Определиха трасето на третия лъч на метрото
Столичани избраха третият лъч на метрото да минава не по бул. “Ботевградско шосе”, а по бул. “Владимир Вазов”. Това стана след поредица обществени обсъждания, които кметството организира за жителите на районите, през които се планираше да преминава подземната железница.
Обратно в новинатаКоментари - Определиха трасето на третия лъч на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
gost (нерегистриран)
абсолютно тъп маршрут са избрали. какво ще търси метрото в белите брези примерно??? по този начин Гоце Делчев, Стрелбище и иВ. Вазов са без метро, за сметка на полицейския квартал Бели Брези. Защо от България и Гешов не отиде до Южния Парк и после към Красно село??
40167 (нерегистриран)
И защо това метро се прави като подземен трамвай със спирки през по-малко от километър. Та то не може да се движи адекватно бързо като за такъв тип транспорт! 15км и 18 спирки! Луда работа! Ако спирките са през 1200 метра, в най-лошия случай човек ще трябва да мине 600м, за да стигне до спирка. Това са не повече от 5-6 минути пеша! Каква е ползата от толкова спирки и относително бавен транспорт?
gruh (нерегистриран)
Идеално е! Българинът е мързелив и няма да ползва, ако спирката е на повече от 500 метра. За къде си се разбързал толкова? Освен да няма нито една спирка от единия до другия край. И сега е достатъчно бързо. 20 минути от единия до другия край на София. В Лондон спирките са на по-често, иди и се увери ;)
n (нерегистриран)
А какво стана с издеите за бърз надземен влак над канала на Евлоги Георгиев. Тръгващ от Бояна, по пътя на трамвай 7 до НДК, под моста на влюбените, по канала до Мадрид и гара Подуене. От там е връзката с Централна Гара Другият вече полуготов "лъч" е от гарата по съществуващите влакови линии до Подуене, Слатина, от там то Дружба и продължение към Враня (нов скъп квартал). Третия "лъч" - От гарата през Захарна фабрика към Овча купел и нови квартали около Овча купел.... Както се вижда при този подход основната точка е вече готовата инфраструктура на Централна гара, която пък е свързана вече с метрото. Това пък само по себе си дава и новия тласък за развитие на бизнес центъра на града около Централна гара, където има много свободна земя и голяма концентрация на държавни и общниски имоти, което пък дава възможност за сериозно общо градоустройствено развитие, а не застрояване на парцели от по 200 кв.м. ..... Обаче май крадеца Диков предпочита нов лъч за милиард и половина лева......
БГ (нерегистриран)
СТИГА С ТОЗИ ПЕРНИК,СТИГА С ТИЯ ПЕРНИЧАНИ - АМАН ОТ ТЯХ!ДОКАЗАНО ТЪПИ И ПРОСТИ ХОРА - ВСЕКИ ДЕН СЕ СРЕЩАМЕ С АРОГАНТНОСТТА И ПРОСТОТИЯТА ИМ,ПРОСТО НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО!
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
В Либия осуетиха опит за контрабанден износ на 26 тона злато - почти 1/4 от златния резерв
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия