подгатвят.Или Тол-Испания,Франция,Италия, винетка-Австрия,Унгария,Румъния,България.Маршрут който съм ползвал няколко пъти.Като където има тол такса задължително има алтернативен маршрут.Друг е въпроса дали е изгоден или не.

не да искат такси, а трябва да се плащат компенсации на смелчаците, които си трошат колите по дясната лента на "селски път" Тракия, около Чирпан и Стара Загора. Т.н. магистрала там, новопостроена..., е в бедствено положение.

НЕ МОЖЕ ДА ИМА ТОЛ ТАКСИ ЗА МАГИСТРАЛИ, АКО НЯМА ПЪРВОКЛАСЕН БЕЗПЛАТЕН ПАРАЛЕЛЕН ПЪТ. ВИЖТЕ КАК Е В БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ И СТИГА СТЕ ИСКАЛИ ПАРИ.

Магистралите в Сърбия са зле като в България с много неравности и дупки, а и са платени и струват много по-скъпо от нашите. Едно минаване от българската граница до унгарската по магистрала в Сърбия с лек абтомобил струва 10-12 евро.

Новопостроената е от Стара Загора до Карнобат!

Линка, за да изразя неодобрение, това означава минуса!

Егати и държавата на която и трябват 2 г. за избор на изпълнител и строително разрешение :)) А тол таксите не са справедливи - ще плащаме всички ние, защото ще се калкулират в крайната цена на всеки продукт, като транспортен разход! Освен това, няма как да плащаме за пореден път за едно и също нещо - това, че ни урпавляват крадливи, безхаберни некадърници, не е основание да плащаме още веднъж за едно и също нещо!

Линче, купи си каручка с магаренце. Хем масрафът е по-малък, хем върши работа, хем може да караш пиян и без книжка. И глоби за превишена скорост не плащаш.

Пропускате факта,че Лиляна Павлова иска да са платени 17000 км пътища.Това го няма никъде по широкия свят.Ако се плаща е само за магистрали и за някои национални пътища.Но винаги има алтернативен безплатен път.

Червените гълъби ли?

Не бърка изобщо - беше завършена към 2007-2008 г. А участъкът Ст. Загора - Бургас е почти в същото положение.

Е да, ама камионът откъдето и да мине руши настилката, та така че ако искаш второкласните и третокласните пътища да бъдат все в руини, то да оставим камионите да ги рушат безплатно, какво ще кажеш, а?

Не позна - явно си бил пиян...

И да не забравяме данък върху превозното средство.

По принцип си прав, че ще се калкулира в цената на всичко, но пък сега международният трафик си минава спокойно и доста евтино, а той ще генерира толкова средства, колкото и вътрешния.

важи и за винетките, но уви.

крайно дясна партия и когато прави финансови сметки, премества тежестта им върху народа без капка мисъл. И Министъра сам си признава, че от Световната банка са изчислили че за поддръжката са необходими 600-700 милиона евро. Защо ни бяха тогава толкова много магистрали, които след като се построят няма пари за поддръжка. Колкото до ТОЛ таксите - ами навсчкъде по света те са за магистрали, а Лилето иска да са върху 17 хиляди километра пътна ,мрежа от общо 23 хиляди км. Защо? А защо аз плащам пътен данък? Защо плащам винетка? И сега питам защо ще плащам и Тол такса, като самата тя каза, че винетката няма да бъде отменена. Тези пари - 1,4 милиарда лева с проста сметка върху 3 милиона автомобила правят по 430 лева върху автомобил. Че кой е луд да плаща 430 лева пътни такси годишно? В цената на гориовата в акциза също има пътна такса. Е, къде отиват парите? Защото пътищата по които аз пътувам са като холандско сирене, всяка година правя ремонт на ходова част за по 300-400 лева, благодарение на крадливото управление.

Пешо, вече съм си купила каручка, 20 годишна, а магаренцето ми яде само бензин щото сме в 21 век и не ще да кара на слама и вода.

Автомобилът не е даденост, а екстра. Т.е. нямаш пари - не караш! Никой не те кара на сила. Гражданска, данък и винетка са ти 400лв годишно в общият случай. Ти ако не можеш да отделиш по 33лв на месец, къде се буташ и кола да караш. Мизерница!

А ти да не си минавал със самолет през Сърбия а...

Те и зареждат повече. През личната ми кола я мине тон бензин годишно, я не. През служебния бус тон нафта минава за под две седмици. Само акциза на този тон нафта е около 450 лева. Тези пари не стигат ли за пътищата? А самата система на толовете е скъпа - скъпа е като инфраструктура (цените са все едно на обратната страна на Луната ще я изграждат), скъпа е като поддръжка (лапачи по веригата много). Накрая ще излезе, че ще трябва да се субсидира и служи не за финансиране на пътя, а за преразпределение на транспортните потоци. Не е шега последното. Беше изказване на някакво франце по високите етажи на властта им.