7 пловдивски села плашат с бунт - нов знак изисква винетка за 200 м
От АПИ обещаха да го преместят още днес
Обратно в новинатаКоментари - 7 пловдивски села плашат с бунт - нов знак изисква винетка за 200 м | Днес.dir.bg
Коментари
Ахааа явно това е начина. Ам вижте по картата на бгтолл същата работа е и между Горна Оряховица и Лясковец и Горна Оряховица и Долна Оряховица за 200м. искат винетка....
когати трябва да се сложат знаци за глоби.Но когато трябва да се оправи нещо по скапаните им пътища.крещят,че не е техен амгажимент.
Ама селата около Пловдив, за разлика от тези около София, не са административно към община Пловдив.
Малииииий, тия пловдивски села много населени брях. В седем села има "десетки хиляди шофьори". Ако вкараме малко математика, това означава, че във всяко село има минимум къде 3000 шофьора. То останаха ли села с толкова хора в БГ бре? То има градове с по-малко хора... Журналя...
Като цяло е простотия да има винетка за цялата пътна мрежа. Само за магистралите би трябвало да важи, но ние пък нямаме една цяла магистрала...
на Пловдив да ги вземе за квартали като са толкова близо. Иначе си е извънградско отвсякъде и винетка ... няма как
Циганят се за една винетка, а после мрънкат че им били лоши пътищата. Байганювска работа. Те тези селяни с колите си освен до Пловдив/София никъде другаде ли не ходят.
Предлагам да се помисли по спора и тази гледна точка.Няма как де не ти се наложи , да се качиш на републиканската пътна мрежа.Веднъж годишно, но няма как. За това по правилното може би е , че винетките да сеа по 50 лв годишно ,за всички коли.Както е при застраховките. Излизаш на пътя плащаш. Не излизаш ,не плащай но и не могат да те глобят!
А милионите българи, които си плащаме ежегодно... да не би като плащаме и да са оправили пътищата?
Държавата на ганьовците ! Въведе се някакъв електронен контрол и веднага изпълзяха андрешковците да мрънкат. После ми обясняват колко хубаво било в другите държави. Да хубаво е защото държавата там щави пари, без да се съобраява кой къде живее.Бунт защото не искат винетки - пълно безумие. Интересно ми е след като 97 лв. на година са ви проблем, което е около 26 стотинки на ден, 26 СТОТИНКИ НА ДЕН, как въобще се поддържате колите. Ако на човек 26 стотинки на ден са му проблем, не би трябвало въобще да притежава кола. Няма толкова прости селтаци !
Крайно време е да им покажем, че сме народ, а не мърша, от която вече 30г. се хранят тия бездарници! Не може да плащаме винетки и да шофираме по разбити пътища! Не може да се плащат винетки за второкласни и третокласни пътища! Тия ни рекетират по типичен мутренски стереотип!
Безплатно няма. За да се поддържат пътища си трябва пари. 50 евро-ГОДИШНО, хайде без римски изпълнения! Това са села, не квартали на Пловдив-трябва да си плащат.
Винетките струват 50 евро, и за да има добри пътища трябва да се плаща-и то много повече. не може с претенции, ама без да плащаш. По света пътищата са платени-в гщърция от солун до Атина се плаща 30 евро, на връщане-още толкова. това е такса при всяко преминаване. В България-50 евро-ГОДИШНО и си караш колкото искаш. И В Сърбия пътищата са платени-плаща се при вяско преминаване. Толкова евтини пътища, като в България го няма по света. Време е да се премахнат винетките, и да се въведат платени пътища-да се плаща на преминаване. Примерно София-Перник-5 лева, на преминаване. който кара всеки ден, за една година ще плати над 3000 лв. както е по света. Като платиш 3000 лв пътни такси-тогава имаш право на претенции. При безплатни пътища-защо 50 евро си е лбезплатно-нямаш право на претенции.
