ДСБ обвини Московски заради слаба печалба на летище София

Контролните органи на транспортното министерство, фирмите и предприятия с принципал министъра, се управляват лошо и това се отразява върху лошо на финансите им.

Обратно в новината

Коментари - ДСБ обвини Московски заради слаба печалба на летище София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

казал го е много ясно и точно

не искам да преча на ваикането, но тим летищата са в огромни задължения, а летище софия обслужвая всичко, не е редно за едно да гледаме само приход и пряк разод, а за друго и непреки и тежестите нали?

Най-големият терорист (не ни трябват вносни) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

При такъв оборот на пътници вероятната реална печалба е 256 милиона лева годишно без облагане?!?! Фирмата може авансово да преведе на Министерство но Ивааилоо Московски 100 милиона лева. Тези 100 милиона лева да се приведат на БДЖ . БДЖ до три дни да ги преведат към кредитори си?!

само дето е незаконно...

Ама споко ве хора затова пък заплатите в София са 50% по големи, а има една авиокомпания на която самолетите са базирани във Варна и не са взимали заплати месец и половина, този месец също не се очаква да вземат. Министерствата , ГВА и всички по реда спят. Освен това Проспахте и една стачка на едно от летищата.

Колко познато, часната "БГеар" не плаща на държавното летище под благосклонния поглед на Москавски и Борисов. Следва плач, че летището е на загуба и трябва да се отдаде на коцесия на безценица. ОСТАВКА!

To не може само костоФ да разпродава авиацията

2014 г. управляваше Орешарски. А концесията не е решение за монополист каквото е летището. Примерите са пред очите на всички нас: В и К - София; ЧЕЗ; ЕОН и ИВН; рафинерията ЛукОил. Или пък онзи "завод" за боеприпаси дето гръмна.

а народа си мълчи и позволява да го ограбват

Вярвам на Атанасов,но икономическите анализи са сложно нещо. Вероятно управлението е лошо, а щом са старите кадри-това е умишлено.Време да минава, големи заплати да взимат..... Но истина е, че и управляващите нямат кадри. Едно е верни партийци, друго е професионалисти. Дано и летището не го лапне някой концесионер наготово след като изплати заемите си. Лошото е че кадрите врели и кипели и с опит са повечето свързани с предишната червена номенклатура. Новите нямат опит. Пъчат се, но не става.

Да ме извини г-н депутата, ама съвсем не му е ясна икономиката на летище София. Така например няма понятие, че още 30 милиона отиват за връщане на заемите и други плащания по проекта за развитие на летището. Тези пари при концесията ще се трансформират в печалба за концесионера, тъй като изплащането на заемите свършва.

Подготвя се поредната крупна кражба на държавна собственост. Затова умишлено летището е с малка печалба. Такава структура по дефиниция е обречена на печалба, но това не е в интерес на управляващите, които искат да лапнат бързо каквото е останало.

Атанасов много бързо забрави корупцията в ДАИ. Като прибавим и Солична община, получаваме ясна картина на управлението на ГЕРБ. Това управление се подържа и от ДСБ.

Не съвсем, по доста въпроси са в опозиция ,но в днешно време ръгай всичко в кюпа и плювай.

Ясно, ДСБ са малко бремени.

Кичо

Гнома пак се изказал неподготвен както винаги ами просто са му пуснали тезата концесия той командира МУ ги умее тез работи с концесииките.

Вярвам на Атанасов,но икономическите анализи са сложно нещо. Вероятно управлението е лошо, а щом са старите кадри-това е умишлено.Време да минава, големи заплати да взимат..... Но истина е, че и управляващите нямат кадри. Едно е верни партийци, друго е професионалисти. Дано и летището не го лапне някой концесионер наготово след като изплати заемите си. Лошото е че кадрите врели и кипели и с опит са повечето свързани с предишната червена номенклатура. Новите нямат опит. Пъчат се, но не става.

БРЦК

Вярно е ,че Атанасов е крадлив боклук. Обаче е вярно и ,че летището се управлява лошо. А концесията ми се струва по-лош вариант дори от сегашното управление. Сегашните примери за концесии на вода, ток, злато и тн. са очевадни примери.

значи по логиката на този по добре всичко на ТИМ и ТИМоподобни срещу мизерна концесийка и те да печелят отколкото доход за държавата ?

АТАНАСОВ ВЕРОЯТОНО Е ПОЛУЧИЛ НАРЕЖДАНИЯ .ГОТОВИ СА АПЕТИТИТЕ .

Хората, които продадоха Балкан на цената на стар мерцедес, седнали да се кахърят за печалбата на летището.. По тяхно време нямаше държавно предприятие на печалба, за да може РМД-тата да ги вземат на безценица.. Бързо забравяме "героите на новото време"...

Вярно е че си куха и интригантка.

По този въпрос Лейката е права-помним! Да не би да е забранено да помним кои ни окрадоха?

"Една манипулация, повтаряна 15 години, става на истина"

150 хиляди долара е цената на Балкан. Дълговете му не ги върнаха. Лейката е права за пореден път.

На мене пък любимите ми сделки са най-ценното бълг.предприятие БТК -имаше имоте и в най-малкото селце и се продаде от "царя "-просяк за жълти стотинки, също на тъмничко продадения Булгартабак това 2 големи сделки засегнали живота на огромна част от българите.