Пуснаха нови 5 км от ”Хемус” и п.в. ”Белокопитово”

Открити са 5-километровият участък Белокопитово - Каспичан от автомагистрала „Хемус“ и пътният възел „Белокопитово“.

Обратно в новината

Коментари - Пуснаха нови 5 км от ”Хемус” и п.в. ”Белокопитово” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шило

Бравос! Хайде сега, продължавайте, че има още едни около 300 км за работа по тази магистрала! Ама иначе- браво!

12 милиона на километър? Браво, браво.....От злато ли я правите тази магистрала?

Бате Ви Бойко пак ще резне лентичката ! Бравос!

А бе, аз по този край не съм пътувал повече от 10 години от както подминах повечето жени в региона. Слушам само. че отварят километър по километър... въобще готова ли е тази магистрала или не??

Още 300 км ...?!?! значи не е мръднала още от мое ергенско време....

Сорос няма ли да го поканите?

Хората за една година прокопаха втори Суецки канал ние 5 км. Магистрала.

Е щом е платено с пари от републиканския бюджет трябва да се турят бариери и нито един европейски автомобил да не може да мине или прехвръкне.

На такива идиоти и опорноточковци, като теб, предлагам да си направите фирма за строителство на пътища и да ви възлагат само мостове, тунели и пътни възли и вие да ги правите на цената на 1 км магистрален участък през полето!

Препоръка към Боко : Боко намали малко мин дължина необходима рязане на лентичка ... 5км е много... направи примерно на всеки 300м по лентичка + прасенце в костюмче + отбор слагачи ... подходи по сериозно към ленторезачеството моля те ! така или иначе и за чеп за каца не ставаш ...

Хубавото е, че магистралата има краен брой километри и след 30-40 години с тези темпове може и да е готова. Тогава обаче ще е за ремонт вече направеното и пари пак няма да има, та скоростта пак няма да е по-висока. Просто направените участъци и дупките ще сменят местата си ...

66 милиона за 4,896 км.! Ами това е рекорд достоен за Гинес! Приведена себестойност 13,481 милиона на километър! Каквато и да е себестойноста на съоръженията, грабежа е за не по малко от 25 милиона лева! И както е казал някога Данко Хайрсъзина: А сега ми дайте магаретата, които трябва да бъдат избрани на изборите!

Резачката на ленти да работи е важно!Те са на всеки километър...

То така цените на пътните възли се приравняват с цената на асфалт през полето! Да речем, че Масларова прави ремонт на една сграда за 12 милиона. Сградата е 100 метра. ТОВА СА 120 милиона на километър!!!!

До всички които се възмущават от високата цена - мислете с главите си, а не с дупетата си. "Днес ще бъде открит участъкът Белокопитово - Каспичан от автомагистрала Хемус и най-големият пътен възел у нас Белокопитово. " Та този НАЙГОЛЯМ пътен възел сигурно не го включвате в сметката, а трябва.

Можеш да бъдеш глупав колкото си искаш! Стига да не пречиш на другите...

Шило

Ами май са толкова.Варна - София са около 500 км., готови от София до Варна са около 100-120, а от Варна към София още толкова.

Така е! Лошото е, че посиранските опорнотичкови тролове ПРЕЧИТЕ на всички!

Гоги, говорим все пак за 2 ленти плюс аварийна в посока! За тези пари се правят по 4-5 ленти и отопление през зимата да не замръзва. А тук и количеството асфалт не е в достатъчни норми, да не говорим, че валяците само се разхождат по ново положения асфалт без да трамбоват за да не се спестява от същия този асфалт. Ако някой е минавал около Ардино може да види какъв е асфалта там по почни неизползваем път - ще изкара 100 години без да мръдне!

,,на всеки километър" Режисьор- бойко Сценарий-лиляна Актьор -лазар Масовка-местни Времетраене 90 мин Цена високобюджетен -60 милиона Продуценти БКП

Те цяла сутрин на оперативката ги учиха на деление за да разделят сумата на километрите и да получат цената на километър, Не ги обърквай, че вместо да делят ще почнат да събират и ще получат 70 милиона на километър!

DIDA

Полезно за младите в този форум е да знаят, че строителството на автомагистрала "Хемус" започва през далечната...1971 год., т.е. тя се строи вее цели 44 години!!! Няма никакви изгледи за скорошното й привършване. Дори и един ден да се завърши, тя ще търпи НЕПРЕКЪСНАТИ РЕМОНТИ поради износването й и лошото качество на строителството. Това е действителността в България - тъжна...

този най-голям възел ще стане безмислен след като бъде продължена магистралата.

ей така се краде , не като вас несретници !От както царот го сложи за началник на нещо си /от което нямаше и хабер/ лъже маже и краде .Малко му беше стана и кмет /от което нямаше и хабер/ обещаваше обещаваше ,то не беше Мюнхен , то не беше Виена ,а София си остана като Факултета !Нещо по-различно да се е случило от както тоя лъжец е мин.пред...едно голямо нищо , всичко е на йота !В тая държава живеят добре крадците измамниците и политиците ...а , и циганите защото тия без последните не могат, и те без тях!

Най-старата магистрала е Черно море построени са феноменалните 8 км.

4-5 ленти какво? Тунел под Ламанша? Асфалт през полето? Мост като Васко да Гама в Лисабон? Какво сравняваме? Щом колата събира 100 кила желязо, ще събере и 100 кила памук?

Кел файда като не може да се влезе в най-големия турски град Шумен.Всички входове на Шумен са разбити и с километри се кара 1-2, 1-2 скорост.

Аман от разбирачи! А колко струва един пътен възел на километър?

Не се учудвайте, как е възможно 4,9 километра да струват 66 милиона лева. Това е поредният ЗЛАТЕН, за нас българите, инфраструктурен проект на Боце Банкянски. "Автомагистрали Черно море"АД е от най-близките фирми от обръчите на Бойко Борисов. Тази пътностроителна фирма, която никога в историята си не е строила сграда, защото е специализирана в пътно строителство, в момента строи не просто някаква си сграда, а новият "А"-сектор на любимият на Боце отбор от Герена. От тези 66 милиона лева за този инфраструктурен проект, има и за фирмата(малко, но от сърце), има и за новия сектор с ложите на Герена, има и за почерпка на няколкото приятелчета на Бойко. Колегите ми разказаха, как строежа на А-сектор е бил лично инспектиран не от кой да е, а от онова келеме Александър Сталийски- първо приятелче на Бойко Борисов. Вече се знае, че фирмата ще бъде избрана и за основен подизпълнител(главният изпълнител ще бъде друг, за да не бие на очи), за северната тангента на Софийското околовръстно. От там крадените от нас пари, щели да отидат за строителството на новият Б сектор на стадиона. Въобще, класика в жанра "Власт + корупция = пари". При това от най-арогантен и показен тип!

Kalin

Той ако на всеки 4.98 км прави водосвет и лентичка ще си е подсигурил поне до 3000 година мероприятия с такъв характер по тази отсечка;-))))

А пътния възел виждал ли си?

Дори съм работил по първоначалният му етап...мушморок!

ПАРИТЕ СИ ГИ ЕЛЯТ БАЙ ЮНКЕР И СИК:)))

Мост или тунел?

Има за какво човек да се оплаква ама това което пишеш според мен не е вярно. Помниш ли преди 10 години на какво ниво беше метрото или околовръстното с по една лента на посока, южният парк (и други), Витошка с трамваите и коли навсякъде, една довършена магистрала нямаше а плановете ги знаем от кога са, или арена армеец. Критикувай, ама не си затваряй очите и за напредък!

Браво!Бавно , славно и голямо крадене ще е било,златна отсечка!Поне да става и да е удобна,ама...!Във Варна 7км за 5 млн.за 2 месеца изградиха,а този участък дори и малко по сложен,изобщо не се връзва!ей нямат наяждане,нямат насиране!

