Коментари - 194 000 са шофьорите у нас над 64-годишна възраст | dnes.dir.bg
назад

194 000 са шофьорите у нас над 64-годишна възраст

Според черната статистика вероятността водач над тази възраст да загине на пътя е 4 пъти по-голяма

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - 194 000 са шофьорите у нас над 64-годишна възраст | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Щом може пенсионната възраст да е 65+, що да не може да се шофира до.... примерно 95+...... Едно време пенсионната възраст беше точно до 55 и сега гледаме масово шофьори на 85 да щъкат и то с москвичи и лади.....

По-добре дъртак зад волана,отколкото дрогиран ,, демократ"

Забранете на жените да сядат зад волана, и на велосипедистите да карат извън велосипедните пътеки. Задължете полицаите да си гледат работата. Тогава ще има по-малко жертви.

Аха. Значи като се пенсионира човек и си сдава книжката ;) Я вземете по-добре върнете полигона, че кат гледам как паркират ......

Най-опасните на пътя са младите и агресивни шофьори, които си мислят, че морето е до колени и юркат колите с огромна скорост, не спазват правилата, карат пияни и дрогирани и би трябвало "загрижените" управляващи да намерят начин да ги озаптят точно тях. Хората над 60г възраст са с голям опит в шофирането, не пият и не взимат наркотици, карат бавно и спокойно и показват респект към останалите шофьори.Защо не се направи тази имено статистика? Английската крализа шофира почти на 100 години и няма нито едно произшествие. Така,че да не се предлагат тъпотии и недомислени неща от хора, които си нямат хабер от реалния живот.

ДЪРТАЦИТЕ И ДЪРТАЧКИТЕ ща стават все повече в нашата татковина! при раждаемост ПОД НУЛАТА дъртаците ще стават повече и повече и повече!!! Имате избор или дрогиран и пиян циганин да ви смачка или дъртак! Така! А възрастта от 60 години е смешно!!!! НАЛИ ЩЕ СЕ ПЕНСИОНИРАТ МЪЖЕТЕ НА 67 години? ако им поставяте ограничение за прегледи 60,65 години нещо не се връзва хахаха

Служителите на една ненужна агенция се опитват да си заработят заплатите.

е по-дъртите да плащат и повече- на всеки преглед по 500 лв , на 6 месеца .... И те сами ще се откажат ...! Въпроса е това не е ли вид дискриминация - по възраст ??!! Не може ли по същата логика, да премахнем рампите за инвалиди и да накараме инвалидите да спортуват, за да изкачват стълбите по-лесно ?! А иначе старците наистина загиват по-често в катастрофите - нито костната , нито мускулната им система е вече в състояние да ги опази при натоварването от удара ...! Да не говорим, че старците обикновено са и с по-старички автомобили-без аербеци, без модерни защити...!

Понякога точно заради модерната защита шофьорите след катастрофа изглеждат като живи.

След като официалната възраст за пенсиониране е 65г, какви тестове? Има ли статистика, която да показва колко % от катастрофите са причинени от шофьори над 70г? Отново въздух под налягане, за да се отклони общественото мнение от наболели проблеми в държавата. Типична, както в учебника на ДС, разработка за отклоняване на общественото мнение. Браво Цветанов, Браво наборе!

вАЖНОТО Е ДА СМУЧАТ НАРОДА!!!! КАКВО ДРУГО МОГАТ ДА ИЗМИСЛЯТ СЕДЕРАСТИТЕ И ГЕРБЕРАСТИТЕ!

Показателна е за това, че глупаци на ръководни длъжности са обществено опасни. Обаче изчезващата нация на Българите не може да го разбере. Става дума за дискриминация, но тя не го знае. Също лъже, като манипулира обществото, без да покаже т.н. статистика. И защо деленето е извършено спрямо тази група хора, не спрямо да речем 21 г? А за да има обективен смисъл, трябва да се обоснове групирането изобщо, и да се извърши деленето за всяка група...А колко е вероятността да загинат млади? А мотоциклетисти, а пешеходци? Общоизвестно е, че пенсионери над 70 г са потенциални самоубийци като пресичат платното за движение. И какво следва, според недостатъчно образованата, слабо казано, жена? Трябва ли да се задължат пешеходците да минават на медицински прегледи за да имат право да пресичат? Същото се отнася и за невръстните малки дечица... И кои ще са тези безкористни експерти, които ще ни казват дали сме годни или негодни? Според мен, повечето калинки, а и баш главатаря, са поради неграмотност фашисти.

Гейберасти и калинки, сър. Само пълната и окончателна ликвидация на ОПГ ГЕРБ, може да ни отърве от тормоза на тези малоумни идиоти.

Всички тези приказки за възрастните не почиват на реални анализи. Гледал съм подобни анализи без научна стойност, които показват, че възрастните шофьори наистина имат забавени реакции, но затова пък не поемат рискове при шофиране и като цяло резултатът им спрямо младите под 30 годишна възраст е по-добър. Не можеш да оставиш възрастните хора без възможност за самостоятелно придвижване и в същото време да орязваш всяка година автобусни и ЖП линии към малки населени места! Това е геноцид!

Логично е ако се прави тест на шофьори над 60 години , всяка година трябва да се правят тестове на шофьори до 23 години , защото те са най-опасните това че 194 000 хиляди са били възрастните шофьори е пълна смешка . Това , че такъв брой шофьори имат книжка , не означава че карат кола , при този "висок" стандарт при Борисов на пенсионерите , колко може да си позволят , да плащат данък , застраховка , ремонт и гориво на една кола . Също и другото , ако живее в малко населено място и автобуса е три пъти дневно , Борисов ли ще им плати таксито , ако спешно трябва да отиде на доктор и са 5 къщи пенсионери

Аз съм далеч от тази възраст все още, но по мои наблюдения младите шофьори са по-опасни, защото са по-непредпазливи. Най-вече поради купени книжки, неопитност, простотия и тн. През ден има новини за пияни пишлемета, които се размазват с някое 25 годишно БМВ.

Забранете и ражданията след 50 г. На границата сложете патрули дето ще взима книжките на всички 60г. водачи.

харно думаш ...дали да не подкараме заедно Тиквата и Пъпеша?

Ма мнооо калинки са се събарли около ГЕРБ. Лошото обачче че около обесепарите не са по-малко. Изход няма, безнадеждно е....

държавна агенция ;ограби пътуващия; пак се е развихрила , заедно с АПИ са най големите убийци по пътищата

Поредната ПРАВИТЕЛСТВЕНА ГЛУПОСТ И ПОРЪЧКОВО ОБСЛУЖВАНЕ защо: 1. На колко години се пенсионират шофьорите и защо им смятате труда 3 категория 2. Съгласно закона за движение по пътищата ПЕШЕХОДЦИТЕ СЪЩО СА УЧАСТНИЦИ значи ли че всеки пешеходец трябва да има валиден медицински преглед когато е на улицата ? 3.Никой няма право да дискриминира по възраст гражданите на РБ според конституцията 4. Явно пак се създават корекционни практики както "Апарта-менти-менити " " Къщи - тъщи -тъщи "

Значи аз, за да си карам Cessna-та трябва да взимам такси.

Я посмали малко! Само дето инцидентите, дето ги показват, в по-голямата си част са от сравнително млади шофьори, много от тях без книжка и от малцинствата. Другата група са служебните автомобили, но и там са предимно млади... При възрастните има други рискове, но те не са толкова рискови, особено като се има предвид малкия им брой. Сега има и една друга група, предимно жени, карат със 70 - градско, извънградско - заковали на 70 и създават неприятни ситуации да ги изпреварват хората. Така че е тъпо и дискриминационно да се говори за това, че шофьорите над 65 са едва ли не причината за лошата статистика по пътищата

поредното безумие... да вземат да ограничат правата и на летци с частни самолети,, капитани на яхти ,водачи в транспорта, лекари,... все още има доста от тях останали в територията, наречена РБ.

Я бе това да не е искане на ,VW щото новите им коли ще са безпилотни, а младоците не се кефят да ги купуват, та поне дъртаците да се возят.

При пенсионна възраст 67, това си е чиста проба дискриминация ...

И медицинския преглед не се очаква да бъде безплатен. Значи и разход за това трябва да си планират.

между-18 и 30 гдини? Те са най опасни. Особено със служебни автомобили.

а статистика относно колко произшествия са причинили, що не я извадите примерно: 20-30 г- ??%: 30-40 ???% 40-50 ???% та да видим шофьорските умения, защото тези хора са получили шофьорски книжки при много по-дълги и стриктни курсове, не че казвам че в един определен момент няма да се наложи да се проверяват уменията им нормално тялото и ума старее, но 64 ми е малко рано

Значи трябва да можеш да работиш, а да караш не може.

VW, хаха. Гоуфове ще има за неудачници винаги

Ромите шофьори,безнаказаните колко са?

Всичко е много хубаво само , че проблема е друг ! Връчването на актовете ;) Ако не намерят водача на указаният адрес става сложно и закона за връчването на актове трябва да се промени. И в момента има много шофьори които имат невръчени актове и си карат на воля !!! Вече има система за сигурно връчване , но няма закон който да те задължи да имаш там регистрация за да могат да връчват актовете !!!

Вярно е, че с възрастта реакциите са по-забавени, но е вярно и че точно по тази причина тия водачи са по-внимателни на пътя. Статистиката е категорична. Най-опасни са водачите на възраст 18-25 години. Тяхно дело са най-тежките катастрофи с най-много жертви. И колата най-често е БМВ. На 25 години, ама БМВ. Голяма бегачка. И още нещо. Доколко един водач е опасен зависи от това какво има под шапката. Защото колата се гара с главата, а не с ръцете и краката.

Защото тези които са под тази възраст са в Германия, Гърция, Кипър, Англия и т.н. В България има на най нисък процент на безработица - защото над 70% от населението са ученици и пенсионери. ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА.

E, хайде, де! Откога казвам, че е време да грабнем сопите! Толкова батак сътвориха, че и някой нормален да дойде, ще му трябва повече от един мандат за да го разчисти.

Когато започвах трудовия си стаж, повечето обяви бяха - търсим млад специалист до 25 години с поне 10 години трудов стаж, два езика, шофьорска книжка без нарушения бля бля. След 20-на годинки, които ше се изнижат ей така - ще бъда в положението на тия 64-годишни шофьори, естествено ще ми остават поне 7-8 годинки до пенсия, обаче ще трябва да бачкам и да карам кола служебно. В същото време няма да ми дават, ако нешо не ми е наред с медицинските прегледи. това си е направо смъртна присъда за възрастните работници. Откъде им ги раждат главите подобни чудеса. Да намалят пенсионната възраст с 10-на години - няма проблем, ама така.. мисля, че не са познали и ще се намери кой да ги осъди.

хубаво е да се проверява и коефициента на интелегнтност на бъдещите депутати, вече 30 не се справят...

Ами ,да намалят пенсионната възраст на 45 години и като стана на 64 години,..... ще им върна шофьорската кника???;))

разделяй и владей, не е ли ясно

деградацията на организма зарочва още след пубертета, това са естествените процеси на стареене

наказва се електората на БСП, направо ги евтаназирайте старчоците

Ако човек е опитен шофьор и редовно кара, той си има тренинг и не си губи способностите с възрастта. Опасни са тези възрастни водачи, които НЕ карат ежедневно, а в промеждутъците безделничат, мозъчната функция запада и съответно губят рефлексите си.

Каквито и мерки да измислят всичко на пътя опира и до възпитание. Нямаш ли възпитание никакви мерки , глоби и системи няма да те спрът да изпратиш някой невинен на среща с господ. На пътя съм срещал нагли мутри от всякакъв вид и със скъпи лимузини които мислят че всеки който не им на джоба трябва да им дава път (предимство) и бедни празни глави които си мислят че като въртиш геврека си безсмъртен. В същото време съм срещал и изключително възпирани и почтенни хора (шофери) от всяка възраст и млади и стари които спазват правилника за движение. Не се ли възпитаме като поведение на пътя и не разберем че когато сме част от това движение трябва да пазим не само нашият но и живота на останалите на пътя ще ставаме свидетели на все по нелепи смъртни случаи. Вчера станах свидетел на пилот който на трилентов път от лента само за десен завой направи ляв завой и засече движението на цели две колони автомобили. Ето такива тарикати трябва да се превъзпитават , защото заради такива тарикатлъци да стигнен с 10 мин по рано за където си тръгнал счрез превишена скорост умират хора... невинни хора!

Освен това, когато се правят тези статистики, трябва да се отчита и кой доколко е увреден организма от вредни навици. Защото има някои толкова съсипани от пушене и пиене индивиди, че си умират от естествена смърт на волана още на 50-60 години. Други остават цял живот здрави, знам двама 90 годишни шофьори, единият дори е известен хирург и продължава да работи.

Какво хубаво остана в България, че и ние пенсионерите, да сме в ред?

Хайде сега да се попитаме- КОЛКО СА ЛЕКАРИТЕ НАД 60 год., ами КОЛКО са хирурзите над 60 год. Сега да се попитаме колко са политиците които гонят 70-те години и управляват в света и у нас? Май за Тато не се сещате, нито за Симеончо който избрахте с толкова ентусиазъм. Не е проблемът във възрастта.

Половината тираджии са над 60 години, а познавам такива и на 80...

Е то тази държава ще остане без трактористи тогава.

АМАН ОТ ИДИ.ТИ,ИДИ.ТКИ,КАЛИНКИ И КАЛИНЧОВЦИ