Голямо закъснение за АМ ”Струма” и лоби против тол таксите
Основните ни приоритети са магистралите „Хемус” и „Струма”. Много сме закъснели с изграждането на Лот 3.2 на АМ „Струма” – пътят през Кресненското дефиле.
Обратно в новинатаКоментари - Голямо закъснение за АМ ”Струма” и лоби против тол таксите | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
хахо (нерегистриран)
Голямо закъснение, а трябва да е само три месеца - времето на служебния кабинет. А преди това да видим кой е закъснял?
аман от ... (нерегистриран)
Такси трябва да има и то според вида превозно средство, както е в целия далеч по-развит свят от нас. Като ходят по чужбина плащат като попове и не мрънкат. Щом тук трябва да се пречи - веднага се надигат разни ...
петър димчев (нерегистриран)
Бедна държава сме, няма пари за всичко. От есента връщат казармата, това ще глътне много пари. Не разбрах колко месеца ще е , но може в продължение на един-два месеца от службата наборниците да строят пътища, магистрали, да ремонтират дворове на училища и т.н. Така ще бъдат спестени доста пари и ще има и друга полза от казармата освен военната подготовка.
... (нерегистриран)
Цяла Западна Европа с малки изключения е в тол-такси. Дано не се побългари тази система. Акцизът на горива също е справедлив налог - който кара повече, плаща повече - но защо тези средства не отиват за пътища, никой не смее да каже!
вдигат се турците (нерегистриран)
България ще прибира пари от турските шофьори. Има ли някой българин против това?
Илианна (нерегистриран)
Мъжът ми е шофйор и ми е казвал че в повечето страни има топ такси. Само в Норвегия долоклото знам са на винетки. Топ таксата е по-справедлива според мен доколкото мога да преценя. Така си плащаш всичко на веднъж и след това нямаш грижа. А винетката докато я запелиш пък после не може да с отстърже от стъклото. Ужас.
Тоя нов министър... (нерегистриран)
вундеркинд...на 26 години областен управител..... Да престане да се блещи и да смачква думите в скоропоговорка...че изреченията му стават неразбираеми. Ох,къде ги намирате бе...
MM (нерегистриран)
Цяла Европа сама си е построила пътищата, нашите са построени с европейско финансиране, демек няма инвестиция, която да се връща. Не разбирам смисъла държавта да построи нещо и след това да го връчи на "Кой" да печели от него.
Дирчо
Ако идеята на тол таксите е че който кара повече, да плаща повече, това вече го имаме в двойната цена на бензина, от която половината е данъци. Ако ще има тол такси, то тогава да се махнат данъците от двойната цена на бензина. Как така за едно и също нещо ще ни дерат кожите по няколко пъти!
Бат Боян (нерегистриран)
АЗ СЪМ ПРОТИВ!!! Защото съм пътувал по магистрала с въведени тол-такси и знам какво е на всеки 20-30 километра да спираш за да платиш за следващите 20-30 километра. Според мен ,по-добрият вариант е винетката / дневна ,седмична.../. В Германия си купуваш винетка ЗА АВСТРИЯ! На Унгарската граница купуваш за страната и ...няма спиране. А като влезеш в Сърбия... Или в Гърция/Солун-Атина/...
Аз (нерегистриран)
Уви ще плащат не са само турските шофьори, а и българските такива. На тази трапеза са се наредили доста "наши" фирми. Между събраното от таксите и влязлото в бюджета ще има процент разлика, който ще отива на правилното място. Чудесна Куче-Касичка.
VenkoGrig
С тази уговорка, че умника заявява, че ще има и винетки!!
Батко (нерегистриран)
Фактите: Винетка в България 50 евро, винетка в Швейцария 35 евро. Въпрос1: Къде се краде повече? Въпрос2: Къде се строят повече магистрали и пътища? Въпрос3: Къде доходите на хората са по-големи? В България или в Швейцария
Alex (нерегистриран)
Извинете, но не е ли най-справедливо ако акциза събран от горивото отива за поддръжка на пътищата и улиците? Караш повече, гориш повече, плащаш повече. Това с толовете е формена идиотия от която се отказака в Унгария и Словения. Само артристи като францетата или мафиоти като талиянците си държат на тях.
Н-ам кой си (нерегистриран)
Не ,бате! Това може да стане в държава ,в която службата е над една година и момчетата няма какво да научат повече в казармата. Но пък работата на хора на които това не им е работа ... първо е некачествена /защото нямат умения/ и второ е некачествена /защото нямат нито желание ,нито мажеш да ги задължиш да я свършат качествено/. А и да караш умни и кадърни момчета да работят като общи работници...си е жива загуба . При бай Тошо /дето се вика/ караха очни хирурзи на бригада да вадят картофи!
3M (нерегистриран)
ЕЛЕКТРОННИ, ако не си разбрал и така милиционерите ще загубят привилегията да пътуват без винетки!
Ето (нерегистриран)
Тук е заровено кучето приятел.Повече няма какво да се каже.Не 100% а 1 000 000 % истината си казал,дано да те разберат но се съмнявам.Дали ще разберем кой ще лапа баницата,също. Може но след като всичко е приключило.А ако няма алтернативни пътища,това ще е върха на сладоледа.
MaMi (нерегистриран)
Току що се връщам от пътуване в Сърбия, Черна гора и Хърватска. Пътищата са страхотни. Няма дупки, няма кърпежи. Та да отиде ББ да види, да пита как се строи, а не само да бърза да реже лентички и да се тупа в гърдите. Усвоили сме, да - присвоили сме немалко средства, но и новите ни магистрали са като Дунавски вълни . Срам и позор- и за строители и за стр. надзор.Но важни са комисионните.....
Тол (нерегистриран)
Това с толовете е в ущърб на тези, които карат повече - караш повече, плащаш повече. Обикновено това са фирмаджиите с коли, бусове и камиони. Те реват на умряло, а винетките са им добре дошли.
Защо (нерегистриран)
нито един журналист не попита представител на ВКС защо закъсняват с решението си за законността на винетките с 3 месеца? Доколкото знам дори официалните доходи на съдиите от ВКС са доста високи. Премиите им също. Защо ги получават след като не работят?
? (нерегистриран)
Ти за какъв чеп си?С оплаквания ли започваш?Или работи,или си ходи.След като тол таксите са измислени от други къде къде по демократични държави ,ние какво има да му мислим.Може и ние да построим все пак някаква магистрала.
Пат Пояне, (нерегистриран)
От Ниш до Белград (ок.200км)колко пъти спираш да платиш такса?
Пипи (нерегистриран)
По груба сметка с около половин милиард лева ще се повишат постъпленията в Агенция Пътна инфраструктура след въвеждането на тол таксите. И всичките тези пари ще излезнат от нашите джобове. Вместо да си повишим благосъстоянието си тези пари ще отидат незнайно къде. Не ви ли е срам "скъпи" управляващи?
деер
Тол такса - комисионни за инфраструктура и техника, набиране на електорат като наемане на други паразитчета на работа и няма разбира се да се премахнат налозите на горивата след 100-я литър за всеки автомобил на всеки месец нали!?!?! След 7-8 години, ние ще сме платили и ще плащаме масрафа, а тези лилипути ще имат невероятни финансови средства! Защо не се съсредоточат върху факта, че все още няма икономическа обосновка за винетката от 97лв, а за предварителната версия от 145лв да не говорим. Великият екип на Павлова дори не успяват да си изготвях наредбата според закона и винетната система в унисон с всички съществуващи държавни актове въпреки цялата интелектуална мощ на предходното правителство и парламент. Под интересния медиен комфорт дори стигат до схемата да наемат кантора, която е известна с купуването на съдии на килограм. Желанието за справедливост се вижда в наличието на дневни винетки -----НЯМА ! Цяла наредба отмениха в края на мандата и пак нескопосано се измъкнаха от кашата - със законов и подзаконов "булшит" и медиина лъжа за около 50-60 дни....Спете, спете, ПАРАЗИТИТЕ не СПЯТ!
Лина (нерегистриран)
винетки, тол такси, преглед за колата, данък на колите, застраховка на колата, не знам какво си , гориво..снига бе идиоти от къде да ги вземем ние тези пари, не стига че ви плащаме заплатите ами и още ни скубете мръсни крадци и измамници, мръсни нахални боклуци ...на бунт братя да изметем крадците и нахалните боклуциииии
Владо (нерегистриран)
Всички градове в Северна България са с намалящо население. Само Плевен е загубил над 1000 души наеление през миналата година. Докато се сетят да построят и оправят пътищата тук, че след това да дойдели инвеститорите, няма да остане кой да работи. Нали и в момента се оплаквали инвеститорите и то в Пловдив и София, че нямало квалифицирани кадри.
голю босев (нерегистриран)
до пипи Тол таксите ще излезат от джобовете на тези, които ползват пътищата и ги износват. Сега бабите и дядовците по селата плащат за ремонт на пътищата, без да имат превозни средства. Явно искаш да ти плащат и салама в магазина.
Защото (нерегистриран)
съдът ще се произнесе по законосъобразността на процедурата, в резултат на което няма да има последствия. Ако се установят определен брой пороци при определянето на новата цена, то те ще трябва просто да се отстранят.
Аман и (нерегистриран)
от разбирачи,като теб.Нищо лошо,щом ползваш плащаш.Въпроса е на кой и за какво.Няма да ти е приятно да плащаш тол такса,и винетка електронна макар. Къде го има този вариянт нашия,дето ни го подгатвят.Или Тол-Испания,Франция,Италия, винетка-Австрия,Унгария,Румъния,България.Маршрут който съм ползвал няколко пъти.Като където има тол такса задължително има алтернативен маршрут.Друг е въпроса дали е изгоден или не.
- (нерегистриран)
не да искат такси, а трябва да се плащат компенсации на смелчаците, които си трошат колите по дясната лента на "селски път" Тракия, около Чирпан и Стара Загора. Т.н. магистрала там, новопостроена..., е в бедствено положение.
ЧОВЕК (нерегистриран)
НЕ МОЖЕ ДА ИМА ТОЛ ТАКСИ ЗА МАГИСТРАЛИ, АКО НЯМА ПЪРВОКЛАСЕН БЕЗПЛАТЕН ПАРАЛЕЛЕН ПЪТ. ВИЖТЕ КАК Е В БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ И СТИГА СТЕ ИСКАЛИ ПАРИ.
Лина (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
дедо иван (нерегистриран)
Магистралите в Сърбия са зле като в България с много неравности и дупки, а и са платени и струват много по-скъпо от нашите. Едно минаване от българската граница до унгарската по магистрала в Сърбия с лек абтомобил струва 10-12 евро.
Бъркаш! (нерегистриран)
Новопостроената е от Стара Загора до Карнобат!
Минус (нерегистриран)
Линка, за да изразя неодобрение, това означава минуса!
смеххх (нерегистриран)
Егати и държавата на която и трябват 2 г. за избор на изпълнител и строително разрешение :)) А тол таксите не са справедливи - ще плащаме всички ние, защото ще се калкулират в крайната цена на всеки продукт, като транспортен разход! Освен това, няма как да плащаме за пореден път за едно и също нещо - това, че ни урпавляват крадливи, безхаберни некадърници, не е основание да плащаме още веднъж за едно и също нещо!
Пешо логиката (нерегистриран)
Линче, купи си каручка с магаренце. Хем масрафът е по-малък, хем върши работа, хем може да караш пиян и без книжка. И глоби за превишена скорост не плащаш.
койчо (нерегистриран)
Пропускате факта,че Лиляна Павлова иска да са платени 17000 км пътища.Това го няма никъде по широкия свят.Ако се плаща е само за магистрали и за някои национални пътища.Но винаги има алтернативен безплатен път.
Кое се вдига,бе? (нерегистриран)
Червените гълъби ли?
смеххх (нерегистриран)
Не бърка изобщо - беше завършена към 2007-2008 г. А участъкът Ст. Загора - Бургас е почти в същото положение.
Коментар (нерегистриран)
Е да, ама камионът откъдето и да мине руши настилката, та така че ако искаш второкласните и третокласните пътища да бъдат все в руини, то да оставим камионите да ги рушат безплатно, какво ще кажеш, а?
смеххх (нерегистриран)
Не позна - явно си бил пиян...
да (нерегистриран)
И да не забравяме данък върху превозното средство.
Коментар (нерегистриран)
По принцип си прав, че ще се калкулира в цената на всичко, но пък сега международният трафик си минава спокойно и доста евтино, а той ще генерира толкова средства, колкото и вътрешния.
това (нерегистриран)
важи и за винетките, но уви.
Проблемът е, че ГЕРБ е (нерегистриран)
крайно дясна партия и когато прави финансови сметки, премества тежестта им върху народа без капка мисъл. И Министъра сам си признава, че от Световната банка са изчислили че за поддръжката са необходими 600-700 милиона евро. Защо ни бяха тогава толкова много магистрали, които след като се построят няма пари за поддръжка. Колкото до ТОЛ таксите - ами навсчкъде по света те са за магистрали, а Лилето иска да са върху 17 хиляди километра пътна ,мрежа от общо 23 хиляди км. Защо? А защо аз плащам пътен данък? Защо плащам винетка? И сега питам защо ще плащам и Тол такса, като самата тя каза, че винетката няма да бъде отменена. Тези пари - 1,4 милиарда лева с проста сметка върху 3 милиона автомобила правят по 430 лева върху автомобил. Че кой е луд да плаща 430 лева пътни такси годишно? В цената на гориовата в акциза също има пътна такса. Е, къде отиват парите? Защото пътищата по които аз пътувам са като холандско сирене, всяка година правя ремонт на ходова част за по 300-400 лева, благодарение на крадливото управление.
Пенка (нерегистриран)
Пешо, вече съм си купила каручка, 20 годишна, а магаренцето ми яде само бензин щото сме в 21 век и не ще да кара на слама и вода.
87002 (нерегистриран)
Автомобилът не е даденост, а екстра. Т.е. нямаш пари - не караш! Никой не те кара на сила. Гражданска, данък и винетка са ти 400лв годишно в общият случай. Ти ако не можеш да отделиш по 33лв на месец, къде се буташ и кола да караш. Мизерница!
дедо иван (нерегистриран)
А ти да не си минавал със самолет през Сърбия а...
Alex (нерегистриран)
Те и зареждат повече. През личната ми кола я мине тон бензин годишно, я не. През служебния бус тон нафта минава за под две седмици. Само акциза на този тон нафта е около 450 лева. Тези пари не стигат ли за пътищата? А самата система на толовете е скъпа - скъпа е като инфраструктура (цените са все едно на обратната страна на Луната ще я изграждат), скъпа е като поддръжка (лапачи по веригата много). Накрая ще излезе, че ще трябва да се субсидира и служи не за финансиране на пътя, а за преразпределение на транспортните потоци. Не е шега последното. Беше изказване на някакво франце по високите етажи на властта им.
НАЙ
Родилка и бебето ѝ починаха в Самоков, здравният министър разпореди незабавна проверка
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Такси блъсна дете на електрическа тротинетка на бул. "Витоша" в София (снимки)
Семейство от София откри батерия в козунак, БАБХ влезе в цеха на производителя
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Путин отиде на празничната литургия в Москва, прекръсти се, заедно с десетки миряни и кмета
Христос Воскресе!