4 версии за авиокатастрофата край Лесново, пилотът не е имал никакъв шанс
Двигателят на самолета е работил до последно, а Георги Влайков е бил с колани
Обратно в новинатаКоментари - 4 версии за авиокатастрофата край Лесново, пилотът не е имал никакъв шанс | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кон (нерегистриран)
Вечен полет на загиналия летец! Няма ли кой да попита и кой да каже, каква фигура е изпълнявал за последно? Комплекс ли е било, или отделни фигури? Каква е била планираната минимална височина на полета? И Екстрата 200 или 2000 е? Светла му памет!
той (нерегистриран)
фигурата е ясна бе! скок с предно салто с винт от трамплин в празен басейн!
така е (нерегистриран)
Не ми е ясно защо плюете разследващите, като хората си вършат работата. Медиите са за бой. Всеки преследва сензацията и пишат каквото им хрумне, а после прехвърлят всичко на разследващите. Най-смешното бе тиражираното, че пилота бил без каска. Алоу. Това да не е истребител?! Сърдете се на шибаните журналисти. И мир на праха му на загиналия.
тнрткн (нерегистриран)
Рисково забавление . Рискът се е материализирал. Лека му пръст.
хдах (нерегистриран)
Като ти откаже единствения двигател при излитане и почнеш на планираш дали имаш време да кацнеш на другата полоса срещу вятъра?Че Ивчо Уолтопията е циничен богаташ- да такъв е.Но добър или лош пилот- спаси кожата.А за Жоро само едно- мир на праха му.Да постигнеш успехи във въздушната акробатика трябва преди всичко да си финансово подплатен след което да имаш нужните физиологически и психически качества.Някога това се е водило въздушен спорт следователно добре финансиран от соц.държавата.Като решиш да се изграждаш като пилот акробат те тренират като професионален атлет-специални летателни програми,опитни инструктори,полети всеки ден,адекватна почивка,теоретична подготовка,изпити,нормативи и за всичко това държавата плаща.Ти мислиш само за летенето и как да станеш по-добър.Не се занимаваш с бизнес или друга работа за да осигуриш семейството.Както викаше оня соц. бореца-"Държавата рани,ние борим".Няма как със едно 5 часово курсче в чужбина и тренировки от време на време ,когато имаш време да станеш въздушен ас.Така не се подържа спортно майсторство,така се изгражда фалшиво самочувствие.Съответно риска става в пъти по-голям и ето го резултата.Добрия пилот е живия пилот.
Един друг (нерегистриран)
Я дай да видим доклада от разследването на Иво какво точно е станало в крайна сметка. И такъв двигател не отказва при хипотезата, която той се опитваше да пробута, ами заглъхва. При всички положения, може да обясни от първа ръка какво се случва при срив, независимо от причината.
коментар (нерегистриран)
Някои пилоти се помислиха вече за богове, но земното притегляне не прощава.
Име (нерегистриран)
Пак големи разбирачи - то вируси ли не бяха, военна тактика ли не беше, а сега и авиация. Ганьо разбира от всичко, казва как е трябвало да се направят нещата, но продалжава да си живее мижавото животче в киртясалата панелка и да си кара миризливото такси. Лека му пръст на момчето, поне си е отишъл докато е правил това което обича. Стига сте се си чесали езиците с неуместни коментари върху темата.
ТХТ (нерегистриран)
Отначало казаха, че е починал от травмата на главата, а сега нямал контакт с таблото. Всичко е мъгла.
Няма (нерегистриран)
Ли най-после някой еурогей лидер да се претрепе с някой самолет,че да стопли сърцата на съсипаните и ограбени от него хора.
Жалко за погубения млад живот! (нерегистриран)
Мир на духа му!
ТТТТ (нерегистриран)
Въпреки големите спецове със сложна терминология нещата са от ясни по ясни-недостиг на височина. Ако е започнал фигурата на прим. 100 метра по високо вероятно е щял да я завърши нормално. НО-нали е шоу /подготовка за/ на зрителите трябва да се изправят косите а дамите леко да се подмокрят.......
