17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тестовете показват, че върху асфалт т.нар. "зимни гуми" имат от 23% ~ 27% по-лош спирачен път, респективно по-слабо сцепление, в сравнение с летните гуми, което може да коства живота и здравето на много самонадеяни шофьори. За всички водачи на леки автомобили, които карат със "зимни гуми" върху настилка различна от сняг, трябва да се въведат задължителни законови изисквания: - да плащат с 27% по-скъпа гражданска отговорност - 65 километра в час максимално допустима скорост до края на зимния сезон

А практиката показва, че това е най-малкият проблем на самонадеяните шофьори.

каунчо, съзнавашли че си идиот?!

Ха сега познайте, кой в колата е бил с колан, кой е бил голямата работа и колан не му трябва...

Щото е вярвал, че коланите повече хора убиват отколкото спасяват. Сигурно е смятал и че цигарите даже са полезни.

Изхвърчал от колата... Колан?? Нещо друго ми прави впечатление. На снимките не се вижда съвсем ясно, но автомобилът им май е обут със "зимни" гуми. Отдавна е доказано с тестове, че гумите за сняг(грешно наричани в България "зимни") имат доста по-слабо сцепление и не държат добре на мокър или леко кален асфалт, в сравнение с летните. Дали това е причината колата им да загуби управление в завоя и да излети от пътя??

да, точно това е причината. щото никой друг не е минавал от там със зимни гуми

Да би се вързало с колана, ... е, пак можеше да се утрепе ама с много по-малка вероятност.

Причините за тежкия инцидент се изясняват. Причините са повече от ясни. Липса на опит у водача на МПС. Недооценяване или направо открито подценяване на пътната обстновка. Да се провери къде си е изкарала книжката, допускам че може би е купена.

Жалко за момчето и родителите му :( ...Защо бе, защо не го научихте да слага колан винаги, след като седне в автомобил....

За да се преобърне няколко пъти през таван, скоростта е била към трицифрено число. Шофьорка, с няма и година стаж е порила в мъглата по спомени, къде са завоите по пътя за село.