Коментари - Започна процесът за катастрофата на ”Конкорд” | dnes.dir.bg
назад

Започна процесът за катастрофата на ”Конкорд”

Близо 10 г. след катастрофата на свръхзвуковия самолет "Конкорд" на френските авиолинии "Ер Франс", при която загинаха 113 души, американската авиокомпания "Континентъл еърлайнс" и петима души бяха изправени на съд по обвинения в убийство.

Обратно в новината

Коментари - Започна процесът за катастрофата на ”Конкорд” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Руският ТУ-144 и Конкорд са върхови постижения на техническата мисъл. Просто тези самолети изпревариха епохата, в която бяха създадени.

А какво всъщност учиш в този подобен университет?

Така си е, руснаците имат по-добра техника от американците, само че я пазят в тайна. Става дума за техника за дестилация на водка.

Съгласен съм с теб а и за последните 2-3 години колко боинга се разбиха но нищо а Конкорда една катастрофа и вече край не става! Данко що си се обадил да те видим колко си тъп ли?

Станишев, КГБ и ДС са виновни! Те са тичали пред Конкорда и са пръскали титанови пластини. Радиоактивни при това. Боядсани в червено. С гравиран сърп и чук. И са пеели Интернационала. Виновни са! Бойко да иде и да им каже, те ще му повярват.

Разследването на самолетни инциденти е сериозен бизнес. Всяка страна има собствено звено , в което участват хора с нужния опит и обазование - преобладават пилоти и авио инженери. Разследването е бавно ( с години)и се събират хиляди страници информация, на базата на които се прави официален доклад. Има няколко междинни доклада, преди официалния. За любителите остават филмите по Дискавари. А за професионалистите това е 5 години тежък труд в университетите плюс около 5500 паунда на година такса ( средната е 3200).Няма грешка - пилоти и нженери следват още веднъж за да станат следователи на подобни катастрофи. След това е доста трудно да си намериш работа, защото разследващите са едно малко затворено общество. Съветвам любителите на теории за конспирации около Конкорда да насочат усилията си към друга територия. Спестете си коментарите. Уча в подобен университет, едва ли може да ми кажете нещо по въпроса.

Вие мнение ли изказвате ,или правите предположение, за което нямате данни - т.е.не знате да какво става дума. Ако имате интерес, поинтересувайте се , в мрежата има много информация.

Човек се учи цял живот. Конкорд в основата си е съвместен проект на Франция и Англия и е блестящ от тех. гледна точка. Не се изказвайте неподготвен, драги! Явно сте млад човек, който има много да се учи - ако въобще сте способен на това!

конкорд никога не е бил на печалба поради огромния разход на гориво и скъпата подръжка на самолетите. просто беше престижно да се лети за 3 часа от САЩ до Европа. ....а за руските пътнически самолети нямам какво да кажа..те не падат защото не ги пускат в Европа. Шумни и бързо горящи чудовища .

стиг асте дрънкали за руснаци и американци които не преглътнали европейския самолет. и без тази катастрофа бъдещето на този самолет е било мрачно. тук става въпрос за сравнително малко пътници в машина която има нужда от много гориво. нерентабилно!!!! пъ полети са биле по-скоро като екскурзии. любопотство. демонстрация на престиж. салона на самолета е малък не удобен. прекалено скъп проект за пътнически самолет. просто му било писано по този начин да приключи

Неможе да се докаже категорично каква е причината за катастрофата.

Французи? Техника? Коли? Самолети ? бррр тръпки ме побиват. Хора това са сложни неща не са всеки мозък.

Напълно сте прав. И това се доказва от факта, че американците и руснаците не можаха да излязат с конкурентна версия на Конкорд. Що се отнася до руснаците, тяхната версия претърпя неуспех, което е странно, защото (нашите първи братовчеди - руснаците) имат технологии, които изпреварват тези на американците - макар широката публика да е в неведение за това. Впрочем международната търговия е занаят, който е по-тънък дори от политиката. Там текат процеси от сферата на висшия пилотаж, за които дипломатическото съсловие така и няма да израстне.

Този , който смята, че въпросната катастрофа с Конкорд-а е случайна, е просто голям наивник. В този бизнес конкуренцията е безкопромисна, и за съжаление го отнасят невинни хора.

Руският ТУ-144 и Конкорд са върхови постижения на техническата мисъл. Просто тези самолети изпревариха епохата, в която бяха създадени.

А какво всъщност учиш в този подобен университет?

Така си е, руснаците имат по-добра техника от американците, само че я пазят в тайна. Става дума за техника за дестилация на водка.

Съгласен съм с теб а и за последните 2-3 години колко боинга се разбиха но нищо а Конкорда една катастрофа и вече край не става! Данко що си се обадил да те видим колко си тъп ли?

Станишев, КГБ и ДС са виновни! Те са тичали пред Конкорда и са пръскали титанови пластини. Радиоактивни при това. Боядсани в червено. С гравиран сърп и чук. И са пеели Интернационала. Виновни са! Бойко да иде и да им каже, те ще му повярват.

Разследването на самолетни инциденти е сериозен бизнес. Всяка страна има собствено звено , в което участват хора с нужния опит и обазование - преобладават пилоти и авио инженери. Разследването е бавно ( с години)и се събират хиляди страници информация, на базата на които се прави официален доклад. Има няколко междинни доклада, преди официалния. За любителите остават филмите по Дискавари. А за професионалистите това е 5 години тежък труд в университетите плюс около 5500 паунда на година такса ( средната е 3200).Няма грешка - пилоти и нженери следват още веднъж за да станат следователи на подобни катастрофи. След това е доста трудно да си намериш работа, защото разследващите са едно малко затворено общество. Съветвам любителите на теории за конспирации около Конкорда да насочат усилията си към друга територия. Спестете си коментарите. Уча в подобен университет, едва ли може да ми кажете нещо по въпроса.

Вие мнение ли изказвате ,или правите предположение, за което нямате данни - т.е.не знате да какво става дума. Ако имате интерес, поинтересувайте се , в мрежата има много информация.

Човек се учи цял живот. Конкорд в основата си е съвместен проект на Франция и Англия и е блестящ от тех. гледна точка. Не се изказвайте неподготвен, драги! Явно сте млад човек, който има много да се учи - ако въобще сте способен на това!

конкорд никога не е бил на печалба поради огромния разход на гориво и скъпата подръжка на самолетите. просто беше престижно да се лети за 3 часа от САЩ до Европа. ....а за руските пътнически самолети нямам какво да кажа..те не падат защото не ги пускат в Европа. Шумни и бързо горящи чудовища .

стиг асте дрънкали за руснаци и американци които не преглътнали европейския самолет. и без тази катастрофа бъдещето на този самолет е било мрачно. тук става въпрос за сравнително малко пътници в машина която има нужда от много гориво. нерентабилно!!!! пъ полети са биле по-скоро като екскурзии. любопотство. демонстрация на престиж. салона на самолета е малък не удобен. прекалено скъп проект за пътнически самолет. просто му било писано по този начин да приключи

Неможе да се докаже категорично каква е причината за катастрофата.

Французи? Техника? Коли? Самолети ? бррр тръпки ме побиват. Хора това са сложни неща не са всеки мозък.

Напълно сте прав. И това се доказва от факта, че американците и руснаците не можаха да излязат с конкурентна версия на Конкорд. Що се отнася до руснаците, тяхната версия претърпя неуспех, което е странно, защото (нашите първи братовчеди - руснаците) имат технологии, които изпреварват тези на американците - макар широката публика да е в неведение за това. Впрочем международната търговия е занаят, който е по-тънък дори от политиката. Там текат процеси от сферата на висшия пилотаж, за които дипломатическото съсловие така и няма да израстне.

Този , който смята, че въпросната катастрофа с Конкорд-а е случайна, е просто голям наивник. В този бизнес конкуренцията е безкопромисна, и за съжаление го отнасят невинни хора.