Бюджетът олеква с още заради АМ ”Люлин”

Народното събрание реши държавният бюджет да отпусне допълнително около 86 100 000 лева за дофинансиране на строителството и надзора на автомагистрала "Люлин".

Обратно в новината

Коментари - Бюджетът олеква с още заради АМ ”Люлин” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Отпускат по още 4 милиона лева на километър!!! Тук има нещо поднадуто!

Процедурно запитване : - Докога (дата, час, век) българският данъкоплатец ще плаща (за) кражбите на наместената от отвъдчерноморски канали в България шайка махленски шмекери !?

Toeст държавата е платила 32 МИЛИОНА компенсации? За какво?

Бойчето прави услуга на турчора, сигурно се връща някоя услуга на Доганчо. Нали нашите автомагистрали били най ефтини бе БОЙКООО. Аман от тези киртаци.

Наистина има нещо гнило в тази работа.След време тариката-пожарникар ще се оправдава с парламента и като че ли тази автомагистрала ще излезе златна.

няма как да не е така при това раководство на апи от пенсионирани полицаи и техните любовници.

ЗА ТОВА ЛИ ТРЯБВА ДА СЕ ГЪРБИМ ДА РАБОТИМ ДО 70 ГОДИНИ ?

100 милиона евро струват 6 километра от новото околовръстно.

Стана като при Цанков камък. Кой ли е виновникът?

Почна се - удължаване на срока, увеличаване на парите ... Сега пак Бойко ще каже: "Аз дадох още 80 милиона" :-D

Идат избори и касичката трябва да се пълни! Пък и трябва да има и за под масата! Нали всички са членове на БКП!

ми докато скачкаш по площадите - ще плащаш бе пич отворен)))))

Бокооооо. Боко. Ние от кърджалито сме готови да отгладуваме загубите само да им спреш на тия кранчето бре. Ама как не разбрахте и ти и ГЕЕЕЕЕЕйчо , че ни купуват със собствените ни родни парички кертиците!!!!!!! А за бай Симо да не говорим. Гориииш и ти ама май имаш келепииир. /КОРПОРАТИВНА БАНКА НЕ ПИПАШ? не пип , че пляс. И ТИ СИ СЪЩИЯАААААААА! КЪДЕ ЛИ Е БОТЕВ- ЗА НАРОДА И МЪРШАТА

Лоша работа, мдаа. Ще взема и аз да си направя пътностроителна фирма. :-) Гледам държавата раздава при, ще се наредя за някой други 100 милиона. :-D :-)

Както изтече съобщение са отрязани интеграционните на инвалидите.Нека им е чистито.Да карат и те на инвалидна пенсия и да си доплащат по 100 лв,,да си плащат ток,вода,асансьор.Да виждат как децата им не могът да учът висше защото няма мангизи.Само еди път да им се качи кръвната захар над 20 Е,кръвното да им падне под сто,да имат перетонит и да им е студено като на северният полюс.Тогава да ги питат Как са ?Как я карат?

държавата да си събере тези пари,от чиновниците които са подписали и анексирали договора,защо трябва всички да плащаме за дааверата им.

Бойкооо... нали нямаше да даваш и лев повече!!!!

На гербарите - честито! "Нито ден без гаф" - девизът на Цирк "Борисов".

По това допълнително плащане можете да видите с 99% сигурност размерът на платеният рушвет, за да бъде взета поръчката. Кой крив, кой прав не знам, но знам кой ще плати крайната сметка.

Капитализъм грабеж!!!

Безумие - пълно безумие - ревизич на договора! ВЕДНАГА! Къде е измамата! Кой е подписал толкова неизгодни клаузи! Кой е консултанта! Да му се търси отговорност! Договорите не трябва да позволяват надвишение на стойноста! Те пазят интереса на инвеститора! Кой национален предател дава работа на турци и гърци по време на криза!

Да ви е......

Иване, чел недочел! Цялата магистрала Люлин е 19 км. и струва 150 млн. евро заедно с 3-те тунела (обща дължина 1300 м.) и 26-те моста (обща дължина 6 км.), пътни възли, подпорни стени и т.н. Откъде ги измисли тези числа? Иначе тази магистрала е най-тежката за строителство до сега в България и е по-трудна дори и от магистрала Хемус при Витиня. Друг е въпросът защо и двете бяха предпочетени да минат през по-трудните терени. При Бай Тошо - за да мине по-близо до Правец, при кмета Бойко - да е по-близо до Банки? Аз лично чакам какво ще стане с магистрала Струма през Кресненското дефиле (и там са 20-тина километра).

Идиот!Требва да скачат още по силно.Требва и идиоти като теб също да скачът.

Иване, като допълнение - цялата южна дъга от околовръстното шосе на София е около 100 млн. ЛЕВА. Май има разлика и не знам кой ги подклажда тези неща - то работата стана като в оня виц - не било компютри, а компоти и т.н.

Старата песен на нов глас - Допълнително споразуение /Анекс/ и допълнителни огромни пари. И то без никакви аргументи. Нали е имало търг, нали е подписан догор с определена цена, нали изпълнителя се е съгласи с тези условия. Сега защо се налага да се променят нещата? И то се дават огромни суми допълнително. Отговора е съвсвм прост - с нашите пари разполагат дреби души- предатели.

терена наистина е тежък и ако някой от злобните хора тук който едва ли имат представа от стройтелство да кажат от къзде да мине тази магистрала.Не е виновно правителството ви.Вината е във вас,защото единственото което ви е в главата ви е злоба

И колкко излиза по около 14 милиона лева за километър

По добре се скрии в някоя фуга и си мълчи. Тук става въпрос за парите на хората

Има договор.Има клаузи!Хем им даваме работа,хем ни мъзът като козички.Мъз,мъз,шляп по дупето.Мъз.Измъзването на държавата продължава.Защо няма хора на прокурор?Защо не се раследват виновните?Или по лесно е да отупаш циганите за кокошка.За кокошка няма прошка,а за милиони ...... има си джобове.

оял си се бацка - сигурно и за тебе е имало. Такова нещо като тая магистрала се нарича пладнешки обир. Жалкото е, че ни обират нас, а такива като тебе само обират парсата. Защитници на животни, защитници на природа, а ората кучета ги яли - басиму и политиката гадна - мрасна долна.

Ако някой не е разбрал ще се работи до 100 години, за да няма пенсионери, и другото е, че да се откраднат само 30 000 000 от тази магистрала е малко трябват още 30 000 000 и за наште. А сега да плащат тези дето работят.

Очаквайте скоро и на други магистрали и ЛОТ-ове. Ха да ни е честито по-късното пенсиониране, за сметка на по-новите магистрали. Алал да им е. Кръвта на пари да им стане.

Иване, Иване, има Договор, в който се казва, че при форсмажорни обстоятелства като геоложки изненади (както е в случая - геологията никой, ама никой не може да я определи предварително на 100%), могат да се променят условията на Договора - срокове, цени и т.н. Трябваше и ти да прочетеш нещо предварително преди да пишеш - например интервютата на шефа на АПИ - и щеше да разбереш, че такива обстоятелства са настъпили, аргументирани са, и Възложителят (българската страна) се е съгласил с това. Затова се дават горе-долу половината от допълнително исканите от Изпълнителя (турската страна) пари. Не искам да защитавам Изпълнителя, той и без това си има достатъчно други трески за дялане, но в този случай си е в правото си. (Между другото и Възложителя не е съвсем изряден - доста пъти е реагирал не навреме, дори и недостатъчно компетентно, пък и проектът не е от най-добрите). И даваните допълнително пари не са въпрос на предателство - това е бизнес. Предварително трябва да си подготвен за такива обстоятелства - затова си има резервни фондове към Министерския съвет. В крайна сметка всичко е интереси и компромис и ти ако дори една тоалетна си построил в живота си, ще си наясно каква е тая дейност строителство. Накрая за цената. Договорената предварително цена е 137 млн. евро, от които безвъзмездна помощ от програма ИСПА 111 млн. евро. Допъллнителните пари са 44 млн. евро. В крайна сметка България за магистрала Люлин дава общо 70 млн. евро. Това е, препоръчвам емоциите да ги оставим настрана.

Изумен, не се пали толкова, затова ти предлагам да прочетеш следното, което го писах и към Иван. Предварително ти казвам, че не съм заинтересован, просто знам за какво става дума. И така, има Договор, в който се казва, че при форсмажорни обстоятелства като геоложки изненади (както е в случая - геологията никой, ама никой не може да я определи предварително на 100%), могат да се променят условията на Договора - срокове, цени и т.н. Трябваше и ти да прочетеш нещо предварително преди да пишеш - например интервютата на шефа на АПИ - и щеше да разбереш, че такива обстоятелства са настъпили, аргументирани са, и Възложителят (българската страна) се е съгласил с това. Затова се дават горе-долу половината от допълнително исканите от Изпълнителя (турската страна) пари. Не искам да защитавам Изпълнителя, той и без това си има достатъчно други трески за дялане, но в този случай си е в правото си. (Между другото и Възложителя не е съвсем изряден - доста пъти е реагирал не навреме, дори и недостатъчно компетентно, пък и проектът не е от най-добрите). И даваните допълнително пари не са въпрос на предателство - това е бизнес. Предварително трябва да си подготвен за такива обстоятелства - затова си има резервни фондове към Министерския съвет. В крайна сметка всичко е интереси и компромис и ти ако дори една тоалетна си построил в живота си, ще си наясно каква е тая дейност строителство. Накрая за цената. Договорената предварително цена е 137 млн. евро, от които безвъзмездна помощ от програма ИСПА 111 млн. евро. Допъллнителните пари са 44 млн. евро. В крайна сметка България за магистрала Люлин дава общо 70 млн. евро. Това е, препоръчвам емоциите да ги оставим настрана.

Без да знаеш за какво става дума и се "измъзга". Дано сега да си го олабил!

Пий една ракия и ще ти олекне. Все пак гледай да не се уливаш! Пък и утре можеш и да се хванеш на работа на магистралата (освен турци вземат и дървени шопи) - там кинтите са повече!

Браво, най-после един да смята, макар и малко приблизително! За строителството - едно е магистрала в равнината, друго - в планината. Но който иска брада, трябва му и гребенче! Обаче си нямаш представа какъв кеф е да пътуваш по магистрала през планината - бързо и удобно. И забрави за задръстванията при Княжево и Владая. Жалко само, че магистрала Люлин е само 19 км. И още - кефът цена няма!!!

ама много сте зле,една магистрала не можете да направите за 20 г. и това ми било държава.ХЛЕБАРКИ

Шопе, ти наистина си пиян! Карай си москвето по калдаръмените пътища и глей да не те хване милиционеро!

Ако има проблем с парите да разиграят няколко джакпота с тотото...)))

Май на никой от вас не е известно, че Бибо има фирма(и) за пътно строителство , а? :)

Ти отговора сам го даде - ТЪПАНАРА!

Е изтрезнех, ма мислим па същото. Не ми пука с жипката дали ше има магистрали или не. Ма ми пука за децата ми.

Предполагам ,че много разбирате ,аз съм далеч от строителството предполагам ,че единия ден проектират и на следващия строят.Предполагам ,че сключват договорите на парче пак ден за ден.И наистина такъв терен има само между Перник и София.Само едно ще ви кажа по голяма мафия няма от строителите инженери архитекти и всякаква измет.Пълни некъдърници и освен пари нищо друго не е важно.По калпаво строителство никаде няма.Тези 20 км са златни и не искам аз да плащам за глупостите на някой .

Да, ха ! Вие имате пълно право - само с обувкоразваляне от опити за кривене на жълто-павената настилка няма да стане . А всъщност (по запитването) - Вие не плащате ли ?