8 българи още са в неизвестност, 32 са изгорелите във ферибота камиони на ПИМК
Изкарано е момчето, което беше затиснато в междинно ниво, но е обгазено
Обратно в новинатаКоментари - 8 българи още са в неизвестност, 32 са изгорелите във ферибота камиони на ПИМК | Днес.dir.bg
Коментари
Може би е възмездие за разрушените и посипани с инертни материали пътища в България от камионите на тази компания и изпълненията на малоумните им шофьори по пътищата ни.....
И аз пътувах преди години с колата със семейството .Удобно по магиснрала се преминава Гърция и после на ферибота за 8 часа мисля беше ,си в Бари .
Фериботът е собственост на Grimaldi Group със седалище в Неапол. Тия в Монте Карло също са Грималди. Вервате ли, че при неуредени сметки Прасето ще се изправи срeщу такива мафиоти. Дори руските бандити няма да му помогнат.
Грухчо Дебелян Пеевски и ДпС да почерпят ... ще има изплатена застраховка :) Истинският въпрос обаче е - на кого Делянчо Мамин Прасешки е дал заповед да запали ферибота?
Тука коментират хорица,които хабер си нямат ,че има международен транспорт и всяка минута българи и всякакви други от европейски държави пътуват по шосетата , а за Италия редовно се ползват и фериботи.Товари се изнасят и внасят ,това си е обичайно ежедневие.Това е работа като всяка друга,а не разходка до пазара в Одрин за лични покупки.Коментарите са направо потрес
Когато предадеш България заради пари, очаквай всякаква смърт по всяко време, защото предателите остават без защита.
Ако се окаже,че някой от камионите на ПИМК е виновен,то най-вероятно собственика не го чакат спокойни дни при исковете които ще последват.
И що толкова много ганьовци на кораба? Чий к_р дирят там?
В неизвестност при самолетни и корабни катастрофи, това значи смърт. Ако си бяха стоели в България, сега щяха да са още живи. Бог да ги прости! Препоръката е към онези, на които им предстои да умрат. Това съм го писал и преди, но тези осмината не са се вслушали.
Момент ! : - 32 (Тридесет и Два.) …На Една&Съща компания. …и Всичките - Изгорели ! ….аааа - ДъСъ н’види таз “застраховка” ! ———- Всички помним частушката Олимпик. (…Ну да ж, страхавателнае дружства ;-)
Хора, престанете да изоставяте България и тогава и Господ няма да ви изостви. Статистиката показва, че на 1,2 милиона българи зад граница им се случват толкова, колкото на 6,5 у нас.
Понеже съм пътувал с такива кораби и съм ползвал именно къмпинг на борда, знам какви са противопожарните системи и за разлика от тука там всичко се следи стриктно. И просто е някаква нелепа случайност или са го гръмнали за да не пристигне даден товар. Само незнам защо не са се затворили противопожарните врати отделящи отделните части. А те са безумно тежки. И къде е бил екипажа на кораба. Дори и през ноща има поне 5 човека екипаж будни. Това е изискване.
30 камиона на една фирма на един ферибот?! Дали и някой друг си мисли това което аз си мисля?
При 1100 камиона...33 са нищо
Свиквайте!
платен цървул.... чезвай от тука тучрино
Абсолютно неадекватни действия от страна на екипажа. Евакуацията е започнала 58 минути след сигнала за пожар. Това е недопустимо, пътниците е трябвало да бъдат евакуирани веднага
Първата работа на екипажа е да събере всички които не са заети със спасяването на кораба в близост до спасителните средства... а дали ще ги използват е нещо което се преценява и решава от капитана на кораба, но на всички курсове за оцеляване на море се набива в главите на екипажа че напускането на кораба е най-най-последното нещо което могат да направят, защото в повечето случаи вероятността да оцелееш в морето на борда на повреденият кораб е много по-голяма отколкото в спасителните средства.
Аз много добре знам, че кораба е най доброто средство за оцеляване, но тук става въпрос за потъващ кораб, заради пробойна, бурно море, и невъзможност пасажерите да бъдат евакуирани през спасителни лодки и плотове. Но. При тихо време при наличност на достатъчен брой спасителни средства, при близост на брегова спасителна служба, при близост на други кораби, не забавната евакуация е задалжителна, защото тя осигурява на пасажерите в пъти по голяма сигурност, от горящия плавателен съд. Нарича се "борба за живучест на кораба", и съм я учил цяла учебна година.
Сигурно имате сума ти и години плавателне стаж... на Панчарево;) Според Международната морска организация (IMO) всички членове на екипажа на коаба трябда да притежават сертификат че са преминали курс за Техники за лично оцеляване /STCW, Пр.VI/1; А-VI/1, т.2.1.1/ (Personal Survival Technics), и точно в учебната програма на този курс обяснават колко много грешите и какви опасности грозят тези които биха последвали съветите ви-)
Важното е, че хората са спасени. При ПИМК и с 30 камиона и без 30 камиона все тая, те имат хиляди, обаче ако другите изгорели камиони са собственост на малки фирмички с по 1 МПС, то бизнеса им умря.