Коментари - 8 българи още са в неизвестност, 32 са изгорелите във ферибота камиони на ПИМК | dnes.dir.bg
назад

8 българи още са в неизвестност, 32 са изгорелите във ферибота камиони на ПИМК

Изкарано е момчето, което беше затиснато в междинно ниво, но е обгазено

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - 8 българи още са в неизвестност, 32 са изгорелите във ферибота камиони на ПИМК | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Може би е възмездие за разрушените и посипани с инертни материали пътища в България от камионите на тази компания и изпълненията на малоумните им шофьори по пътищата ни.....

Дреме му на собственика ( почетния председател на една незаконна партия ) за нашите пътища !

И аз пътувах преди години с колата със семейството .Удобно по магиснрала се преминава Гърция и после на ферибота за 8 часа мисля беше ,си в Бари .

Тази фирма вкарва боклук от Италия..

Фериботът е собственост на Grimaldi Group със седалище в Неапол. Тия в Монте Карло също са Грималди. Вервате ли, че при неуредени сметки Прасето ще се изправи срeщу такива мафиоти. Дори руските бандити няма да му помогнат.

Грухчо Дебелян Пеевски и ДпС да почерпят ... ще има изплатена застраховка :) Истинският въпрос обаче е - на кого Делянчо Мамин Прасешки е дал заповед да запали ферибота?

Тука коментират хорица,които хабер си нямат ,че има международен транспорт и всяка минута българи и всякакви други от европейски държави пътуват по шосетата , а за Италия редовно се ползват и фериботи.Товари се изнасят и внасят ,това си е обичайно ежедневие.Това е работа като всяка друга,а не разходка до пазара в Одрин за лични покупки.Коментарите са направо потрес

nie li ne znayme che ima mejdunarodni tovari i dedzinatsii. I che tova se izvur6va sus Kamionite. Tupanar s tupanarq ti.

Когато предадеш България заради пари, очаквай всякаква смърт по всяко време, защото предателите остават без защита.

Ако се окаже,че някой от камионите на ПИМК е виновен,то най-вероятно собственика не го чакат спокойни дни при исковете които ще последват.

И що толкова много ганьовци на кораба? Чий к_р дирят там?

Тия ганьовци са колеги шофьори. И търсят на майка ти путката господин идиот.

Изкарват си прехраната, а не висят по форумите да ръсят простотии! Точно в това време ти трябва един декар лозе, лозарска ножица и една мотика осми номер, вместо да ръсиш умни размишления!

В неизвестност при самолетни и корабни катастрофи, това значи смърт. Ако си бяха стоели в България, сега щяха да са още живи. Бог да ги прости! Препоръката е към онези, на които им предстои да умрат. Това съм го писал и преди, но тези осмината не са се вслушали.

Очаквате че Ако паднат ковид рестрикциите, а Кире”харвардо”(и Сье) още НЕ са направили Нищо (Направили !, т.е. Свършили) - у Нас - Би Останал И ЕдинЕдинствен Човек ?! …Говедата - НЕ ги обсъждам. - Грешите, Колега.

Лайнарски трол си, тъпак

Момент ! : - 32 (Тридесет и Два.) …На Една&Съща компания. …и Всичките - Изгорели ! ….аааа - ДъСъ н’види таз “застраховка” ! ———- Всички помним частушката Олимпик. (…Ну да ж, страхавателнае дружства ;-)

Gugnelid

Глупости, ще палят ферибот за милиони и ще убиват хора, като могат просто да наредят камионите един до друг и да ги палнат. Аман от кон-спиратори!

Ако го направят така, тъпчо, никой нищо няма да им плати! Отде ви изравят такива не ми е ясно ...

Хора, престанете да изоставяте България и тогава и Господ няма да ви изостви. Статистиката показва, че на 1,2 милиона българи зад граница им се случват толкова, колкото на 6,5 у нас.

4-4.5 ..Максимум. …и 2.5, но Минимум, Колега.

Понеже съм пътувал с такива кораби и съм ползвал именно къмпинг на борда, знам какви са противопожарните системи и за разлика от тука там всичко се следи стриктно. И просто е някаква нелепа случайност или са го гръмнали за да не пристигне даден товар. Само незнам защо не са се затворили противопожарните врати отделящи отделните части. А те са безумно тежки. И къде е бил екипажа на кораба. Дори и през ноща има поне 5 човека екипаж будни. Това е изискване.

Кои са тия 5 освен вахтения пом.капитан и евентуално вахтен механик ?

Анцунг, ланец, нула номер...Дали е българин ? пхахахах

30 камиона на една фирма на един ферибот?! Дали и някой друг си мисли това което аз си мисля?

При 1100 камиона...33 са нищо

Бреииий ! - туй това Значещите нули Така ДъСъ “харчат”…

Кирчо, недей да мислиш щото няма смисъл. Прост си и тази дейност не е за теб.

Свиквайте!

платен цървул.... чезвай от тука тучрино

ти си ПП - Платеният Поданик от ПП Плач и Погребения!

.

Абсолютно неадекватни действия от страна на екипажа. Евакуацията е започнала 58 минути след сигнала за пожар. Това е недопустимо, пътниците е трябвало да бъдат евакуирани веднага

Първата работа на екипажа е да събере всички които не са заети със спасяването на кораба в близост до спасителните средства... а дали ще ги използват е нещо което се преценява и решава от капитана на кораба, но на всички курсове за оцеляване на море се набива в главите на екипажа че напускането на кораба е най-най-последното нещо което могат да направят, защото в повечето случаи вероятността да оцелееш в морето на борда на повреденият кораб е много по-голяма отколкото в спасителните средства.

Аз много добре знам, че кораба е най доброто средство за оцеляване, но тук става въпрос за потъващ кораб, заради пробойна, бурно море, и невъзможност пасажерите да бъдат евакуирани през спасителни лодки и плотове. Но. При тихо време при наличност на достатъчен брой спасителни средства, при близост на брегова спасителна служба, при близост на други кораби, не забавната евакуация е задалжителна, защото тя осигурява на пасажерите в пъти по голяма сигурност, от горящия плавателен съд. Нарича се "борба за живучест на кораба", и съм я учил цяла учебна година.

Сигурно имате сума ти и години плавателне стаж... на Панчарево;) Според Международната морска организация (IMO) всички членове на екипажа на коаба трябда да притежават сертификат че са преминали курс за Техники за лично оцеляване /STCW, Пр.VI/1; А-VI/1, т.2.1.1/ (Personal Survival Technics), и точно в учебната програма на този курс обяснават колко много грешите и какви опасности грозят тези които биха последвали съветите ви-)

Важното е, че хората са спасени. При ПИМК и с 30 камиона и без 30 камиона все тая, те имат хиляди, обаче ако другите изгорели камиони са собственост на малки фирмички с по 1 МПС, то бизнеса им умря.

Конвоят на свободата ще се забави