Коментари - Виадуктът край Генуа - изключително творение, непригодено за сегашния трафик | dnes.dir.bg
назад

Виадуктът край Генуа - изключително творение, непригодено за сегашния трафик

20-на души още са в неизвестност, стотици евакуирани са другите жертви на трагедията

Обратно в новината
| Редактор : Десислава Димитрова

Коментари - Виадуктът край Генуа - изключително творение, непригодено за сегашния трафик | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Айде да си гледаме в нашата паничка. Мостовете на магистрала Хемус например при положение,че при сегашните новопостроените отсечки от магистрали аслфалтът пропада почти веднага ,новата отсечка на Тракия е наклонен батут, никакво доверие им нямам сега на ремонтиращите мостовете на Хемус. Жена убиха от некадърност с НОВИ лампи в тунел Ечемишка и ВИНОВНИ НЯМАЛО, за в момента ремонтираните мостове ни е ебдна фантазията колко скоро може да се случи подобно щях да кажа трагедия, но това си е чисто убийство по непрадпазливост и безхаберие. Тук ще се случи съвсем скоро, дано греша, и Господ да ни пази!

Нашите хора да се поучат и да проверят мостовете на магистрала Хемус. На виадуктите им се виждаше оголената арматура. Кога ли ще платим и тук за нехайството на местните по поддръжката.

Доста лъжливи обяснения като за малоумници. Всяко съоръжение, та дори и къща да е, се ПРЕОРАЗМЕРЯВАТ повече дори и от максималния възможен товар. При това и се добавят утежнени условия като например сеизмично въздействие. Явно искат да скрият нещо: 1. вероятно искат да прикрият строителя, който е крал от материалите (не само в България мафията строи магистрали) 2. Възможно е да е заложен взрив. В началните кадри даваха един клип, в който се виждаше и чуваше нещо като експлозия, обяснено като светкавица/гръмотевица точно при падналата колона. Това клипче изчезна странно от интереса на медиите.

в нормалното строителство се залагат коефициенти на сигурност, така че съоражението да издържа поне на двойно натоварване, или дори по-голямо, без да има щети! ако са знаели, че мостът няма да издържи на такова натоварване, защо трафикът там не е бил ограничен?

Не трябва под такива съоръжения, да има Жилищни сгради

Тая статия си звучи изцяло като дървено желязо. Или е един лош превод, или инженерката, която пък е доктор по архитектура !? (да се чудиш и маеш) просто се прави на велика и е някаква хибридна "специалистка" нито архитект, нито инженер.

И аз така си помослих. Какви деликатни равновесия ми дрънка, това е инженерно съоръжение, не може да не е преоразмерено и изчислявано да е пълно с коли. Конструкторът се е издънил и точка. Или да си потърсят грешките в изпълнението.

Тая статия си звучи изцяло като дървено желязо. Или е един лош превод, или инженерката, която пък е доктор по архитектура !? (да се чудиш и маеш) просто се прави на велика и е някаква хибридна "специалистка" нито архитект, нито инженер.

И архитектът най-велик, мостът най-авангарден, всичко изчислено с коефициент за сигурност + 50 %. но мостът паднал. А сега де ? Направо викайте китайците и отваряйте кесиите широко, скъпи братя макарони, иначе нищо не става.

айде да е предварително НАПРЕГНАТ бетона, става ли, дир? не сте единствени - всички медии са го натегнали, само инженерите с разни лекции в интернет го наричат НАПРЕГНАТ.

Най-после точният термин. Но какво може да се очаква от неграмотни и неподготвени журналисти, за които стилови нива в езика, терминологична чистота и т.н. са твърде сложни понятия. Технологията с "предварително напрегнати бетонови конструкции" представлява цяла наука в мостовото строителство и е далече над нивото на един прост журналист от дир.бг, за съжаление.

Скоро и на витиня

Капитализъм! Знаят, че не ще падне рано или късно, но нищо не предприемат, защото щяло да струва пари.... Разбрахте ли как убива капитализма?

не не разбрахме, кажи още един път :)

Иди да остроумничиш над телата на мъртвите!

Аз паднах. Друг ще ме смени и... толкоз. Какво тук значи някаква си личност?!

е па дошло му времето, срутил се. Нов ще направят. Даже новия ще го направят преди ние да сме направили тунела под Шипка.

нали, тухло четворке?

да

Поне веднъж като пишете статия , или превеждате , поне за малко се консултирайте с някой, който разбира от темата - най-малкото за да употребявате подходящите думи ! Бог да прости загиналите!

Населението на Европа застарява и намалява, а трафика се увеличава.А некой по умен да обясни този феномен.Друг въпрос: Защо като са знаели, че моста е проектиран за значително по малък трафик са позволили безконтролно преминаване та даже и на тежкотоварни машини?

Качествен цимент ,некачествен пълнеж и слаб бетон. Докога този народ ще се прави, че не го управлява мафия. Кой е дал разрешение за построяване на жилища непосредствено под моста? Силово моста е добре проектиран,но каква полза ,че го конструират умни хора след като го строят мафиоти?

Smart civil engineer?!.. Non sens...

Toва да не ти е Варна и ТИМ, където ТИМ имат кариери за варовик и всичко се строи с варовик (от който здрав бетон на разумна цена не става). Възразявам само срещу пълнежа - в Италия имат много и евтин гранит и сродни, за пълнеж.

Поредната доза глупости. Варовик ти е на тебе в главата.

А нас не ни ли управлява мафия, даже положението е много по- зле. Тия от преди повече от половин век им рухва моста, при това в силно земетръсна зона, на Тиквата асфалтовите отсечки веднага сред като пререже лентата.... Тръпки ме побиват какво са сътворили на мостовете на Хемус, а трафикът е непрекъснато оживен........