Коментари - Приключват мащабните пътни ремонти в София | dnes.dir.bg
назад

Приключват мащабните пътни ремонти в София

По-голямата част от мащабните ремонти по пътната инфраструктура в София са приключили, каза зам.-кметът Любомир Христов по БНТ.

Обратно в новината

Коментари - Приключват мащабните пътни ремонти в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А кмета на София защо не се опита да премине една сутрин през кръстовището на "Младост-1" ???

Само да те поправя. "през паркинга на Била"

Нищо не пише за Младост. Защо не дават информация за там?

ЗАЕБИ ТЕЯ НЕ МИНАВАТ ОТ ТАМ ТЕ МИНАВАТ СЪС СИНИ ЛАМПИ

А Сливница и Околовръстното? Трябваше преди 2 месеца да е готово, а не е!

Също така може да отидат и да преминат "бързо" и през недомисленото кръстовище на Семинарията. Задръстванията са зверски. Пак някой взе едни пари, а ефекта е минимален.

KaiRen

А "Цв. Лазаров" кога ще бъде завършен? Или този булевард изобщо не се води ремонтиран? Всъщност по-скоро е "разбиван"...

Наивно е да си мислите, че с няколко кръстовища ще се намалят задръстванията. Тия проекти са само за точене на пари. На никой не му пука дали ще имат ефект. За да се намалят задръстванията са нужни или огромни суми пари за инфраструктура, или намаляване на автомобилите и развиване на алтернативи като градски транспорт. Общо взето, в цяла европа правят второто защото за първото нямат пари. Нас ни лъжат, че ще правят първото и така си оправдават кражбите...

За "Младост" и дума не се споменава , а там е такава тапа. Моля информирайте ни и за там, все пак живеят и работят много хора в този район!

Към всички мрънкалници надолу - отивате си по родните места и си решавате проблема. Там задръствания няма.

Това, което направи Фандъкова, е в пъти повече отколкото направеното от всички други кметове на София от 1986-та насам.

знаете само да мрънкате. СТРОИ СЕ МЕТРО ИДИОТИ НЯМА КАК БЕЗ ЗАДРЪСТВАНЕ

След метрото в Младост ще започнат да строят мега супер дупер МОЛ-а с жилищни сгради. Представи си го на мястото на Деницата + колко на гъсто са светофарите.

да, доста открадна за началника си

Я кажи колко? Че ние не сме много в час.

А най-лошото е, че този проект нарушава одобрения устройствен план на Младост, то даже и прекарването на Малинов зад магазин ХИТ вече е вход, а още не е одобрена промяната на устройствения план. Чисто и просто - учителката нехае за Младост и грубо погазват нормите приети от самите тях!

Sacho

"В момента тече работа по двата тунела на бул. Сливница, Кумата и Нарцис, които са част от панорамния път в Бояна и Драгалевци И в Бояна ли има бул. Сливница...хих

В момента тече работа по двата тунела на бул. Сливница, Кумата и Нарцис, които са част от панорамния път в Бояна и Драгалевци, като обектът ще бъде завършен следващата година. ТОВА КОЙ ДОШЪЛ ОТ СЕЛО ГО Е ПИСАЛ? БУЛ СЛИВНИЦА ПОЧВА НА СТОЧНА ГАРА И СВЪРШВА ПРИ ТОЛЕВА МАХАЛА И ИМА ОБЩО С БОЯНА И ДРАГАЛЕВЦИ, КОЛКОТО ВИЕ С ГРАМОТНИ ЖУРНАЛИСТИ!!!

доста пари окрадохте нали ?да се задавите дано фашаги.

Под Лъвов мост ще се минава за 18 секунди, да но през нощта. Ако стане натрупване на Ботев - как ще минеш за 18 секунди???? Нали движението след тунелите и в двете посоки се набива в светофари, като бройката на колите остава същата??? Статията е написана от човек, нямащ представа от картата на София, нахвърляни са улици, както му попадне, жалка работа. Спасението е повече линии на метрото и добър градски транспорт, тогава ще намалеят колите и съответно задръстванията. Виена, град с големина като София, има 5 действащи линии на метрото...

НЕ крадливи слабоумник няма .. мери ги по това какво са направили, че предните само крадяха без да правят !!!!!!

Долен прост народ сме...какво и да се направи ние го плюем, не разбирам ???? Няма някой да е бръкнал в гърнете с меда и да не е откраднал...гледайте ако изобщо можете какво е направил а истината е, че то е в пъти повече от всички отрепки от които останаха само обещанията, дела така и нямаше

Минаването не булеварда зад Хит е само в плюс за района, този път, който се ползва в момента е смешен. Мястото на пътя си е точно зад хипермаркета по план, там има от едно време изкопани и подлези. Но проектът с времето е отлажал и нереализиран.

Аз не споря, разбира се че трябва да мине от там. Но защо не са приели поправката и после да строят?! Как ще започват да строят до Деница-та 30 етажна сграда, а устройствения план показва до 2 етажа? Ето за това говоря, ще ни се стъжни в Младост....

Любо Христов е страхотен пич! Браво!

как да си в час))))

Цяла Младос нито сфетофарите са на жълта мигаща светлина.Невероятни задръствания.Наи после пуснете този булевард ремонта продължи 2 годиниЦяло лято никои не работеше.Крадливи лаинари и тъпанари от общината.

KaiRen

Виж, родното ми място е София, така че няма къде да ме пращаш. Но за да отида на работа, а след това и да се върна от нея, минавам през "Цв.Лазаров". Е, не ми харесва да се дрънкам в дупките и да лавирам м/у ламарините.

То по бул. Г. М. Димитров, движението е съгласувано но да видите какво става на "Драган Цанков"!!! Задръстване до КАТ !

Чак пък невероятни задръствания..Хайде не се глезете, сравнително поносимо е положението и сутрин и вечер. Важното е, че се прави нещо, което ще облекчи трафика в квартала и е полезно за всички живущи.

а с наи-красивия град в софия-банкя,какво ставо с в и к ремонта???

Да се хвърлчт от некой мост цялата крадлива и проста общинска администрация..Гадовете ни причиняват психичен тормоз с безкрайните си ремонти...

Даскалицата е в комбина с архитекта Диков и Боко Тиквата..кво да говорим повече!

Това, което направи е с нашите пари, пън платен общинарски...или с европейски, но и те са пак наши. А хайде да погледнем колко ефективно са изразходвани? Милиони за естакади с частичен ефект - справка новото кръстовище при Семинарията, ако идваш по Симеоновско ще имаш на разположение безброй минути да благословиш Йорданчето и подопечния й бодряк Любо Христов за недомислената конструкция, светофари вместо кръгово например. Но парите са похарчени, пардон усвоени, и мен като софиянец, шофьор и данъкоплатец ме интересува това прибързана некомпетентност ли е или просто отваряне на вратичка за пореден ремонт след няколо години с ново изсипване на милиони за поправяне на очевиден недостатък?