Русия: Румъния се превръща в опорен плацдарм на САЩ и НАТО
Румънското ръководство превръща страната в опорен плацдарм на САЩ и НАТО в близост до границите на Русия, заяви говорителят на руското външно министерство.
Обратно в новинатаКоментари - Русия: Румъния се превръща в опорен плацдарм на САЩ и НАТО | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
www (нерегистриран)
Голяма новина, руснаците взеха, че буквално откриха Хамерика... То ние заедно с тях е от 25 години сме при новия господар.. голямо откритие :)
Има логика, (нерегистриран)
като че ли. Нека с ръка на сърце си признаем колко от нас преди три години са очаквали , че с агресия Русия ще завладее Крим. Ако има такива, нека сега споделят очакванията си за следващите 3 години. Да видим колко още може да сгреши Путин. Той вдигна топката и сега ще му забиват отвсякъде. Хайде сега давайте минусите.
калоян (нерегистриран)
Ех, Сталинград, Сталинград! Там първи румънците го отнесоха! И не само там. Затова сега се правят на големи, а забравят бомбардировките над Плоещ.
buRgbuRg1
:) Тия па , не стига , че са мамалигари , но и фашисти ! :( Чаушеско виновен , трябваше да изпрати всички румънци в Сибир , ... без неговото Ленче естествено ! И без Зоята , Нику и Валето , всички други там , в Сибир ! :) :)
Илия (нерегистриран)
От коментарите, тези които са с кратък текст, пропагандна насока, и без никаква вложена мисъл са явно на един и същи трол, с поръчка да се мъчи да ни настройва за война. Просто констатирам.
русофил (нерегистриран)
Уроците от историята явно Румъния ще ги учи по трудния начин,жалко за евентуалните жертви от бъдещ военен конфликт.Русия е толерантна,но да дрънкаш оръжие на границата и, е предизвикателство.Тази натовска решимос,да не се окаже,натовска паника.Заплаха за източна Европа се явява щатската агресивна политика,използваща ни за пушечно месо.Този филм вече сме го гледали през ВСВ,и края е ясен.Това трябва да се избегне на всяка цена,ПРЕДИ ДА НЯМА КОЙ ДА ПРЕБРОИ ТРУПОВЕТЕ В ПОСЛЕДСТВИЕ!!!
Иван (нерегистриран)
Аз не съм русофил, но напълно подкрепям твоята позиция. Цялата тая каша я забърка САЩ, за да противопоставя, ЕС срещу Русия. Да обаче ние Европейците не искаме да мрем за плана на американците. Искаме приятелство и търговйка, и с ЕС и с Русия. Да се махат САЩ
Dobrin (нерегистриран)
булгария има нузда не от разполагане на чузди армежски подразделения ,а от промяна на закона за непулнолетието от 1ш на 17 години,за да се удулзат правата на компетентните за зивота на децата си родители.
Виктор Ерофеев (нерегистриран)
Ще ви разкажа за моята дискусия с Генадий Зюганов в радиото. Зюганов започна без заобикалки: "В Украйна трябва да се пратят две дивизии доброволци." Аз му отговарям: "Оставете Украйна, да поговорим за нас. Имаме най-големия брой аборти в света: 1,6 милиона годишно. Продължителността на живота при мъжете е най-малката в Европа 63 години. През последните двайсет години от Русия са емигрирали над двайсет милиона души. В състояние ли сте да определите причините за всичко това?". Разбира се, той обруга всички и накрая призна, че нашата родина е отвратителна. И тук вече го хванах натясно: "Съгласен съм с вас, затова питам искате ли да принудите съседите да живеят толкова отвратително?" Той не знаеше какво да каже, само възкликна ужасен: "Виктор!".
