Строим супер железница за €2.7 млрд.
Близо 2,7 млрд. евро за над 222 км дължина - това са проектните параметри на железопътна магистрала София - Видин, която до 2021 година трябва да свързва новия Дунав мост със столицата.
Обратно в новинатаКоментари - Строим супер железница за €2.7 млрд. | Днес.dir.bg
Коментари
И колко от този 1 милиард ще отидат в джобовете на новите барони? Правителството до сега не е дало нито веднъж отчет колко влиза в хазната и колко излиза. Няма нищо прозрачно в управлението му. Такова в коя да е западна страна ще се счете за изключително корумпирано управление и главите му ще отидат на гилотината.
През това време българите ще се стопим-едни ще избягат в чужбина,други просто ще умрат...докато построим всички магистрали,лувъри и железници, ще са останали само циганите тук.Ще бъде ликвидирана здравната система,образователната също,защото парите ще отиват по направление....Жалка гледка.
поредния проект на безумци. данъкоплатците ще плащат после. комисионните остават за придвидливите политици, които са супер капацитетите по икономика. как може да участваш с такава сума като държава, като не си питал хората. днешната политическа класа е наследника на комунистическата върхушка. вчерашните смъртни врагове на запада са основните им приятели днес. това няма да ни доведе до добър край, още повече че те са слуги и на руснаците
Ако тая линия я построят като Пловдив - Димитровград, по-добре да се изнасяме от тая държава.
Живейте си тогава с тесните пътища и железници като в началота на 20 век и с парните влакове. Хората по света имат жп лини по кото влаковете се движат снад 300 км в час, а ние мрънкащите българи искаме никой нищо да не прави, ама да живеем богато.
Ж.П. транспорът е по-чист, по-бърз и по-евтин от автомагистралния.Отдавна трябваше да се започне. Браво!
За какво трябва да се прави такова нещо до влашко? За какъв * трябва да има такова нещо точно там?
Ясега кажете кой ще сторй тези железници ..Май пак някоя ново създадена и без един КМ построен жрелсов път .Ама тя ще бъде. Ще бъде прикрита все едно е чужда .
Какво ще се вози или прекарва по тази железница, та проекта ще е толкова печеливш? Във видинско и врачанско специално няма нищо, с изключение на хора, което може да се превозва. Нито промишленост, нито селскостопанка продукция. То и сега влаковете са от дъжд на ветър. Вземете само от Видин колко влака тръгват за София - 2 или 3 и ще стане ясно, че този прект е на тотална загуба. Ако не се разчита на Румъния, разбира се. Но и от другата страна на Дунава десетки километри е пълна пустош.
ех какво славно лапане ще пада, браво на боко и банда, ако се понапънат още малко и току-виж са настигнали комунистите по комисионнките, дето хората им викат кражби
Ооо, подлогата - нещо друго да кажеш? То бива дебилоумие - толков не бива!!! Ти имаш ли идея къде е Видин, какво се случва в тая част на България и т.н.??? И ще дадем 1 млрд за да имаме железница която от нищото отива в нищото... Тъпанари...
...са показали и пак ще покажат как се строи модерна и функционална държава. Пък и не само те. Ние от 44г. нямаме нищо полезно построено, погледнете си градовете-НДК, комини, бълващи отрови, а сега ненужни молове, дрънкащи празни. По отношение на жп линии с висока скорост, магистрали с многолентово движение, подземни гаражи, мостове, микроструктурата на градовете, озеленяване и т.н.--нищо и половина. Хората като строят, теглят черта на картата, дето е река-мост, дето е скала- взрив и тунел, няма туй онуй. Затова са векове напред--бързо движение на хора и товари.
Това ми спада в категорията "луди проекти". В крайна сметка естественото трасе е през Белград. Тогава се преодолява една планина и от там нататък е относително равно, а от Белград нататък - до Виена и до Загреб е абсолютна "тепсия". Пускането на европейско трасе през Видин не е оправдано, защото се секат две планини - Стара Планина в България и Карпатите в Румъния. Втората причина е, че ще е по-дълго от трасе през Белград. Ако приемем, че целта е да се навържат няколко български и румънски града към едно такова трасе с цел развитие на регионите, превилото място за пресичане на Дунав е или западно Лом, преди Орсоя или до Ново Село. На мен ми харесва повече вторият вариант, защото тогава и Видин ще е близо до трасето. Иначе това, което е нужно в момент е подмяна на релсите и траверсите в цялата ни ж.п мрежа, защото влаковете ни се движат със смешни скорости даже и по мерките на 19 век.
Постройте път като хората между Румънска граница -Варна-Бургас-до турската граница. Истанбул е на 260 км .от границата 20 мил. град Костанца е на 80км. от границата с развита промишленост.Това е бъдещето Гробари и Тиквари.
ПО ИДИОТСКА ВИСОКОСКОРОСТНА ЛИНИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ Е ТРУДНО ДА СЕ ПЛАНИРА. САМО НЕ Е ЯСНО КОЙ ЩЕ ПЪТУВА ПО НЕЯ СОФИЯНЦИ ДО ВИДИН ИЛИ ОБРАТНОТО :))))))))))))))) ПП: ВМЕСТО ДА ПЛАНИРАТ ВИСОКОСКОРОСТНА ЛИНИЯ ДО МОРЕТО И ОБЛЕКЧАТ ТРАФИКА, КАКТО Е ВЪВ ФРАНЦИЯ - ДО ВИДИН :))))))))))))
немоим го разберем що там специално. По таз линия има 2 пристанища основни и минава през цялата страна.
...по-далече от носа си не виждаш.И слава Богу, че такива мижитурки като теб не пеят в градския хор.
Най сетне нещо добро. Престанете с този песимизъм . Модернизацията на ЖП транспорта отдавна трябваше да е факт.
Като знаем как заради 16 милиона вложени по Коледа орязаха коледните надбавки на пенсионерите, представям си сега как заради въпросната железница в близките 168 години пенсионерите няма да видят надбавки
За да можеш да пренасяш ефтини турски парцалки напред-назад? Лумпенът си е лумпен. А циганинът е циганин. И те дърпа към Турция, нали? Има нещо в кръвта ти оттам>
Боко и компания няма да участват в това, ако забелязваш срока. А, май забравих, че всички, които плюете Бойко сте сигурни, че ще спечели и следващите парламентарни избори...
Едно умно мнение! Много интересно тия, които грухтят из форума: "БРАВО, БРАВИСИМО! ДА ЖИВЕЙ ДРУГАРЯТ И ПАРТЯТА!" не са ли виждали карта на Европа или??? Айде - нека да обяснят ОТ КОИ държави ще минават хора/коли ТОЧНО през РУМЪНИЯ, Видин и София, че да стигнат Турция или Гърция!!! Ей, бива заблудени глупаци, но почвам да се плаша!!!
като знам как се строи у нас, без разлика - правителство или фирми - тая железница ще е бомба сус закуснител... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Това е магистрала кум Европа, тъпчо! София-Видин е отсечката. Кой ти каза, че ще стига само до Видин? Нали и мост се прави. Говорят ти за коридор!
Грухчо - прочети първо какво е написал човека, погледни картата на Европа, а след това си се скрии в кочината при вашия Нерез!
Коридор към от кои към кои държави бе, ахмак??? Обясни бързо! Че то през Сърбия - няма май, а?
И за към Полша ще минаваш през Белград? И Видин ще е достъпен само с коли, а иначе 5 часа? Ето от къде произтича болшевишкият провал - от мисленето на членовете на тази отминаваща партия. Държава се прави с пътища и технологии. По-скоро тревогата е, че Боко не бачка по технологиите. Пътищата са ок и тре тр. да се построят. Коларските пътища са рай за бедняците. Който иска да живее като човек, си строи хубав път и прави голям бизнес. Избийте си другото от чуторите :-)
Кюфте, кога успя да осер*ш целия форум бе, герберастче? Бягай бързо да разглеждаш картата на Европа, подлого!
