Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

АМ ”Черно море” - след 2014-а

Строежът на магистрала “Черно море“ между Варна и Бургас може да започне след 2014 година, това каза във Варна министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

Обратно в новината

Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

Коментари

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

бг-черноморието е бита карта.

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

бг-черноморието е бита карта.

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

АМ ”Черно море” - след 2014-а

Строежът на магистрала “Черно море“ между Варна и Бургас може да започне след 2014 година, това каза във Варна министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

Обратно в новината

Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

Коментари

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

бг-черноморието е бита карта.

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

бг-черноморието е бита карта.

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.