Коментари - Строим супер железница за €2.7 млрд. | dnes.dir.bg
назад

Строим супер железница за €2.7 млрд.

Близо 2,7 млрд. евро за над 222 км дължина - това са проектните параметри на железопътна магистрала София - Видин, която до 2021 година трябва да свързва новия Дунав мост със столицата.

Обратно в новината

Коментари - Строим супер железница за €2.7 млрд. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И колко от този 1 милиард ще отидат в джобовете на новите барони? Правителството до сега не е дало нито веднъж отчет колко влиза в хазната и колко излиза. Няма нищо прозрачно в управлението му. Такова в коя да е западна страна ще се счете за изключително корумпирано управление и главите му ще отидат на гилотината.

През това време българите ще се стопим-едни ще избягат в чужбина,други просто ще умрат...докато построим всички магистрали,лувъри и железници, ще са останали само циганите тук.Ще бъде ликвидирана здравната система,образователната също,защото парите ще отиват по направление....Жалка гледка.

По 12 хилчди евро на линеен метър. Не е ли множко?...

А откъм Румъния има ли жп линия?

Нормални ли сте бе????? В Румъния е пустош!!! Какво ще правим там???

поредния проект на безумци. данъкоплатците ще плащат после. комисионните остават за придвидливите политици, които са супер капацитетите по икономика. как може да участваш с такава сума като държава, като не си питал хората. днешната политическа класа е наследника на комунистическата върхушка. вчерашните смъртни врагове на запада са основните им приятели днес. това няма да ни доведе до добър край, още повече че те са слуги и на руснаците

Защо ли като разделя 5,5 на 3 не ми се получава 2,2 ?!

Ако тая линия я построят като Пловдив - Димитровград, по-добре да се изнасяме от тая държава.

Живейте си тогава с тесните пътища и железници като в началота на 20 век и с парните влакове. Хората по света имат жп лини по кото влаковете се движат снад 300 км в час, а ние мрънкащите българи искаме никой нищо да не прави, ама да живеем богато.

Ж.П. транспорът е по-чист, по-бърз и по-евтин от автомагистралния.Отдавна трябваше да се започне. Браво!

Хехехе. Пак се размечтаха.

За какво трябва да се прави такова нещо до влашко? За какъв * трябва да има такова нещо точно там?

Мерси. Това ще е най бързия начин да се избега от България с повечко багаж.

Ясега кажете кой ще сторй тези железници ..Май пак някоя ново създадена и без един КМ построен жрелсов път .Ама тя ще бъде. Ще бъде прикрита все едно е чужда .

Какво ще се вози или прекарва по тази железница, та проекта ще е толкова печеливш? Във видинско и врачанско специално няма нищо, с изключение на хора, което може да се превозва. Нито промишленост, нито селскостопанка продукция. То и сега влаковете са от дъжд на ветър. Вземете само от Видин колко влака тръгват за София - 2 или 3 и ще стане ясно, че този прект е на тотална загуба. Ако не се разчита на Румъния, разбира се. Но и от другата страна на Дунава десетки километри е пълна пустош.

ех какво славно лапане ще пада, браво на боко и банда, ако се понапънат още малко и току-виж са настигнали комунистите по комисионнките, дето хората им викат кражби

Защото не четеш правилно, написано е "по-малко", а не "пъти".

То моста не е започнат те направиха линия до него...

Ооо, подлогата - нещо друго да кажеш? То бива дебилоумие - толков не бива!!! Ти имаш ли идея къде е Видин, какво се случва в тая част на България и т.н.??? И ще дадем 1 млрд за да имаме железница която от нищото отива в нищото... Тъпанари...

...са показали и пак ще покажат как се строи модерна и функционална държава. Пък и не само те. Ние от 44г. нямаме нищо полезно построено, погледнете си градовете-НДК, комини, бълващи отрови, а сега ненужни молове, дрънкащи празни. По отношение на жп линии с висока скорост, магистрали с многолентово движение, подземни гаражи, мостове, микроструктурата на градовете, озеленяване и т.н.--нищо и половина. Хората като строят, теглят черта на картата, дето е река-мост, дето е скала- взрив и тунел, няма туй онуй. Затова са векове напред--бързо движение на хора и товари.

Това ми спада в категорията "луди проекти". В крайна сметка естественото трасе е през Белград. Тогава се преодолява една планина и от там нататък е относително равно, а от Белград нататък - до Виена и до Загреб е абсолютна "тепсия". Пускането на европейско трасе през Видин не е оправдано, защото се секат две планини - Стара Планина в България и Карпатите в Румъния. Втората причина е, че ще е по-дълго от трасе през Белград. Ако приемем, че целта е да се навържат няколко български и румънски града към едно такова трасе с цел развитие на регионите, превилото място за пресичане на Дунав е или западно Лом, преди Орсоя или до Ново Село. На мен ми харесва повече вторият вариант, защото тогава и Видин ще е близо до трасето. Иначе това, което е нужно в момент е подмяна на релсите и траверсите в цялата ни ж.п мрежа, защото влаковете ни се движат със смешни скорости даже и по мерките на 19 век.

Постройте път като хората между Румънска граница -Варна-Бургас-до турската граница. Истанбул е на 260 км .от границата 20 мил. град Костанца е на 80км. от границата с развита промишленост.Това е бъдещето Гробари и Тиквари.

ПО ИДИОТСКА ВИСОКОСКОРОСТНА ЛИНИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ Е ТРУДНО ДА СЕ ПЛАНИРА. САМО НЕ Е ЯСНО КОЙ ЩЕ ПЪТУВА ПО НЕЯ СОФИЯНЦИ ДО ВИДИН ИЛИ ОБРАТНОТО :))))))))))))))) ПП: ВМЕСТО ДА ПЛАНИРАТ ВИСОКОСКОРОСТНА ЛИНИЯ ДО МОРЕТО И ОБЛЕКЧАТ ТРАФИКА, КАКТО Е ВЪВ ФРАНЦИЯ - ДО ВИДИН :))))))))))))

немоим го разберем що там специално. По таз линия има 2 пристанища основни и минава през цялата страна.

...по-далече от носа си не виждаш.И слава Богу, че такива мижитурки като теб не пеят в градския хор.

Най сетне нещо добро. Престанете с този песимизъм . Модернизацията на ЖП транспорта отдавна трябваше да е факт.

Като знаем как заради 16 милиона вложени по Коледа орязаха коледните надбавки на пенсионерите, представям си сега как заради въпросната железница в близките 168 години пенсионерите няма да видят надбавки

За да можеш да пренасяш ефтини турски парцалки напред-назад? Лумпенът си е лумпен. А циганинът е циганин. И те дърпа към Турция, нали? Има нещо в кръвта ти оттам>

Боко и компания няма да участват в това, ако забелязваш срока. А, май забравих, че всички, които плюете Бойко сте сигурни, че ще спечели и следващите парламентарни избори...

Едно умно мнение! Много интересно тия, които грухтят из форума: "БРАВО, БРАВИСИМО! ДА ЖИВЕЙ ДРУГАРЯТ И ПАРТЯТА!" не са ли виждали карта на Европа или??? Айде - нека да обяснят ОТ КОИ държави ще минават хора/коли ТОЧНО през РУМЪНИЯ, Видин и София, че да стигнат Турция или Гърция!!! Ей, бива заблудени глупаци, но почвам да се плаша!!!

като знам как се строи у нас, без разлика - правителство или фирми - тая железница ще е бомба сус закуснител... *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Това е магистрала кум Европа, тъпчо! София-Видин е отсечката. Кой ти каза, че ще стига само до Видин? Нали и мост се прави. Говорят ти за коридор!

Грухчо - прочети първо какво е написал човека, погледни картата на Европа, а след това си се скрии в кочината при вашия Нерез!

Коридор към от кои към кои държави бе, ахмак??? Обясни бързо! Че то през Сърбия - няма май, а?

И за към Полша ще минаваш през Белград? И Видин ще е достъпен само с коли, а иначе 5 часа? Ето от къде произтича болшевишкият провал - от мисленето на членовете на тази отминаваща партия. Държава се прави с пътища и технологии. По-скоро тревогата е, че Боко не бачка по технологиите. Пътищата са ок и тре тр. да се построят. Коларските пътища са рай за бедняците. Който иска да живее като човек, си строи хубав път и прави голям бизнес. Избийте си другото от чуторите :-)

Кюфте, кога успя да осер*ш целия форум бе, герберастче? Бягай бързо да разглеждаш картата на Европа, подлого!

