500 български шофьори планират да блокират Страсбург заради пакет "Мобилност"
Безпрецедентен случай е, нещо, което е отхвърлено 3 пъти в Европарламента, да се вкарва за 4-и път, категоричните превозвачите
Обратно в новинатаКоментари - 500 български шофьори планират да блокират Страсбург заради пакет "Мобилност" | Днес.dir.bg
Коментари
Работа на бг шофьор в немска или френска транспортна фирма: след първата работна седмица шофьора е на някой паркинг и прави 24 часова пауза кабината, следващата пауза от 45 часа е прибран в базата и прекарва паузата забележете в кабината. На разположение има баня и пералня, за което се счита че, си е в къщи! Кои са лицемери вие си правете изводите!
500 екскурзианти решили да се покажат в Брюксел защото 5000 български чиносвници в България не си гледат работата ама срещу тях не смеят да протестират...
Понеже и Макрон и Меркел им се люлеят столовете, бързат с Юнкер и сие да прекарат Мобилност, Джендър и Миграцион отврат, щото следващия ЕП ще им се види тесен и ще тръгнат едни оставкиииии....
няма нужда да спират 500 камиона ... само един ...затворете френското посолство в софия ... напишете им и кога бг ще излезе от съюза ... в същият ден в който ,,пакета ,, влезе в сила
Нали бяхме Европредседателство ротационно, но тогава реакция на пакета Макрон нямаше даже напротив, справка си спомняме.
Щели Страсбург да блокират!? Къде бяха, когато Борисов се излагаше пред Макрон с онази Захариева и с просташкото ,,парле ву франсе"? Тогава трябваше да се протестира. Да го изплашат и да не предава националните интереси. А сега какво? Борисов се е съгласил на това, което Макрон му поиска и затова всичко останало е само циркове.
Близо 500 български тъпанар си мислят , че са интересни на някого. Както винаги Ганьо Цървуланков се прави на велик.
България с "Тексим" държеше цялата ТИР дистрибуция в арабския свят, Близкия изток, половин СССР и половин Европа. Тогава и ДНЕС западноевропейските шофьори не смеят да карат на изток от Виена. Днес български шофьори работят в западноевропейски фирми....които фирми не плащат осигуровките, както на западните шофьори. Бъдещето на България не е в руския транзитен газ и американските негърски бази а във висококвалифицираните и мотивирани български специалисти от средния ешалон. Лично аз живея в САЩ и съм инженер по сателитна ТВ от България, но им имам транспортна фирма на превозвач. От целият бивш соц. лагер българите основно държим транспортния бизнес. Основните причини са мотивация, професионализъм, СТОИЦИЗЪМ.
Много се каза и изписа по този въпрос от вас, журналистите, и все неверни неща. В България има много мощни икономически сектори, зад които стоят огромни интереси. Говорим за хора и фирми, които имат голям финансов ресурс - те могат да изкарат хиляди хора да "протестират" на площада и така да представят личните си бизнес-интереси като народната воля. Те могат да блокират входа и изхода на София, да запушат някоя магистрала и да командироват в Брюксел стотици камиони. Имат и връзки с политици, които да защитават пламенно "националната кауза". Но каква е истината? Българските, полските и прочие превозвачи работят в условията на нелоялна конкуренция. Те не превозват стоки между своята държава и Европа, а между Италия и Германия например. Подбиват цените на френските и германските си колеги и, да, правят го лесно, защото изобщо не отварят офиси там, нямат официална регистрация, местна централа, сервизи и т. нат., не предлагат нормални битови условия на шофьорите си, които са изпратени там за 3,5 или повече месеца и, ако изобщо плащат данъци, това се случва в България, не там. Шофьорите им са са роби - спят на пътя и в камиона, облекчават се край магистралата, разполагат с командировъчни според българските стандарти, т.е. месец наред ядат хляб и салам. Това са едни нелегални гастарбайтери. Ама те не протестирали и защо не отивали да работят направо в чужбина? Ами защото са полуграмотни и не могат да покрият изискванията за език. И те търпят тази мизерия, защото къде другаде ще вземат 3000 лв. заплата? Българите и другите балканци искат да продължат да грабят чуждия бизнес. И затова сега реват, защото Макрон иска да ги спре. Иначе защо ще са прецакани от правила, които са еднакви за всички?
За всичко си прав,,нелоялна конкуренция,, обаче се замислям да е е ,,пакет,,подобен на ИК ,,уж,,с добри намерения,а пробутват ,,джендъри,, Защитават бранша ,а искат да ги вземат на Запад,защото имат нужда от такива хора
Фактите, които споменаваш, са като цяло верни... но много едностранно интерпретирани. Четирите "непоклатими" свободи на ЕС са: - свобода на движението на хора - свобода на движението на стоки - свобода на движението на капитали - свобода на движеноето на услуги И сега какво става: Свръхпродукцията от Германия, Холандия или Белгия се изнася в страни като България, продава се, парите се прибират обратно. Българинът си купува 250 гр. немско масло за 5.49 докато същото в супермаркета св Германия е точно € 1.20 Прясно завършили лекари в БГ, отгледани и обучени с държавни пари се изнасят към Германия точно когато би трябвало да "връщат" на държавата средствата, вложени в тях. Германия получава наготово специалисти, за които не е вложила нито стотинка. Тоест първите три свободи са в полза на развитите централноевропейски държави. И сега, когато свободното движение на услуги започва да им лази по нервите, точно защото БГ превозвачите са по-конкурентноспособни, изведнъж съвсем прозрачно лицемерно се загрижват за условията им на работа... Нашенските превозвачи бяха принудени с постоянни глоби по европейските пътища да вдигнат нивото, да спазват повече работното време, взеха хиляди нови модерни камиони на лизинг....и сега ще им резнат крилцата, ще ги оставят да фалират и да дължата на банките огромни суми. ЕС е полезен само на развитите централноевропейски държави, такива като БГ получават само трохите от трапезата на масата на богатите. Отидете в Белград да видите как без ЕС хората живеят по-добре от тези в София, градът е по-уреден и чист итн. БГ правителството би трябвало яростно да се противопостави на това открито лицемерие от страна на няколко централноевропейски държави.... но за това едва ли има надежда...
Работа на бг шофьор в немска или френска транспортна фирма: след първата работна седмица шофьора е на някой паркинг и прави 24 часова пауза кабината, следващата пауза от 45 часа е прибран в базата и прекарва паузата забележете в кабината. На разположение има баня и пералня, за което се счита че, си е в къщи! Кои са лицемери вие си правете изводите!
И да протестират те са аут от ЕС ! Остават само ако собствениците си купят нови камиони ! Има подписано спорозумение между всички превозвачи да няма въглеродните емисси тази и следващата година с 30% Това няма как да стане с 10-20г камиони !
Е това е тъпотия на тъпотията. Да потестираш, че чорбаджията ти да може да те стриже по яко. Да протестираш срещу законодателно осигурените ти по добри условия на труд.
И да попитам: Като как шофьорите без знанието и съгласието на собствениците на автомобилите , ще се вдигнат от ... н-ам къде си за да отидат и "блокират" Страсбург? И : Дали това не става не без знанието , а ПО НАРЕЖДАНЕ на собствениците?
Работа на бг шофьор в немска или френска транспортна фирма: след първата работна седмица шофьора е на някой паркинг и прави 24 часова пауза кабината, следващата пауза от 45 часа е прибран в базата и прекарва паузата забележете в кабината. На разположение има баня и пералня, за което се счита че, си е в къщи! Кои са лицемери вие си правете изводите!
Какво има да реват тия превозвачи бе! Шофьорите им живеят КАТО ДОБИЧЕТА. С дни и седмици не стъпват в нормална баня и не спят на нормално легло. Ако трябва да отидат на регламентиран паркинг, трябва да плащат от джоба си. Много правилно е решението ФИРМИТЕ да плащат за ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ на служителите си, които са командировали! Бас държа, че протестиращите са шефове на фирми, но не и шофьори!
Трябва да си идиот да отидеш на тоя протест.В крайна сметка пакета Мобилност прави труда на тия хора по поносим и по човешки.Собствениците на камионите те просто ще печелят по малко и затова е тая дандания.Но и на тях не им пука за служителите им.
бахмааму ...аз вече не знам ,кой,какво си сака....пътувал съм много, и то не с тези съвременни камиони .... ами да ви кажа .... бръмчим по седмица-две -три ...от Азия до ...Зап.европа... Носим си всичко ееу камиона .... ядене...пиене , буркани и луканки.... гладни не сме оставали... За сране и миене .... имаше си на бензиностанциите ... Аз,сега не мога да разбера тия за какво се борят ? честно ,казано у,ако трябва да си спя ,искам на моето си легло ,чаршафи у кабината ,а не на някое дето час преди мен , някой рязан е пърдял ....
Чиче, И аз съм спал в кабината / ,не извън страната ,ама то си е спане в кабина/ - Мине някой колега- кабината се разклати. - Духне по-силен вятър- пак така. - Вън -минус десет... Вътре -на двадесетата минута-нула , и ламарината почва да пука от смяната на температурата. - Ставаш- водата в тубата замръзнала. Хайде поне очите си измий пледи да тръгнеш! Така ли трябва да живее човек ? Или то... шофьор човек ли е ? Магаре стока ли е?
Йордан Арабаджиев ti si dolen pedal ti kopele mrasno nqkoga spal li si v kamion
и на същия този фон оня ден гледах как Станишката се изказа че предложеното от Макрон законодателство не било обезателно лошо, а трябвало да се доосмисли. Е това е истински български и истински социалист - винаги готов да оближе задника на по-силния, винаги готов да продаде родината си за още едно мандатче, истински наследник на бащицата Г.Димитров...