”Газпром” реши да смени ”Южен” поток с ”Турски”
Новият газопровод, който "Газпром" ще изгражда вместо “Южен поток“, може да бъде наречен “Турски поток“, съобщи Александър Медведев.
Обратно в новинатаКоментари - ”Газпром” реши да смени ”Южен” поток с ”Турски” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Джанавара (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Плохо (нерегистриран)
Видя се ,че дори при дребен сблъсък с ЕС , Русия само за 6 месеца се разори и не може да изпълнява проектите си за ужас на местните им парацали - рубладжии. В прагматичен аспект, продавайте каквото имате по морето ,щото руснаците, като вземат да им трябват пари и да продават, за вас ще е късно, а болката от загубата, която ще вероятно тройна , не всеки може да издържи.
(нерегистриран)
Оценяваш ситуацията като-дребен сблъсък. Според мен не е. Според теб- как би изглеждал едрия сблъсък? Благодаря предварително.
Плохо (нерегистриран)
Санкции, Шистов газ есть, "Смарт" революция есть, Н2 революция будет, Рубли нет .Лошо за рубладжиите
1Х (нерегистриран)
Газовият път ще заобиколи Украйна и без наше участе, но пропуснахме възможноста да сме фактор в този процес. Ще се занимаваме с дейности като саниране на сгради и укрепване на демокрацията.
папа (нерегистриран)
Не мислиш ли , че плюс 32 милиарда лева за България от ЕС само за 5 години, вместо традиционния обир и извиване на ръце и от рубладжиите е добра сделка. Русия в сравнение с ЕС е икономически лилипут произвеждащ над 10 пъти по-малко от съюза .
83 (нерегистриран)
Ами това се очакваше.Не се изненадвам изобщо.Хората са казали:"Изпусни питомното и ходи да гониш дивото". Можехме да се разберем с руснаците и да си издействаме изгодни условия. Да ама не.Вашингтонското и Брюкселското политбюро ни резнаха суверенитета.Едно врме слушахме едно политбюро сега две. Ако България имаше национално отговорни политици които да защитят интересите на държавата,а не да казват "да' на всеки България може би щеше да изглежда по друг начин, но....
Наблюдател (нерегистриран)
А тхения министър преди дни ни каза, да подготвяме разрешителните за Южния поток! На руснаците и преди и сега не може да се вярва ни по думите, ни по делата!
ИНЖЕНЕР (нерегистриран)
Това беше, за да ни посочат какви сме урви. Ние така пуснем и ще задоволим всички: и на Маккейн, и на ЕС, и на Русия, и на Турция... на всички ще доставим КЕФ и забавления.
KGB (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
нормално е! (нерегистриран)
Русия има газ, ЕС - няма, нормално е да ЕС да иска да купи. Тръбата трябваше да мине през БГ-гето :) наще докато се чудят кой да слушкат, тръбата ще заобиколи. Нормално е! Тоз газ в гъза ли да си го врат руснаците? Нали трябва да продават.
375м (нерегистриран)
с него да си газират вода
юп (нерегистриран)
Да ама Запада започнаха да ни пробутва някакви геостратегически интереси на Русия.
KGB (нерегистриран)
Я да видим сега как Русия ще наложи на Турция същите каузи, които се опитваше да наложи на България. Ако човек внимателно прочете наличната информация (а тя няма как да е всичката информация, най-малкото че някои клаузи са секретни),може да види няколко неща 1. Турция ще купува руски газ, който ще получава по газопровод, минаваш по дъното на Черно Море 2. Турция ще позволи на Газпром да построи газопровода по дъното, както и терминал на турска територия. 3. Турция ще си строи газопреносна и разпределителна мрежа на своя територия БЕЗ участието ан Газпром. 4. Турция ще продава газ за своя сметка, беззначение откъде го доставя и/или транзитира 5. Никъде няма клауза, която да задължава Турция да ползва газопреносната си мрежа само за руски газ. Точно обратното, в изявения на турски официалнии лица ясно се казва че всъщност Турция ще стане газоразпределителен пункт (или "Хъб", както е модерно), за газ от различни направления. Какво излиза? всъщност усия ще доставя газ ан Турция при условия близки до тези, които са регламентирани в изискванията на ЕС. Е, ако Русия иска да накаже България, да бъде така добра да си плати за това. След като води дело в Страсбург за АЕЦ белене, ние трябв ада направим насрещен иск за щетите, които понасяме от руската политика по ЮП. А що се отнася до реалните загуби.... може да стане така че в крайна сметка и да сме на печалба. Защото само за една година загубихме 5 млрд инвестиции от ЕС. Заради подкрепата за ЮП и неспазването на директивите на ЕС.
