Коментари - 120 години от първата трамвайна линия в София | dnes.dir.bg
назад

120 години от първата трамвайна линия в София

В столицата ще се движи мотриса, облепена със снимки от България и Белгия

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - 120 години от първата трамвайна линия в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко това се случва само благодарение на ГЕРБ и Бойко Борисов ! :)

Трамваи в София се движат от 1 януари 1901 г., така ,че сега са закъснели с три месеца и половина!

Първият трамвай, от времето на “гадните Кобурги”

Интересно, след като ГЕРБ не ги е имало, кой ли е отрязал лентата?

Подкрепям с две ръце и друго! Ако не беше Бойко, и днес слънцето нямаше да изгрее!

Колко странно. Някога преди повече от 122 години ,трамвайната мрежа на тогавашна София ,включително и трасето до Княжево е била изградена за 2 години. Трябва да се отчете и тогавашното ниво на съоръженост на екипите. Сега само трасето до Княжево ще бъде ремонтирано за 2 години и както трябва да се очаква ,крайният резултат ще е повече от плачевно-мизерен

Да бяхте написали поне коя линия е, че да се види.

А колко трамвайни линии бяха закрити? За едни прЕатели питвам....

Ами загадка е как ли се е зародила Вселената без него

Ами не са малко.Девиза е -"Закривам ,заличавам"

Нали сте добре с аритметиката? Преди 120 години е било по царско време. А вече сме имали трамвай. Също и улично осветление. Също и множество фабрики. И сме ппоизвеждали самолети и автомобили. А средната и висшата класа са си пращали децата да учат в чужбина, после са се връщали в България и са развивали успешни бизнеси. Сега си представете, ако през 1944 г. не се беше случило онова, дето се е случило. В момента можеше да сме дяволски развита държава.

И сега може да се направи бързо. Но нали фирмата е наша, та трябва максимално да се нагуши.

Отново цирково представление. Коментирам снимката от статията. Трамвай, окичен като коледна елха на тема България и отпред анимирани смърфове.

Пл .Света Неделя - гара София е била първата трамвайна линия

Много ме разсмя дълбокият подтекст на статийката. Уж за трамвайчета, но всъщност... колко сме близки с ... белгийците и колко сме едни и същи (?). Имаме един език с тях, една религия, една история. Леополд рязал ръце в колониите си в Африка също ни е много близък. Колониалните кражби от цял свят са също част от нашия бит и душевност, така че очевидно сме братя с белгийците. Сега още повече ставаме близки по линия на либералните ценности, които са също българско изобретение.

Закриха първо 4 и 10 заради шумът на цк на бкп баровец факт.По цар.Иван Асен няма линия.Закриха 14 и 19 до дървеница.Закриха още и още но немисе пише за такива като теб.

И по Борис няма да видим следващите 2г. (минимум) ТМ5... Дано няма ремонт на ремонта... :Х

Това е най-раздрънканата линия

1944 година България е с 80 процента селско население, препитаващо се с примитивно земеделие., 17 процента от населените места имат ток, , за централно водоснабдяване не говорим. Хората масово са бедни, гладни и неграмотни. България е от губещите във ВСв. Промишлеността е основно фабрики от леката промишленост шивашки, кожарска, обувни, бирени, захарни. Населението е живеело в кирпичени къщи без ток и вода. Хората масово са ходели на училище до 10години. Знаеш ли как се изхранва 5 - 10 членно семейство с 20-30декара земя. България никога не е била Белгия.