4 версии за авиокатастрофата край Лесново, пилотът не е имал никакъв шанс
Двигателят на самолета е работил до последно, а Георги Влайков е бил с колани
Обратно в новинатаКоментари - 4 версии за авиокатастрофата край Лесново, пилотът не е имал никакъв шанс | Днес.dir.bg
Коментари
Вечен полет на загиналия летец! Няма ли кой да попита и кой да каже, каква фигура е изпълнявал за последно? Комплекс ли е било, или отделни фигури? Каква е била планираната минимална височина на полета? И Екстрата 200 или 2000 е? Светла му памет!
Не ми е ясно защо плюете разследващите, като хората си вършат работата. Медиите са за бой. Всеки преследва сензацията и пишат каквото им хрумне, а после прехвърлят всичко на разследващите. Най-смешното бе тиражираното, че пилота бил без каска. Алоу. Това да не е истребител?! Сърдете се на шибаните журналисти. И мир на праха му на загиналия.
Като ти откаже единствения двигател при излитане и почнеш на планираш дали имаш време да кацнеш на другата полоса срещу вятъра?Че Ивчо Уолтопията е циничен богаташ- да такъв е.Но добър или лош пилот- спаси кожата.А за Жоро само едно- мир на праха му.Да постигнеш успехи във въздушната акробатика трябва преди всичко да си финансово подплатен след което да имаш нужните физиологически и психически качества.Някога това се е водило въздушен спорт следователно добре финансиран от соц.държавата.Като решиш да се изграждаш като пилот акробат те тренират като професионален атлет-специални летателни програми,опитни инструктори,полети всеки ден,адекватна почивка,теоретична подготовка,изпити,нормативи и за всичко това държавата плаща.Ти мислиш само за летенето и как да станеш по-добър.Не се занимаваш с бизнес или друга работа за да осигуриш семейството.Както викаше оня соц. бореца-"Държавата рани,ние борим".Няма как със едно 5 часово курсче в чужбина и тренировки от време на време ,когато имаш време да станеш въздушен ас.Така не се подържа спортно майсторство,така се изгражда фалшиво самочувствие.Съответно риска става в пъти по-голям и ето го резултата.Добрия пилот е живия пилот.
Пак големи разбирачи - то вируси ли не бяха, военна тактика ли не беше, а сега и авиация. Ганьо разбира от всичко, казва как е трябвало да се направят нещата, но продалжава да си живее мижавото животче в киртясалата панелка и да си кара миризливото такси. Лека му пръст на момчето, поне си е отишъл докато е правил това което обича. Стига сте се си чесали езиците с неуместни коментари върху темата.
Отначало казаха, че е починал от травмата на главата, а сега нямал контакт с таблото. Всичко е мъгла.
Ли най-после някой еурогей лидер да се претрепе с някой самолет,че да стопли сърцата на съсипаните и ограбени от него хора.
Въпреки големите спецове със сложна терминология нещата са от ясни по ясни-недостиг на височина. Ако е започнал фигурата на прим. 100 метра по високо вероятно е щял да я завърши нормално. НО-нали е шоу /подготовка за/ на зрителите трябва да се изправят косите а дамите леко да се подмокрят.......
Ей много ги разбираш нещата, дори казваш на каква височина е трябвало да почне. Сигурно в самолет не си се возил през живота си... Сега и аз да ти кажа - и на 1 км да почне, при определен ъгъл на атака и скорост, самолета може да загуби подемна сила.
Имаме доказан експерт по сриването на подемната сила - Иво Уолтопски. Да се консултират с него и ще им обясни точно как е станала работата да се изджаса плоско по корем, щото има челен опит, кацайки по посока на вятъра. Малко не му достигна и на него, та устиска със сума травми. На този сега явно му е достигнало.
Не ме гъга. Един се трепе със ски, друг с мотор, трети със самолет, четвърти се бухва в метеорологичната станция на Мусала. Адреналин. Всеки мре както може. Иншаллах.
Много съмнително. Пилот на акробатичен самолет да падне току-така.
Някой може ли да каже защо е дал живота си , и къде е сега душата му .
Не е искал да си дава живота, искал е да получи поредната доза адреналин. Когато си често близо до ръба, започваш да вярваш че никога няма да го преминеш, но рано или късно правиш малко по-голяма крачка и получаваш последната си доза. И това е всичко, няма душа, няма живот след смъртта, няма прераждане, каквото си взел и дал това е, дано е дал повече от колкото е взел.
Да се научат да работят на малко по голяма височина. Изгубил е височина и скорост. При това положение 2 секунди забавяне в командите водят до тук
Само че височината е ограничена отгоре, заради подхода на кацащите пътнически самолети на летище "София", те пък кацат основно оттам, защото бюрократие са решили, ,че да кацат директно, би зашумило много града, и най-вече циганската махала, което е глупост, защото автотранспортът е много по-шумен.
Кацат и от двете посоки, единственото, което определя, е да кацат срещу вятъра. А за софийското поле преобладаващите ветрове са западни-северозападни. И само в изключително редкия случай на пълно безветрие, тогава естествено е по-добре да кацат от изток. Не е само циганската махала в шумната зона. Друг е въпроса, че махалата е 100% незаконна, това поле до летището още от соцвреме е било санитарна зона на летището, т.е. пълна забрана за строителство. И от катун на катун - цял квартал.
БИЛ ЛИ Е ИНЖЕКТИРАН ПРОТИВ ИЗМИСЛЕНИЯ ВИРУЗ ?