Къде виждаш модернизация на жп транспорта? Една безумна отсечка, а другите по-важни в самата България линиия - какво се случва с тях???
Полша! Коридорите свързват всчики страни в Европа. Не само най-посещаваните от българските цигани днес.
Аха защото в твоята кръв няма и турска и защото пра-пра баба ти не се е ...... с турци.
Тръгваш от Полша и в коя държава трябва да отидеш, че да минеш през Видин? По твоята логика - ми да резнем парче от Украйна, че да минават поляците още по-напряко, а?
И - свиньо от кочината на Борисов - тук коворим ЗА ЖЕ ПЕ КОРИДОР!!! НЕ ЗА КОЛИ И ТИРОВЕ!!!
И - всички от Европа - карат, карат си колите, па стигнат границата на Румъния с България, че ги оставят на румънски паркинг, па хванат скоростната железница та стигнат до София, врътнат една разходка и айде обратно... 99% от възхваляващите това безумие и обясняващите как от Полша щяло да е по-пряко да се минава през Видин (и това е при условие, че поляците пътуват само за София и Гърция!!!) иизооооооооообщо не се сещат, че СТАВА ДУМА ЗА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ОТСЕЧКА, А НЕ МАГИСТРАЛА И Т.Н.!!!
Изглежда ти не си представяш картата. Моят съвет е да я отвориш и да си припомниш накъде е Полша, колко милиона е и каква икономика е. Никой не отрича, че и Констанца-Истанбул е важна отсечка. Да, туристите от Истанбул ще отскачат до Констанца, като помахват на нащите курорти. И там ще има магистрала. Но е ясно, че общият план на Евопа е общ план. То тогава и магистрала да нямаше до Видин. И там живеят българи. Варна и Бъргас просперират стократно по-добре от Видин. Ти виждал ли си този български град? Там и киното не работи. Преди 2 години ми примъчна, като бях за 2 дни там. Стратегия, брато! То така се прави държава.
...и 8 пенсия ви е много,камо ли 13..Вижте какво ви е останало под тюфлеците ,че те -онези вашите мургавите брокери от Горна Оряховица ,скоро ще ви ги поискат пак,за да спасите внучката от катастрофа или убийство..Все сте на кисело мляко ,ама като бръкнете в бурканбанк,...под 30 бона не вадите..Евала на ромите със здраве да ви ги харчат !
ГОВОРИМ ЗА ЖЕ ПЕ ОТСЕЧКА!!! Поляците си минават през Русе за морето и Турция. Продължавай да бълваш мисли и географски открития! А МИНАВАЛ ЛИ СИ ПО ПЪТЯ ОТ РУСЕ НАДОЛУ КЪМ ВАРНА ИЛИ ТУРЦИЯ??? Да видиш там какво чудо е!
Ами то си личи кого на къде го дърпа. Имало е градове, където турчин не е е стъпвал. От там е баба ми. И иначе да беше, важното е сега кое е добре за България. И Турция е добра, и Румъния. Коридорът нагоре е планиран от много по-умни от нас и е стратегическо направление, което не е разработено до сега по никой начин. Има правило от мениджмънта - новостта я дай на най-слабия си служител. За българина звучи парадоксално, знам. И за мен звучеше парадоксално, но с времето разбрах, че е правилно и даже задължително да е така. Пънах се два дни, докато го приема някак. Сега знам, че най-слабият служител тр. да позлва най-новата технология. Така е с най-слабия район на странта. Ако не вярваш, чети книги за най-успелите мениджъри и политици. За това казвам, че онзи с трасето К-И го дърпа към турско. Хората ги дърпа към знания и проосперритет - та го постигат.