50 нови тролеи вече се движат из София
Всичките 50 нови тролеи се движат вече по улиците на София, съобщи пресцентърът на Столичната община.
Обратно в новинатаКоментари - 50 нови тролеи вече се движат из София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ива (нерегистриран)
Искам да питам чиновниците в Столична община - за тях съществува ли Район "Люлин"? Защо ли - защото за там не е предвиден нов тролей, а да не говорим какви автобуси ползват граждалите там. За пример ще дам авт. 108. Освен, че обслужва голяма част от района, там се пращат най- големите трощки.
Курт (нерегистриран)
Защо ли?Защото трябват 500 бр.,доставят 50 (имаме новина и то положителна) другите 450 ги крадът.Буквално открадват парите,ние си траеме или пишеме по форомите.Вместо да ги разстрелваме по площадите.
Иван (нерегистриран)
Много се радвам за новите тролейбуси, но искам да попитам кога автобус 76 ще се премахне? Колко пъти го даваха по телевизията този автобус? Бяха казали че след като се ремонтира бул.Костенски водопад ще пуснат от новите рейсове. Трябва ли да пострада някой от жълтия автобус тогава да бъде премахнат
Вонегът (нерегистриран)
Бе то и аз съм мрънкалник, ама ти....
Били (нерегистриран)
В Люлин поне си имате метро
noname (нерегистриран)
То пък едни тролейбуси, вътре проектирани за лилипути. А как ги карат само, трябва с 4 ръце да се държиш.
KaiRen
Сега трябва да се научим да си плащаме билета/картата за пътуването и току виж се намерили пари за още превозни средства.
люлинец (нерегистриран)
Ива,аз също си късам нервите от обида и бяс.Пътувам основно с 310!!!Но,слушам снощи Фандъкова,притеснена,че ремонта на "входа на столицата" /разбирай Царигр.шосе/,още не е приключен и хората(!??),идващи от летището,не могат да пътуват спокойно!Е,поне си изясних защо в Столична община дори не знаят за ж.к.Люлин!Че то люлинските общинари спят,а ние искаме Фандъкова да се сети за нас!Но пък ни построиха туловище,наречено Мол,та съвсем скриха единственото останало хубаво нещо,Витоша...Питам се докога само ще си пишем по форумите,не е ли време да напомним,че сме Хора и данъкоплатци?
люлинец (нерегистриран)
Не мога да повярвам!На искрено,незлобно възмущение,първата реакция е ...минусче???Е,определено си заслужаваме да ни наричат "балканци".
Питаме от години вече (нерегистриран)
Кога ще пуснете нормални автобуси по линия 204 ???????
Nasko (нерегистриран)
А как трябва да се проектират? Може би за теб специално седалките трябва да са масажиращи, с отопление и охлаждане, както и да има място за 2 проститутки до теб да те обслужват?
noname (нерегистриран)
Трябва да са така направени че като седнеш да има място и за краката ти !
68220 (нерегистриран)
Минусчето е щото си от Люлин, бате. За тва и автобусите са ви такива. Следващата стъпка е тунела за ускоряване на елементарни частици да бъде срутен. Понеже сте турбо селяни и гледаме да ограничаваме идването ви до града. Вече си имате и мол - стойте си там и не се размножавайте много-много.
111 (нерегистриран)
Айде сложих ти още едно минусче да не мрънкаш.
az (нерегистриран)
като се предвижда да бъдат пуснати и частично по "9-та" тролейбусна линия. ....Това какво значи кога ще ги пуснат иначе браво .
КОНИ (нерегистриран)
Всичко това е много хубаво, НО КОГА СТОЛИЧНА ОБЩИНА ЩЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА С БЕЗДОМНИТЕ КУЧЕТА В КВАРТАЛИТЕ НА СОФИЯ? ВЕЧЕ ПРИЛИЧАТ НА ЗООЛОГИЧЕСКА ГРАДИНА!!!
КОЛЕВА (нерегистриран)
АЗ МОЛЯ ОБЩИНАРИТЕ ДА ОБЪРНАТ НАЙ-ПОСЛЕ И НА Ж.К ЛЮЛИН ИЛИ ВСЕКИ ДЕН ДА СЕ КАЧВАТ НА ТРАМВАЙ 8 ИЛИ ТРОЛЕЙ 7.ТОВА Е ИСТИНСКО ИЗПИТАНИЕ.А ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ИНВАЛИДИТЕ - АКО НЯМА КОЙ ДА ИМ ПОМОГНЕ, НЕ МОГАТ ДА СЕ КАЧАТ.ИЗОБЩО ТРАНСПОРТНАТА МРЕЖА ЗА КОМПЛЕКСА Е МНОГО СБЪРКАНА.ЗА ДА ОТИДЕ ЧОВЕК ДО ЦЕНТЪРА МОЖЕ ДА ПОЛЗВА САМО МЕТРОТО, НО ТАМ ИМА САМО СТЪПАЛА, НО НЕ И АСАНСЬОР. А ЗА ДА ОТИДЕ ДО МЕТРОТО ТРЯБФА ДА ПОЛЗВА ДРУГ ТРАНСПОРТ, КЪДЕТО ЕДИН ИНВАЛИД НЕ МОЖЕ ДА ПОЛЗВА КАЖЕТЕ ГОСПОДА ОБЩИНАРИ КАКВО ДА ПРАВИМ?ЗАЩО САМО ЦЕНТЪРА ИМА ПРИВИЛЕГИИ? НАЛИ И НИЕ ПЛАЩАМЕ ДАНЪЦИ?
3 (нерегистриран)
Е на тия какво им е - Мерцедес, сравнително нови, имат отопление, нископодови са и пригодни за инвалиди! Какво все ви е криво - това защо е така, онова защо е така. Ами едни икаруси ви купят за 204 или най-добре пеш да ходите - малко спорт!
Карат С (нерегистриран)
БЕТОННА ГЛАВО, тия рейсчета са малки и не са пригодни за тази натоварена линия.
А как е спечелила тази фирма ??? (нерегистриран)
От началото на 2010 г. когато частната фирма "Карат" по обслужването на линията смея да кажа е ужасно Автобусите на фирма Карат-С, която обслужва линия 204 са малки, което води до препълване с пътници в пиковете часове, забавяне на колите на спирките и от там нарушаване на разписанието по линията. Тази ситуация води до напражение в работата на водачите, което е предпоставка за повишаване на вероятността за пътно-транспортни произшествия.
Ужасен пътник (нерегистриран)
Докога ще се пускат малки автобуси, закъсняващи с над половин час, в пиковите часове? Какво трябва да стане, за да се пускат големи и по-редовни автобуси по тази линия? Може би някой да измръзне на спирката, докато чака рейса, или да бъде смачкан и задушен вътре в него? Приканвам някой от "умниците" от СО, както и шефчетата от Карат С, подписали договора за малки автобуси, да се повозят малко в рейса дори една сутрин или вечер в работен ден, за да видят какво преживяват пътниците и шофьорите на тази линия ежедневно. Приканвам също и всички пътници на линията, да НЕ дупчат билети, докато положението не се нормализира. Като не щеш мира, на ти секира, както гласи една народна поговорка
7347 (нерегистриран)
ние, ромуляните, нема да плащаме
Аз (нерегистриран)
Циганите да се глобяват и пращат на работа да копаят метрото
леко предизборно (нерегистриран)
Мога ли да попитам за смисъла на статията? В нея се казват неща, за които вече беше писано. Сега били пуснати само последните 4 тролеи и отново статия. Утре ако някой нов тролей му сменят гума нова статия ли да чакаме? Егати PR-ката имат някои партии....
3 (нерегистриран)
Е повечето са съчленени бре дървена главо! Нали знаеш какво означава съчленен!
Ванката (нерегистриран)
На новите спирки на метрото има асаньори, но на старите Мафиянски не сметна за уместно да направи.
ХАХАХАХАА (нерегистриран)
В дървената глава все пак има някакъв живот, докато в бетонната, колкото по старее толкова повече се втвърдява, КАТО ПРИ КОМУНИСТИТЕ.
Стоянова (нерегистриран)
Уважаеми господа, ще обърне ли някой внимание най накрая и на автобус 64, най старите коли от целия автопарк по селата няма такива какво остава за София, а за разписанието да не говорим.
ХХХ (нерегистриран)
Като спрете да ги храните или като се обадите да дойдат да ги приберат!
ХХХ (нерегистриран)
Стоянова, Вие возили ли сте се на Икарус по линия 120? Стоянова, билети и кари за проверка :)
3 (нерегистриран)
Честно няма угодия. Съгласен съм, че соло версиите на автобусите не са подходящи в час пик. Повече няма какво да коментирам. На българина и джакузи да в автобуса ще му намери кусур!
666 (нерегистриран)
Искра Фидосова и в последно време Б.Борисов не могат да седнат в седалките на тези автобуси и затова пътуват с автомобили!?
Васко (нерегистриран)
Щом се радваш на новите тролейбуси, значи не си се возил в тях.
Поката (нерегистриран)
Каня г-жа Фандъкова да се повози 10-12 спирки в жегата в пиков часв новите тролеи. Тогава ще види какъв "лукс" са тези НОВИ тролеи. Климатици - изобщо не се усещат, работят само при шофьора, иначе хората се бутат в тесните пътеки, драпат да се качат на някоя седалка, която незнайно защо има някакво железно ограничение, настъпват се и бутат на двойните обърнати седалки и още такива екстри. Г-жо Фандъкова, ще Ви платя билета! Е, тогава дали ще върне комисионната този, който я е взел за да купят точно тези пролеи по европейски проект?
кмет (нерегистриран)
Ако фандъкова се кандидатира за министър-председател ще вземе най-малко 70% от гласовете. Най-кадърния човек в държавата. Без излишни емоции и изхвърляния си върши работата перфектно. Тия като Дудука, Сидеров, тоя новия на БСП Мерджанов да се махат тия помияри. Да застава честен и почтен човек като Фандъкова.
З (нерегистриран)
А знаеш ли колко е КОМИСИОННАТАААА???? По 83 в най големите жеги работи парното за да не прегреят!!!
люлинец (нерегистриран)
Бате,когато аз си купих жилището в Люлин през 1976 ти сигурно не си бил роден или си ходил прав под масата. Люлин си беше много хубав квартал,докато не построиха блоковете тип общежития и не вкараха в тях хора от кол и въже-за пример блок 625.Живущите в него смятат че с апартамента купуват всичко и всички в Люлин!!!!!!!!
Александър
Август ползвах тролей 1. Всичко си бачкаше. Ако вие, когато сте го ползвали нещо не е работило, какво направихте, нещо обадихте ли се, писахте ли някъде? Или защитаването на вашите права не е ваша работа... Чудя се на кого ли е? Общината, държавата, съседът?
МММ (нерегистриран)
В същото безобразно състояние са автобусите Мерцедес по линията на 305. Сигурно вървят из София вече 20 години, а ги купиха по времето на Янчулев втора ръка. Понякога в тях е трудно и мислите да си чуеш.
АЛТ (нерегистриран)
Същият проблем с "тролевчетата" в Бс. Крайно не функционални , затова и полупразни. В комбинация от Ме-кащи кондукторки - няма празно. Много пари на вятъра (през нечии джоб), мисля че е общ проекта.
И аз не по темата (нерегистриран)
Ама все за София става дума.Кога кметството ще разкара трошките от улиците?Няма място за паркиране!Или целта е разпълзяване на синьо -зелените зони.Т.Е. - пари!
riben bukvar (нерегистриран)
ами те докато бяха властващи малко си пооправиха фигурите, а тупите прпектанти не правя седалкитеда се двигат напред или назад според зададеният им обем.краино време е булгаря да започе ново производсво с елиминирането на допуснатите едостатаци от сегашните такива,и тогава всички ще са доволни?.
rozaria (нерегистриран)
Недопустимо е да се продължава договора с Карат С-истинско мъчение е да се возиш по линия 204, винаги крайно претъпкан (особено малките автобуси), минава на космически интервал, вечер до 21ч. през 30-40 минути.
rozaria (нерегистриран)
Нека да опиша пътуването в новите тролеи по линия 5-вариант къси, без удължение:качвате се в истинско меле, тесни пътеки, едва може да седнете в карето седалки-толкова е тясно. Най-трагично е в пиковите часове, и така, докато не мине тролей по линията, но дълга секция....
riben bukvar (нерегистриран)
да те открехна бе пунгаш относно лулин.на мястото на този комплекс имаше кущи които соцялиститесубориха насилствено и набутаха собсвениците на тези кущи и ги завряха в клетки.като пример от 1000 субрени кущ на тяхно място са построени 1000 блока с по80-100 апартамента в тях.от 1000 кущи сус средно 5-6човека гивеещи ас 5000-ш000местни хора.останалидо 150000гителив лулинса такива кат теб пришаци от пичка си маичина. прости аругантни селяндури,които си врузвахте козите и кокошките по балконитеи. ихвурляхте водата от легените като си миете краката и гузовете през терасите,но зтов пак човек немоге да ви затвори устите с една каруца лаина.заради такива арогантни сополи и подобни като тебе политици напуснах билгаря.гордея се че сум булгарин,срам ме е от такива като теб,но наи -лошото е че и извун булгаря вашият просташки манталитет не се променя с поколения.велик е алеко костантинов ,аи великият, но пак незнеш кои е тои.
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
В Либия осуетиха опит за контрабанден износ на 26 тона злато - почти 1/4 от златния резерв
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия