АМ Тракия порасна до Стара Загора
Автомагистрала Тракия стигна до Стара Загора. Трасето преминава южно от града, съобщи Икономическият портал на регион Стара Загора.
Обратно в новинатаКоментари - АМ Тракия порасна до Стара Загора | Днес.dir.bg
Коментари
Za6to balamosvat horata s niakakvi sme6ni otse4ki po 10-20km. Vsi4ko se glasi da suvpada s izborite. Samo za sravnenie v Harvatska za 3 godini !!napraviha neveroiatna magistrala po cialoto kraibrejie ot Zagreb do Split (nad 400km) i to v prese4en teren kudeto e skupo da se stroi s viadukti i tuneli...a na6ite ohluvi edna kirliva magistrala na raven teren ne mogat da dovur6at ve4e 15 godini!
За 100 години - толкова. После още. Иначе магистрала се строи доооста по- бързо, и не само 2 платна в едната посока!
Здравей,правиш ли въобще разлика между платно и лента?? Между другото магистрали се строят с много пари, а не със саркастични приказки като твоите! Приятен ден
минах по тракия преди около седмица - хич не ми се виждаше завършена при Чирпан. Все още полагаха асфалт. Като се има впредвид, че бързата работа - кучетата я яли - може да си представите какво ще е качеството. Ако решите да карате със 130 - има да подскачате... да подскачате... мали мали
СТРОИ СЕ БАВНО,ЗАЩОТО ИВАН КОСТОВ ПРЕЧИ. ЗАСТАНАЛ Е ПРЕД МАШИНИТЕ И НЕ ИМ ДАВА ДА РАБОТЯТ.
след като по-голямата част е построена от държавата, защо трябва да се дава на концесионер? Само да събира таксите? Представете си каква комисионна са взели, за да подпишат договорацарските и комунистическите
Като останат 100-на метра за довършване ще взема да кандидаствам да ми я дадат цялата на концесия срещу довършване на остатъка. Ей такаво предложение съм намислил към държавата!:)))
сега до изборите ще падне едно рязане на лентички,личкане на менчита с вода крачолите им три седмици няма да изсъхнат на политиците ни. ама се не радвайте много на таз магистрала щото след откриването ще бъде ЗАТВОРЕНА
Най-после да се чуе и види И нещо положително (макар и малко) в тая държава на фона на катастрфи,убийства,п и други ежедневни проблеми. Но е вярно и че не ни е нужен никой (нито концесионери,нито навляци,които да лапат),само средства за заплати на работниците и материали за да си я направим и сами. Дано съм жива да я видя тая магистрала цялата от- до- един ден, пък и да доживея да я ползувам. Тогава отсечката София-Бургас ще я взимаме за 3-3 часа и половина може би. Да се надяваме.
Смешни са... Построят няколко километра и хоп - грандиозни откривания правят... Няма лошо да се открива маистрала, но като е построена от край до край. До кога ще парадират по този начин?! Лошо впечатление ми прави и словосъчетанието тол такса... Ако знак (или табела) с това словосъчетание се появи по българските пътища, ще си хвърля личната карта в краката на президента и ще се откажа от гражданството си! Аз съм българин, а не американец и говоря български език и на последният тол нищо не значи! Защо хърватите и сърбите имат собствени думи за пунктовете на които се събират пари за магистралите (съответно цестарина от цестапът и друмарина от друм), а ние ще взимаме енглийски такива?! Престанете с американизацията!
Za6to balamosvat horata s niakakvi sme6ni otse4ki po 10-20km. Vsi4ko se glasi da suvpada s izborite. Samo za sravnenie v Harvatska za 3 godini !!napraviha neveroiatna magistrala po cialoto kraibrejie ot Zagreb do Split (nad 400km) i to v prese4en teren kudeto e skupo da se stroi s viadukti i tuneli...a na6ite ohluvi edna kirliva magistrala na raven teren ne mogat da dovur6at ve4e 15 godini!
За 100 години - толкова. После още. Иначе магистрала се строи доооста по- бързо, и не само 2 платна в едната посока!
Здравей,правиш ли въобще разлика между платно и лента?? Между другото магистрали се строят с много пари, а не със саркастични приказки като твоите! Приятен ден
минах по тракия преди около седмица - хич не ми се виждаше завършена при Чирпан. Все още полагаха асфалт. Като се има впредвид, че бързата работа - кучетата я яли - може да си представите какво ще е качеството. Ако решите да карате със 130 - има да подскачате... да подскачате... мали мали
СТРОИ СЕ БАВНО,ЗАЩОТО ИВАН КОСТОВ ПРЕЧИ. ЗАСТАНАЛ Е ПРЕД МАШИНИТЕ И НЕ ИМ ДАВА ДА РАБОТЯТ.
след като по-голямата част е построена от държавата, защо трябва да се дава на концесионер? Само да събира таксите? Представете си каква комисионна са взели, за да подпишат договорацарските и комунистическите
Като останат 100-на метра за довършване ще взема да кандидаствам да ми я дадат цялата на концесия срещу довършване на остатъка. Ей такаво предложение съм намислил към държавата!:)))
сега до изборите ще падне едно рязане на лентички,личкане на менчита с вода крачолите им три седмици няма да изсъхнат на политиците ни. ама се не радвайте много на таз магистрала щото след откриването ще бъде ЗАТВОРЕНА
Най-после да се чуе и види И нещо положително (макар и малко) в тая държава на фона на катастрфи,убийства,п и други ежедневни проблеми. Но е вярно и че не ни е нужен никой (нито концесионери,нито навляци,които да лапат),само средства за заплати на работниците и материали за да си я направим и сами. Дано съм жива да я видя тая магистрала цялата от- до- един ден, пък и да доживея да я ползувам. Тогава отсечката София-Бургас ще я взимаме за 3-3 часа и половина може би. Да се надяваме.
Смешни са... Построят няколко километра и хоп - грандиозни откривания правят... Няма лошо да се открива маистрала, но като е построена от край до край. До кога ще парадират по този начин?! Лошо впечатление ми прави и словосъчетанието тол такса... Ако знак (или табела) с това словосъчетание се появи по българските пътища, ще си хвърля личната карта в краката на президента и ще се откажа от гражданството си! Аз съм българин, а не американец и говоря български език и на последният тол нищо не значи! Защо хърватите и сърбите имат собствени думи за пунктовете на които се събират пари за магистралите (съответно цестарина от цестапът и друмарина от друм), а ние ще взимаме енглийски такива?! Престанете с американизацията!