3 месеца гратисен период за е-таксуването в Пловдив
Предстои плавно преминаване от кондукторно към безкондукторно обслужване в автобусите на градския транспорт в Пловдив.
Обратно в новинатаКоментари - 3 месеца гратисен период за е-таксуването в Пловдив | Днес.dir.bg
Коментари
В Прослав има вече построена една пасарелка,с цел да свърже двете части на квартала през жп линията.Тя ще си остане паметник на глупостта и келепира.Боя се че подобна съдба ще имат и тези нововъдения
Немога да си представя как ще махнат кондукторите в 6,116,22 и др. линии ползвани от ромите, на бас че 95% от мургавелите няма да се таксуват с предтекст че на неграмотни, или просто защото са тарикати както всички сме на ясно.
Някой знае ли дали тази система ще приема papypass/paywave карти ? Защото Лондон примерно имаше система с безжични карти от години (oyster card) и сега я сменят с такава която приема paypass/paywave карти. Да не се окаже че въвеждаме остарели неща ?
ТИЯ ТЪПИ И ПРОСТИ ТРАНСПОРТНИ ФИРМИ ЩЕ ВИДЯТ КАК ГОСТИТЕ НА ГРАДА ЩЕ ВОЗИМ БЕЗПЛАТНО В АВТОБУСИТЕ ИМ!!! НЯМАМ НИКАКВО НАМЕРЕНИЕ ДА СИ ГУБЯ ВРЕМЕТО ДА ВАДЯ КАРТИ!!! ТОВА СА ПОРЕДНИТЕ ГЛУПАВИ ИЗМИШЛЬОТИНИ И КАКТО СА ИЗНЕРВЕНИ ХОРАТА, НИКОЙ НЯМА НИЩО ДА СПАЗВА ЩЕ Е ПЪЪЛЕН ХАОС!!!!!!!!!!!!!!!!
Какви са тези глупости, 3месеца гратисен период не е достатъчен, за хора които идват за кратко до града да се занимават с глупостите на тъпият ПЛОВДИВСКИ ГЛУПОСТИ
Какви почасови билети като някои автобуси ги няма по 30 мин?! И какво...аз трябва на всеки 5 минути да си гледам часовника сакън да не просроча времето ли?!
Едно хубаво нещо имаше Пловдив и сега ще се превърне като София,да се возят гратис.
Който не полза градски транспорт, но му се наложи или е от село какво ще прави. Ако съм за кратко в града и бързам кога ще вадя картата.Не може ли още по сложно да бъде.
Не може ли и ...по-сложно да се измисли: дневни карти, месечни карти, за един автобус, за една линия...???? Защо не погледнете какво са направили хората? Аз съм Сан Франциско и за транспорта се ползват два вида карти: за градския транспорт и за извънградския. И двете работят на прост принцип: в картата трябва да има пари!!! С нея се таксуваш навсякъде и до всякъде, като просто системата отчита от къде се качваш и къде слизаш и си "изтегля" нужната такса. Извънградските карти важат за рейсовете, фериботите и дори за някои от паркингите.