Ей, този бате Бойко не се удържа! Какво значение има, че несретниците стенат против строежа на пътища и магистрали? Важното е, че в България се увеличават хубавите пътища и пътни възли, а с това се увеличава и безопасността.

5 км - 66 милиона - 2 години - ЕВАЛА!!! Направо РЕКОРД!!!

Много добре помня, че Хемус трябваше да е готова през 1980 г.

То всичко ще стане безмислено, когато останете само тъмнозелени и червени пенсионери, ама . . .

Kalin

Само за Инфо -1 километър магистрала в Германия е от 3 до 4 милиона Евро.И тук не говорим за две ленти в посока и аварийно аз 3 и повече ленти!А и изобщо не искам да коментирам темповете на строителство там и тук!Както и че там още преди да пуснат магистрален участък и инфраструктурата му е готова не само лентичките!

дано освен да се строи се мисли и за подръжка на пътищата. в последните години се нагледахме на нови отсечки които никой после не подържа и се рушат

Може ли дебил да те разбере? Не мисля.

Гоги, Гоги, кух си като лисича хралупа! Виж в другите страни по кое време на денонощието полагат асфалт, виж с колко ленти са магистралите им и тогава ми говори колко си затлъстял. Става ли?!? Само у нас на двулентов път с аварийна лента се казва магистрала?!? Но уви за тези пари първо асфалта не е достатъчно добре отъпкан и второ качеството му на изработка е под всякаква критика.

Една спирка на метрото 2 години(хладилника -Дж Баучър) 20 спирки= на 40 години скоростта е същата и човека е същия Тодор Живков= Бойко Борисов!!!!!

Само за 3,5 години след Бойко останаха -2 напълно готови за ползване магистрали,2 наполовината,2 метродиметъра,втори мост над дунава,арена армеец,изорана земя от Видин до Бургас,декар 10 пъти по скъп, над 2000 км ремонтирани пътища ,училища ,пречиствателни станции,заводи, фабрики,сменено ВИК из всички областни центрове,обновени паркове, независим крайбрежен шелф,евродоверие от Свободния свят,за пръв път-референдум,публичен избор на главен прокурор и първи доживотни присъди за 20 годишни банди за отвличания,пътно пиратство,откупи ,кражби на ДДС и наемни убийства!!!! КАКВО ОСТАНА СЛЕД ПУТАРАЦИТЕ НА ГЕЯ,СОПОЛА,КАПУТА И СИДЕРАСТА,ОСВЕН- БЪЗЕ ,ТРОСКОТ,ИЗБОМБЕНА БАНКА ЗА 5 МЛРД-КТБ,БЕТОНИРАНО МОРЕ,КРАЖБИ НА ВЛАКОВЕ,БАКЪР,ЖИЦА И ДДС,ЗАМЕНКИ ЗА МИЛАРДИ- КОН ЗА КОКОШКА,ОСЕЧЕНА ГОРА,ЧЕРНИ ЗАБРАДКИ,УСЛОВНИ ПРИСЪДИ,ИЗОЛАЦИЯ И ПУТИНИЗАЦИЯ??

явно нямате ни най малка представа от строителство особено на такъв сложен пътен възел. ако се строяло качествено даже бързо са приключили

Що не ги откривате през 200 метра новите магистрали

ДВА ВЪПРОСА ? .. ТВА СИК С ТЕХНИ ПАРИ ЛИ СТРОЯТ МАГИСТРАЛИТЕ В МУТРИСТАНА ? КАЗВАТ ЧЕ МАРГИНИТЕ , БОЦЕ , МАДЖО И ПАШАТА КОПАЛИ ПО ПОТНИЦИ ЗАЕДНО С БОДИГАРДОВЕТЕ ИМ ВСЯКА СЪБОТА ?:)))

Като минах покрай него вчера дето и маркировка нямаше с друго впечатление останах......