4 версии за авиокатастрофата край Лесново, пилотът не е имал никакъв шанс

Двигателят на самолета е работил до последно, а Георги Влайков е бил с колани

Обратно в новината

Коментари - 4 версии за авиокатастрофата край Лесново, пилотът не е имал никакъв шанс | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вечен полет на загиналия летец! Няма ли кой да попита и кой да каже, каква фигура е изпълнявал за последно? Комплекс ли е било, или отделни фигури? Каква е била планираната минимална височина на полета? И Екстрата 200 или 2000 е? Светла му памет!

фигурата е ясна бе! скок с предно салто с винт от трамплин в празен басейн!

Не ми е ясно защо плюете разследващите, като хората си вършат работата. Медиите са за бой. Всеки преследва сензацията и пишат каквото им хрумне, а после прехвърлят всичко на разследващите. Най-смешното бе тиражираното, че пилота бил без каска. Алоу. Това да не е истребител?! Сърдете се на шибаните журналисти. И мир на праха му на загиналия.

Рисково забавление . Рискът се е материализирал. Лека му пръст.

Като ти откаже единствения двигател при излитане и почнеш на планираш дали имаш време да кацнеш на другата полоса срещу вятъра?Че Ивчо Уолтопията е циничен богаташ- да такъв е.Но добър или лош пилот- спаси кожата.А за Жоро само едно- мир на праха му.Да постигнеш успехи във въздушната акробатика трябва преди всичко да си финансово подплатен след което да имаш нужните физиологически и психически качества.Някога това се е водило въздушен спорт следователно добре финансиран от соц.държавата.Като решиш да се изграждаш като пилот акробат те тренират като професионален атлет-специални летателни програми,опитни инструктори,полети всеки ден,адекватна почивка,теоретична подготовка,изпити,нормативи и за всичко това държавата плаща.Ти мислиш само за летенето и как да станеш по-добър.Не се занимаваш с бизнес или друга работа за да осигуриш семейството.Както викаше оня соц. бореца-"Държавата рани,ние борим".Няма как със едно 5 часово курсче в чужбина и тренировки от време на време ,когато имаш време да станеш въздушен ас.Така не се подържа спортно майсторство,така се изгражда фалшиво самочувствие.Съответно риска става в пъти по-голям и ето го резултата.Добрия пилот е живия пилот.

Я дай да видим доклада от разследването на Иво какво точно е станало в крайна сметка. И такъв двигател не отказва при хипотезата, която той се опитваше да пробута, ами заглъхва. При всички положения, може да обясни от първа ръка какво се случва при срив, независимо от причината.

Някои пилоти се помислиха вече за богове, но земното притегляне не прощава.

Пак големи разбирачи - то вируси ли не бяха, военна тактика ли не беше, а сега и авиация. Ганьо разбира от всичко, казва как е трябвало да се направят нещата, но продалжава да си живее мижавото животче в киртясалата панелка и да си кара миризливото такси. Лека му пръст на момчето, поне си е отишъл докато е правил това което обича. Стига сте се си чесали езиците с неуместни коментари върху темата.

Отначало казаха, че е починал от травмата на главата, а сега нямал контакт с таблото. Всичко е мъгла.

Ли най-после някой еурогей лидер да се претрепе с някой самолет,че да стопли сърцата на съсипаните и ограбени от него хора.

Мир на духа му!

Въпреки големите спецове със сложна терминология нещата са от ясни по ясни-недостиг на височина. Ако е започнал фигурата на прим. 100 метра по високо вероятно е щял да я завърши нормално. НО-нали е шоу /подготовка за/ на зрителите трябва да се изправят косите а дамите леко да се подмокрят.......

Ей много ги разбираш нещата, дори казваш на каква височина е трябвало да почне. Сигурно в самолет не си се возил през живота си... Сега и аз да ти кажа - и на 1 км да почне, при определен ъгъл на атака и скорост, самолета може да загуби подемна сила.

Едва ли ще прчетеш НО /за протокола както се казва/: Съдейки по написаното от теб съм абсолютно сигурен че В ПЪТИ разбирам повече от тези неща. Бъди здрав.

Имаме доказан експерт по сриването на подемната сила - Иво Уолтопски. Да се консултират с него и ще им обясни точно как е станала работата да се изджаса плоско по корем, щото има челен опит, кацайки по посока на вятъра. Малко не му достигна и на него, та устиска със сума травми. На този сега явно му е достигнало.

Е тая версия за климатичните условия не е ли най лесно да се провери?

Не ме гъга. Един се трепе със ски, друг с мотор, трети със самолет, четвърти се бухва в метеорологичната станция на Мусала. Адреналин. Всеки мре както може. Иншаллах.

Може да са го пречукали.

Много съмнително. Пилот на акробатичен самолет да падне току-така.

В то точно акробатичните самолети падат току така при най малката грешка

Ми има си закони на физиката, които не може да надвиеш.

Съмнителното е, че е паднал по корем.

Някой може ли да каже защо е дал живота си , и къде е сега душата му .

Не е искал да си дава живота, искал е да получи поредната доза адреналин. Когато си често близо до ръба, започваш да вярваш че никога няма да го преминеш, но рано или късно правиш малко по-голяма крачка и получаваш последната си доза. И това е всичко, няма душа, няма живот след смъртта, няма прераждане, каквото си взел и дал това е, дано е дал повече от колкото е взел.

било е контрабанда- с тези цветове таралясника е като украинско лайно. не ми е жал.

Да се научат да работят на малко по голяма височина. Изгубил е височина и скорост. При това положение 2 секунди забавяне в командите водят до тук

Само че височината е ограничена отгоре, заради подхода на кацащите пътнически самолети на летище "София", те пък кацат основно оттам, защото бюрократие са решили, ,че да кацат директно, би зашумило много града, и най-вече циганската махала, което е глупост, защото автотранспортът е много по-шумен.

Кацат и от двете посоки, единственото, което определя, е да кацат срещу вятъра. А за софийското поле преобладаващите ветрове са западни-северозападни. И само в изключително редкия случай на пълно безветрие, тогава естествено е по-добре да кацат от изток. Не е само циганската махала в шумната зона. Друг е въпроса, че махалата е 100% незаконна, това поле до летището още от соцвреме е било санитарна зона на летището, т.е. пълна забрана за строителство. И от катун на катун - цял квартал.

Хриле и Криле са неща несъвместими с човешкия живот. Мир на праха му.

БИЛ ЛИ Е ИНЖЕКТИРАН ПРОТИВ ИЗМИСЛЕНИЯ ВИРУЗ ?

А ти инжектиран ли си срещу простотия?? Вероятно не.

Мир на душата му! Обаче има и възможна пета версия- его!

каквото е търсил