Цялата система е скапана. Редно е да искат пари само за магистралите и първокласните пътища. Постепенно с парите да ремонтират второстепенни пътища и да ги включват към винетната такса. В България всичко е наопаки - таксуваме за разбити пътища (почти без асфалт) и се надяваме с парите да ги оправим.... някога. Въпроса е обаче, че като тръгнат да ремонтират не правят цялостен ремонт а мятат с лопатите един бъркоч по дупките. На следващата година тези дупки пак са се отворили
Абсолютно. навсякъде се плаща. В северна Гърция, при по лоши пътища се плаща по 5 евро на всяко преминаване-примерно от границата при Маказа до беломорието. И всички туристи от българия плащат. В чужбина, зоа лоши пътища плащат без възражения, но в българия не искат да плащат на преминаване. А и 50 евро ГОДИШНО , с право на неограничен брой преминавания им са много. В чужбина за 50 евро е еднократно преминаване Солун-Атина-Солун.
Като се въвежда платена систевма трябва да е навсякъде. И за 1 метър извънградски път .трябва да се плаща. Ама какви са тези претенции-за 50 евро-годишно?! Толкова евтини пътища няма. По света пътищата са платени, и се плаща на еднократно преминаване, всеки тът такса. Тогава ще ревете да се върнат винетките по 50 евро годишно.
Нека се плаща на преминаване, но да знам за какво давам парите си! В момента за да се прибера от града в който работя до родния си град преминавам 30км участък, който последно е ремонтиран по бай-Тошево време, но пък табелата си я има "ВИНЕТКА". Заради такива пътища съм станал редовен клиент на авто сервизите.
За 50 евро гоишно-толкова. Като се въведат платени пътища, и разходите за пътни такси ти станат по 3-4000 лв годишно-тогава с претенции. Ако 2 млч човека си купят винетка за 50 евро(а реално са по-малко-винетките за лица с телк са безплатни)-това са 100 млн евро, релно доста по-малко, заради телк- винетките. Със 100 млн евро проддържка на пътища не може да се прави. Че само ремонт на тунел при Тракия струва 40 млн евро. докато не се намери начин да се събират по 600-700 млн от пътни такси, както е в Сърбия, например.няма да се оправят пътищата.Бъъдещата система ЩЕ разчита да събира пари от транзитния трафик на турците-ако това е успешно ще се съберат нелоши суми. защото днес с евтините винетки България субсидира турския износ.
Я кажи от колко години плащаме винетки, плащаме и данъци, плащаме и глоби, а продължаваме да шофираме по разбити първокласни пътища и магистрали! АЙде баста бе, и 1000лв. винетка да се плаща пак ще е същото, защото ни управляват едни безхаберни некъдърни крадци!
2 милиона българи са на прагга на бедността! 97 лева за винетка, 200 лева за застраховка, 40 лева за преглед. И две пенсии са отишли само, за да имаш кола! А в селото вече няма фелдшер, няма и аптека! Това е садизъм! И геноцод!
Навсякъде в Европа, по един или друг начин, се плаща, за да имаш автомобил и да го ползваш! Живеел в село, на 30 км. от Пловдив или София, бие се в гърдите с къща като селска прогимназия, кара кола за 200 000 лв., а се цигани за винетка! Ползвайте градския транспорт, драги селяни!
За сведение-и да ползваш градски транспорт-.не значи,че си беден, а че е избор. В Ню Йорк и милионери на Уолстрийт ходят на работа с обществен транспорт. В холадния се пътува с велосипед. Факт-купил си коли, а правят източен въпрос за винетна такса, къде по света има протести за неплащане?! Аз поддържам платените пътища, и Бойко не трябваше да отстъпва на бистричани, за да почнат и другите селяни с претенции. Бистрицза също трябва да си плащатпътят до София не е улица.
Имат пари да карат крадени мерцедеси и БМВ-та а нямат 97 лева за ГОДИШНА винетка. Циганска работа...
Че то не е срамно да нямаш кола. На запад се пътува с обществен транпорт или велосипед-въпреки,че пари за коли имат.
Мда, ганьовско-андрешковската фракция - воглаве с бащицата - ще затрие целия проект. На кираджийте им клекнаха за цената, на шопската селия за ползването също. Сега наред е тракийската, а утре вероятнио ще е морската на ход. Пълен отврат - просто няма такива лузери, готови да торпедират дългосрочен проект, заради ситните пари, с който ще се "минат". (При все, че най-веройтано става въпрос за 2-ра или 3-та кола) Абе, бели цигани- искат си открай време да станат и те лилави.
Навсякъде в Европа няма и тол такси и винетки. Има тол такси, но те са за определени пътища. Другите такси са ти включени в данъците или застраховките. При условие, че плащаме толкова много такси, а кара по най-разбитите пътища в Европа. Като ще сравнявате - сравнявайте както трябва.
Хубаво си се самоопределил какъв си. Толсистемата в България няма да е за всички пътища, повечето пътища си остават извън тол системата. С големи претенции е Бай ганьо , ама не иска да плаща
Ревете, защото сте свикнали всичко да ви е без пари. Да минавате "по втория начин". В цял свят всичко се плаща, включително и това, колата ви да е пред жилището. За другите разходи не говоря. Който може си го позволява, който не, има други алтернативи. Българинът си купува кола и после се почва - винетката му скъпа, застраховката също, данъците ......... о ужас. Че това, кога го разбра? След като си купи колата ли?? Е колко да е скъпа тази винетка - 26 ст. на ден за година!!! А същевременно давате по 5-6 лева за кутия цигари на ден!?! андрешковци.
И какви по-ночно такси плащаш?? Едва кирлива винетка за 97 лева годишно, което са 20 кутии цигари. После хубави пътища искаш.
Вижте-на запад и пътища са много по-скъпи, и гражданската отговорност е много по-скъпа, и ГТП са много по-скъпи, в Българпия всичко е евтино, и пак сте с претенции. Тол систевата трябва да заработи, и да се плаща. Дори и за 1 метърп шофиране-щом си на пътя-ще плащаш. Като говорите,че става дума за 200 метра.-що не ходите пеша. Нали са 200 метра-това са 5 минути. Ама май не става дума за 2200 метра, а?
Абсолютно подкрепям! На всичкото отгоре тия села Ягодово и не знам какво си НЕ са в община Пловдив, а в съседните общини Марица и Куклен, даже в Асеновградската община.
Вместо в цялата страна да преместят камерите с по 200-500 метра извън населените места и крайните квартали, от АПИ правят поредната простотия. На София е лесно да си плаща на АПИ, защото има милиард бюджет. А другите населени места и малки общини.Там сега като се разбунтуват хората, че само за да пресекат главен път и да отидат на работа или да минат 200 метра по него, трябва да плащат, какво ще се прави! А това са си територии в рамките на една и съща община, както казва премиера те са гласували за кмета на тази община – какви винетки, какви пет лева ?Някой квартали даже се откъсват от останалата част на града с път, по който се минава с винетка. Сложили камерите досами последните къщи – а извън тях остават предприятия, селскостопански ферми, отделни постройки, гробища. Вече и за умрял да закараш на гробището, някъде ще трябва винетка – ако то е извън населеното място и след знака и камерата.
И в България няма тол такси и винетки. Тол таксите са за камионите, винетките са за леките автомобили. Аман от разбирачи.
Ползваш - плащаш. Нормално. Като нямаш пари за винетка, ще си въртиш кръгчета в селото. Притежанието на автомобил не е задължително.
Хората протестират. Ама хората. Не протестират само гражданите от кварталите и вилните зони на най -добрият град за живеене. 31 (тридесет и един километра) само са необходими да се реши проблема с пренатовареният трафик на Града. Касае влизането в града . Това се 9 километра от Джъмбото до Долно Езерово. И не шефа на АПИ да плаче като вдовица за ...тъй като там е голямата хапка с усвояване на държавни пари за лични нужди Само преди година от Джъмбото но Лукойл се прави ремонт на пътя днес той отново е като кадаиф на метър от осевата пътя пропада . Не по -добро е състоянието от включването на пътя Свобода към Долно Езерово там както и на завоя пред НХК има отворени кратери (АПИ дори не са си направили труда да ограничат скоростта и да предупредят за ломските ями). Ами то общинският път от Долно Езерово е пъти по -добър от този на АПИ А точно тези 9 километра разтоварват кръговото пре МЕТРО кеш&кери. На днешна дата там е пълна лудница с ремонта на едното платно Кръговото Метро -кръговото Гробищата. Иднащите от посока Северно черноморие имат алтернативата да минат през Супер централната градска част покрай марската градина, гарата стадиона. Питам кмета Димитър Николов, господине, като сте кмет на най -добрият град за живеене, като сте активист на ГЕРБ няма ли начин да се преборите за тези тридесет и един километра, тъй и тъй неподдържани от АПИ, но пък толтаксите и винетките им влизаат в заплатите. Помислете не сто не триста а тридесет и един километра, от които АПИ хапва яко, защото неговата мрежа ползва мрежата на града
Що тогава не си седиш на село бе гьот. Защо за някакви си 300, 500 или километър да купуваш винетка заа цяла година.Що се правите на умни и принципни. хаайде че почнах до девето коляно
Като си беден, защо ти е кола? Купи си колело, вози се с влак, с автобус, ходи пеша. Притежанието на автомобил понякога е необходимост, но понякога е привилегия. И се плаща за нея! Всеки трябва хубаво да си прави сметката. Общественият транспорт е на този хал, защото има прекалено малко пътници. Затова и на места го няма, защото никой не иска да работи на загуба и да вози въздух. Не може всеки селяндур и мангал с 5 лева в джоба да си купува подвижен скрап за 1000 лева и после да реве, че трябва да даде 500 лева за преглед, винетка, застраховка, данък. Как мислите, че я поддържа тази кола после и дали не е опасен за останалите участници в движението? Схванете го това и проумейте, че като си се качил от каруцата на някаква трошка, това не те прави автоматично турбогъзар или големец. Ти си оставаш същия келеш, но с по-малко пари и повече отговорности! Като започнат ей такива да мрънкат и направо ми призлява. 97 лева е винетката. Падат се по-малко от 27 стотинки на ден. 27 стотинки мамка му!!! Една вафла! Ако не можеш да дадеш 27 стотинки за една винетка къде си тръгнал и за какъв чеп ти е тая кола? Това, че парите ни потъват и няма особени резултати е съвсем отделна тема. Аз съм съгласен да давам и повече за винетка, но да да карам по хубави пътища, защото като вляза в сервиза и получавам главоболие от цените. Затова си правя сметка и си следя нещата, контролирам си финансите и винаги имам достатъчно пари, за ремонти по колата ако се наложи или дори да си купя друга. Именно затова всеки трябва да си прави сметка дали му трябва кола, каква, за колко пари, може ли да я поддържа, колко пари ще му гълта на година и тн. Автомобилът не е само фон за селфита и снимки в социалните мрежи, а вещ, която изисква отговорно внимание и съответните разходи и поддръжка. Много хора не мислят за тия работи и после става олеле малеле рев до Бога.
Поредният агент провокатор. Кое е това на запад бе селянин. На запад до петата година не ходиш на годишен преглед от пета до десета година ходиш на три години. Там няма принципа аверче и под масата, щом има проблем колата в сервиза, ремонтират и тогава удрят пемчаата ва ГТП. В доста от общностите селата са по на километър едно от друго и няма такъва работа винетка. Качваш се на магистралата итам плащаш за ТОЛ или винетка. Хайде и ние сме видяли малко свят и то не от екскурзия до Венеция, Рим, Атина