65% казват не на 30 км/ч за населени места, показва Podcast анкета
Чуйте Podcast новините по обяд, 5 октомври 2021 г.
Обратно в новинатаЧуйте Podcast новините по обяд, 5 октомври 2021 г.
Обратно в новинатаЧуйте Podcast новините по обяд, 5 октомври 2021 г.
Обратно в новината30 или 50.все.тая ,никой не спазва защото никой не контролира. Слагат се стационарни камери за скорост и за наблюдение, камери за средна скорост, КАТ стават обикновени полицаи и всичко си идва мястото.
с 30 км се движа на колело. А данъците и таксите на автомобила си ги плащам! пътищата и безотговорните им стопани са убийците на пътя! никой не е тръгнал с идеята да убива! Да има повече пешеходни и вело зони - ОК , но да забавим автомобил до скоростта на велосипед е малко крайно и тъпо!
Няма значение колко процента какво казват - мерките по безопасност често пъти не са популярни, но това не ги прави ненужни по никакъв начин. В началото повечето хора са били и против Закони за движение по пътищата, били са против предпазните колани, против правилата при кръстовища и тн, и тн, дори са били против цветните телевизори. Според мен разумно ограничение за населени места е 40 км/ч. Над тази скорост сгазен пешеходец почти няма шанс за оцеляване. Но предвид, че е трудно да се контролира плюс-минус 5 км/ч вариране, може би 35 км/ч е добър вариант. При всички случаи у нас се случват неоправдано много ПТП-та, твърде много хора загиват или биват осакатени за цял живот. Това може и трябва да се промени. Една от най-главните мерки, разбира се е превенцията, а тя се осъществява основно по няколко линии: - висока обща култура и осведоменост в обществото за причините за ПТП, последиците и начините да се избегнат, - контрол и сериозни санкции за нарушителите (в момента няма никакъв контрол, всяка вечер в населените места по улиците се организират гонки, дрифтове и какви ли не безумия, а съвсем наскоро дрогираният с поне 3 различни вида наркотици убиец на Милен Цветков беше... пуснат на свобода от съда, от съдия Калпакчиев - същият, който пусна на свобода преди това и убиецът Джок Полфрийман - австралиеца).
Няма угодия на простия Ганю. Минаването от каруца на лека кола тече бавно и тегаво, почти толкова колкото смяната на галошите и цървулите с маратонки и обувки. Иска мерки да няма катастрофи, но опиташ ли се да направиш нещо, пак започва да вряка простото племе. Няма такава проклетия, в съчетание с оскъдни мозъчни клетки, резултатът е такъв, какъвто е...Ама не всички можем да побегнем надалеч от тук...
Като не можем да накажем виновните, наказваме всички.Дебилите с беенвета, без книжки, пияни и надрусани ще ви спазват ограничение 30 докато си дрифтят из града.Вие нормални ли сте?
Ограничение за млади шофьори - до 90 к.с. (или по-малко). При нарупения - отнемане на книжката за дълъг период от време. За шофиране без правоспособност (отнета книжка или непридобивана) - затвор!
30км/ч. за малките квартални улички е добре, но за булевардите това би предизвикало невиждани задръствания. Ако средната скорост досега по булевардите е била 50 а сега падне на 25 това би довело до двойно по-малка пропускливост. Естествено зависи и от дистанцията между автомобилите, но все пак 30км/ч е много ниска скорост.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Георги (нерегистриран)
30 или 50.все.тая ,никой не спазва защото никой не контролира. Слагат се стационарни камери за скорост и за наблюдение, камери за средна скорост, КАТ стават обикновени полицаи и всичко си идва мястото.
ьаож (нерегистриран)
с 30 км се движа на колело. А данъците и таксите на автомобила си ги плащам! пътищата и безотговорните им стопани са убийците на пътя! никой не е тръгнал с идеята да убива! Да има повече пешеходни и вело зони - ОК , но да забавим автомобил до скоростта на велосипед е малко крайно и тъпо!
1човек (нерегистриран)
Няма значение колко процента какво казват - мерките по безопасност често пъти не са популярни, но това не ги прави ненужни по никакъв начин. В началото повечето хора са били и против Закони за движение по пътищата, били са против предпазните колани, против правилата при кръстовища и тн, и тн, дори са били против цветните телевизори. Според мен разумно ограничение за населени места е 40 км/ч. Над тази скорост сгазен пешеходец почти няма шанс за оцеляване. Но предвид, че е трудно да се контролира плюс-минус 5 км/ч вариране, може би 35 км/ч е добър вариант. При всички случаи у нас се случват неоправдано много ПТП-та, твърде много хора загиват или биват осакатени за цял живот. Това може и трябва да се промени. Една от най-главните мерки, разбира се е превенцията, а тя се осъществява основно по няколко линии: - висока обща култура и осведоменост в обществото за причините за ПТП, последиците и начините да се избегнат, - контрол и сериозни санкции за нарушителите (в момента няма никакъв контрол, всяка вечер в населените места по улиците се организират гонки, дрифтове и какви ли не безумия, а съвсем наскоро дрогираният с поне 3 различни вида наркотици убиец на Милен Цветков беше... пуснат на свобода от съда, от съдия Калпакчиев - същият, който пусна на свобода преди това и убиецът Джок Полфрийман - австралиеца).
аман бе (нерегистриран)
Няма угодия на простия Ганю. Минаването от каруца на лека кола тече бавно и тегаво, почти толкова колкото смяната на галошите и цървулите с маратонки и обувки. Иска мерки да няма катастрофи, но опиташ ли се да направиш нещо, пак започва да вряка простото племе. Няма такава проклетия, в съчетание с оскъдни мозъчни клетки, резултатът е такъв, какъвто е...Ама не всички можем да побегнем надалеч от тук...
41427 (нерегистриран)
Като не можем да накажем виновните, наказваме всички.Дебилите с беенвета, без книжки, пияни и надрусани ще ви спазват ограничение 30 докато си дрифтят из града.Вие нормални ли сте?
Много е (нерегистриран)
Най - добре колата да се бута на ръце според мен
Не (нерегистриран)
Ограничение за млади шофьори - до 90 к.с. (или по-малко). При нарупения - отнемане на книжката за дълъг период от време. За шофиране без правоспособност (отнета книжка или непридобивана) - затвор!
сд (нерегистриран)
30км/ч = обратно в 19век
Колю (нерегистриран)
30км/ч. за малките квартални улички е добре, но за булевардите това би предизвикало невиждани задръствания. Ако средната скорост досега по булевардите е била 50 а сега падне на 25 това би довело до двойно по-малка пропускливост. Естествено зависи и от дистанцията между автомобилите, но все пак 30км/ч е много ниска скорост.
, (нерегистриран)
Освен това ще доведе до сериозни локални замърсявания на въздуха от дългия престой на МПС-тата на едно място с работещи двигатели, както и увеличение емисиите от вредни газове поради по-дългия като времетраене пробег.
НАЙ
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
"Ние сме на добре намазаната пързалка": ПП-ДБ нямат бъдеще в този вид, според Радан Кънев
"Няма място за фашистите": 250 000 души се надигнаха срещу френската крайна десница
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Зеленски: Русия може да преговаря за мир още утре, ако се изтегли от нашата територия
Кремъл: Путин допуска преговори с Украйна, но не и със Зеленски
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
"Ние сме на добре намазаната пързалка": ПП-ДБ нямат бъдеще в този вид, според Радан Кънев
"Няма място за фашистите": 250 000 души се надигнаха срещу френската крайна десница
Световни лидери гръмко отхвърлиха плана "Путин" за мир
Зеленски: Русия може да преговаря за мир още утре, ако се изтегли от нашата територия
Кремъл: Путин допуска преговори с Украйна, но не и със Зеленски
13 от 93 страни в мирната среща за Украйна не подкрепиха заключителния документ
Светът подготвя почвата за преки преговори с Русия (снимки)