Коментари - 6 часа преди дерайлирането на влака край Своге е избегнат челен сблъсък между две композиции на същата линия | dnes.dir.bg
назад

6 часа преди дерайлирането на влака край Своге е избегнат челен сблъсък между две композиции на същата линия

От железниците заявиха, че заради ремонт на гара Реброво липсва възможност за разминаване на влакове в гарата, тъй като движението се осъществява само по един коловоз

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - 6 часа преди дерайлирането на влака край Своге е избегнат челен сблъсък между две композиции на същата линия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Новина ли е в гетото ??? Това си е ежедневие. Като живеете с 60 години назад това ви очаква Оркии

Какво са виновни от НКЖИ, че свисше им натрапват разни фирми, които да прибират тлъстите евопейски пари по програмите, а работата, която вършает е меко казано некачествена! Това са обръчите от фирми на политическите партии и служителите в НКЖИ са безпомощни, няма как да се противопоставят на държавната мафиотска структура!

е не останаха

требваши да има гара около Ботевград и високоскороснио трен да връви през Люти дол Ама нанайси Чеканье на пероня му е макята докато Урсула сбере нови денги от въглеродните квоти на спрените марици

Германските 40 годишни влакове дето ги купиха политическите ни изтърсаци не са пригодни за нашите релси, това каза пенсиониран шеф от БДЖ. Ръбовете на колелата, които не позволяват те да излязат от релсите са са двойно по ниски. Така триенето е по малко, но за нашите релси не стават, твърде е опасно. Ща са ги купили тогава? Колко комисионна са взели политическите ни престъпници?

Всичко се е разминало - поздравления за хората работещи в железниците. Аз пътувам само с БДЖ междуградско (от 25 години) , не държа на комфорт и има тоалетна - това ми е достатъчно. А сакатлъци и тежки катастрофи могат да станат по всяко време и навсякъде по света. Наскоро в Чехия (едни от корифеите в ЖП транспорта) имаше тежък челен сблъсък с жертви и много ранени.

Къде е прокуратурата?

Тя работи за мафията

Демек, ако живеете в България и оцелеете в пожар ще ви загробят я във влак, я в нещо друго, но почти сигурно!

36 мм е с височината на контраръба на колелото на влак според обнародваната във в-к държавен вестник наредба 58 от 02 август 2006 за правилата за техническ. експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в жп транспорт. Колко ли милиметра е височината на главата на жп релса тип 49 - ако има верни данни: да бъдат публикувани тук, живи + здрави

Случката е била между изгрев слънце и залез слънце а принципно преди жп регулировчика да борави контролната механично-светлинна апаратура е длъжен наживо лично да се увери със собствените си очи че жп коловоз и жп стрелки са напълно свободни. След което чрез жичен телефон да поиска от съседния дежурен в момента контролиращ жп трафик чиновник уверение че трасе помежду две съседни жп гари не е заето от жп превозно средство и чак след това, и двамата дежурни жп регулировчици да предприемат служебни действия по подреждане на жп стрелките в положение да мине по тях жп превозно средство. След това, при каквито и да е атмосферни условия под открито небе, да видят наживо със собствените си очите че е светнал разрешителен сигнал и в края на жп коловоз, и на контролното табло в жп контролна стая. Живи + здрави

няма първа, втора, трета талига - ВСИЧКОТО Е ТАЛИГА!

Зачестилите инциденти поставят критичния въпрос дали пътническите влакове в България не следва да бъдат частично (временно) суспендирани. В настоящата си степен на несигурност, жп транспортът изглежда негоден да осигурява нормалното си функциониране. Животът и здравето на пътниците, гражданите и персоналът изглеждат реално застрашени.

Скъсили били перона с 50 метра. Те скъсисиха метрото в София - вместо 6 или 8 вагона има само 4 /ЧЕТИРИ/. Това реално са два трамвая. Резултати: - супер гъчканация - никаква възможност за разширени - и пероните са супер къси. В допълнение метрото се движи на 5-10 минути в час пик. А вечер след 8 и почивни дни - на 15-20 мин. Мърсотия - мързел и ЗАПЛАТИ в борда по над 5 до 10 хиляди. Без боносите.