ЦРУ (нерегистриран)
Тъп опит! Тръбите мокри/сухи са собственост на Инвеститора до газовия ХЪБ на границата Турция-Гърция! Там, на ХЪБ-а е точката за доставка! От там (от ХЪБ-а) си го караш където си щеш и с каквото си имаш, но като си го платиш! Ние ще си го возим с каруци (ама еко), щото са със зелена енергия от зелена трева и по нов асфалт, ако го положим де.... Та на другото ти "предположение": - да, ХЪБ-а може да го закачиш към ДРУГ газопровод, но за да има такъв: 1) някой трябва гарантирано да го пълни с газ все пак; 2) да си го построил, все пак. ...а доколкото ни е известно - такива няма!
KGB (нерегистриран)
само да отбележа че и ЮП още няма. Не енаправен, точно както и другите неща засега не са направени. Пък може и въобще да няма, както е тръгнало. Газ има кой да осигури - Азербайджан, Израел, ирак и т.н. - в този регион газ да искаш. По-ваното е друго - турците не са балами. И сега п-скоро те поставят условия на Русия, отколкото Русия да поставя условия на тях. И така трябва да бъде. Аз не знам друго. като знам какви гяволи са гърците и като знам колко с еобичат с турците как тази газ ще мине от Турция към Европа. Или през Гърция,македония Косово и Сърбия, ли през България. Наистина, може и през Абания и от там пак по дъното на морето, но после трябв ада мине и през Алпите. и в този случай австрия и Унгария май ще предпочетат да получават газ от Германия и Норвегия. Така че Путьо може и да си решава един проблем ( България), ама май си създава два. Защото нито в Косово, нито в Албания са особени любители на Русия. И накрая пак ще седне на нашия. Ех, колко хубаво си беше по времето ан СИВ....
маке (нерегистриран)
Русия такава,Русия онакава,Путин всякъкъв. Какво плачете по руските проблеми ! Те са Велик народ не се нуждаят от ничия помощ! Имат най важното рксурси . Българите както винаги се пишат за големи гяволи,заемат противната на Русия страна (държавниците) и постоянно губят. Отказват се от подадената ръка за помощ в развитие на економиката.Последствията от отказа за строеж на Ю.П.е равносилен на национална катастрофа. Заспал гинещ народ ,без собствено мнение.!При избори не гласува,чака друг да му реши съдбата . Била е някога Велика България но е имало ВИЛИКИ българи !!! Едни предатели сега !
KGB (нерегистриран)
разбирам любовта ти към Русия. Не е лошо да си русофил - аз самият съм такъв. Вярно, Путьо не ме кефи, но защо заради един Путьо трябва да слагам в кофата за боклук Лермонтов и Есенин, Достоевски и Соженицин, Чайковски и Бородин. Е има и тъпанари като Ленин и сталин, ама те не са съвсем руснаци - единят татарин, другият - осетинец. Не мога да разбера тъпотата ти с която се опитваш да кажеш на черното бяло. Руснаците са гола вода в момента. и може би най-голямата ирония е че при толкова природнои богатства те може да са толкова зле. Ама то не става само с пиене - трябва и акъл. Да вземем Япония. Няма нищо. Внася всичко.И е 3-та икономика в света. Допреди няколко години беше втора. А са само 120 млн. Ако Япония имаше природните ресурси на Русия щеше да прави чудеса (не че сега не прави). Да вземе Китай. Само до преди 30 години бее една изпаднала държава. Докато не дойдоха умни хора на влсат, които тръгнаха по нормалния път на развитие.не по съветския, по американския тръгнаха. оставиха някои символи - червеното знаме, ръководната роля ан КП, но в икономиата всичко се прави по американско-японски модел.и резултатите са налице - следнякоя друга година вече официално ще са първа икономика в света (засега това са само слухове, официално САЩ все още са първи.). Русия стананещо като Сев. Корея с малко повече ракети. И върви надолу, което е най-жалкото. Ама както казах вече - то не става само с пиене, трябва и акъл.
това е кьор фишек (нерегистриран)
Кой е луд да прави такъв заобиколен маршрут? Къде е Русия, къде е Турция, къде е Европа!?
