Коментари - 7 катастрофи за ден на новия участък от ”Тракия” | dnes.dir.bg
назад

7 катастрофи за ден на новия участък от ”Тракия”

Само часове след тържествата по откриване на новата отсечка от автомагистрала „Тракия”, пътят се оказа черен капан за шофьорите.

Обратно в новината

Коментари - 7 катастрофи за ден на новия участък от ”Тракия” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ей шофко ли си къв си! Ела у македонския край, щи пръснем халката ве шопски селтак! Забеляза ли ли сте кои са най-наглите на пътя и кои предизвикват 90% от катастрофите СЕЛЯНИТЕ от СОФИЯ със рег. номера обозначаващи,че са селяни- С! ахахаах калъфиии

Здарвейте. (Оборище и Левски)Преди 30мин.,това ще рече 09:30 господин катаджията задържа 8минути линейка движеейка се със пуснати буркани и сирена и с 3-ма служители на предната седалка за да отпушва ул.Оборише,тъй като от там в последствие се видя излезе правителствена кола. Всички се разсфириха и развикаха през колите да пусне линейката,кояато беше до самият него,но той най не възмутимо продължи да си пуска движението по Оборище.

http://autoplanet1.c http://autoplanet1

http://autoplanet1.c http://autoplanet1

http://autoplanet1.c http://autoplanet1

към ШОФКО Ей ШОФКО, ела в дълбоката провинция Варна и Бургас да ти пръснем кифлата...ЛАЙНАР!

към ШОФКО Ей ШОФКО, ела в дълбоката провинция Варна и Бургас да ти пръснем кифлата...ЛАЙНАР!

към ШОФКО Ей ШОФКО, ела в дълбоката провинция Варна и Бургас да ти пръснем кифлата...ЛАЙНАР!

към ШОФКО Ей ШОФКО, ела в дълбоката провинция Варна и Бургас да ти пръснем кифлата...ЛАЙНАР!

към ШОФКО Ей ШОФКО, ела в дълбоката провинция Варна и Бургас да ти пръснем кифлата...ЛАЙНАР!

към ШОФКО Ей ШОФКО, ела в дълбоката провинция Варна и Бургас да ти пръснем кифлата...ЛАЙНАР!

Opa.....v BG si e ve4e 130..... a za Germaniq sa6to zbarka i se obarka....tam nqma ograni4eniq na maximalna skorost.

Opa.....v BG si e ve4e 130..... a za Germaniq sa6to zbarka i se obarka....tam nqma ograni4eniq na maximalna skorost.

Opa.....v BG si e ve4e 130..... a za Germaniq sa6to zbarka i se obarka....tam nqma ograni4eniq na maximalna skorost.

Opa.....v BG si e ve4e 130..... a za Germaniq sa6to zbarka i se obarka....tam nqma ograni4eniq na maximalna skorost.

Opa.....v BG si e ve4e 130..... a za Germaniq sa6to zbarka i se obarka....tam nqma ograni4eniq na maximalna skorost.

към Смрад Виж дебел грозен пернишки пърдел, това, че с гордост пишеш за себе говори, че си и страшно прост. С един куршум в дебелото ти и мазно туловище се оттърваваш от предишните два проблема лесно и просто нали. Едно парцелче 2 на 2 метра / ако си много дебел може и повече/ ще те приюти за вечно а нас нормалните и невинни хора ще ни отърве от боклук като тебе.

Ами вижте на снимката кой ръси Светената вода на пътя пред Премиера. Този е по-грешен от дявола. С такъв Водосвет май няма да са само тези 7.

Ами вижте на снимката кой ръси Светената вода на пътя пред Премиера. Този е по-грешен от дявола. С такъв Водосвет май няма да са само тези 7.

zasto niakoi si mialsiat che ogranichenieto v bg e 130 na magistrala? prosto stava iasno kolko sa vinovni znacite... kato chetoh komentarite i kolko hora pishat che e 130 vzeh che proverih sam v zakona.. pishe si 120 .. tova che vuv francia i germania e 130 niama nisto obsto s bg... http://www.maverick2 koito iska da chete

Вчера и днс минах през въпросното колело, видях и една от катастрофите. Новия участък на магистралата е перфектен има маркировка, знаци и мантинели. На мен лично ми бяха достатъчни 1500м за да намаля от 120км на 60 (КОЕТО Е НАПЪЛНИ ДОСТАТЪЧНО ЗА ДА СЕ ВЗЕМЕ ТОЗИ ЗАВОЙ ,КРЪГ) Ако някой се затруднява с 60км/ч да опита с 20км/ч. И ако пак не става да слезе от колата си и да помоли някой по горе обвинените да го прекара през това ГОЛЯМО ПРЕПЯТСТВИЕ НА ПЪТЯ

zasto niakoi si mialsiat che ogranichenieto v bg e 130 na magistrala? prosto stava iasno kolko sa vinovni znacite... kato chetoh komentarite i kolko hora pishat che e 130 vzeh che proverih sam v zakona.. pishe si 120 .. tova che vuv francia i germania e 130 niama nisto obsto s bg... http://www.maverick2 koito iska da chete

Вчера и днс минах през въпросното колело, видях и една от катастрофите. Новия участък на магистралата е перфектен има маркировка, знаци и мантинели. На мен лично ми бяха достатъчни 1500м за да намаля от 120км на 60 (КОЕТО Е НАПЪЛНИ ДОСТАТЪЧНО ЗА ДА СЕ ВЗЕМЕ ТОЗИ ЗАВОЙ ,КРЪГ) Ако някой се затруднява с 60км/ч да опита с 20км/ч. И ако пак не става да слезе от колата си и да помоли някой по горе обвинените да го прекара през това ГОЛЯМО ПРЕПЯТСТВИЕ НА ПЪТЯ

Вчера и днс минах през въпросното колело, видях и една от катастрофите. Новия участък на магистралата е перфектен има маркировка, знаци и мантинели. На мен лично ми бяха достатъчни 1500м за да намаля от 120км на 60 (КОЕТО Е НАПЪЛНИ ДОСТАТЪЧНО ЗА ДА СЕ ВЗЕМЕ ТОЗИ ЗАВОЙ ,КРЪГ) Ако някой се затруднява с 60км/ч да опита с 20км/ч. И ако пак не става да слезе от колата си и да помоли някой по горе обвинените да го прекара през това ГОЛЯМО ПРЕПЯТСТВИЕ НА ПЪТЯ

Гледай това: http://video.google. се подпиши тук: http://www.bgpetitio ти !

Kolko katastrofi sa stanali na neasfaltirani patishta.........mai ne sa mnogo...........a zaginalite mai savsem.............z neshto ne hubavia pat e vinoven..........mi shoferchetata sa po kalpavichki.........

Kolko katastrofi sa stanali na neasfaltirani patishta.........mai ne sa mnogo...........a zaginalite mai savsem.............z neshto ne hubavia pat e vinoven..........mi shoferchetata sa po kalpavichki.........

Kolko katastrofi sa stanali na neasfaltirani patishta.........mai ne sa mnogo...........a zaginalite mai savsem.............z neshto ne hubavia pat e vinoven..........mi shoferchetata sa po kalpavichki.........

Преди месец ходих в Ръмуния. Минах около 1000км на тяхна територия. Маркировките и знаците навсякъде са перфектни!!! Затова и катастрофите там са по-малко. Това не е вярно, да се тълкува, че като е нов пътя се кара по-бавно. Ами за всички чужденци ще е нов - кво всичките ли да се блъскат!! Маркировк е едно от най-важните неща за предотвратяване на катастрофите. За съжаление в по-голямата си част липсва или е трудно забележима.

продължавам да твърдя,че не толкова шофьорите са виновни колкото пътищата ни и КАТ.всеки ден съм на кола и впечатлението ми е,че на 30 шофьора има 2-ма джигити,докато на 30 пътни отсечки има 2 свястни и правилно регулирани.това е положението.

vechno patishtata ni sa vinovni........kvo da se pravi..........a tia sme si chudni shoferi............t zapadna evropa ima hubavi patisha ma shto li niamat tolkova dobri shoferi............!

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

Гледай това: http://video.google. се подпиши тук: http://www.bgpetitio ти !

Гледай това: http://video.google. се подпиши тук: http://www.bgpetitio ти !

Гледай това: http://video.google. се подпиши тук: http://www.bgpetitio ти !

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

Днес минах оттам. Първия знак за край на магистралата е на 1500 м преди кръговото, втория е на 500. Така че и шофьорите имат вина че не са внимавали достатъчно. А че има доста неща за изпипване по магистралата и че трябва да се сложат още междинни знаци е отделен въпрос. Определено може да се обезопаси още този участък.

ХОРА,ТУКА ИМА ГОЛЯМА КОМУНИСТИЧЕСКА ЦЕНЗУРА

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве

simlim (07.10.2007 г. 12:00ч.) Хубава работа, ама българска работа! - точно, от това по ясен коментар - здраве