е е е, вече ще сме добре, с бързоскоростна железница...

Къде виждаш модернизация на жп транспорта? Една безумна отсечка, а другите по-важни в самата България линиия - какво се случва с тях???

Полша! Коридорите свързват всчики страни в Европа. Не само най-посещаваните от българските цигани днес.

Аха защото в твоята кръв няма и турска и защото пра-пра баба ти не се е ...... с турци.

Тръгваш от Полша и в коя държава трябва да отидеш, че да минеш през Видин? По твоята логика - ми да резнем парче от Украйна, че да минават поляците още по-напряко, а?

И - свиньо от кочината на Борисов - тук коворим ЗА ЖЕ ПЕ КОРИДОР!!! НЕ ЗА КОЛИ И ТИРОВЕ!!!

И - всички от Европа - карат, карат си колите, па стигнат границата на Румъния с България, че ги оставят на румънски паркинг, па хванат скоростната железница та стигнат до София, врътнат една разходка и айде обратно... 99% от възхваляващите това безумие и обясняващите как от Полша щяло да е по-пряко да се минава през Видин (и това е при условие, че поляците пътуват само за София и Гърция!!!) иизооооооооообщо не се сещат, че СТАВА ДУМА ЗА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ОТСЕЧКА, А НЕ МАГИСТРАЛА И Т.Н.!!!

Изглежда ти не си представяш картата. Моят съвет е да я отвориш и да си припомниш накъде е Полша, колко милиона е и каква икономика е. Никой не отрича, че и Констанца-Истанбул е важна отсечка. Да, туристите от Истанбул ще отскачат до Констанца, като помахват на нащите курорти. И там ще има магистрала. Но е ясно, че общият план на Евопа е общ план. То тогава и магистрала да нямаше до Видин. И там живеят българи. Варна и Бъргас просперират стократно по-добре от Видин. Ти виждал ли си този български град? Там и киното не работи. Преди 2 години ми примъчна, като бях за 2 дни там. Стратегия, брато! То така се прави държава.

А! Нова далаверка!

Държава на идиотите.... майко майко!

...и 8 пенсия ви е много,камо ли 13..Вижте какво ви е останало под тюфлеците ,че те -онези вашите мургавите брокери от Горна Оряховица ,скоро ще ви ги поискат пак,за да спасите внучката от катастрофа или убийство..Все сте на кисело мляко ,ама като бръкнете в бурканбанк,...под 30 бона не вадите..Евала на ромите със здраве да ви ги харчат !

ГОВОРИМ ЗА ЖЕ ПЕ ОТСЕЧКА!!! Поляците си минават през Русе за морето и Турция. Продължавай да бълваш мисли и географски открития! А МИНАВАЛ ЛИ СИ ПО ПЪТЯ ОТ РУСЕ НАДОЛУ КЪМ ВАРНА ИЛИ ТУРЦИЯ??? Да видиш там какво чудо е!

Ами то си личи кого на къде го дърпа. Имало е градове, където турчин не е е стъпвал. От там е баба ми. И иначе да беше, важното е сега кое е добре за България. И Турция е добра, и Румъния. Коридорът нагоре е планиран от много по-умни от нас и е стратегическо направление, което не е разработено до сега по никой начин. Има правило от мениджмънта - новостта я дай на най-слабия си служител. За българина звучи парадоксално, знам. И за мен звучеше парадоксално, но с времето разбрах, че е правилно и даже задължително да е така. Пънах се два дни, докато го приема някак. Сега знам, че най-слабият служител тр. да позлва най-новата технология. Така е с най-слабия район на странта. Ако не вярваш, чети книги за най-успелите мениджъри и политици. За това казвам, че онзи с трасето К-И го дърпа към турско. Хората ги дърпа към знания и проосперритет - та го постигат.

Бягай на картата и преговаряй географията. Размърдай си и герберясалие, т.е. - зомбиран мозък и се сети къде ходят 80% от поляците (подсказвам - море, Турция). И минават прееез? И говорим за коли и кааамиониии, а между Видин и Сооофия - ккакво ще има, сладурчо? Пуф-Пафче...