Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

АМ ”Черно море” - след 2014-а

Строежът на магистрала “Черно море“ между Варна и Бургас може да започне след 2014 година, това каза във Варна министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

Обратно в новината

Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

Коментари

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

бг-черноморието е бита карта.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

бг-черноморието е бита карта.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

АМ ”Черно море” - след 2014-а

Строежът на магистрала “Черно море“ между Варна и Бургас може да започне след 2014 година, това каза във Варна министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

Обратно в новината

Коментари - АМ ”Черно море” - след 2014-а | Днес.dir.bg

Коментари

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

бг-черноморието е бита карта.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.

При положение че искаме да си развиваме туризма,е смешно между двата ни най големи морски града да няма една магистрала.Тази магистрала е в пъти по важна от Струма например-защото 15 % от БВП на България се формира от туризма и това ще спомогне за неговото развитие,а Струма ще подкрепи единствено пристанещето в Солун и лесното придвижване към Гърция.Другото което е и най -важно е че по тоз път в момента трафика е ужасен,просто пътя неможе да го поеме и стават ужасни катастрофи с много жертви.Които се е придвижвал по пътя Варна -Бургас знае за какво става дума.Но явно скоро няма да дойде правителство което да му е приоритет тази магистрала или магистрала Хемус.Важното е да строим Люлин,Струма,Марица за да не се избиват гастарбаитерите,а за собствения си народ немислят.

бг-черноморието е бита карта.

Предвид очакваните темпове на нарастване на потреблението и съответно намаляването световните запаси от петрол, питам, има ли смисъл въобще да се прави тази АМ? По-добре да направят модерна велосипедна алея Черно море.

Значи след 2014 година,а.Що бе пари ли няма,работна ръка ли няма.Само ако събереш братските тандеми дето почнали като Рокфелер с ябълката и ги изтъскаш,пари за две магистрали и то прави без завои ще има.Диневи,Бобокови и други сродни,а за соло мутрафони да не говорим.А като ги курдисаш барабар с охранените им охранители и им набуташ в ръцете кирки,лопати и трудовашки колички,па изреви имХа бакълъм,да живее Майка Българияи магистралата готова,само дето няма някой като генерал Мирчо Спасов,та стой и гледай.