5 самолета за 2 месеца ли е новото нормално за инцидентите в пътническата авиация?
318 души са изгубили живота си при авиокатастрофи през изминалата година, 2025-а не започва по-добре
Обратно в новинатаКоментари - 5 самолета за 2 месеца ли е новото нормално за инцидентите в пътническата авиация? | Днес.dir.bg
Коментари
Едните прелетели над руска територия между украински дронове, после искат извинение и компенсация, че ги изплющяли. Другите си сложили бетонна стена накрая? Можеше да сложат пластмасови 1 м3 резервоари с вода преди тази стена, мрежи, други еластични уловители? Те са милиони и пренаселени. Явно живота им не е скъп. А янки дудълите пуснали екс мъж, трансссжена, може и с ци2 за командир на полет на военен въртолет, казали му, че ще уволняват от армията всички, минали под дъгата и той/тя/то решило като Икар да полети за последно твърде високо и да тресне самолет с ярка светлина, видима от километри. Самолет с тези размери е трудно да не нацелиш. Трябва само на височина и странично да го докараш с маневрения въртолет. Отделно качеството на бойнг откакто боннговци го сглобяват е под въпрос
Нескопосан опит за журналистика. Инцидентите се случва при напълно различни обстоятелства и на различни места. Авиацията е точно толкова сигурна колкото преди тези инциденти. Вика му се статистика и явно драскачката не е научила нищо.
Излитането и кацането са важни, след това самолетът се води от автопилотна система /компютър/.
Защо ти е толкова важно да надръчиш нещо? Що не говориш с някой пилот/пилотка преди да пишеш тъпотии? Нямаш представа колко излитания и кацания стават с автопилот, нали? Не знаеш и че има минимум кацания на ръчно управление за да не загубат трейнинг пилотите? Може ли само с един пост да се излагате колко необразовани и неинформирани сте? Най-опасни са излитанията и кацанията! Като малко по-опасни статистически са кацанията. Инцидентите по време на полет са драстично по-малко. Хора.... пийте си там ракията и не обсъждайте неща, от които отявлено не разбирате!
От както счетоводителите имат думата е така във всички сфери. Икономии,икономии,икономии и после:Ама какво стана,ама защо стана?
Качеството на обучението на пилотите спадна драстично през последните 10 години. Резултат от много фактори....няма да ми стигне страницата.... Но един от значимите е появата на безогледни печалбари като Райънер.....има и други разбира се, но тези са флагмани в дрането на кожи.... Отношението на такива като Райънер към пилотите е като към шофьор на ТИР ( не че да си шофьор е лошо, но за пилот се изисква малко повече)..... От друга страна автоматизация предразполга към занижаване на уменията и мисленето от страна на пилота..... Резултата е този.....
Последният дето се претърколи по корем. Разговорът с кулата е водил мъжки глас което автоматично доказва, че е пилотирала жената която е на 25г, и е нямала лиценз да каца при такива условия. Компанията още преди исковете е декларирала , че на всички ще изплати по 30 000 долара.