Изцяло е пусната за движение Северната скоростна тангента

От днес шофьорите пътуват по цялото 16,5 км трасе на Северната скоростна тангента. За движение са пуснати последните 3 км от участъка, съобщи МРРБ.

Обратно в новината

Коментари - Изцяло е пусната за движение Северната скоростна тангента | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БОКО, Да беше направил връзките с тоя път да те ЕВА у ГЛА'АТА пРОСТА!

Браво!

и прасета се разхождат по нея....

Хубав транзитен път между Хемус и Околовръстното към Люлин/струма/калотина. Ама какво праим с връзките на Северната тангента с града? Пътен възел Рожен не е готов Пътен възел Илиенци ептен и оът нема дотам Пътен възел Източна тангента към ЛЕВСКИ Г и оттам към летището, на най-си Единствено Пътен възел Чепинско шосе е готов много се изложиха с тая работа!

Така ще е - за скапаните софиянци се наливат стотици милиони от нашите данъци . за метро,околовръстни,зала армеец - а за варна - да го духаме !!! Досега да бяха построили 2-ри мост или подземен тунел под канала !!!

"...Подобрява се достъпът на най-отдалечените райони с центъра на столицата..."Как ли пък става този достъп до центъра, като основните връзки към тангентата не са изградени още? В момента тази тангента не обслужва по никакъв начин северните квартали на София, тя става единствено за транзитен път за турските гастарбайтери. Не, че няма нужда от такъв път - има и то голяма, така, че тангентата ще е много полезна. Но за да се случи това към центъра, трябва да се изградят връзките към нея, които дори н са започнати. Като дори временната такава, на бул. Лазар Михайлов я премахнаха. Сега от Бенковски, Кубратово, Световрачене, Орландовци няма връзка с тангентата.

Духайте селяни прости, шсе пак кмета ши е руснак. ТАКА ЧЕ се оплаквайте на арменския поп. Аре Щ + Щ

Асфалтът не е гладък, при дъжд има неравности и реки през платното... Супер изпълнение!!!

КАКВОТО И ДА СЕ НАПРАВИ ВСЕ СТЕ НЕДОВОЛНИ , ВСЕ КУСУР ЩЕ НАМЕРИТЕ ,ВСЕ БОЙКО ВИ Е ВИНОВЕН. НА ТОВА МУ СЕ ВИКА -ХЕМ ШУТО ХЕМ БОДЕ.

Това е добре,време е да започнат ремонтите.Това може да се укаже една переспективна хранилка за продължителен период от време,както за политици,политически партии,така и за разни видове "бизнесмени",гравитиращи към горе посочените.Такива некадърни изпълнения много рядко могат да се посочат на други места по света.Като се започне от процедурите по отчуждаването на парцелите в сервитута ,далновидно изкупени преди години от добре информирани лица,след това от проектантите ,представям си , ако трябваше да проектират виадуктите по АМ "Витиня".След това строителите , които имат вид като ,че ли за първи път виждат арматура и бетон, и ги гледат изумени.А на края черешка/ягодката/ на тортата ,краденето от бизнесмените ,ама не със шепи , а със фадроми

Да запитам - балтон без ръкави ще си купите ли и някога ще ви ги зашият ? Така е и с този скоростен път - няма отбивки ,защото не са завършени!

Че е пуснато движението по тангентата е вярно ,но нека да се опита да слезе от нея при разклона за илиенци ..........

Това са пари от еврофондове,а това че селския Ви кмет е неграмотен и не знае как да ги вземе и оправи инфраструктурата си е Ваш проблем -просто го сменете

За втори път откриваме нещо, което не е готово, нали го откриха за Коледа? Очаквайте още откривания, тази година за полупроводници, догодина за цели?

Че ти някъде у нас гладък асфалт виждал ли си? Няма един нов път който да не е накъдрен... гарантирано от крадците от ГЕРБ!

Имам чувство, че в България има един перманентен конкурс,"Кой по-малоумно проектиране , кой по-некачествено и кой по-скъпо строителство на всякакъв вид обект" ще спечели.А винаги съм се чудил , ако ги нямаше така наречените еврофондове ,какво щяхме да правим и как по-рано сме строилии такива обекти като АМ"Хемус",Аспаруховия мос ,десетките спортни зали,язовири, ел.централи и т.н. ,и т.н.

А връзките със северните квартали??? Ало, Борисов стегни ги Лили и Лазар, че недовършената работа не ви подхожда за хвалба.

за чий ми е тази магистрала,като няма отбивка за Бенковски!

За да ни тровят квартала с целия тежък трафик на турските тирове и гастарбайтери. Бойко, за турците ли строиш магистралите, а? А на платените журналисти подмяташ "за софиянци". Е може ли някой да ми предложи софиянци как да я ползват тази тангента!?

Ще има отбивка, но тя ще е свързана с булеварда , който минава на Военна рампа и от там по улицата по която се движи рейс 100 ще е връзката за Орландовци и Бенковски. Само че не се знае кога ще стане това !

Преди година може би съм го писал ,че тогава някои се радват на парите ,които взимат за земята и че сега ще се чудите как да се спасявате от шума , който вдигат камионите ! В Мировяне нощно време се чуват много шумовете , а е на 700 метра от околовръсното, сега вие ще патите !

Готов съм за ремонтни дейности!

той е грамотен само за белият райски прашец

добре, че малко я разшириха, щото тая свиня не можеше да мине през нея...

"А винаги съм се чудил , ако ги нямаше така наречените еврофондове ,какво щяхме да правим и как по-рано сме строилии такива обекти като АМ"Хемус",Аспаруховия мос ,десетките спортни зали,язовири, ел.централи и т.н. ,и т.н. " Риторичният ви въпрос има няколко страни. Първо финансиране. Финансирането беше държавно. Банките държавни, левът неконвертируем. За собствено жилище или кола се чакаше десетки години. Спестяванията се обезценявая заради инфлацията , цената на мечтаната соц кола скачаше , а парите се олихвяваха с 1 %. Финансирането беше с държавен дълг и спестяванията на хората. Друг източник на средства бяха гастарбайтерите .50 000 души в арабските страни държавата прибираше на 12 000 долара годишно или 600 000 000, които отговарят към 1.5 милиарда днешни. Трети източник беше селското стопанство - тютюн , домати , плодове , вино , скотовъдство - имаше още хора на село и с безплатен бригадирски труд се вързваше положението. Взимахме заеми от западни банки , давахме ги като кредит на воюващи арабски страни , а те пък купуваха наше оръжие. Или друг източник бяха кредити и износ на оръжие, водещо до несъбираеми дългове, Това бяха огромни средства , но строителството не беше качествен сизключение на пътя към Правец и Трудовец и Мавзолея на Георги Димитров. Второ работна ръка с много безплатен бригадирски труд , ученици , войници , студенти , чиновници. Трето суровини - пясък, чакъл, цимент - имахме ги. Четвърто проектиране архитекти и инеженери , работещи за 200 лева или към 800 днешни бол. Емиграцията обявена за държавна измяна и се наказваше по закон и се преследваха и роднини и близки. Сега е по оптимално , защото парите са европейски и проектът трябва да се одобри има и конкурс. И резултатът е че с по - малко средства се постига по - добър резултат. Не е възможно примерно един обект да се строи 20 години и да се закопаят средства. Освен това има и конкурс. Но иначе манталитетът си е наш.

коментарът ми е към Waffen SS

а безумната отбивка на илиенци навсичо отгоре е и на чакъл

А трябваше да асфалтират , че сега цистерните , които отива да заредят в Петрол, на връщане ще изкалят асфалта на пътя. То и тук какви опашки стават ,когато се срещнат два тира или камиони с прицепи, не могат да вземат завоя и се налага коли да се връщат назад , за да могат да направят маневрата

Аз не съм строителен инженер, но при една демокрация, хората могат да критикуват, ако искат да ги чуят, трябва да се спазва известна етика. Нямам представа , дали става дума за икономия на средства или пък строителството не е завършено и не ми стана ясно , като протестирате, защо отбивката е безумна. Но ако първо се направят отбивките , а след това магистралата , ще се забави строителството ( а може и да остане незавършено , ако няма пари) Ако първо се направи магистралата , а след това довършителните работи , магистралата ще може да се ползува за връзка между магистралите стигащи до София и това е основната и функция. Най - добре е разбира се e всичко да се направи, ако има средства и вероятно понеже парите не са достатъчни за да може да се усвоят повече европейски средства се прави едно такова строителство на части , но най важните ( за някои хора естествено други обекти са приоритетни) си имат приоритет. Ако някой не му харесва , а не използува положението за да прави политика да си спомни поговорката , че на харизан кон зъбите не се гледали.

на тая главата и е колкото на моето двегодишно теле....

Ето линк за карта , на която се виждат обектите link ако не се отвори, напишете wikimapiq и търсете.

да се пише wikimapia

ЩО Е ПО МАРАТОНКИ ВСЕВИШНИЯТ?

Идва от тренировка с футболния му отбор

пак ли я откриват?!

Дано дъждовете тези дни и засиления трафик, не доведат до спонтанно пропадане на трасето на магистралата или отмиване на неравното асфалтово покритие.Сигурно ланшафта , ще е виновен защото е много равнинен.Пътувал съм в някои държави от Магреба и там някои от шосетата иман лек наклон към средата ,където има засадени финикови палми в широката разделителна линия.Така , ако вали дъжд водата да се оттича към тях и да ги напоява.В Холандия,Белгия ,Дания и др. е обратно съвсем леко изпъкнали са шосетата ,та водата да се оттича в страни.Ние , които сме посредата ги правим равни с плавни вдлабнитинки ,та при дъжд да се получава един хубав аквапланинг и така населението да се саморегулира

Вместо да говориш ехидно, вземи една лопата и покажи как да се направи за да ти хареса и на теб. То иначе в България само умници.

Има си хора за тази работа , а аз не съм между тях.А и майсторите ,ама истинските не на думи вече почти ги няма в България.Мантрата от първите години, на безкрайния и необратим демократичен преход ,за евтината и квалифицирана работна ръка се поизчерпа.Сега остана само евтина и мързеливичка , но с претенции работна ръка

Скоро пак :)))

А ти някога нещо хубаво да си направил? Освен вечното мрънкотене.

Да, направил съм.Имам три изобретения ,а устроиства в които са приложени предполагам ,че още работят в някои държави , от източния блок.Отделно имам някъде към двадесет публикации презентирани на симпозиуми,технически списания,годишници и т.н.

Ясно. Тти си някакъв соцдъртел. Едно време беше модерно. И си бил редовен дописник до техника молодежи.

Принципно си прав. Без да исках по инерция цъкнах минус. Ама от друга страна - матрялът на тая територия е лош и ако искаш да свърши някаква работа - само и единствено с много бой. Понастоящем няма репресивна машина която да тормози матряла, и той се е разхайтил, седи, пуши, пие и мърмори против малкото които се пробват да правят нещо. Та бой му е майката. Ако си мислиш, че в Япония, Корея и Китай успехът и напредъкът е дошъл по друг начин освен с тормоз върху масите - лъжеш се.

Ехе, 20 публикации, сигурно 20 от тях нямат никаква практическа приложимост, само са взимани някакви пари за да се правят, както е 99% от научната работа в БГ.

Специалист?Най-вероятно по чалгознание.Много иновативна специалност, с широко приложение ,особенно в среда на индивиди с по две мозъчни клетки , но само едната е активна, а другата в хот стенбай режим.Обичам оценки на същества , които не са допускани и до котелното на някой институт.

Че съм възрастен е истина и сега кротко си пийвам малко Connemara,харесвам малцовото уиски и чета с кротко удоволствие малоумни коментари.За вас бих посочил като тема за размисъл един надпис на входа на катакомбите на Рим "И ние сме били като вас и вие ще станете като нас".Не съм много ситурен ,че ще го разберете ,но дайте всичко от себе си,колкото и да ви е мъчителна умствената дейност.А колкото за наука не се опитвайте да разсъждавате,защото не ви се отдава ,просто не притежавате необходимата база като умствен и аналитичен потенциал.А сега кротко ще се отправя към едно дожо малко да се разкърша.Жена ми ще ме закара , а след това ще ме вземе,красота.

Умник, а ти дали си прочел поне 10 книги в живота си, като в бройката не се включват комикси и детски приказки?

остават още 4 пъти

В наше село има принцип : ИЗБИРАМЕ ЗА КМЕТ ЧОВЕК КОЙТО ЖИВЕЕ НА НЕАСВАЛТИРАНА УЛИЦА ,ЧЕ ДА Я АСВАЛТИРА ДОКАТО Е КМЕТ.ЗАТОВА ДА МИСЛИМ ОТ КЪДЕ ЩЕ СИ ИЗБЕРЕМ СЛЕДВАЩИЯ УПРАВНИК.