Изцяло е пусната за движение Северната скоростна тангента

От днес шофьорите пътуват по цялото 16,5 км трасе на Северната скоростна тангента. За движение са пуснати последните 3 км от участъка, съобщи МРРБ.

Обратно в новината

Коментари - Изцяло е пусната за движение Северната скоростна тангента | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е, Борисов НАПРАВИ околовръстното НО нищо не направи за да откъсне държавата от предпоследното място на българската мизерия в ЕС. СЕГА НАЙ-ДОБРЕ Е ДА ОВАКАНТИ МЯСТОТО НА МИН.- ПРЕДСЕДАТЕЛ И ДА СТАНЕ КАНТОНЕР - това си му е в кръвта и в способностите.

сега и отбивките ако направите ще стане тангента

добре, бе, вечно недоволните? Ако го нямаше въобще, а? много са ви големи устите кусури да намирате

То и България са я пуснали по тангентата на магистралата "ЕС" и познайте ,кой е проектанта ? - танте и баце :-)

някой има ли представа защо това се нарича тангента? Навремето по геометрия учихме, че тангентата си има хубав български превод - допирателна и че това е защото е отсечка, която допира в една точка окръжността. Ако околовръстното шосе е тази окръжност, то тангентата и е вътрешна отсечка и не може да е тангента след като тя е тотално външна за окръжността. Пак на времето се учеше, че отсечка вътре в окръжността между две нейни точки се нарича ХОРДА. Някой може ли да разясни, може и аз да съм забравил нещо

Ами някакъв или някаква ,които не знаят повече от мен са го казали и така си е останало, лошото,че ако е проектант, инженер или друг с висше образование, това говори лошо за тези учени ! Има и много други такива думи и много често журналистите в телевизиите ги изговарят...

Тангента е към периферията на София, а не към околовръстното. Схвана ли?

да, благодаря

Пусната ама не съвсем - направени са само 3-те пътни възела към Чепинци, един от които води директно в ливадата; не се лъжете да тръгвате към манастир "Свети Мина" по Северната "гордост" на Бойко и Лилето, защото пътния въззел при Кубратово не е правен въобще, същото е и за пътния възел за Требич - Илиенци, където освен че е тотално недовършен, е направена такава Смешна (Тъжна) организация на движението, че сега защото по него пътуват 90% отиващите и връщащи се от работа от Искърското дефиле, ще имаме задръствания за всички отиващи в София на работа много по-големи от преди ... Не е готов и пътния възел накрая на тангентата при Мрамор, където е направено най-глупавото и максимално конфликтно "временно" решение по което минава цялото движение по Северната дъга на околовръстното ... Изобщо, по-български - за втои път - ДА, АМА НЕ ... ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ! Ние да сме здрави, а за гпупостта и алчността лек няма ...

А на стария път Илиенци - Требич калта от строителството си стои и никой не я почиства, даже сега ще ни доставят и нова от Довършването, но инспектората си бил свършил работа - били глобили фирмите, а живеещите наоколо да мрат от финната прах ... Г-жо Фандъкова, всичките ви структури са гнили, не е само ЦГМ - давайте от основите, ама да не стигнем до Вас, а ???

За задръстването под моста от Требич към Илиянци , днес видях ,как два рейса номера 27 едвам направиха маневри да се разминат, срещнаха се точно на завоя .Там поне шосето от Требич да го бяха разширили,има на къде, че ако се срещнат два камиона с прицепи ще е голямо шоу и псувни

В наше село има принцип : ИЗБИРАМЕ ЗА КМЕТ ЧОВЕК КОЙТО ЖИВЕЕ НА НЕАСВАЛТИРАНА УЛИЦА ,ЧЕ ДА Я АСВАЛТИРА ДОКАТО Е КМЕТ.ЗАТОВА ДА МИСЛИМ ОТ КЪДЕ ЩЕ СИ ИЗБЕРЕМ СЛЕДВАЩИЯ УПРАВНИК.

Скоро пак :)))

Дано дъждовете тези дни и засиления трафик, не доведат до спонтанно пропадане на трасето на магистралата или отмиване на неравното асфалтово покритие.Сигурно ланшафта , ще е виновен защото е много равнинен.Пътувал съм в някои държави от Магреба и там някои от шосетата иман лек наклон към средата ,където има засадени финикови палми в широката разделителна линия.Така , ако вали дъжд водата да се оттича към тях и да ги напоява.В Холандия,Белгия ,Дания и др. е обратно съвсем леко изпъкнали са шосетата ,та водата да се оттича в страни.Ние , които сме посредата ги правим равни с плавни вдлабнитинки ,та при дъжд да се получава един хубав аквапланинг и така населението да се саморегулира

Вместо да говориш ехидно, вземи една лопата и покажи как да се направи за да ти хареса и на теб. То иначе в България само умници.

Има си хора за тази работа , а аз не съм между тях.А и майсторите ,ама истинските не на думи вече почти ги няма в България.Мантрата от първите години, на безкрайния и необратим демократичен преход ,за евтината и квалифицирана работна ръка се поизчерпа.Сега остана само евтина и мързеливичка , но с претенции работна ръка

пак ли я откриват?!

остават още 4 пъти

ЩО Е ПО МАРАТОНКИ ВСЕВИШНИЯТ?

Идва от тренировка с футболния му отбор

Ето линк за карта , на която се виждат обектите link ако не се отвори, напишете wikimapiq и търсете.

да се пише wikimapia

на тая главата и е колкото на моето двегодишно теле....

а безумната отбивка на илиенци навсичо отгоре е и на чакъл

А трябваше да асфалтират , че сега цистерните , които отива да заредят в Петрол, на връщане ще изкалят асфалта на пътя. То и тук какви опашки стават ,когато се срещнат два тира или камиони с прицепи, не могат да вземат завоя и се налага коли да се връщат назад , за да могат да направят маневрата

Аз не съм строителен инженер, но при една демокрация, хората могат да критикуват, ако искат да ги чуят, трябва да се спазва известна етика. Нямам представа , дали става дума за икономия на средства или пък строителството не е завършено и не ми стана ясно , като протестирате, защо отбивката е безумна. Но ако първо се направят отбивките , а след това магистралата , ще се забави строителството ( а може и да остане незавършено , ако няма пари) Ако първо се направи магистралата , а след това довършителните работи , магистралата ще може да се ползува за връзка между магистралите стигащи до София и това е основната и функция. Най - добре е разбира се e всичко да се направи, ако има средства и вероятно понеже парите не са достатъчни за да може да се усвоят повече европейски средства се прави едно такова строителство на части , но най важните ( за някои хора естествено други обекти са приоритетни) си имат приоритет. Ако някой не му харесва , а не използува положението за да прави политика да си спомни поговорката , че на харизан кон зъбите не се гледали.

добре, че малко я разшириха, щото тая свиня не можеше да мине през нея...

"А винаги съм се чудил , ако ги нямаше така наречените еврофондове ,какво щяхме да правим и как по-рано сме строилии такива обекти като АМ"Хемус",Аспаруховия мос ,десетките спортни зали,язовири, ел.централи и т.н. ,и т.н. " Риторичният ви въпрос има няколко страни. Първо финансиране. Финансирането беше държавно. Банките държавни, левът неконвертируем. За собствено жилище или кола се чакаше десетки години. Спестяванията се обезценявая заради инфлацията , цената на мечтаната соц кола скачаше , а парите се олихвяваха с 1 %. Финансирането беше с държавен дълг и спестяванията на хората. Друг източник на средства бяха гастарбайтерите .50 000 души в арабските страни държавата прибираше на 12 000 долара годишно или 600 000 000, които отговарят към 1.5 милиарда днешни. Трети източник беше селското стопанство - тютюн , домати , плодове , вино , скотовъдство - имаше още хора на село и с безплатен бригадирски труд се вързваше положението. Взимахме заеми от западни банки , давахме ги като кредит на воюващи арабски страни , а те пък купуваха наше оръжие. Или друг източник бяха кредити и износ на оръжие, водещо до несъбираеми дългове, Това бяха огромни средства , но строителството не беше качествен сизключение на пътя към Правец и Трудовец и Мавзолея на Георги Димитров. Второ работна ръка с много безплатен бригадирски труд , ученици , войници , студенти , чиновници. Трето суровини - пясък, чакъл, цимент - имахме ги. Четвърто проектиране архитекти и инеженери , работещи за 200 лева или към 800 днешни бол. Емиграцията обявена за държавна измяна и се наказваше по закон и се преследваха и роднини и близки. Сега е по оптимално , защото парите са европейски и проектът трябва да се одобри има и конкурс. И резултатът е че с по - малко средства се постига по - добър резултат. Не е възможно примерно един обект да се строи 20 години и да се закопаят средства. Освен това има и конкурс. Но иначе манталитетът си е наш.

коментарът ми е към Waffen SS

Принципно си прав. Без да исках по инерция цъкнах минус. Ама от друга страна - матрялът на тая територия е лош и ако искаш да свърши някаква работа - само и единствено с много бой. Понастоящем няма репресивна машина която да тормози матряла, и той се е разхайтил, седи, пуши, пие и мърмори против малкото които се пробват да правят нещо. Та бой му е майката. Ако си мислиш, че в Япония, Корея и Китай успехът и напредъкът е дошъл по друг начин освен с тормоз върху масите - лъжеш се.

Готов съм за ремонтни дейности!

за чий ми е тази магистрала,като няма отбивка за Бенковски!

За да ни тровят квартала с целия тежък трафик на турските тирове и гастарбайтери. Бойко, за турците ли строиш магистралите, а? А на платените журналисти подмяташ "за софиянци". Е може ли някой да ми предложи софиянци как да я ползват тази тангента!?

Преди година може би съм го писал ,че тогава някои се радват на парите ,които взимат за земята и че сега ще се чудите как да се спасявате от шума , който вдигат камионите ! В Мировяне нощно време се чуват много шумовете , а е на 700 метра от околовръсното, сега вие ще патите !

Ще има отбивка, но тя ще е свързана с булеварда , който минава на Военна рампа и от там по улицата по която се движи рейс 100 ще е връзката за Орландовци и Бенковски. Само че не се знае кога ще стане това !

А връзките със северните квартали??? Ало, Борисов стегни ги Лили и Лазар, че недовършената работа не ви подхожда за хвалба.

Имам чувство, че в България има един перманентен конкурс,"Кой по-малоумно проектиране , кой по-некачествено и кой по-скъпо строителство на всякакъв вид обект" ще спечели.А винаги съм се чудил , ако ги нямаше така наречените еврофондове ,какво щяхме да правим и как по-рано сме строилии такива обекти като АМ"Хемус",Аспаруховия мос ,десетките спортни зали,язовири, ел.централи и т.н. ,и т.н.

За втори път откриваме нещо, което не е готово, нали го откриха за Коледа? Очаквайте още откривания, тази година за полупроводници, догодина за цели?

Е, колега, нали индианското име на т. нар. премиер е Първокоп Ленторезов! Майтапът настрана, дано да са направили пътя качествено, а не по български.

Т... тази година за три-четвърти проводници, а догодина за цели ...

Че е пуснато движението по тангентата е вярно ,но нека да се опита да слезе от нея при разклона за илиенци ..........

Като довършат детелината при Петрол , като бутнат няколко сгради , като изместят трасето на трамвая и обръщателното ухо, като разширят бул. Рожен от моста на жп линията и улицата където минава сега трамвая и ще може да слезеш в Илиянци, ама дали за нова година или някога в бъдеще , не се знае

Това е добре,време е да започнат ремонтите.Това може да се укаже една переспективна хранилка за продължителен период от време,както за политици,политически партии,така и за разни видове "бизнесмени",гравитиращи към горе посочените.Такива некадърни изпълнения много рядко могат да се посочат на други места по света.Като се започне от процедурите по отчуждаването на парцелите в сервитута ,далновидно изкупени преди години от добре информирани лица,след това от проектантите ,представям си , ако трябваше да проектират виадуктите по АМ "Витиня".След това строителите , които имат вид като ,че ли за първи път виждат арматура и бетон, и ги гледат изумени.А на края черешка/ягодката/ на тортата ,краденето от бизнесмените ,ама не със шепи , а със фадроми

О, да, да изкупени. Национализираха земята за по 400 лв на дк. В района декар се продава по 40 000 евро, но Продажния Съдия записа "без право на обжалване по втора инсанция" и ЛакоКРАДЛИВАТА Мафия на ГЕРБ за стигна и нас. Така е, като сме прости шопи , а не Марио Николов, пада ни се. Изгоря ни бащината земица, радвай се БОКо, за теб в шоплука ще има помалкао гласове на избори.

КАКВОТО И ДА СЕ НАПРАВИ ВСЕ СТЕ НЕДОВОЛНИ , ВСЕ КУСУР ЩЕ НАМЕРИТЕ ,ВСЕ БОЙКО ВИ Е ВИНОВЕН. НА ТОВА МУ СЕ ВИКА -ХЕМ ШУТО ХЕМ БОДЕ.

Да запитам - балтон без ръкави ще си купите ли и някога ще ви ги зашият ? Така е и с този скоростен път - няма отбивки ,защото не са завършени!

Асфалтът не е гладък, при дъжд има неравности и реки през платното... Супер изпълнение!!!

Че ти някъде у нас гладък асфалт виждал ли си? Няма един нов път който да не е накъдрен... гарантирано от крадците от ГЕРБ!

"...Подобрява се достъпът на най-отдалечените райони с центъра на столицата..."Как ли пък става този достъп до центъра, като основните връзки към тангентата не са изградени още? В момента тази тангента не обслужва по никакъв начин северните квартали на София, тя става единствено за транзитен път за турските гастарбайтери. Не, че няма нужда от такъв път - има и то голяма, така, че тангентата ще е много полезна. Но за да се случи това към центъра, трябва да се изградят връзките към нея, които дори н са започнати. Като дори временната такава, на бул. Лазар Михайлов я премахнаха. Сега от Бенковски, Кубратово, Световрачене, Орландовци няма връзка с тангентата.

Така ще е - за скапаните софиянци се наливат стотици милиони от нашите данъци . за метро,околовръстни,зала армеец - а за варна - да го духаме !!! Досега да бяха построили 2-ри мост или подземен тунел под канала !!!

Духайте селяни прости, шсе пак кмета ши е руснак. ТАКА ЧЕ се оплаквайте на арменския поп. Аре Щ + Щ

Това са пари от еврофондове,а това че селския Ви кмет е неграмотен и не знае как да ги вземе и оправи инфраструктурата си е Ваш проблем -просто го сменете

той е грамотен само за белият райски прашец

Хубав транзитен път между Хемус и Околовръстното към Люлин/струма/калотина. Ама какво праим с връзките на Северната тангента с града? Пътен възел Рожен не е готов Пътен възел Илиенци ептен и оът нема дотам Пътен възел Източна тангента към ЛЕВСКИ Г и оттам към летището, на най-си Единствено Пътен възел Чепинско шосе е готов много се изложиха с тая работа!

и прасета се разхождат по нея....

Браво!

БОКО, Да беше направил връзките с тоя път да те ЕВА у ГЛА'АТА пРОСТА!