Име (нерегистриран)
Ей много ги разбираш нещата, дори казваш на каква височина е трябвало да почне. Сигурно в самолет не си се возил през живота си... Сега и аз да ти кажа - и на 1 км да почне, при определен ъгъл на атака и скорост, самолета може да загуби подемна сила.
ТТТТ (нерегистриран)
Едва ли ще прчетеш НО /за протокола както се казва/: Съдейки по написаното от теб съм абсолютно сигурен че В ПЪТИ разбирам повече от тези неща. Бъди здрав.
Един друг (нерегистриран)
Имаме доказан експерт по сриването на подемната сила - Иво Уолтопски. Да се консултират с него и ще им обясни точно как е станала работата да се изджаса плоско по корем, щото има челен опит, кацайки по посока на вятъра. Малко не му достигна и на него, та устиска със сума травми. На този сега явно му е достигнало.
Владо (нерегистриран)
Е тая версия за климатичните условия не е ли най лесно да се провери?
Ото Скорцени (нерегистриран)
Не ме гъга. Един се трепе със ски, друг с мотор, трети със самолет, четвърти се бухва в метеорологичната станция на Мусала. Адреналин. Всеки мре както може. Иншаллах.
ГоГо (нерегистриран)
Може да са го пречукали.
Хъм (нерегистриран)
Много съмнително. Пилот на акробатичен самолет да падне току-така.
Владо (нерегистриран)
В то точно акробатичните самолети падат току така при най малката грешка
Ко речи? (нерегистриран)
Ми има си закони на физиката, които не може да надвиеш.
Хъм (нерегистриран)
Съмнителното е, че е паднал по корем.
123 (нерегистриран)
Някой може ли да каже защо е дал живота си , и къде е сега душата му .
byLoop (нерегистриран)
Не е искал да си дава живота, искал е да получи поредната доза адреналин. Когато си често близо до ръба, започваш да вярваш че никога няма да го преминеш, но рано или късно правиш малко по-голяма крачка и получаваш последната си доза. И това е всичко, няма душа, няма живот след смъртта, няма прераждане, каквото си взел и дал това е, дано е дал повече от колкото е взел.
☣Био Хазарт☢ (нерегистриран)
било е контрабанда- с тези цветове таралясника е като украинско лайно. не ми е жал.
Митко Пешев (нерегистриран)
Да се научат да работят на малко по голяма височина. Изгубил е височина и скорост. При това положение 2 секунди забавяне в командите водят до тук
верфаефсДФ (нерегистриран)
Само че височината е ограничена отгоре, заради подхода на кацащите пътнически самолети на летище "София", те пък кацат основно оттам, защото бюрократие са решили, ,че да кацат директно, би зашумило много града, и най-вече циганската махала, което е глупост, защото автотранспортът е много по-шумен.
весел (нерегистриран)
Кацат и от двете посоки, единственото, което определя, е да кацат срещу вятъра. А за софийското поле преобладаващите ветрове са западни-северозападни. И само в изключително редкия случай на пълно безветрие, тогава естествено е по-добре да кацат от изток. Не е само циганската махала в шумната зона. Друг е въпроса, че махалата е 100% незаконна, това поле до летището още от соцвреме е било санитарна зона на летището, т.е. пълна забрана за строителство. И от катун на катун - цял квартал.
извода (нерегистриран)
Хриле и Криле са неща несъвместими с човешкия живот. Мир на праха му.
Кирчо (нерегистриран)
БИЛ ЛИ Е ИНЖЕКТИРАН ПРОТИВ ИЗМИСЛЕНИЯ ВИРУЗ ?
Ко речи? (нерегистриран)
А ти инжектиран ли си срещу простотия?? Вероятно не.
Безпилотен (нерегистриран)
Мир на душата му! Обаче има и възможна пета версия- его!
намерил е (нерегистриран)
каквото е търсил
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно