Коментари - 5 неща, които трябва да знаем за прехода към електрически превозни средства в Европа | dnes.dir.bg
назад

5 неща, които трябва да знаем за прехода към електрически превозни средства в Европа

Европа иска да намали емисиите от автомобилите, но това може да застраши оцеляването на индустрията

Обратно в новината
| Автор: Джордин Дал, Политико

Коментари - 5 неща, които трябва да знаем за прехода към електрически превозни средства в Европа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тъй кото проблема с ГТП изкуствено е създаден от Брюксел следва който автомобил не може да мине ГТП и бъде спрян от движение държавата да заплаща пазарната стойност на автомобила на собственика. Ние гражданите не сме страна по договори които сключват чновниците на държавата с чиновниците в ЕС.

Струва ми се, че както едни хора бутат събитията, ще трябва да се работи за електротанкове, електробронетранспортьори, електро-каквото-военн0-се-сетите и т.н. Без въглеродни емисии, с други едни емисии ...

е, че един електромобил изразходва в ПЪТИ повече енергия, за да бъде произведен, спрямо автомобил на вътрешно горене. Причината е основно (но не само) в производството на батериите. И това при положение, че общият брой съставни части на електромобила е няколко ПЪТИ по-малък (примерно 2000 до 3000 комопненти) спрямо тези на автомобил с вътрешно горене (примерно 8000 до 10000 компоненти). Понеже основният довод за покупката на електромобил е екологичната чистота, това означава, че този електромобил трябва да се ползва МИНИМУМ 6, 7, 8 ГОДИНИ, за да се изравни по производствена замърсяемост с един автомобил с вътрешно горене. Иначе казано, който си купува през да речем 4-5 години нов електромобил (примерно фирма на лизинг), реално допринася още повече за замърсяването на околната среда. Отделен е проблемът, как точно се произвежда токът за еклектромобила - ако е от ТЕЦ или АЕЦ, смисъл от покупка няма никакъв.

Освен че няма да се състои ли?

Е била реднеците да одат до градо без да прегат коньо Урсулите в Брюксел ако не сакат да забатачат още нещата Требва да впрегнат евтини панеляци по покривите на селските къщи без буедак Трудно е за Эврогейското пипе да понимае Че урбанизацията е в основата на проблема и лекуват анамнезата

Заглавието на материала е : " 5 неща, които трябва да знаем за прехода към електрически превозни средства в Европа" А всъчност има само едно нещо което трябва да знаем за този преход и то е - няма да се случи. Или поне в определените измислени срокове. Както и с текущите технологии за батериите, наличните базови мощности за прохзводство на ел. енергия, както и текущата електропреносна мрежа. Когато гореописаните неща се оправят, тогава можем да говорим и за преходи. Всичко друго е разтягане на локуми и прибиране на едни пари, ама много пари....

Целта не е да се карат екологични ,превозни средства ! Целта е ВЪОБЩЕ да не се шава много-много... 15-мин градове ще предлагат всичко на 15 минути пеша...

По-важното е зелките от Брюксел да знаят, че съществуващата електропреносна инфраструктура НЕ е готова да поеме натоварването от нужните публични и частни зарядни станции, както и свръх високото потребление на ток от ИИ сървърите. А не ЕК да ни плакне с разни зелени сделки и да ни обяснява какво трябва да знаем за е-возилата...

В България и Брикс а Эвропеиците да си трошат главата със синхронизираната електропреносна мрежа на союзо с Усрайна

Българският "бизнес гений" го измисли: 50 лева за катализатор под наем да минете прегледа.

ако пуснат безмитни китайчета , ще си нокаутират собствената авто-индустрия , ще последват бунтове , тъй че няма да стане , ама аз си мисля , че даже с митата китайците пак ще надделеят на европейския пазар ... , колкото до мен , аз съм със скромен бюджет и сигурно никога няма да карам електричка , най-много някое колело да си купя ...

А в туй време у САЩ на пътя са запали и изгоря ПЪРВЯТ - не по производство, а като фоярверк ЕЛЕКТРОКАМИОН. Ти да видиш - батерията му казала баф.. И камионо и стоката - на пепел. Дира не пуска линка, та да видите заревото.

в Германия колко автобуси и гаражи изгоряха.. магази за колелета с размер на Кауфланд...

Ша влачи плуг руска тройка като свиня баберка

Какво е това диво ограничение за латиницата?!? Ние сме члена на Европейския съюз, ако не знаете!!!! Там са Официални и равноправни и латиница и кирилица и гръцка азбука!!!

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/gfy-dir-bg/

Това е Ок, но тяхната политика е дискриминация и си плаче за проверка от всякъде. Те постоянно се гъбаркат с потребителите за щяло и не щяло и е пълен произвол.

Глей сега тури си един плъин GFY dir.bg на фарефокса. в него създателя е казал как се ползва. За друг браузър не знам. Ай със здраве. Чакаме да тури и плъгин за тъпата им капча.

Всъщност не било плъгин ами екстеншън. Но надявам се, че схвана идеята. Даже колегата ти е дал линка.

относно латиницата, т.е. маймуницата: "...ами по-лесно ми е дапиша на латиница..." Ами и на мен ми е по-лесно да пикая в хола, ама ползвам тоалетната!

Я дай малко линкове на кирилица ....

Преход ще има когато махнат митата на китайските електрички. Ако някой дилър ми предложи за 14К долара супер луксозен биАйДи или шаоми (аман от тия шибани ограничения за латиница) както са цените в Китай веднага го вземам. За 50 / 60 К лв които са най-евтините цени в момента на електричка съм пас. И за напред пак ще съм пас.

Няма ограничение бе просто не знаеш как? ami ej taka kak?!

Ти хуу минаваш 1000 км за 50 кината, но за колко дена не уточни. На мен парите не са ми проблем, но времето ми е по ценно.

Европа трябва да се събуди от зеленият си сън и да осъзнае, че това което иска е прекаленжо хубаво за да и бъде разрешено от Русия и САЩ

Европа масово кара на дизел и затова градовете са пълни със смог. Лидер в смога са Париж София и други големи градове. Когато има условия за натрупване на фини прахови частици спрете само дизелите. Следващия ден спрете само бензиновите и ще видите резултата. Единствената причина да се карат толкова много дизели в Европа е само една суровия петрол с който разполага Европа е 40 % дизел и се чудят какво да го правят не става за нищо друго освен да го горят. Европа е замърсена в големите градове там дизела няма място. Дизела става за извън града, полето и моретата. Е затова всички дизели трябва да са плугин хибриди. А те направиха плугин хибриди бензиновите.

"9. На дълъг път е перфектна! С ДВГ спирам до кенефа и за почивка на 250км ако съм с електричка правя същото, но докато ям, сера и чеквам фейсбук я закачам да се зарежда! Яко а?! :) 15-30 минути и съм на 90%! Еха кеф!" И ако отивам на планиан в Родопите или Стара планина и реша да спра за почивка и реша да спра да почина на "Караджейката" например, ко прайм ?

Пичке изобщо не си разбрала какво е написал човекът.

Не бе омотал съм на коя реплика да тура репликата :)

турат въглероднио данък на литър гориво Это не хорошо Бюджето Урсола го е издънила от към кимура Докато се връти струго и ганя дръжи электроженя за асми Ще си джитка и на пиролизен котел с доровя

1. Ел. Автомобили са толкова "лесно" запалими колкото и ДВГ. Всичко останало е пропаганда. Ще кажете ама батерията гори като ад, да, но само когато е разцепена, а това се случва само и единсртвено при адски урад с много висока скорост и то много рядко. ДВГ при същата скорост разцепва резервоара и безнина прави екслпозия. При електричката експлозия няма. 2. За производство на един литър гориво имате разход от 3-5 кВ/ч ел.енергия. Тъпо а? 3. Ток днес можеш да си прозиведеш и вкъщи (соларни панели), но гориво няма как, ще трябва да се редите на маркуча за да смучете дизел и бензин. 4. Тока няма да поскъпне, а напротив. 5. За 6 години, батерята губи около 10% и то при зареждане само на мощни зареждачки по над 100 кВ, ако зареждаш вкъщи загубата е около 5%. Това са официлани тестове. Така, че батерята дори и 20 години да я ползваш много много няма да се свие. 6. Когато си в задръстване разхода на ток е НУЛА, ако имаш парно или климатик включени 2-3% разход за 8 часа. Перфектно! 7. Невероятна тишина и возия, след часове шофиране главати ти не бучи, Супер тежка кола и адски стабилна, като танк, при катастрофа ДВГто да му мисли. 8. Средно правиш смесен раход от 15кВ/ч на 100км, да кажем 400км на едно зареждане ако си бичиш градско и чат пат магистрала. 9. На дълъг път е перфектна! С ДВГ спирам до кенефа и за почивка на 250км ако съм с електричка правя същото, но докато ям, сера и чеквам фейсбук я закачам да се зарежда! Яко а?! :) 15-30 минути и съм на 90%! Еха кеф! 10. Сдухвам всяко едно ДВГ на светофар, мъка страшна! 10.

Gugnelid

Пеше, ти си сдухан, друже. Май си от кьопеците, които имат електричка и им идва да си хапят задниците, ама не си ги стигат :)

Имам електричка да и то каква :)))))))))))) С 50лв изминавам 1000км! Скоби си косите ако искаш :)))))))

+

Представи си всички да сме с електрички. Ще те видим на магистралната бензиностанция колко ще чакаш на опашката. Според теб защо още 1вата година електричките губят 50% от стойността си?

Ох дечко, когато всички станам с електрички времето за зареждане на батерия ще е под 5 минути. Освен това в България ДВГ ще си се таркалят поне още 40 години! Ако не ви кефи електричка подминавай и си карай ДВГ!

Мили мой за да зареждаш електричката за 5 минути ще ти трябва нов вид батерия!!! А скоро време такава няма да се появи, която да е годна за масово производство и употреба!! Ти си от лаиците дето много знаят, но не знаят че нищо не знаят!!! В момента единствено такова нещо е супер кондензатора, само че същия има огромен проблем че не задържа ел. енергия дълго време в обема си!!!

имаш и след 4 -5 години ще трябва да смениш целия модул, а проверили в договора си че фирмата от която си купил електричката ще продълъжи да поддържа същата конструкция на батерията и нейната зарядна система ще може да си говори с основната система на каручката ти??

До сега нито една електричка не ме е изпреварила на магистралата. Що така?

"9. На дълъг път е перфектна! С ДВГ спирам до кенефа и за почивка на 250км ако съм с електричка правя същото, но докато ям, сера и чеквам фейсбук я закачам да се зарежда! Яко а?! :) 15-30 минути и съм на 90%! Еха кеф!" И ако отивам на планина в Родопите или Стара планина и реша да спра за почивка на "Караджейката" например, ко прайм ?

Явно не знаеш, че има баварец на дизел, който ускорява от място до 100 км в час за под 2 секунди. Та покрай него ти ще си трактора.

има и аудита дизели, дето те залепят за седалката като в самолет при потегляне

Е кажи го кой е тоя баварец за под 2 секунди? Хахааха

Или с Гугъл ти е трудно?! Само реплики в дира ли можеш да правиш?!! 1085 конски сили е машината и дърпа за 1, 87 сек

'Председателят на Еврокомисията Урсула фон дер Лайен - член на ЕНП - даде знак, че подкрепя изключението за електронните горива. Постигането на целите на блока за емисиите "ще изисква технологично неутрален подход, в който електронните горива имат роля чрез целенасочено изменение на регламента като част от предвидения преглед", написа тя в предизборния си манифест.' --==Неизвестен Дираджийски Журналяга==-- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Велико!

Какви са тези горива?!?

Трябва да питаме журналягата списвач. А ако наистина председателката на ЕНП е изср..---рала тази словестна диария, толкова ще има и преход.

Ако излезем от еврогейския съюз няма нужда от преход

Ако излезем от ЕС на практика няма да имаш нужда от нищо, понеже няма да имаш пари да си го купиш.

Ти като си цървул пак ще си цървул и след булекзит

Ами,нЕкои ще имаме пари...

Ха дано...

1. след 5 години паркирането и данъка няма да са безплатни 2. Тока ще поскъпне поне 2 пъти по вероятно 3 Първо ви зарибяват с 'евтиното' после се оказва че не е съвсем така

Gugnelid

В скандинавските държави вече им орязаха почти всички привилегии - точно това стана, което ти пишеш по-горе.

Не обобщавайте така леко, защото не е вярно това , което сте написали. В Дания електромобилите напълно превземат улиците, т.к. таксата при купуване на автомобил (която достига до 150% при ДВГ) е почти неутрализирана за елктромобилите. Купуването на нов автомобил в Дания реално означава избор измежду марките електромобили, които се предлагат. Купуването на нов ДВГ е лукс за богатите или за тези , които са фанатични противници на електромобилите. Също така и годишният данък за електромобилите е в пъти по/нисък. Единствената привилегия, която е отпаднала е безплатното паркиране в столицата и някои други големи градове, но това реално си е решение на общините и е разбираемо (паркоместата не достигат). така че, нека сме коректни и да не наливаме масло в огъня с приказки на ангро...

Gugnelid

Безименни, вярно е - имам интереси в областта, свързани с работата ми, и през юни точно датчанин разказваше как малко по малко почти всичките привилегии са били махнати.

ами не е вярно, защото аз живея в Дания и карам електромобил... А минусите , които са ми се натрупали отново показват как българинът "разбира от всичко и е най-информиран". Ти му казваш от първа ръка информация, той обаче знае по-добре, дето не е стъпил в Дания и цъка минуси...

Аз знам най-важното - КАРАМ ДИЗЕЛ !

Като искаш да караш трактор иди на полето !

Къф трактор бе ? Новичка шкода, още не е стигнала километри за 1-во обслужване, 1,4 ТДИ, мърка като коте, градско в задръстванията харчи най-много 5, а извънградско пада на 3,8 ! Карай си бензина и се радвай на разхода !

Знам ги тия двигатели, същите ги слагат и на фолксваген поло, че мъркат като коте мъркат, ама...като по-голямо коте :) хахахахахахаха

Преди да пишеш глупости.

Глупост на квадрат!

1 - Налага се насилствено. 2 - Има много скрити финансови интереси зад цялата измама. 3 - Не работи, както се очакваше, технологията не е добре развита още. 4 - Няма достатъчно развита мрежа, няма и как да има, защото е ужасно скъпо изграждането. 5 - Мислещите хора не се хващат на въдицата и "шараните", които имаха интерес намаляха значително. Промяната е факт!

+ + + + +

На баба ви хвърчилото! Престанете с този "преход"! Няма как шепа плановици в Брюксел и Вашингтон да променят основни природни закони и икономически закономерности!!!

! ! !

Застрахователите не щат да застраховат, ток - нЕма, където има скъп или от кюмюр.... Като се ударят 20 коли и изгорят ...

Искат преход и в същото време праскат мита на евтините китайски електрички. Шизофрения тотална или по-скоро мерак да откажат материала от притежаване на МПС? Аз мисля, че е второто.

Нещата които трябва да знаем за електричките! По-скъпи са! Лесно запалими! Батерията струва повече от всички други компоненти и животът и се мери в брой зареждания

Пропаганда! Така се случва когато четеш постове от ферми за ботове против ел. МПСта.

няма и да има.

Трябва да знаем само едно единствено нещо! Този преход е кръгла идиотщина и изобщо няма да се състои!

Gugnelid

Както е намекнал колегата по-долу - преходът започна да приключва.

Првход няма да има. На този етап технологият е ненадеждна. Дилърите в западна европа дори не искат да изкупят обратно електеипките, които те са продали.

При тия надути цени, няма да има преход.