Виктор Ерофеев (нерегистриран)
"благодарение на Путин, руснаците за първи път в историята си постигнаха свобода в личния живот"
Иван (нерегистриран)
Вярно е , ако продължават така скоро русия ще може да се мери с Европа по просперитет. Путин изгони западните корпорации -пиявици и за това сега са му вдигнали мерника. САЩ искат пак да си грабят.
ъуъуу (нерегистриран)
Украйна не е на мнение ,че Русия не е опасност за другите страни!! И Молдова мисли така, и Грузия!! И Балтийците!! Русия е най голямата опасност за момента!!
Иван (нерегистриран)
Опасност е за работодателите ти отвъд океана, за мен като българин, Русия никога не е била опасна, няма и да бъде.
Балчо Нейков (нерегистриран)
Тя Румъния беше плацдарм и преди 70 години...неотдавна. Затова Русия ги гледа с недоверие. Тогава даже пратиха 90 000 армия. След калабалъка около Сталинград оттам се върнаха 18 полуумрели влаха... Румънците би било добре като нас да си налягат парцалите. Че САЩ са много,много далече...
Руски дивотии: (нерегистриран)
"Съвсем очевидно е, че Русия не представлява никаква заплаха нито за Румъния, нито за някоя друга страна. Твърденията за отбранителния характер на предприеманите мерки от така наречената заплаха от Изток не издържат никаква критика" - с типична комунистическа наглост казал Лукашевич. Питаме Украйна, Литва, Латвия, Естония, Молдова, Грузия... Поглеждаме Крим, Луганда и Донбабве... Четем изказвания на Путин, на Песков и Лукашевич; на Лавров, Чижов и всякакви там пишман дипломати... И се смеем, ако не ни е тъжно...
Руски истини (нерегистриран)
През последните 15 години Путин и Руското правителство нито веднъж не са отправяли заплахи срещу суверенитета на държавите от НАТО - Полша, Литва, Латвия, Естония, Румъния, България, но в отговор тези държави наричат руската външна политика агресивна към тях, предоставяйки територията си за мащабно разширение на НАТО на изток. Те забравиха становището на бившият министър на отбраната на Западна Германия Манфред Вьорнер (1982-1988) който като настоящ генерален секретар на НАТО (1988-1994) на 19 май 1990 г заяви: "Ние заявихме, че НАТО няма да се разширява на изток от ГФР. Това е голямата гаранция за сигурността на СССР"
България да зема пример от (нерегистриран)
Румъния, достоен и лоялен член на НАТО и ЕС, верен партньор на Великите ЩАТИ, единственият гарант за свободите и правата на обикновения човек.
nnn (нерегистриран)
Питам се, какво и защо скачат тук разни драскачи, стане ли въпрос за Русия и особено за лидера й?Какво толкова е направил-управлява си страната, опитва се да я изгради модерна и просперираща.Т.е. всичко, което нашите политици вече 25 г. не правят.Дори напротив.Всъщност, единствения му грях( на Путин де)е закона против разпространението на хомосексуалната пропаганда сред подрастващите.Нещо, което му е донесло лошата титла на най-големия враг на световната хомосексуална организация за 2012 г.Може би с това се обяснява фанатичната омраза на част от пишещите тук към човека.А и с това легитимират и сексуалната си ориентация.Явно е трудно, много трудно с агресивни педе---си.
Ад - това са Другите.
Амиии, мотива може би си е най-обикновена завист, щото тука неколко индивида се похвалиха че мразят Путин за без пари.
СТО (нерегистриран)
Между 1933 и1945 година един лидер също така не беше направил нищо- управляваше си страната, опитваще се да я направи модерна и просперираща, той също така преследваше хомосексуалистите/Ернст Рьом/, съветваше другите държави как да се държат, че на него да му е по-добре и който не слушаше се лишаваше от част от територията си. И всичко това в името на народа който той управляваше- популярността/рейтинга/ му сред тях беше фантастична. Това описание да ви прилича на ситуацията в Русия?
nnn (нерегистриран)
Сто, разбирам, че това е част от стратегията,която лекторите ви, тези на Фондацията де, се опитват да наложат.Ако трябва да бъдем откровени, ситуацията със съвременна Русия има известен паралел с тази в Хитлерова Германия, но като външнополитически фон.Но,и отликите са много, така че ако тръгнем към анализ трябва много да пишем.Посочил си името на репресиран от Хитлер хомосексуалист.Явно си вътре в нещата, щом си така добре запознат със световната хомоистория.Едно е да репресираш, друго е да забраниш хомосексуална пропаганда между подрастващи.Ако някой се чувства различен в годинити до съзряване-нека се обърнат към специалист.Щом навърши пълнолетие-ако ще и с петима еднополови да спи в един креват-негова си работа.Стига да не вдига шум и да не подскача по гащи из улиците и да крещи, че дупето му е и за други неща.Не знам, ти СТО явно по-ги разбираш.Не съм съгласен и с осиновяване на деца.Ако искат да се женят-тяхна си работа.Да си направят обредни домове и да вдигат булото на булките си под възторга на аудиторията, да си хвърлят букетчета и т.н.,но не в църква, ами в тяха си институция.Щото ще кажеш, че има дискриминация.Ами хайде тогава, обществените кенефи да станат уни секс тогава.Та, явно се унесох, но да си чул в Русия да има лагери за педераси?И да са репресирани?
Ад - това са Другите.
Баш па Рьом ли намери за пример? Човекът който командува 3 000 000 щурмоваци от СА, човека който почва да подритва авторитета на цялото партийно ръководство до степен че покрай него в ноща на дългите ножове СС избива всичката вътрешно партийна опозиция в НДСАП, и това викаш само щото бил хомосексуалист-)
Не вярвайте на Кремъл! (нерегистриран)
Русия не спазва международните договори и гаранции,така че въобще не може да и се вярва!Нахлуването в Украйна,анекса на Крим,окупацията на Аджария,Осетия и части от Молдова,показват агресивната и дивашка за 21 век, руска политика!НАТО и САЩ трябва да се настанят сериозно в Украйна и всички натовски,източни държави,България,Румъния,Полша,Латвия,Литва и Естония,за да държат побеснелия Путин като в кафез!
рускиня (нерегистриран)
Сопри се вече,че от страх ти е слюнка фърчи. За Абхазия приказваш? А ти бил там когато през ноща Саакашвили започнал бомбардировки на Цхинвал - на абсолютно мирен град и това е доказано и потвърдено от международна общност. Само ти още не е наясно. Сега велик демократ Саакашвили даден от грузинска прокуратура за издирване в Интерпол и не смее да се прибере в собствена страна. Що ли? Нали носил на народа ценности. В Одеса хората също вероятно се самозапалиха? Хапвай вратовръзка не не се разпространявай за неща , които получаваш от инфо по БТВ
СТО (нерегистриран)
Можеш ли, спокойно гледайки се в очите пред огледалото да повториш тезата си, че Русия не е заплаха за териториалната цялост на съседите си? Когато човек говори пред себе си , обикновено е честен. Обратното са клинични състояния.
калоян (нерегистриран)
Саакашвили сега е съветник на Порошенко?! Краставите магарета през девет баира се надушват!
добре ли си (нерегистриран)
Абе ти добре ли си? Какви са тези явни призиви за война? Или си от бг-правителството?
иво (нерегистриран)
На такива които пропагандират война, трябва да им се обърне сериозно внимание. Къде спят ДАНС ? Тоя не е българин.
Тролейбус (нерегистриран)
Румъния имала териториални претенции към съседите си......Що за глупост? Някой случайно да е чувал, че всяка страна, кандидатстваща за ЕС е длъжна преди началото на членството официално да се откаже от всякакви претенции към съседите си и да подпише с тях двустранни договори? Остарели са опорните ви точки, тролчета.
Ад - това са Другите.
Е, па чували сме, ама в политиката малцинствата са готино оправдание. А туй спомняте ли си го- София. Румъния няма териториални претенции към България. Това е заявил посланикът на Румъния в България Антон Пъкурецу на среща със заместник-министъра на външните работи Димитър Цанчев днес в МВнР, съобщиха от пресцентъра на Министерството на външните работи. Така румънската страна отреагира на разпространеното вчера изявление на външния министър на Румъния Кристиян Дяконеску, че страната им има претенции за 17 квадратни километра в нашето море заради огромно находище на газ. В тв интервю той едновременно анонсира искане за прекрояване на шелфа и постави въпроса за румънско малцинство в Българиия. Нашите евроатлантически партньори си показаха рогата през 2012 годена, и никой не може да ни гарантира че няма да го направят пак. Щото дори и да се правят че нямат териториални претенции винаги могат да ни работят с лафа за тяхното си малцинство...
gost (нерегистриран)
Припари му на пуило, Икономическите санкции , дават резултат ама бавно, сега е време НАТО да ускори нещата. Като докара армия на границата, парноика пуило, започва да прави усилено оръжия и със сигурност фалира да 6 месеца.
вввввввв (нерегистриран)
страшни коментари ... явно 99 проц от българите са напълно неграмотни ... що не прочетете какво е направила Румъния в молдова и преднестровие , че и в нашата Добруджа ... знаете ли че и в днешна ..демократична,, Румъния всяка полит партия има териториални ретенции кум украйна, молдова, бг ,,, че дори и русия ... великите влашки кюмюри
Ад - това са Другите.
Румъния от няколко години издава европаспорти на етническите румънци в Украйна... Същото правят и унгарците, то и затова като почна мобилизацията в Украйна младежите с европаспорти просто пребягаха до прародината си, а това доведе до внасянето на проектозакон в Украинската рада с който двойното гражданство да бъде обявено за криминално деяние, тъй като в момента се води само административно нарушение.
БЪЛГАРИН (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Иван Нанчев (нерегистриран)
Нахалството на Русия няма край!Че кой ги караше да се приближават до границите на НАТО,т.е. да завземат Кримския полуостров!Значи те могат да си провеждат военните операции ,а ние да ги гледаме докато разполагат ядрените си ракети и десантни части на по_малко от 700 километра от родината ни!
Иван (нерегистриран)
Родината ни, няма ПРО, няма американски войски, има русофилско население. Значи не е цел на Русия. Ако си остане така, ще си въртим търговийката пак.
пп (нерегистриран)
От 2011 година нато взимат решението за база на наша територия.Много преди Крим. Аман от плоски разсъждения.
Ад - това са Другите.
Всъщност годината е 2009, Май месец, или поне ББ в оправданията си споменава тази дата.
Електорат (нерегистриран)
Ненчев, кога границите на НАТО са били в Крим? Какви са тези простотии???
Реалист (нерегистриран)
Някакъв Трол влезнал тук, напсиал 100 коментара, подстрекава за война, както са му наредили Господарите и ние тук трябва да четем болните мисли на един човек в 100 варианта? Това ли ти поръчаха бе Трол ? Да ни настройваш за война с Русия? Да мрем ? Ходи се Лекувай. Намери си работа !
влахи (нерегистриран)
Ами това е реална помощ за застрашена държава от организация която помага на съюзниците си. Не ги третира като смъртници, като колхозниците , които със предателското мълчание на на местните им мекерета бяха ни оставили без грам подкрепа и присъствие за пушечно месо срещу на гърци и турци , които имаха обща армия от 900 000 и ядрени бомби на 30 километра от границата ни , при 120 000 наши войници, всички до един без ден боен опит. И не се чудете , че Румъния ще получи огромни инвестиции и подкрепа, както винаги са получавали Турция и Гърция, за разлика от нас , които бяхме смъртници първа линия на руските тирани и получихме от тях допотопни технологии и общество, бедност и изолация от белия свят .
Иван (нерегистриран)
Абе трол, вземи се гръмни. Не опитвай да убеждаваш тук хората от евентуална "защита" от Русия. Защита която твоите господари искат постепенно а премине в агресия. Примери имаме много. Марш от България, безродник!
Ад - това са Другите.
Значи лошият, агресивен СССР не разполагал свои войски на наша теритирия, докато миролюбителите още с влизането ни в алианса ни карат да им дадем някоя и друга базичка с уговорката че само те ще си знаят какво, и срещу кого, базират в нея. И туй с базите е още преди Русия да се отърси от синдрома ЙЕС Сър...
владимир йорданов вангелов
Русия пьрво да изпьлни задьлженията си по договора между нея, Украйна, САЩ и Великобритания за гарантиране на териториалната цялост и суверенитет на Украйна в замяна на ядрения й арсенал, преминал в руски рьце!!!!!
нато (нерегистриран)
Батка ама ти сериозно ли ги мислиш тия глупости? КОй би оставил на Украйна ядрен арсенал мухахахаааа?!? Америка ли? Украйна е ново излюпена държава като Македония и никога не е притежавала или управлявала ядрен арсенал! Такъв е имала и има само Руската федерация..
Реалист (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ад - това са Другите.
Според договора Украйна предава урана от базираните на нейна територия бойни глави на американците... верно че руснаците го преработват във изискван от американците, НО пак да подчертая всичко става под американски диктат.
Фронто (нерегистриран)
"приемане на въоръжени сили на САЩ и НАТО на румънска територия" Големият въпрос не за НАТО,двете страни членуват в съюза и на никого не е работа да задава въпроси.Въпросът е САЩ и Румъния;САЩ и България;а и други имаше в сгъстен период.Америка нещо казва,казва го тихо(3 танка,5 самолета...),но ГО КАЗВА.Не знам Володка,разбираш ли ме?
Ауу (нерегистриран)
Няма вече да задаваме въпроси ? Ти ли го реши бе Трол ? Така ли ти казаха Господарите да казваш ? Който протестира е ВРАГ, после който пита в Враг, после който не мре е враг. Ае марш бе! Аз война с Русия не ща. С американци нищо не ща ! Да си ходят!
от Румъния (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ЗА СОРОТЪПУНГЕРИТЕ (нерегистриран)
РУСНАЦИТЕ В УКРАЙНА СА УКРАИНЦИ КОЛКОТО БЪЛГАРИТЕ В МАКЕДОНИЯ СА МАКЕДОНЦИ
Новгород (нерегистриран)
Какво общо има северната безкнижна , варварска и тиранична москва, която с помощта на монголите унижожава производните на русь високо развити княжества и нагло се опитва да си присвои тяхното наследство. Средновековна москва е пълна историческа немота , която присвоява наслеството на другите княжества. За духовното развитие на тези северни аборигени, може да се съди от това , че първата граматика на руския език е едва от средата на 18век , а Библията се превежда на говорим руски език за пръв път през 1876 година , т.е 342 след превода на говорим немски от Лутер, а подтиснатите и смазани българи макар под робство и без църква ги изпреварват. Става дума за комплексирани варвари крадци на чужда история.
аре нема нужда (нерегистриран)
Румъния ще си прави каквото си сиак на своя територия. Русия да си гледа водката и изтъркания патриотизъм, който успешно замества липсата на всякакъв нормален живот.
Ад - това са Другите.
Военното командване на САЩ и НАТО провежда операцията за укрепване на сигурността на страните-членки на алианса като им раздава персонални мишени за да се открояват в готвената от същото командуване война.
аз съм за (нерегистриран)
всички страни от НАТО трябва ба се противопоставят на империята на злото . Браво на Румъния!Нека беснеят зелените пияни човечета. Рашистите (руските фашисти) и на петата колона на рашистите в България коментират това с пяна на уста .
Обаче (нерегистриран)
Ако само пушка пукне, ти първи ще си плюеш на петите.
да (нерегистриран)
ще си плюе на петите и ще бяга здраво но ще те настъпва по петите .
r4 (нерегистриран)
Аляска е била продадена няма как да стане :P
408 мзлк (нерегистриран)
към ИВО10-адвокат на Путлер.За вас другарю комунист - социалист всички са длъжни да коленичат пред комунистическият диктатор .Когато някой не иска да върви по путинският път трябва да бъде краден и убиван защото на диктатора не му харесва. Сега сме21 век. САЩ уважават суверенитета на страните не анексират чужди територии .Тогава кой е световният агресор
По-точно (нерегистриран)
Те не анексират, само се разполагат и разпореждат там като у дома си, докато имат файда.
! (нерегистриран)
Що, не си коментират собствените действия? Какво само в на другите чинииката гледат?! Румъния, ще си прави това, което на нея и е изгодно! От вашето "правилно" ви виждаме, какъв критерии сте за всичко най-жизнено за човека!
Тия румънци, (нерегистриран)
толкова ли са застреляни, че си нямат Атака и Алфа?
ivo10
Толкова ли сте тъпи и прости, та след цяла година не загряхте защо Русия беше принудена да си вземе обратно Крим и да направи изолираща полоса около Азовско море? В основата на цялата неразбория в Украйна са американските игри и заговора им срещу Русия. Какво очаквате? Русия да се кротне и да пристане на американците, като при Елцин? Няма да стане. Американците вече видяха, че не те са господарите на света, а Русия все повече се очертава като втори силов център. Намеренията за постепенно отказване от долара в доста страни и особено в тия от БРИКС направо хвърлиха американците в шок. Това ги кара да са толкова нагли и искащи война. В противен случай намаляването дела на долара в международните разплащания ще доведе до колабс на САЩ - големия финансов балон, който периодично причинява доста главоболия на световната финансова система. Ако САЩ загубят тази студена или недай Боже гореща война, то следва наистина колабс за американците. Те си го заслужават. Не може света да страда от техните игри.
Не разбрах (нерегистриран)
за колбас ли говориш или за колапс?
моше (нерегистриран)
В (колабс) е твоята кратуна...
Курсант (нерегистриран)
Тебе работата не те ли направи свободен или модератора го изтри?
viktorkalev@abv.bg
Няма Путин, няма Обама, светът се контролира от кръга около Ротшилд. Явно настава време за нова война...
Румъния-пушечно месо !!!! (нерегистриран)
Жертвеният aгнец !!!!
Щерев-живaтa aнтиреклaмa (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
итар петат (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Крим и Кьонигсберг (нерегистриран)
се превърнаха в опорен плацдарм на руския агресор слещу Европа.
Новинaтa дa де чете тaкa: (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
моше (нерегистриран)
Тя Русия и за Украйна уж не беше заплаха ,пък каква стана тя?Нахлу в Крим и Донбас !Колко миролюбива таз Русия брей...
Преди (нерегистриран)
09.09.1944 година думата "моше" беше синоним на страхливец. Кога Украйна стана държава и кога завоюва Крим? Що не ни светнеш по тая тема?
пък (нерегистриран)
в почти всички езици значи крадец далавераджия и пр или се съдържа в такива думи що така бе мошенце, що така бе вечно "преследвано" чадо?))))) или има защо???))))
Щерев (нерегистриран)
И ний искаме бази на НАТО. Добре дошли защитници на Европа от руска и ислямска агресия.
yes (нерегистриран)
Щерев..не се ли чувстваш неудобно да говориш от името на 3-ма човека?
Да (нерегистриран)
Щърбев говори само от свое име. Той е дотолкова психясал, че вече сам си говори. Краварско леке.
ei (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Иво (нерегистриран)
Украинците се изпотрепаха от желание да се отделят от Путин и да се приобщят към ЕС, а наште червенотиквеници са готови на всичко, само и само да го налапат руския... След като вече сме изградили някакви връзки с цивилизацията, наште чугунени кратуни искат да разрушат всичко и да ни върнат в централна Азия. Няма да стане, колкото и църкви да взривите.
румънците, и те милите (нерегистриран)
кат нас са яли дървото от руснаците. Наред са гърците, србите и потомците на Александър Велики
ПЕДИГА (нерегистриран)
Значи руснаците които се кокорят и пепчат през реката в Молдова не са заплаха, а...миролюбци, а Кремъл само им чака ...референдума за да ги приеме като Крим...Румъния е агресор, защото не е нахлула с малки зелени учтиви ...власчета в Молдова...Путин е...Буратино2.
Нищо ново (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Синьор Дон Амичи (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Синьор Дон Амичи (нерегистриран)
Абе мили хора, аз само казах едни неизвестни исторически факти, нищо лошо или мое не съм написал. Не бива да се плашим от историята, а да се учим от нея. Моите коментари са урок, а не заплаха, за се крият.
Синьоре, (нерегистриран)
Истинската история е равносилна на заплаха за презокенаските освободители на света през ВСВ! Според тях най-важното сражение през войната била битката за някакъв си тихоокеански остров. Нали се сещаш, че хора които знаят историята, са заплаха за бъдещето им. Не могат да се изкарат велики.
защо (нерегистриран)
рашисти явно още си мислите че Румъния е още във Варшавският договор и Раша може да се бърка в суверенна страна . Те имат право да се съюзяват с когото си искат ,какво си мислите че щ е дерибействате още .Бяхте до тук.! Отговорете си зашо бившите соц. страни не ви желаят вече .те не искат да имат чатал на врата си а равноправие
Че кой (нерегистриран)
й се бърка? Просто напомнят за споразумението от 1997г. руснаците. Ти какво ревна за румъците? Да не си мамалигар?
Нищо ново (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
тоше ,не се пени тоше (нерегистриран)
нема да опрайш политиката!
Синьор Дон Амичи (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
А колко (нерегистриран)
РУСНАЦИ са се били на страната на 6та армия на фон Паулус, мм?
Синьоре, (нерегистриран)
От време на време европейците забравят как е на изток. И тръгват с оръжие да проверят. После в столиците им се провеждат военни паради на руските войски. Този цикъл е около 70-100 години. Скоро пак ще има военен парад в европейска столица. Аз залагам на Лондон. Някой друг?
другото Синьоре (нерегистриран)
Хм! Във времето на технологиите,интернет,изобщо,скъсяването на разстоянията посредством техниката, съм склонен да предложа,че парада ще е на мораваята пред Белия дом ! Или Петоъгълника...Как беше? Пентагон ли ?
това е (нерегистриран)
програма -минимум. Програма максимум е Альоша да закрепи знамето на победата на Капитолия в Фашингтон.
Синьор Дон Квичи (нерегистриран)
Простотията е най-благодатната почва за комунистическите агитатори.Бегла историческа справка ще покаже имперската агресивна политика на Русия и СССР.Ама кой да чете...
НАЙ
Гвоздейков: В понеделник от Германия към България тръгват първите 20 модернизирани вагона
Матури 2024: Какво ново чака учениците
Първан Симеонов: Затъваме, хора
Връщат тленните останки на цар Фердинанд I в България
Русия обяви, че е превзела пет села в Харковска област
Стотици хора бяха евакуирани от Харковска област след руска атака
Връщат тленните останки на цар Фердинанд I в България
Русия обяви, че е превзела пет села в Харковска област
Първан Симеонов: Затъваме, хора
Анатомия на американските избори – кой и как избира президента на САЩ