Хан Крум донесе 241 полушестици и сума ти двойки в СУ
Отличниците по темата за Хан Крум на изпита по история в Софийския университет са 241. Пълна шестица обаче няма, сочат данните на висшето училище.
Обратно в новинатаКоментари - Хан Крум донесе 241 полушестици и сума ти двойки в СУ | Днес.dir.bg
Коментари
Не мога да разбера що за хора са тези, които пишат с латински букви на български език ??? Идиотчета без възпитание и образование...и без национална гордост !!! А на ЛОРИНДА отново (като доста други) са и проблем...учителите ?!? НЕ БИЛИ научили, виждате ли децата!!! А бе момиче (ако си такова) никой няма намерение да те учи, ТЕ (децата и/или студентите) САМИ са длъжни да се учат!!! Никъде в (белия) свят не те учат насила... Я вземи да си помислиш, преди да пишеш тъпотии! Вижте само изпита по български език и литература, каква трагедия е!
Не мога да разбера що за хора са тези, които пишат с латински букви на български език ??? Идиотчета без възпитание и образование...и без национална гордост !!! А на ЛОРИНДА отново (като доста други) са и проблем...учителите ?!? НЕ БИЛИ научили, виждате ли децата!!! А бе момиче (ако си такова) никой няма намерение да те учи, ТЕ (децата и/или студентите) САМИ са длъжни да се учат!!! Никъде в (белия) свят не те учат насила... Я вземи да си помислиш, преди да пишеш тъпотии! Вижте само изпита по български език и литература, каква трагедия е!
За студентите не знам,но макар и извън темата-имам две съседчета , в 4 и 5 клас,които не знаят да четат на български,за англ. да не говорим и не знаят табл. за умножение.Въпреки това,те преминават в по-горен клас.Може един ден и студенти да станат?
Аз бях на изпита и бях изненадана от тихата реакцията на кандидат студентите. Добре е, че няма много слаби оценки, но пък няма и пълни шестици, което не е за пренебрегване. Пойелавам на всички кандидат студенти да бъдат приети специалността, която наи-много искат. На тези кандидат студенти, които са изкара ли слаба оценка ще им кайа само горе главата живота продължава и успех следващата година!
Двойка не значи ли да не знаеш абсолютно нищо, а не просто да нямаш желание да разтягаш литературни локуми ?
Не, 33% двойки означава че системата по която се провежда изпита е сбъркана! От години се знае че това не са знания а едно сухо зубрене и наизустяване на огромни пасамаци история! И учениците просто немогат да научат всичко и отиват на късмет! Която и тема да се беше паднала пак резултатът щеше да е същия!
az bqh na izpita i 4estno da vi kaja bqh iznenadana ot reakciqta na drugite kandidat studenti.Hubavoto e 4e pone dvoikite sa malko no pak nqma nito edna palna shestica, koeto naistina e lo6o.Pojelavam uspeh na vsi4ki i dano vseki edin ot kandidat studentite vlezne tova koeto iska nai-mnogo, a na tezi koito imat 2 na izpita 6te im kaja da ne se ut4aivat ne sa parvite koito imat slaba ocenka na kandidat studentski izpit a ne sa i poslednite taka4e gore glavata i uspeh do godina.
Браво на децата, които са изкарали добри оценки ! В този случай не знам, кое е по срамно, че децата не знаят , или, че учителите не са ги научили! Апелирам към проверяващите работите на кандидат - студентите да ги пращат на просветния министър и той да оцени по работата на децата, работата на преподавателите им! От както има много издателски фирми, има и различни учебници по история и не само по този предмет. Вярно е, че преди началото на всяка учебна година се спуска учебен план, по който трябва да се работи с децата, но не може да има толкова много учебници по един и същ предмет. Да не говорим , че в различните учебници на различните издателства всеки урок е застъпен в различна степен. Да, ще ме упрекнете , че се дава възможност преподавателите да избират, но тук се дава възможност и на частните уроци . А те от своя страна са друга тема за разговор. Така, че едно дете на родители с малки финансови възможности му се отрязват амбициите от самото начало за продължаване на образованието, пък било и то пълен отличник от средното училище. Защото в средното ни школо е занижено преподаването, пък и учебника като е орязън, какво може да се направи. Ами те нещата тръгват още от първи клас. Така, че господин Министре трябва на вас да се изпратят всички работи с двойки и да си направите добре преценка защо стоите в МОН.
Браво на децата, които са изкарали добри оценки ! В този случай не знам, кое е по срамно, че децата не знаят , или, че учителите не са ги научили! Апелирам към проверяващите работите на кандидат - студентите да ги пращат на просветния министър и той да оцени по работата на децата, работата на преподавателите им! От както има много издателски фирми, има и различни учебници по история и не само по този предмет. Вярно е, че преди началото на всяка учебна година се спуска учебен план, по който трябва да се работи с децата, но не може да има толкова много учебници по един и същ предмет. Да не говорим , че в различните учебници на различните издателства всеки урок е застъпен в различна степен. Да, ще ме упрекнете , че се дава възможност преподавателите да избират, но тук се дава възможност и на частните уроци . А те от своя страна са друга тема за разговор. Така, че едно дете на родители с малки финансови възможности му се отрязват амбициите от самото начало за продължаване на образованието, пък било и то пълен отличник от средното училище. Защото в средното ни школо е занижено преподаването, пък и учебника като е орязън, какво може да се направи. Ами те нещата тръгват още от първи клас. Така, че господин Министре трябва на вас да се изпратят всички работи с двойки и да си направите добре преценка защо стоите в МОН.
Na kandidat-studentski izpit po istoria ne stiga samo da znaesh koi e Han Krum, ima si iziskvania za pisane na istoricheska tema, koito tryabva da bydat pokriti!
Не мога да разбера що за хора са тези, които пишат с латински букви на български език ??? Идиотчета без възпитание и образование...и без национална гордост !!! А на ЛОРИНДА отново (като доста други) са и проблем...учителите ?!? НЕ БИЛИ научили, виждате ли децата!!! А бе момиче (ако си такова) никой няма намерение да те учи, ТЕ (децата и/или студентите) САМИ са длъжни да се учат!!! Никъде в (белия) свят не те учат насила... Я вземи да си помислиш, преди да пишеш тъпотии! Вижте само изпита по български език и литература, каква трагедия е!
Не мога да разбера що за хора са тези, които пишат с латински букви на български език ??? Идиотчета без възпитание и образование...и без национална гордост !!! А на ЛОРИНДА отново (като доста други) са и проблем...учителите ?!? НЕ БИЛИ научили, виждате ли децата!!! А бе момиче (ако си такова) никой няма намерение да те учи, ТЕ (децата и/или студентите) САМИ са длъжни да се учат!!! Никъде в (белия) свят не те учат насила... Я вземи да си помислиш, преди да пишеш тъпотии! Вижте само изпита по български език и литература, каква трагедия е!
За студентите не знам,но макар и извън темата-имам две съседчета , в 4 и 5 клас,които не знаят да четат на български,за англ. да не говорим и не знаят табл. за умножение.Въпреки това,те преминават в по-горен клас.Може един ден и студенти да станат?
Аз бях на изпита и бях изненадана от тихата реакцията на кандидат студентите. Добре е, че няма много слаби оценки, но пък няма и пълни шестици, което не е за пренебрегване. Пойелавам на всички кандидат студенти да бъдат приети специалността, която наи-много искат. На тези кандидат студенти, които са изкара ли слаба оценка ще им кайа само горе главата живота продължава и успех следващата година!
Двойка не значи ли да не знаеш абсолютно нищо, а не просто да нямаш желание да разтягаш литературни локуми ?
Не, 33% двойки означава че системата по която се провежда изпита е сбъркана! От години се знае че това не са знания а едно сухо зубрене и наизустяване на огромни пасамаци история! И учениците просто немогат да научат всичко и отиват на късмет! Която и тема да се беше паднала пак резултатът щеше да е същия!
az bqh na izpita i 4estno da vi kaja bqh iznenadana ot reakciqta na drugite kandidat studenti.Hubavoto e 4e pone dvoikite sa malko no pak nqma nito edna palna shestica, koeto naistina e lo6o.Pojelavam uspeh na vsi4ki i dano vseki edin ot kandidat studentite vlezne tova koeto iska nai-mnogo, a na tezi koito imat 2 na izpita 6te im kaja da ne se ut4aivat ne sa parvite koito imat slaba ocenka na kandidat studentski izpit a ne sa i poslednite taka4e gore glavata i uspeh do godina.
Браво на децата, които са изкарали добри оценки ! В този случай не знам, кое е по срамно, че децата не знаят , или, че учителите не са ги научили! Апелирам към проверяващите работите на кандидат - студентите да ги пращат на просветния министър и той да оцени по работата на децата, работата на преподавателите им! От както има много издателски фирми, има и различни учебници по история и не само по този предмет. Вярно е, че преди началото на всяка учебна година се спуска учебен план, по който трябва да се работи с децата, но не може да има толкова много учебници по един и същ предмет. Да не говорим , че в различните учебници на различните издателства всеки урок е застъпен в различна степен. Да, ще ме упрекнете , че се дава възможност преподавателите да избират, но тук се дава възможност и на частните уроци . А те от своя страна са друга тема за разговор. Така, че едно дете на родители с малки финансови възможности му се отрязват амбициите от самото начало за продължаване на образованието, пък било и то пълен отличник от средното училище. Защото в средното ни школо е занижено преподаването, пък и учебника като е орязън, какво може да се направи. Ами те нещата тръгват още от първи клас. Така, че господин Министре трябва на вас да се изпратят всички работи с двойки и да си направите добре преценка защо стоите в МОН.
Браво на децата, които са изкарали добри оценки ! В този случай не знам, кое е по срамно, че децата не знаят , или, че учителите не са ги научили! Апелирам към проверяващите работите на кандидат - студентите да ги пращат на просветния министър и той да оцени по работата на децата, работата на преподавателите им! От както има много издателски фирми, има и различни учебници по история и не само по този предмет. Вярно е, че преди началото на всяка учебна година се спуска учебен план, по който трябва да се работи с децата, но не може да има толкова много учебници по един и същ предмет. Да не говорим , че в различните учебници на различните издателства всеки урок е застъпен в различна степен. Да, ще ме упрекнете , че се дава възможност преподавателите да избират, но тук се дава възможност и на частните уроци . А те от своя страна са друга тема за разговор. Така, че едно дете на родители с малки финансови възможности му се отрязват амбициите от самото начало за продължаване на образованието, пък било и то пълен отличник от средното училище. Защото в средното ни школо е занижено преподаването, пък и учебника като е орязън, какво може да се направи. Ами те нещата тръгват още от първи клас. Така, че господин Министре трябва на вас да се изпратят всички работи с двойки и да си направите добре преценка защо стоите в МОН.
Na kandidat-studentski izpit po istoria ne stiga samo da znaesh koi e Han Krum, ima si iziskvania za pisane na istoricheska tema, koito tryabva da bydat pokriti!