”Дунав мост 2” готов до 2012 г.

Очакваме строителството на „Дунав мост 2“ да завърши до края на юни 2011 г., а мостът да бъде въведен в експлоатация в края на същата година.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако знаете колко безработни има във Видин, те спокойно биха могли да го държат на ръце и ще излезе много по евтино и рационално.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Навремето за толкова време построявахме пирамида.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сега сърбите строят усилено магистралата за Унгария и като е готова ще плащаме сигурно по 40 евра за лека колата,така че през моста за 5 ще минавам винаги по него.Дано наистина стане до 2012!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Понеже мостчето ще го строим ние ще има годинка две три закъснение .

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За този мост се заговори в края на миналия век. Някои много са се забързали като искат да го построят преди настъпването на 22-рия век. Хубавите работи не стават много бързо. А ние си имаме и подходяща поговорка: Бързата работа - срам за майстора.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Някой от министрите ходил ли е да види какво се случва там.Дали се работи и колко хора работят.Там май от 2 месеца работнически крак не е стъпвал.Не че предните месеци работеха повече от 10 дена в месеца.Така ,че по-кротко.Аз съм родена във Видин преди 50 години и още от основното училище знаех ,че почва да се строи мост, а така също и панорамен път Видин-Русе.Двадесет години по Татово време и още двадесет след него все се строи Дунав мост 2.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ТОЯ МОСТ Е НАПЪЛНО ИЗМИСЛЕН!НЕКА НЯКОЙ ПИТА ИМА ЛИ ИКОНОМИЧЕСКА ОБОСНОВКА,ЗА КОЛКО ГОДИНИ ЩЕ СЕ ИЗПЛАТИ,КАКВА ЩЕ Е ТАКСАТА И Т.Н.!ПЪЛНИ ШМЕНТИ КАПЕЛИ!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ako bqha doveni nemci za okolo godina da e gotov i garanciq za rabotata te nerabotqt kalpavo

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като гледах с какви родилни мъки, и колко отвратително грозен, построиха втори успореден мост на Герджика над жабарника Марица в Пловдив,за повече от 5 г., не виждам как българския строителен гений ще построи мост над Дунав за по-малко от 30 г.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Може второто крило над Герджика да е грозен ,но върши работа!Вечно сте недоволни!И бъдете спокойни Дунав мост 2 се строи от испанци,дано да ви угодят!Дай Боже по-бързо да го построят!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

По начало ,мост 2 е полезен само за малка част от преминаващите,и е ефикасен само тогава ,когато е затруднено движението през бивша Югославия. Той щеше да се изплати много бързо ,ако беше в експлоатация по време на войната там. В момента в който Западните съседи влязат в ЕС ,той ще бъде почти неизползван. На много пътуващи е по-удобно трасето през Сърбия-Македония- Гърция-Турция... :(

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ее, момичетата дето се надяваха да работят на Дунав мост 2 от чакане одъртяха и няма да могат да бачкат

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вчера бях на строежа и мога уверено да кажа, че това е напълно невъзможно да се случи при сегашния проект. Ако министъра се интересува, може сам да иде и да види.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дунав мост 1 е построен за 3 години, преди 50 години! Как ли са строили дядовците ни БЪРЗО и без съвременната ни техника?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

dnes da ne e 1-vi april

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Навреме ще стане за края на света 2012-та! Българска му работа! - едно нещо става чак тогава, когато вече не е нужно, хехехе ;))) Излагаме се с този мост!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Този мост кое точно направление ще обслужва? Ако се търси алтернатива на трасето през Белград, то би трябвало моста да е или западно от Лом при Орсоя или почти до границата със Сърбия при Ново Село. В сегашното си място този мост е по трасето Видин-Крайова. Евентуално ще поеме трафика от Белград към Букурещ. Другият му проблем е, че пътят нито от наша страна, нито от към Румъния позволява голямо натоварване. Магистрала няма нито един километър. За сравнение само участъка София Ниш не е магистрала. При минаването през Белград има само един планински участък - между Цариброд и Ниш. Сега ще има два такива участъка - пресичането на Стара Планина в България и Кърпатите в Румъния. В момента само участъка Калафат - Тимишоара се взима за около 6 часа. За толкова време се стига от София до Сегед през Белград. При това таксата за магистрала в Сърбия е около 25 евра за лека кола. Колко ще трябва да е за моста за да предпочетат хората да минат от там и да пътуват поне два пъти по-дълго от София до Сегед. Иначе всички пътуващи от Източна България ползват сегашният мост. Имам чувството, че проектантите на моста или знаят някаква висша тайна или не са виждали картата на този край на Европа.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

tochno taka ,staria put izvesten v antichnostta kato Via Adriatika e prioritet za zapadnite strani s ogled vloshavastata se politicheska i ikonomicheska obstanovka v bulgaria

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

dano da stane , za6toto zavisi ot ypravliava6 tite , a taka 6te osigyriat i rabota za naroda

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.