Коментари - Двойно са скочили случаите на тормоз в училище | Днес.dir.bg

Двойно са скочили случаите на тормоз в училище

Над 2 пъти са се увеличили случаите на тормоз в училище в последните години. През 2013/2014 г. инцидентите в клас са били 3268, а през 2016/2017-а са вече 7010.

Обратно в новината

Коментари - Двойно са скочили случаите на тормоз в училище | Днес.dir.bg

Коментари

Не го очаквах! Потресен съм! С новия перфектен закон?! Как за Бога?! :-))))))

Е ама нали има банани..........

Кофти родителите възпитават кофти деца. Бабаитът създава бабаит. Тиквата не може да роди роза.

ПРИ "ДЕМОКРАЦИЯТА" Е ТАКА - ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКИ ЦЕННОСТИ И ТОЛКОЗ ...

Недостойни родители, прости и зли създават объркани деца, без духовност и морални ценности. В България всичко се мери във външен изглед , родствени връзки и финансови възможностти.

Трябва да се забрани назначаването на директори мъже в училищата, защото обичайното им поведение е да упражняват сексуален тормоз над учителките. И не само тормоз, но и фактически сексуални действия.

Ние пък увеличихме неколкократно гей-парадите. ха ха ха

но замисляте ли се, че по подобен начин възпитани учители влизат днес в класните стаи. Хора с обърната ценностна система, които не могат да дадат нищо различно на децата.

Поколението се изражда....А то се изражда, защото родителите, обществото се изражда!А защо се изражда обществото? Защото социалния му строй е изроден!Очевидно социализЪма не беше съвършен строй, но и демократично-либералния капитализъм е далеч от съвършенството!Да не кажа, че повече ни приближава до примитивните общества!

Не мълчете! Сигурно не се доказва лесно, но от мълчанието полза няма. Трябваше да не мълчите, и когато се приемаше простотията с обществените съвети. Да зависи от Директора кой ще участва в него. Това е пародия!

че напо пък съм чувал, че и доста учителки ходят с навирени опашки. Било резултат от средата на млади и здрави подрастващи хора, казват психолозите, но все тая!

някой да каже нещо различно - да, проблемите основно са от учебните програми. Не може в клас да се допуска броя на децата да е до 24, а в занималните да надхвърля 30. И вас да държи някой цял ден в една стая, на стол и да ви казва как не трябва да шумите, говорите, пеете и играете, ще ви побърка. Трябва да има различни критерии за оценяване по възрастови групи. В момента са еднакви за всички класове. Това е безумие и резултатът, е че децата намразват ученето, училището и всичко свързано с него. Никой не отчита различни потребности на децата. Всички трябвало да вървят заедно, на едно ниво. Да де ама, ако някой пише прекрасни есета, или пък е с талант математика как да се приравни към останалите? Карат децата да се притесняват от това, че имат заложби, да не се хвалят, да не се гордеят, за да може да е лесно на учителя да си изпее песента и да си отиде.

Одобрявам. Няма агресия-няма кинти, няма коври и римляните те (у) бият. Нека оцеляват децата. Браво.

преди 100 години в същите тея училища на нашите дядовци и пра-дядовци са им казвали същите неща и та са мълчали и са кротували или са им били дърпани ушите. Няма да давам примери кое поколение е дало повече на България - това дето са го шляпали с пръчката или това дето не могат да го вкарат в клас.

са същите, нито класните стаи. Далеч не са стояли по цял ден в тях. И също са имали проблеми да накарат онези заети със селскостопанска работа да посещават часовете. Освен това неграмотни (т.нар. отпаднали) е имало много повече от днес - такива, които не са можели нито да пишат, нито да четат. Говориме за масовите училища, не за онези хора, които искате да ми ги давате за пример - с високото си за времето образование, енциклопедични знания, полиглоти, интелигенти. Дори в онези времена е можело, ако искаш и ти се отдава да станеш нещо повече от просто завършил. Днес нивото на цялата система е унизително ниско - унизително е и за самите учители (ако го осъзнават изобщо). Никой уважаващ себе си човек не бива да е част от днешната образователна система.

Oтново я няма основната причина за насилието в нашите училища. A това е безнаказаността. Tя пък се дължи на нашето бездушие, безпринципност и безсрамие, благодарение на които превърнахме страната си в кочина. Kакви сме ние тогава?

Коментари - Двойно са скочили случаите на тормоз в училище | Днес.dir.bg

Двойно са скочили случаите на тормоз в училище

Над 2 пъти са се увеличили случаите на тормоз в училище в последните години. През 2013/2014 г. инцидентите в клас са били 3268, а през 2016/2017-а са вече 7010.

Обратно в новината

Коментари - Двойно са скочили случаите на тормоз в училище | Днес.dir.bg

Коментари

Не го очаквах! Потресен съм! С новия перфектен закон?! Как за Бога?! :-))))))

Е ама нали има банани..........

Кофти родителите възпитават кофти деца. Бабаитът създава бабаит. Тиквата не може да роди роза.

ПРИ "ДЕМОКРАЦИЯТА" Е ТАКА - ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКИ ЦЕННОСТИ И ТОЛКОЗ ...

Недостойни родители, прости и зли създават объркани деца, без духовност и морални ценности. В България всичко се мери във външен изглед , родствени връзки и финансови възможностти.

Трябва да се забрани назначаването на директори мъже в училищата, защото обичайното им поведение е да упражняват сексуален тормоз над учителките. И не само тормоз, но и фактически сексуални действия.

Ние пък увеличихме неколкократно гей-парадите. ха ха ха

но замисляте ли се, че по подобен начин възпитани учители влизат днес в класните стаи. Хора с обърната ценностна система, които не могат да дадат нищо различно на децата.

Поколението се изражда....А то се изражда, защото родителите, обществото се изражда!А защо се изражда обществото? Защото социалния му строй е изроден!Очевидно социализЪма не беше съвършен строй, но и демократично-либералния капитализъм е далеч от съвършенството!Да не кажа, че повече ни приближава до примитивните общества!

Не мълчете! Сигурно не се доказва лесно, но от мълчанието полза няма. Трябваше да не мълчите, и когато се приемаше простотията с обществените съвети. Да зависи от Директора кой ще участва в него. Това е пародия!

че напо пък съм чувал, че и доста учителки ходят с навирени опашки. Било резултат от средата на млади и здрави подрастващи хора, казват психолозите, но все тая!

някой да каже нещо различно - да, проблемите основно са от учебните програми. Не може в клас да се допуска броя на децата да е до 24, а в занималните да надхвърля 30. И вас да държи някой цял ден в една стая, на стол и да ви казва как не трябва да шумите, говорите, пеете и играете, ще ви побърка. Трябва да има различни критерии за оценяване по възрастови групи. В момента са еднакви за всички класове. Това е безумие и резултатът, е че децата намразват ученето, училището и всичко свързано с него. Никой не отчита различни потребности на децата. Всички трябвало да вървят заедно, на едно ниво. Да де ама, ако някой пише прекрасни есета, или пък е с талант математика как да се приравни към останалите? Карат децата да се притесняват от това, че имат заложби, да не се хвалят, да не се гордеят, за да може да е лесно на учителя да си изпее песента и да си отиде.

Одобрявам. Няма агресия-няма кинти, няма коври и римляните те (у) бият. Нека оцеляват децата. Браво.

преди 100 години в същите тея училища на нашите дядовци и пра-дядовци са им казвали същите неща и та са мълчали и са кротували или са им били дърпани ушите. Няма да давам примери кое поколение е дало повече на България - това дето са го шляпали с пръчката или това дето не могат да го вкарат в клас.

са същите, нито класните стаи. Далеч не са стояли по цял ден в тях. И също са имали проблеми да накарат онези заети със селскостопанска работа да посещават часовете. Освен това неграмотни (т.нар. отпаднали) е имало много повече от днес - такива, които не са можели нито да пишат, нито да четат. Говориме за масовите училища, не за онези хора, които искате да ми ги давате за пример - с високото си за времето образование, енциклопедични знания, полиглоти, интелигенти. Дори в онези времена е можело, ако искаш и ти се отдава да станеш нещо повече от просто завършил. Днес нивото на цялата система е унизително ниско - унизително е и за самите учители (ако го осъзнават изобщо). Никой уважаващ себе си човек не бива да е част от днешната образователна система.

Oтново я няма основната причина за насилието в нашите училища. A това е безнаказаността. Tя пък се дължи на нашето бездушие, безпринципност и безсрамие, благодарение на които превърнахме страната си в кочина. Kакви сме ние тогава?