123 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ivan Nenov
СЛЕД КАТО ПОВЕЧЕТО БЪЛГАРИ ИЗЛЯЗОХА ОТ Б-Я ОСТАНАХА ХОРА КОИТО НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВАТ ОТ ПОЛИТИКА (НАПРИМЕР ТЕЗИ КОИТО ЖИВЕЯТ ПО МОСКИТЕ КУРОРТИ )И ОСТАНАЛА МАСА Е СТАДО ОВЦЕ НА КОИТО МОГАТ И ЖЕНИТЕ(МЪЖЕТЕ) ИМ ДА ВЗЕМАТ И ГАЩИТЕ И ПАК ЩЕ МЪЛЧАТ ОТ ПРОСТОТИЯ - ЗАТОВА И НИ ИМАТ ЗА ЦИГАНИ С КОИТО Е ПО ДОБРЕ ДА СИ ДАЛЕЧ ОТ ТЯХ - НИТО ЕДНА СТРАНА НЕ НИ ИМА ЗА ДЪРЖАВА (А НИЕ ОТДАВНА СМЕ ТЕРИТОРИЯ )ББ НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА ПРИЕМЕ РЕШЕНИЯ САМ ДА ИТО НЯМА ТОЛКОВА АКЪЛ- СБОГОМ БЪЛГАРИЯ
Izvoda (нерегистриран)
на руснаците им пука само как да лапат повече , няма сарби и братя славяни . интереса клати феса! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
HUB-a (нерегистриран)
Браво на бат Бойко който тайно е постигнал договореност за изграждане на тръбопровода Тбилиси-Поти и от там c танкери през Черно море ВТЕЧНЕНИЯТ ГАЗ ще достига до Българският мулти- HUB. evala,ashkulsum. Toва в случай че България продължава твърдоглаво да се отказва от разработка и добив на собствените си залежи на газ в Черно море, където според някои експерти обемите надхвърлят тези на бъдещият безсмислен турски поток.
АК 47 (нерегистриран)
Ако някой не е разбрал, да преговорим от начало. Понеже ЕС и респ. част от засегнатите страни в т.ч. България, няма (санкции и др. неща преди това)да платят тръбата, то руснаците, за да им върви алъш вериш с гаста в Европата, си намериха партньор, който има пари и ще финансира проекта... т.е. ще плати търбата. Лек ден.
Митко (нерегистриран)
Не позна. Турците казаха, че: 1. Нямат интерес към морската част на газопровода - Русия да си го строи сама. 2. Ще купуват газа на входа на сухоземния газопровод и оттам ще го продават като турски на останалите клиенти. 3. Ще купуват само толкова газ, колкото могат да продадат. Клаузата "Тake or pay" няма да важи за тях. 4. Сухоземният тръбопровод ще е изцяло турска собственост и по него ще тече и друга газ - от Азербайджан, Катар и т.н.
Ахмед Доган
Лъжеш обаче!
чист Българин (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
guascor
Турски поток - двама се карат третия печели http://energywatch.blog.bg/politika/2014/12/22/turski-potok.1324792
0605 (нерегистриран)
Бизнес и политика в интерес на собствената държава не се правят с тиквени семки, ни със сини балони, ни с червени зигзаги, ни с царствени подлости, ни с васалски предателства. Лошото е, че синковците, които обрекоха българите на бедност и унижения, си оплетоха луксозни кошници до девето поколение. А Турция , а ще ни продава не само газ... може сапунчета като бонуси да има...
Трагедия (нерегистриран)
Ужас. Тиква избрана от 11% тиквеници върна доверието обратно на тиквениците си!... Голям тиквеник!
az (нерегистриран)
"Гениален" ход на г-н Борисов, всички по женска линия в рода му ще бъдат "благословяни" от поколения българи...
Скарабей (нерегистриран)
ТранзитираХМЕ за Турция и Гърция и Македония и Сърбия... Но вече йок - ставаме краен клиент! Хем няма да влизат в бюджета транзитни такси, хем ще излизат плащания за такива! По-просто казано - удара е двоен за бюджета, но не само държавния! А и на всеки един от нас!
НЕ ЗНАМ ЗА ЮП!!! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Обичам България (нерегистриран)
Когато политиците не правят нищо за България , трябва народът да направи нещо. Но за това трябва да обичаш много България,и дйа си готов на всичко за да я спасиш и запазиш. Нали знаете за онова снопче пръчици, което не може да се счупи. А ние сме се разпилели и гато гладни кучета лаем един срещу друг. Това няма да помогне. Обслужва политиците. Трябва да сме единни. Дайте да го направим р заради Българие, заради бъдещето на нашите деца.
ИСТИНАТА ВИ Я КАЗВА (нерегистриран)
ТЕМЕНУЖКАТА НА ЕНЕРГЕТИКАТА: От Гърция..аааммм..там предстои да изградим интерконекторна връзка.. Водещ: -Като се свържем с Гърция, оттам какъв газ ще идва, откъде? Теменужка: -Ами отново от Русия. В. -И каква е разликата? Т. -Разликата е, че ще имаме независимост. В. -Нали все от Русия е този газ? Т. -Да, но доставчикът ще бъде друг. В. -Това не е ли същото, че ако ни спре водата в кухнята, ние да проверим в банята дали няма вода от друг доставчик?
Ivan Nenov
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
МОНОПОЛИТЕ (нерегистриран)
КАКВО ПРАВИ МОСКВА АКО случайно 1. намери тези 2.7 трилиона рубли (40 млрд. долара) ДЕТО ГИ НЯМА 2. и осигури финансиране на проекта, дето банковия консорциум ГО ОТКАЗА 3. а и Газпроме не е в тежкото финансово състояние, в което е днес И случайно прекара газопровода през Турция до границата на Европейския съюз? Дали тогава Газпром ще се откаже от МОНОПОЛА си и ще допусне други доставчици на газ до системата си, както настоява Европейския съюз за Южен поток, какъвто Газпром отказа и жертва проекта? И защо уж БОРЦИТЕ против МОНОПОЛИТЕ от БКП и Атака днес се борят ЗА НАЛАГАНЕ НА РУСКИЯ МОНОПОЛ?
Ivan Nenov
мнение на цигани не е мнение за българите
И тогава (нерегистриран)
И тогава защо ти се изказваш?
kgb@bginfo.net
Ами много просто Русйата страна си продава газта на цената която я вълнува а ние в българия духаме супата за кефа на Обонго зад океане ... ?!? По малоумно правителство и народ от нашият няма !!!
Българофил (нерегистриран)
Май доста ти куца Българската граматика и правопис а? Руски емигрант? Поне научи езика на Държавата, която ти е дала подлсон и те храни!
Ил (нерегистриран)
Москва може да намери 40 милиарда ПО ВСЯКО ВРЕМЕ !ФАКТ!
НЕЩО БЪРКАШ... (нерегистриран)
Вземи си картата и си премери разстоянията. От АНАПА до БАУМГАРТЕН АВСТРИЯ - първоначалния проект от близо 1000 клм... И от АНАПА до онзи огромен турски плаж от турския бряг на РЕЗОВСКАТА РЕКА... Дет щяха да си строят втората АЕЦ.. ТРЪБАТА ТАМ СИ Е ИЗЦЯЛО ТЯХНА и НЕ ЗАВИСИ ОТ ЕС И ТЕХНИЯ ИЗМИСЛЕН ТРЕТИ ЕНЕРГИЕН ПАКЕТ. Ти като си построи къщата, в хола пусна ли съседите ти да се настанят и да живеят там? И си потърси малко информация за ВАЛУТНИЯ РЕЗЕРВ НА РУСИЯ... Има много хубава оценка на финансите им от КИТАЙЦИТЕ. НАЙ-КРУПНИЯ КРЕДИТОР НА УСА-то.
ха, ха, ха ... от 19:29 (нерегистриран)
"Ще се ползват сегашните газопроводи и толкоз!" Сменя се постановката глупако!!! На ЕС се казва "ето ви газта на ГРАНИЦАТА"... Стройте си тръбите да си я вземате ВИЕ... До две-три години тръбите ви през Украйна оставят ПРАЗНИ... А сега иди да си прочетеш, с колко паднаха транзитните такси на Украйна след пускането на Северен поток.. Прилага се АЗЕРСКАТА ПОСТАНОВКА. Още от 1997-ма година ни дават газ на границата си!! А ТРЪБА ОТТАМ НИКОЙ НЕ СТРОИ.. Поне до къде 2020 година... ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ ЗА ТАЗИ ГАЗ САМО СЕ ПРИКАЗВА, ПРИКАЗВА, ПРИКАЗВА... А сега - ДАЙ ПОНЕ ЕДИН ДЕН, в който Турция е студувала. Ей тъй, щото ГЪЗПРОМ си е позволил да и врътне кранчето.. А тя е потъпкала ИНТЕРЕСИТЕ СИ.. ДА!! ТУРЦИЯ МОЖЕ ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ ТРЪБАТА, АКО ЕС Я ПРИЕМЕ БЪРЗО, БЪРЗО за член.. От 1999 година ЧАКА...
Спас (нерегистриран)
Ще станат много "ЧЛЕНОВЕТЕ" и е опасно в калабалъка, да не пострада БЪлгария!:))))))
баба ви (нерегистриран)
Ами тя България си се набута без да има калабалък.
Спас (нерегистриран)
Това го реши ЕС и САЩ, не Русия!!!!!! Руснаците предлагат стоката си, клиентите купуват!!!!! Просто и ясно! Променете заглавието си, защото е некоректно!!!! Като си купувам домати от пазара, продавача ги нарича, доматите на Спас, чак като ми ги продаде!!!!!! До тогава, са си на бай Спиро продавача!:))))))))
да бъде наречен (нерегистриран)
"Новият газопровод, който "Газпром" ще изгражда вместо "Южен поток", може да бъде наречен"... ИБРИКА на ЕРДОГАН
марая (нерегистриран)
прочетох мнението на басеску , от събота. новина значи да се предаде нещо казано и нищо повече. а басеску е казал много ясно становището на съседна румъния. по интересно е какво мислят съседите на север.
АМ-ГЪЛ (нерегистриран)
Докато не получим суверенитета си не можем да решаваме откъде ще минава тръбата. Лошото е че минава винаги отзад. А на Русия не и е изгодно да хвърли 3 милиарда рубли в ничия земя стопанисвана от /сидеров,бареков,доган,местан,станишев,бойко/ мн. други знайни и незнайни подлоги на всеки , който говори на език различен от Българския.
Дядо Иван (нерегистриран)
Така е МНОГО !!!!!НЕУВАЖАЕМИ!!!! Български политици!!! ДОКАТО СЕ ПРАВЕХТЕ НА ЕВРОПЕЙЦИ И ЦЕЛУВАХТЕ ЗАДНИКА НА ЧИЧО САМ И РАЗНИ НЕНОРМАЛНИЦИ ИДВАХА ОТ АМЕРИКАНСКИЯ СЕНАТ ДА ВИ ДАВАТ АКЪЛ, ТОВАРИЩ ПУТИН ИЗВАДИ РУСКАТА КУРЯГА И Я ЗАВРЯ В НЕОРИЕНТИРАНИЯ ЗАДНИК НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕПУТАТИ - ХОМОСЕКСУАЛИСТИ!!! ТОВА Е ЖИВОТА НЕУВАЖАЕМИ БЪЛГАРСКИ ДЕПУТАТИ!!!!!! А, къде отива сега бате Бойко - да се целува с Меркел и шефа на Европейския съюз!? КЪСНО Е ЧАДО! КОЛАТА СЕ ОБЪРНА В ХЕНДЕКА - SORRY - КАЗАНО НА ЛЮБИМИЯ ВИ ЕЗИК!
НАБОР 41 (нерегистриран)
БАС ДЪРЖА, ЧЕ ТОВА Е РАБОТА НА ФИКУСА СИДЕРОВ. ОТКАКТО СТАНА ПОТУРНАК, И СЕ ГУШНА С ДПС, МУ ОКАЧИХА ТЕНЕКИИКИ НЯКАКВИ РУСНАЦИ, И ПОЧНА ЧЕСТО ДА МИТКА ПО РУСКО!!!
цветан АГА (нерегистриран)
Не знам дали е потурнак но не ТОЙ бе на конгрес на партията на справедливоста на Ердоган!АБСОЛЮТЕН ФАКТ!
българина е (нерегистриран)
едно неадекватно човече,което живее само за себе си,строи си високия дувар около къщурката и когато го постигне заживява с мисълта че е осигурило добрия стандарт на живот за семейството си.А необходимите за строежа парици е готово да ги заработи продавайки по всевъзможни начини ОБЩИЯ Български Интерес........и един ден когато надникне през високия дувар ще осъзнае че е останало само,а такова нещо като народност българин и държава България няма
r. (нерегистриран)
Може да е Турски поток, ама пишете на Кирилица, че всичко ви е дала майка България и Православието и буквите. След два дни ще хукнете по черкви да се правите на светии пред света. Срамота е празник е!
САЩ винаги побеждава (нерегистриран)
САЩ победиха СССР САЩ победиха Украйна откъсвайки я от Русия Сега САЩ победиха Южен поток а България плаща и ще плаща цената на тази победа
ИТ специалист (нерегистриран)
То не бяха хъбове, рутери, инсталации, но никой не се сети да провери дали има ток..
умберто еко (нерегистриран)
"Според мен България е една умираща, изчезваща държава, чието общество е загубило способността си да реагира адекватно на наглостта на подлеците, наметнали върху си наметалата на демокрацията и пазарната икономика и представящи се за политици и бизнесмениНе е тайна, че вие се топите. И то не бавно и полека, а със скорости, огромни в исторически план. Вие сте единствената държава в Европа, която действително е заплашена от изчезване и дори наименованието България да продължи да съществува, то хората, населяващи тази територия надали ще имат нещо общо с българите, или ако имат, то ще толкова, колкото общо имат българите с траките."ТАКА,ЧЕ ЗАЩО ВИ Е ЮЖЕН ПОТОК
ау, (нерегистриран)
Ако си "Умберто Еко", написаният блъвоч няма кой да ти го тиражира батька, даже и във вестникарска будка или лафка.
бау (нерегистриран)
Поне един път се опитай да мислиш(ако можеш).Тъжно и болно е, но е вярно!
fiat uno (нерегистриран)
Аз съм съгласен, че ще умрем безславно но все пак ще освободим земята от неестественото си поведение да мразим и отричаме всичко и всеки. И тогава ще дойде АМ-ГЪЛ
НЯКАКВА СИ НАИСТИНА (нерегистриран)
КУХА ЛЕЙКА (по-надолу), говори за спасен ГЪЗОПРОВОД... Само, че ГЪЗът по спасения е от Украйна... А целта на Русия е да не ПЪЛНИ ТРЪБАТА НА ШЕВРОН - щото ТУРЧИНОВ им даде ГЪЗопреносната си мрежа... И се сменя постановката - ето ви го ГЪЗа до границата на ЕС... Имате си ИНТЕРКОНЕКТОРИ, вземайте си я. Щото ГЪЗ през Украйна повече няма да идва... Но не забравяйте ДА СИ ПЛАТИТЕ ВЕЧЕ НА ТУРЦИЯ за транзита на ГЪЗ... Нейде към 30 МИЛИОНА ДОЛАРА НА ГОДИНА... Прибирането на 50-60 млн. евро на година ви става веч ИЗВАЖДАНЕ...
123 (нерегистриран)
Браво вече ще спя спокойно, дано фалира топлофикация най на края!!!
Нормалните наричат Луди.... (нерегистриран)
...а на Лудите даваме Властта !! Предателите сега се наричат Спасители ... а Бандитите=Политици ! Грабителите се нричат Благодетели .....ГЕРБ са на власт !! Какво повече трябва да ни се случи ....Българи !! Спите ли ????
маке (нерегистриран)
Нема спасение братя българи, защото не се съпротивлявахте когато ви натикаха в НАТО И ЕС . Искайте референдум както е в нормалните държави ! Не спите дома когато провеждате избори (глсуват 20-30 %) а идете и гласувайте за този дето смятате че ке работи за държавните интереси .Не избирайте американски подлоги! Сами решавайте съдбата си,все още имате малък шанс ! Събудете се !!!!!!
kvita (нерегистриран)
Как може да сте такъв наивник. Тези европейски правила важат само за България.
сиси (нерегистриран)
или пут-гъз-турк провод, или турк-гъз пут провод...както и да е....но не вярвам ,че ще се изгради....
ПИТАЙ ИВАНЧО КОСТОФФФ (нерегистриран)
То знай. Още от 1997-98 кат теб ги каканижеше... Даже още по- ГЛУПАВИ изцепвания фърлаше.. "Невъзможно било да се пусне тръбата по дъното на морето и т.н. Провери си на кого Турчинов продаде газопреносната мрежа на Украйна та да ти светне...
ха (нерегистриран)
Ще се ползват сегашните газопроводи и толкоз! Ако руси е Турция направят нов през Черно мере може да го кръстят "Путган", от Путин и Ердоган!
дааа (нерегистриран)
може и путкан да се казва
наивността не е порок,но... (нерегистриран)
Името Роджър Робинсън почти не е познато в България,предполагам,че го знаят само дипломати и спецове от тайните служби.Това е специален съветник на Роналд Рейгън,един от авторите на плана за икономическо вредителство/терминът е на Робинсън/и разрушаване на СССР и секретни директиви,за част от които вече се знае нещо.Хората които съжаляват за СССР са малко/според мен/,но е много любопитно да се прочете какво казва Робинсън в едно интервю за методите и средствата в този план/накратко казано-гадости и мръсни номера/ -за цените на нефта и газ,за газопроводите и атомните централи,за долара,за тайните споразумения,за средствата за въздействие върху правителства и политици,които се опъват.Ако го бях прочел по-рано ,щях да кажа веднага ,че газопроводи от Русия през България няма да минават,Белене няма да се строи,АЕЦ Козлодуй ще бъде закрита!А ние имаме и още един проблем-вързани сме в играта с американците и ще понасяме всички щети от борбата им с Русия./Можем лесно да се досетим,че руснаците са наясно и имат свой план,вече заедно с Китай и този план също работи./А тези щети може да станат много страшни -във всяко отношение!
ТОЧКАТА (нерегистриран)
То почти същото казва и Пол Крейг РОБЪРТСЪН.Дупе на Рейгън,някога.Хората се променят.
ШАНТАЖ (нерегистриран)
МОСКВА ОТНОВО ШАНТАЖИРА! Причините, които спряха газопровода през България, ще го спрат където и да е, а те са: 1. Южен поток практически НЕВЪЗМОЖЕН поради изключително високата си цена! Допреди няколко месеца проектът се оценяваше на около 40 млрд. долара, само преди година това беше около 1.3 трилиона рубли. В момента обаче рублата е с двойно по-малка стойност, това вече прави близо 2.7 трилиона рубли, т.е. ДВОЙНО по-скъп, което е немислимо за Русия 2. Банковият консорциум, избран да финансира Южен поток със 75% от проектната му стойност, преди няколко месеца ОТКАЗА финансиране. 3. Основният инструмент за реализация на тези газови проекти "Газпром" е в МНОГО ТЕЖКО финансово състояние. Нейните приходи само за последните три месеца са спаднали с около 15%, а прогнозите са още по-лоши. 4. Европейсия съюз настоява, Газпром да допусне и други доставчици до газопровода през европейската му територия, за да не бъде Газпром МОНОПОЛИСТ! Газпром бе против и искаше да е монополист! ЕК спря проекта! Дори и да мине през Турция, газопровода пак трябва да влезе е Европа и Газпром трябва да се откаже от монопола си! Причините, които спряха газопровода през България, ще го спрат където и да е, дори и да го кръстят "Баш Ибрик" и да го прекарат през Зимбабве.
val55
ЕС, и янките искаха да се допуснат, и други доставчици до тръбата, още от руска територия, а не от българска така, че през Турция няма да има никакъв проблем за рашките, защото Турция не е в ЕС. С хъба на ТП, също може да се миксира газта и пак законна врътка така, че...Що се отнася за тръбата, която щеше да минава през наша територия едва ли щеше да има някакъв проблем на минава газ от други доставчици, но такива няма единствено, ако ние добиваме газ от ЧМ. Затова беше цялата дандания, и третият енергиен пакет и не само това... Сега ни остава само да транзитираме газ за Румъния, ако се построят интерконектори с Гърция и Турция. Какъв хъб мечтае Боко, като ние вече се явяваме крайни потребители, ако изключим евентуално Румъния, но не се знае. При положение, че рашките спрат газа през Украйна, поради санкциите на ЕС и САЩ, а това, ще е контрасанкция, и защото тръбите са под контрола на янките в Украйна. За СП също не се знае, ако нещата се затегнат то и Германия може да увисне без газ. Играта вече много се усложни, и не се знае, кой каква врътка вече може да направи в неудобен за другия момент. Ние сме в най неизгодно положение, защото нямаме никакви интерконектори да си покрием нуждите от газ. Чирен сигурно са го преполовили и не ми се мисли, какво може да ни сполети. Парното при всички случай, ще поскъпне, а оттам и неговият фалит поради поголевен отказ от Топлофикация, което е много вероятно поради голямата цена на услугата, която се очертава....
Spartan (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Geril (нерегистриран)
Българийо, за тебе те умряха. В България при многобройните войни, завоевания, въстания и т.н. винаги най-честните, предани и умни хора са загивали или изпадали в немилост. Генофонда ни драстично е намалял и продължава да намалява. Сега са останали такива като щерев, бегееца и др. на които въобще не им пука за националния интерес. Аз дори не вярвам, че са българи.
kvita (нерегистриран)
Прав си. Не може да си българини и толкова да мразиш българите и България и да се радваш на поредната национална катастрофа. За 26 години унищожиха една страна с хилядогодишна история. Трябва чудо да стане, за да се възроди страната и нацията.
val55
Всичко вече е история, но сътворена от предишни, и сегашни наши политикани. Прав беше Боко само в едно в изказа си, че и магаре може да сложи за президент, и ето го, какъв къч хвърли, че сега всички, ще ни заобикалят, като прокажени. Малка грешка при избора за президент, но какви ги сътвори. Поне малко дипломатичност от негова страна, и нямаше сега да сме в цайтнот по какви ли не проекти. Приключихме с бляна за център ли, ядро ли, голям шлем, и така сами си подписахме да сме аутсайдери много години напред. Боко си мечтае за хъб, но трябва да имаш най малко двама доставчици за тази цел, а на това отговаря Турция така, че дотук с бляновете, и манипулациите по тези въпроси. Сега дали хъба, ще е на турска или гръцка територия това пък, ще го решат Русия, Турция, и по малко Гърция/поради двойните стандарти на ЕК/, защото се досещата, какво може да стане....Нашите политици неможе толкова години да построят завод за преработка на отпадъци, а досега трябваше да са поне три, а те мечтаят да сме център на нещо. С това мислене, и подлагане на кой ли не, а особено да нямаш собствено мнение, и да го отстояваш тогава, кой ще ни взема на сериозно. Чакайте да видите, какво ни очаква, че това което е сега направо е цвете сравнение с това, което се задава. Едни викат за рашките, други за янките, трети за ЕС, но всички ни прелъстиха, и използваха, а като краен резултат се досещате, къде ще бъдем благодарение на нашите политикани. Да, ние сме в ЕС, но не би трябвало ЕС на двойните и тройни стандарти.....Смяна, и реформи поне нещо да направят със собствени сили, а не да чакат все някой да ни освободи или помогне. Да чакат, докато налъмите цъфнат нима не го разбраха, но виж, още доста поколения могат да затрият в това са майстори, като през миналите 25 години. Колкото повече сме за някои, и колкото повече се делим, колкото повече се обиждаме за чужди или местни интереси, толкова повече намаляваме, толкова повече емигрират, толкова повече ставаме територия, а не държава. Хак да ни е, но много ме боли, и най много затова, че нямаме сегашни, и бъдещи политици с ново мислене за бъдещето, което ни очаква. От тези нищо не очаквам, а само да делят народа ни по политически, етносни, и жизнено стандартни причини....Продължавайте в същият дух да защитавате чужди интереси, да се обиждате, като тинейджъри използвайки техният лексикон, и чакайте да дойде нещо по добро..... ама на куково лято... Който, каквото си надроби това, ще сърба, а за постелката...
ТОЧКАТА (нерегистриран)
Не само тебе те боли .Нас -също.Под нас разбирам разумните коментатори /българофили/.А някой се отказаха вече да поделят мисли.Жалко.Но все пак се води ХИБРИДНА ВОЙНА.
4351 (нерегистриран)
Казвате "Прав беше Боко само в едно в изказа си, че и магаре може да сложи за президент" и ми се струва,че отдавна си е изпълнил обещанието!
Българин (нерегистриран)
Южен поток няма.Вече е Турски поток!Браво на ББ-Тиквоча!Винаги е бил мутра и такъв ще си остане-тъпанар и гъзоблизец стар!ДС!
По-българин ОТ МУРЗИЛКИТЕ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Небесен ХЪБ (нерегистриран)
Официалните руски власти обявиха, че ще спират ползването на Украйна, като транзитна мрежа. Руските представители, казаха, че това съвсем не означава, че ще спират доставките на газ за самата Украйна. Предлагам нашите риформаторчета да направях вертикален коридор с ХЪБ от Банкя до Ада, с надеждата от там да им пуснат повечко метан, а и да им дадат някой добър бизнес съвет.
Щерев (нерегистриран)
Ами сега на ония тръби-паметник на советската глупост ще им слагат ли презерватив за да могат да сядат върху нея всички руски самовари и слуги..ха..ха
доктора (нерегистриран)
Щерев, я дай по-подробно, че не те разбрах?! Кой са самоварите и защо презерватив?
!!!!!!!! (нерегистриран)
Комплименти! Хареса ми, много се смях.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница